Haaa WeeJeetje!quote:Op zondag 30 juni 2013 17:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en dat had ik jou nog niet eens gezien!
hoe is ie?
Daar kreeg ik er 2 van deze week, met beloftes over teruggave... Maar nog geen z\cent gezien....quote:
Ik verleden week vrijdag. Poen stond er woensdag opquote:Op zondag 30 juni 2013 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kreeg ik er 2 van deze week, met beloftes over teruggave... Maar nog geen z\cent gezien....
Nou wordt ik nieuwsgierig.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:31 schreef Soury het volgende:
Ik weet nog wel een ublieft maar dan heb ik een note of een ban![]()
Iets met gasquote:
tssss was daar erg aanquote:
Das cremerenquote:Op zondag 30 juni 2013 17:58 schreef chufi het volgende:
Vergassen is iets anders dan iets in en oven doen toch?
Daarom, ik snap het ook niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is daar verboden aan? Velen overkomt het ...
Vergassen is toch echt wat anders dan cremeren hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is daar verboden aan? Velen overkomt het ...
ff vraagje, heb jij toevallig een Ustream kanaal?quote:
Deze waren nog 10 jaar ouder.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt die oudjes van afgelope nacht?
Een Chrome extensie en dan werkt de BBC site gewoon, met wat haperingen soms.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
ff vraagje, heb jij toevallig een Ustream kanaal?
Nee laat maar, ik 'ken' een Piet Piraat met een eigen Ustream kanaalquote:Op zondag 30 juni 2013 18:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Chrome extensie en dan werkt de BBC site gewoon, met wat haperingen soms.
Mijn naam hier op Fok! is volkomen virtueel.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:45 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee laat maar, ik 'ken' een Piet Piraat met een eigen Ustream kanaal
Das toevallig, dat denk ik van die andere Piet ookquote:Op zondag 30 juni 2013 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn naam hier op Fok! is volkomen virtueel.
Dan heb je humor.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:22 schreef chufi het volgende:
Houdt iemand daar een vlag omhoog, met 'God hates Flags'
soms laat ik het toveren over aan mijn leerlingenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan niet... Toveren is niet altijd alles...
Woon jij ook in West?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:00 schreef Toverheks het volgende:
was gisteren bal he boven ons hoofd, ik hoorde de wieken van de helicopter gewoon suizen
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Woon jij ook in West?
Moest naar Sloterdijk om iemand van de trein op te halen en reed zo een politie afzetting in...
Ik woon tussen de aanslag en de vindplaats van het gezochte busje in .... Heb er verder niets mee te makenquote:
ik woon bij het gezochte busje in de buurt, en ook ik heb er niks mee te makenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon tussen de aanslag en de vindplaats van het gezochte busje in .... Heb er verder niets mee te maken
Staat er ou TVP opquote:
Ik woon dichterbij de locatie van de schietpartij.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik woon bij het gezochte busje in de buurt, en ook ik heb er niks mee te maken
Af en toe is er iemand verzopen maar verder geen lastquote:
Jammer net te verquote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef Margo37 het volgende:
Ik woon niet zover van SE Fireworks, telt dat ook?
Dat kan ook lekker knallenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef Margo37 het volgende:
Ik woon niet zover van SE Fireworks, telt dat ook?
Dan steek ik er nog maar 1 op.quote:
Die doen het in 1 keer goedquote:
Ik werkte op Sloterdijk, maar daar was ook wel eens gedoe met ie opslag tanken daar. Eén klein akkefietje en en hele boel was afgesloten. Terecht natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ook lekker knallen
Ik woon vlakbij de Shell.
heel lang geleden de marbon in de fik, ik was nog een kind maar de stank in de straten kan ik me nog wel herrinderenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werkte op Sloterdijk, maar daar was ook wel eens gedoe met ie opslag tanken daar. Eén klein akkefietje en en hele boel was afgesloten. Terecht natuurlijk
Ik ben bang dat ik er toen nog niet werktequote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel lang geleden de marbon in de fik, ik was nog een kind maar de stank in de straten kan ik me nog wel herrinderen
weet niet wat er nog meer in de fik heeft gestaan daar, was er pas geleden nog wat is er veel bijgebouwdquote:Op zondag 30 juni 2013 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er toen nog niet werkteMaar vaak genoeg geen toegang gehad.
Ik ben er al jaren niet meer geweest, maar anders is het wel als ik door de coentunnel rij zie je het al.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet niet wat er nog meer in de fik heeft gestaan daar, was er pas geleden nog wat is er veel bijgebouwd
Ik denk de laaste keer met jouquote:Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef Toverheks het volgende:
ja hele grote gebouwen, kon het echt niet meer terug
Ja het went... 2 x weetteelt in mijn complex 1 x aanslag bij mij aan de overkant... toen hoorde ik ook echt de schoten en is de politie ook nog langs geweest ivm buurtonderzoek.. Brand in datzelfde huis, nog een weetplantage in de flat ernaast....quote:Op zondag 30 juni 2013 21:00 schreef Toverheks het volgende:
ja het went zo langzamerhand wel wat MadMaster zegt, we kijken niet meer op bij een dooie meer of minder, weet je ze knallen elkaar maar kapot maar overdag waar iemand langs kan fietsen of lopen, ga elkaar lekker s`nchts achter na zitten
Oh ja dat wel een ontruiming van een weedplantage. Ik stond te huilen op het balkon. Seon komt dan langs de hele straat afgezet. Ik zat nog met een visnet maar dat mocht ook nietquote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het went... 2 x weetteelt in mijn complex 1 x aanslag bij mij aan de overkant... toen hoorde ik ook echt de schoten en is de politie ook nog langs geweest ivm buurtonderzoek.. Brand in datzelfde huis, nog een weetplantage in de flat ernaast....
Ach ja het went
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat wel een ontruiming van een weedplantage. Ik stond te huilen op het balkon. Seon komt dan langs de hele straat afgezet. Ik zat nog met een visnet maar dat mocht ook niet![]()
Hop daar gingen al de plantjes
Bij de buren hoorquote:
Ook dat ja, maar godver wat zonde zeg. Er staan ook mannetjes om de container heen die de boel bewakenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja a;tijd bij de buren anders zou je er niet eens meer wonen volgens mij ...
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:35 schreef tonja het volgende:
Bij de buren naast mij is ook een keer een wietplantage ontruimt. Mijn balkon grenst aan hun balkon. Ik hoorde een hoop gedoe buiten en bij de buren dus stap (in badjas, net mijn nest uit) mijn balkon op, stond daar een hele menigte ramptoeristen onder mijn balkonnetje naar de ontruiming te kijken.
Dat is best lachen, laatst nog een woning leeg moeten halen. De containers waren er nog niet dus ging alles van één hoog het raam uit. Man wat een mensen kwamen daar op af. Gelukkig ook een paar met koffie en koekjes.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:35 schreef tonja het volgende:
Bij de buren naast mij is ook een keer een wietplantage ontruimt. Mijn balkon grenst aan hun balkon. Ik hoorde een hoop gedoe buiten en bij de buren dus stap (in badjas, net mijn nest uit) mijn balkon op, stond daar een hele menigte ramptoeristen onder mijn balkonnetje naar de ontruiming te kijken.
Al lang ja http://www.at5.nl/artikel(...)chietpartij-gevondenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:
Krijg net een mooie kleurenfoto binnen met de vraag of we iets weten over het witte bestelbusje en personen en nog meer vragen, dus ze zijn nog steeds op zoek, ik dacht dat het busje al gevonden was.
Dat ja. eigenaar zouden ze ook moeten kennen n.a.v, kenteken bv... Maar of dat de dader is of dat het een gestolen busje is heb ik nog niet gelezenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Al lang ja http://www.at5.nl/artikel(...)chietpartij-gevonden
Ik denk het laatste denk je nietquote:Op zondag 30 juni 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ja. eigenaar zouden ze ook moeten kennen n.a.v, kenteken bv... Maar of dat de dader is of dat het een gestolen busje is heb ik nog niet gelezen
Is u op de genoemde dag - of dagen hiervoor- iets bijzonders opgevallen in deze omgeving?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Al lang ja http://www.at5.nl/artikel(...)chietpartij-gevonden
Tja was het maar zo makkelijkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar je weet het nooit hoe dom iemand kan zijn...
Dat systeem sucks dus op alle fronten. Of van wanneer is dat berichtquote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is u op de genoemde dag - of dagen hiervoor- iets bijzonders opgevallen in deze omgeving?
Heeft u op enig moment deze witte Volkswagen Caddy gezien?Op de dag zelf, maar wellincht op dagen hiervoor?
Heeft u gezien wie de witte volkswagen heeft geparkeerd?
Heeft u personen gezien die zich opvallend hebben opgehouden in deze omgeving?
Is u iets anders opgevallen dat mogelijk verband houdt met dit misdrijf?
dat zijn de vragen met foto van witte caddy
En op alles nee?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is u op de genoemde dag - of dagen hiervoor- iets bijzonders opgevallen in deze omgeving?
Heeft u op enig moment deze witte Volkswagen Caddy gezien?Op de dag zelf, maar wellincht op dagen hiervoor?
Heeft u gezien wie de witte volkswagen heeft geparkeerd?
Heeft u personen gezien die zich opvallend hebben opgehouden in deze omgeving?
Is u iets anders opgevallen dat mogelijk verband houdt met dit misdrijf?
dat zijn de vragen met foto van witte caddy
Als ze het echt het bericht net binnen had zou ik overal ja op zeggenquote:
Ik zou wel uitkijken of het moet inderdaad waar zijn geweest... Maar ik vind het redelijk snel ... Gistermiddag gebeurt en busje pas vandaag gevondenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze het echt het bericht net binnen had zou ik overal ja op zeggen
bericht is van net kwartier terug in de busquote:Op zondag 30 juni 2013 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat systeem sucks dus op alle fronten. Of van wanneer is dat bericht
Het gaat me meer om hoe laat Heks dat bericht heeft ontvangen. Als het echt net pas is klopt er iets niet. Of Heks ziet het nu pas. Dat is wel een verschil, en nee ik ga de politie niet lopen zieken uiteraard. Het systeem verbeteren kan ik welquote:Op zondag 30 juni 2013 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou wel uitkijken of het moet inderdaad waar zijn geweest... Maar ik vind het redelijk snel ... Gistermiddag gebeurt en busje pas vandaag gevonden
Oh per post tja.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bericht is van net kwartier terug in de bus
Heb je dat gezien? Of staat dat in het bericht?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
busje was gisteren tussen 14.30 en 14.45 achter gelaten en ze zijn te voet naar het park gelopen of gerend kan ook
Dus meer voor onderzoek, het word duidelijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:08 schreef Toverheks het volgende:
staat ook op de folder dat hij tussen 14.30 en 14.45 gisteren middag is gevonden ( het busje)
Maar jij hebt niets opgemerkt. of is je buurman de eigenaar...quote:Op zondag 30 juni 2013 22:08 schreef Toverheks het volgende:
staat ook op de folder dat hij tussen 14.30 en 14.45 gisteren middag is gevonden ( het busje)
Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op zondag 30 juni 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jij hebt niets opgemerkt. of is je buurman de eigenaar...
Dat kan natuurlijk ook he, busje stelen en na het delict weer op dezelfde plaats achter laten ...
Ik beschuldig niemand, maar kom met een mogelijke gedachte om de eigenaar verdacht te maken ... Maar goedquote:
Die wil ik wel eens uit de lucht schietenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:13 schreef Toverheks het volgende:
ja ze zijn hier achter het park ingelopen of gerend, niks gezien want gisteravond hing pas de helicopter boven mijn poppenhuis
Ja je zet je gestolen bus op je erf.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand, maar kom met een mogelijke gedachte om de eigenaar verdacht te maken ... Maar goed
Nee , ik jat jou auto, bij jou voor de deur.. Ik schiet iemand dood en ik laat de auto weer voor je deur achter... Misschien heb je niet eens gemerkt dat ie gestolen is geweest ... Zoietsquote:
Ik neem toch wel aan dat aangezien het kenteken bekend was dat dat onmogelijk isquote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , ik jat jou auto, bij jou voor de deur.. Ik schiet iemand dood en ik laat de auto weer voor je deur achter... Misschien heb je niet eens gemerkt dat ie gestolen is geweest ... Zoiets
Ja weet ik ...quote:Op zondag 30 juni 2013 22:18 schreef Toverheks het volgende:
Chuffi het is vlak bij jou gebeurd, ze hebben gewoon de afslag genomen en hoppa daar in die straat busje neergezet en te voet verder gelopen of gerend.
Ik ken je kenteken niet , maar 3 letters zullen er niet in voorkomen ...quote:Op zondag 30 juni 2013 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem toch wel aan dat aangezien het kenteken bekend was dat dat onmogelijk is
Nee meer dan drie.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken je kenteken niet , maar 3 letters zullen er niet in voorkomen ...
Jaquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Chufi, je hoeft mij niet op te geven als referentie als je gaat sollicteren bij de recherche
Daarom zeg ik ook ALSquote:Op zondag 30 juni 2013 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]ff geen idee Waar ik dat gedaan heb maar ok
Ah ok vanwege die faute dingen uit het verleden ... Ok zal je niet noemen mocht ik er ooit gaan soliciteren... Tis nu natuurlijk wel dat de NSA nu wel alles meeleestquote:
Doe dat nou niet... Moet ik morgen weer extra taps zetten,,,,,quote:Op zondag 30 juni 2013 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Speciaal voor de NSA gooi ik nog wat bommen en granaten in dit topic.![]()
[ afbeelding ]
Veel plezier PPquote:Op maandag 1 juli 2013 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb weer mooie dingen zien langskomen en binnenkort naar de Nottinghill Carnival.
advocaatje ? Nee dank dan neem ik nog liever vla als toetje en een whiskyquote:Op maandag 1 juli 2013 18:53 schreef MadMaster het volgende:
Iemand anders ook een advocaatje bij de koffie?
Ben je weer gaan roken chufi?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
advocaatje ? Nee dank dan neem ik nog liever vla als toetje en een whisky
Die vla sla ik dan weer over, vlastublieft...quote:Op maandag 1 juli 2013 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
advocaatje ? Nee dank dan neem ik nog liever vla als toetje en een whisky
wtf... Ik stond vanmiddag op halte JanvGalen en een Ambulance met een politie auto hard de wijk in ... Dacht ook, weer een ... ?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Misschien word ik paranoïde, maar volgens mij hoorde ik net, toen ik even buiten was, weer schoten. Voor vuurwerk lijkt het me nog te vroeg en het klonk als een salvo. Daarna hoorde ik piepende banden en een wegscheurende auto...
Kan niks vinden op politiescanner websites. Was rond 22.25 uur richting Haarlemmerweg...quote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
wtf... Ik stond vanmiddag op halte JanvGalen en een Ambulance met een politie auto hard de wijk in ... Dacht ook weer een ...
Ook niets gehoord hier en geen gierende helicoptersquote:Op maandag 1 juli 2013 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan niks vinden op politiescanner websites. Was rond 22.25 uur richting Haarlemmerweg...
Ja of iets verkeerds gegeten en gedronken ...quote:Op maandag 1 juli 2013 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Geen sirenes ook, zal wel wat anders zijn.. .
Dat was dan een flinke gasontsnapping...quote:Op maandag 1 juli 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja of iets verkeerds gegeten en gedronken ...
Ik was het nietquote:Op maandag 1 juli 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
wtf... Ik stond vanmiddag op halte JanvGalen en een Ambulance met een politie auto hard de wijk in ... Dacht ook, weer een ... ?
Ik denk dat ze je met deze foto's in FOT niet eens afmaken. Nicequote:Op maandag 1 juli 2013 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
zouden ze mij opeten in het tuintopic of is het daar wel veilig?
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je met deze foto's in FOT niet eens afmaken. Nice
kijk Soneal, dat is een eh... dingesquote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan amper een roos van een tulp onderscheiden
Richting west ... of Oostquote:Op maandag 1 juli 2013 23:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik was het nietdie halte is 1 blok bij mij vandaan.
De laatste was en witte roos ..quote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan amper een roos van een tulp onderscheiden
ach, niets zo veranderlijk als een SCquote:Op maandag 1 juli 2013 23:53 schreef chufi het volgende:
Volgens mij zouden we de SC kunnen opsplitsen in 'Morning ladies chat en late eve 40 chat ... Maar deze gaat nu al langzaam... Zou het bij 1 laten
OH ja B&Lquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:18 schreef tonja het volgende:
[..]
vanaf de Jan van Galen richting Sloterdijk.
wie zijn we?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)-vaticaan-stapt.html
Hoeveel zijn we hier al niet aan kwijt geraakt.... en dat is een eeuwenschuld...
Volgens mij heeft Sas dezelfde tic als Chufi ....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Praat jij nooit in de derde persoon enkelvoud over jezelf?
Je foto' s zijn mooi dus ik zou niet weten waarom zij jij daarvoor zouden opetenquote:Op maandag 1 juli 2013 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
zouden ze mij opeten in het tuintopic of is het daar wel veilig?
nou vertelquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sas dezelfde tic als Chufi ....
Met verder geen commentaar zou ik zeggen danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je foto' s zijn mooi dus ik zou niet weten waarom zij jij daarvoor zouden opeten
was een garpje hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je foto' s zijn mooi dus ik zou niet weten waarom zij jij daarvoor zouden opeten
ze staan er alquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
O.... Ik vond ze ec ht mooi genoeg voordaar
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik vind je wl lief Sas... Kusjes
mooiquote:Op maandag 1 juli 2013 22:56 schreef sacha het volgende:
nog meer bloei!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:43 schreef sacha het volgende:
deze mensen komen over 60 dagen naar mijn eiland
![]()
quote:I said a hip, hop, the hippie - the hippie
To the hip hip-hop, and you don't stop
The rock it to the bang-bang, boogie say "up jump"
The boogie to the rhythm of the boogie: the beat
Ik mag voor je hopen dat ze die vrolijke veertigers, die al huppelend op het podium hun hippe te strakke stippeltjes- en glitterjurkjes showen, thuis laten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:43 schreef sacha het volgende:
deze mensen komen over 60 dagen naar mijn eiland
![]()
En het thema is weer voorbij die mooie zomer of zoiets...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:55 schreef Puala het volgende:
Wellicht zijn er hier ook liefhebbers voor een Fotowedstrijd? De wedstrijd in FOT is terug van weggeweest![]()
FOT / De FOK!fotowedstrijd is terug!!
Het gaat beginnenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En het thema is weer voorbij die mooie zomer of zoiets...
Het begin van het eindequote:
leuk, hij is groot geworden en mooie bos met haarquote:
Kevers hebben geen haarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
leuk, hij is groot geworden en mooie bos met haar
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben net terug daar vandaan, nazomer vakantie staat nog niet vast...
Die kut smoesjes kennen we wel ondertussenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, edit- en quote-toets zit te dicht op elkaar in de mobiele modus...
Mooi, herkenbaar?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kut smoesjes kennen we wel ondertussen
Nou roodharige worden zeldzaam. Blond ook over tig jaar.quote:
De kale heeft net nog gemest ...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou roodharige worden zeldzaam. Blond ook over tig jaar.
Rood met blond, hoe vererft dat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou roodharige worden zeldzaam. Blond ook over tig jaar.
Dun behaardquote:
Het heeft dus ook voordelenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dun behaarde homo met voorliefde voor rose?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dun behaarde homo met voorliefde voor rose?
Nehquote:
Zou zo'n wielrenner nu ook harder omhoog gaan vanwege een soort van straalaandrijving door natuurlijke gassen die met kunstmatige middelen een constante hoge druk regelen vanuit de darmen. in een bergetappe met veel klimmen?quote:
Ik denk dat ie dan langzaam leeglooptquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou zo'n wielrenner nu ook harder omhoog gaan vanwege een soort van straalaandrijving door natuurlijke gassen die met kunstmatige middelen een constante hoge druk regelen vanuit de darmen. in een bergetappe met veel klimmen?
Nou, wanneer ik bruine bonen en uien gegeten heb dan geeft dat toch een gasopbouw die in de goede houding op de fiets een extra duwtje geeft.quote:
Tis allemaal aan jouwquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ik reageren op die kale met die oren
Een echte klimmer zit niet op het zadel, die heeft extra voordeel daardoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:58 schreef MadMaster het volgende:
De hele Alpe d'Huez ruftend omhoog lijkt me niet prettig in zo'n broekje op zo'n zadel...
1 van zijn bijnamen was "het Olifantje" ..... weet niet of dat alleen met zijn oren te maken had.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ik reageren op die kale met die oren
En volgens mij moet je zolang mogelijk op je zadel blijven zitten als klimmer... Dat is just de kunst en Pantanini plaatje was bij de finish dus op zadelquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een echte klimmer zit niet op het zadel, die heeft extra voordeel daardoor.
Pantani was het olifantje toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
1 van zijn bijnamen was "het Olifantje" ..... weet niet of dat alleen met zijn oren te maken had.
Het is in deze tijd van het jaar wel oppassen voor kale mannen in strak roze pakje op zo'n fiets.quote:
Ben dan wel kaal , maar denk je dat ik in een roze pakje zou gaan fietsen...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is in deze tijd van het jaar wel oppassen voor kale mannen in strak roze pakje op zo'n fiets.
Heb je een racefiets?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben dan wel kaal , maar denk je dat ik in een roze pakje zou gaan fietsen...
Ik meestal na een half uur ook al niet meer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben desondanks niet overtuigd van je theorie, PP...
Niemand die je dwingt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:14 schreef Toverheks het volgende:
zou nu niet graag in Egypte willen wezen, en vooral niet op het Tagirplein
wat een mensenmassa
Project X Cairo #Yolo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand die je dwingt.
En als het er nou een feestje was...
Ik heb een locomotief fiets en een simpele mountainbike voor wanneer die handig is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... Jij ? Maar er viel toch ergens iets te winnen ....?
nog niet, staat echt hutje mutje wist niet wat ik zag, weet wel toen met Moebarak heb ik het helemaal gevolgd, maar dat was een klein feestje dit gaat uit de hand lopen ben ik bang.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand die je dwingt.
En als het er nou een feestje was...
Ik had in oktober een vakantie met mijn zussen naar Egypte in de planning staan voor, maar we gaan naar een andere bestemming uitkijken en hadden gelukkig nog niet geboekt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:14 schreef Toverheks het volgende:
zou nu niet graag in Egypte willen wezen, en vooral niet op het Tagirplein
wat een mensenmassa
Mijn zus gaat binnenkort, maar ergens buiten Cairo in zo'n all inclusive resort...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had in oktober een vakantie met mijn zussen naar Egypte in de planning staan voor, maar we gaan naar een andere bestemming uitkijken en hadden gelukkig nog niet geboekt.
Oh mazzel dat het kanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had in oktober een vakantie met mijn zussen naar Egypte in de planning staan voor, maar we gaan naar een andere bestemming uitkijken en hadden gelukkig nog niet geboekt.
Aan de Rode zee is niets aan de hand.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat snap ik sowieso nooit, blijf dan in Almerequote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zus gaat binnenkort, maar ergens buiten Cairo in zo'n all inclusive resort...
geef jullie helemaal gelijk, niet alleen op het Tagirplein zal er een bom barsten maar denk in heel Egyptequote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee. Maar ik zou de gok niet nemen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef jullie helemaal gelijk, niet alleen op het Tagirplein zal er een bom barsten maar denk in heel Egypte
Ze vind het heerlijk om een boek te lezen in de zon, van mij mag ze. Maar ik zou het zelf ook nooit boeken...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat snap ik sowieso nooit, blijf dan in Almere
Dat kan ook hierquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze vind het heerlijk om een boek te lezen in de zon, van mij mag ze. Maar ik zou het zelf ook nooit boeken...
Ja maar vlieg je dan anders of kom je dan toch via Cairo.,,?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zus gaat binnenkort, maar ergens buiten Cairo in zo'n all inclusive resort...
Ze vliegt ergens anders op, naar vlak bij de eindbestemming.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar vlieg je dan anders of kom je dan toch via Cairo.,,?
Dat is waar, en gratis vreten ook nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, die zon is hier geen garantie...
Ik ook btwquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze vliegt ergens anders op, naar vlak bij de eindbestemming.
Vraag me niet waar, ben nog nooit in Egypte geweest en wil dat graag zo houden...
En in de kwaliteit en hygienequote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gratis is betrekkelijk, dat zit echt wel in je reissom...
Ik ga pas in een vliegtuig als er minimaal een oceaan tussen ligt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
Ik ga denk ik Sowieso niet gauw buiten Europa...
Dat dan weer wel, maar geen moslimlanden, landen met armoe en zeker niet in een tentje. Ja, ik ben verpest en wil luxe als ik op pad ben...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
Ik ga denk ik Sowieso niet gauw buiten Europa...
Dus met de boot naar Engeland?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga pas in een vliegtuig als er minimaal een oceaan tussen ligt.
Joh . Geen zin in, je zuipt en vreet het wel uit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gratis is betrekkelijk, dat zit echt wel in je reissom...
Schotlandquote:
Ik verdedig niks, het is ook niet mijn ding...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh . Geen zin in, je zuipt en vreet het wel uit.Ik heb er nou eenmaal een hekel aan
Heel vaak geweest, ook vrienden daar wonen in Kinloch Rannoch aan het meer.quote:
Oeh, daar moet ik nog eens heenquote:
Ik werd toch niet persoonlijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verdedig niks, het is ook niet mijn ding...
We zijn erg uitgebuit in Geuzenveld... Heb daarom maar een Penthouse besteld in VLCquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar geen moslimlanden, landen met armoe en zeker niet in een tentje. Ja, ik ben verpest en wil luxe als ik op pad ben...
Oh darn, met de treinquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep of via tunnel en vroeger met Hoovercraft.
Doen !!! Zo prachtig en de mensen zijn zo tofquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, daar moet ik nog eens heen![]()
We krijgen van N z'n ouders een servies wat ik heel graag wil hebben, en het kan natuurlijk wel bezorgd worden, maar we zouden het ook gewoon in de UK kunnen gaan halen.... ergens zit ik daar nog steeds een beetje over te twijfelen
Zo vatte ik het ook niet op.quote:
Persoonlijk wil ik altijd liefst zoveel mogelijk met eigen auto of motor rijden, zoek daar de oversteek bij en je komt dan op plekken die je zonder eigen vervoer nooit was tegengekomen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh darn, met de trein
Oh wacht.... dat gaat nooit lukken met dat servies
Thuis blijven dus ... En vragen om wanneer het wordt geleverd,,, ... Onnodig om je dat soort dingen te vragen... Ik krijg op mn mn werk meer dan 1000 deliveries per jaar ,,, En die moet ik maar weer elke dag verwerken ... of te weigeren ...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, daar moet ik nog eens heen![]()
We krijgen van N z'n ouders een servies wat ik heel graag wil hebben, en het kan natuurlijk wel bezorgd worden, maar we zouden het ook gewoon in de UK kunnen gaan halen.... ergens zit ik daar nog steeds een beetje over te twijfelen
Dat is ook een stuk vrijheid.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Persoonlijk wil ik altijd liefst zoveel mogelijk met eigen auto of motor rijden, zoek daar de oversteek bij en je komt dan op plekken die je zonder eigen vervoer nooit was tegengekomen.
nou dan kom je maar niet logerenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meer dan 3 dagen in hetzelfde hotel of nog erger camping ga ik niet trekken.
De laatste vakantie (Portugal) huurde ik ook een auto. Ik zoek het zelf wel uitquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meer dan 3 dagen in hetzelfde hotel of nog erger camping ga ik niet trekken.
Dat is idd het leuke van met de auto gaan..... je komt nog eens ergens, al dan niet bewust of door te verdwalen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Persoonlijk wil ik altijd liefst zoveel mogelijk met eigen auto of motor rijden, zoek daar de oversteek bij en je komt dan op plekken die je zonder eigen vervoer nooit was tegengekomen.
Zo'n Saab lijkt me prima als reis auto.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd het leuke van met de auto gaan..... je komt nog eens ergens, al dan niet bewust of door te verdwalen.
Zou m'n Saab de weg in Engeland ook weten?
Ja, dat is het zeker, maar ik maak me meer zorgen om de routemiep die niet meer geüpdate is sinds 2007quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n Saab lijkt me prima als reis auto.
Als jullie me rijden door England OK ...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd het leuke van met de auto gaan..... je komt nog eens ergens, al dan niet bewust of door te verdwalen.
Zou m'n Saab de weg in Engeland ook weten?
Met een recente kaart op papier kun je al heleboel.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker, maar ik maak me meer zorgen om de routemiep die niet meer geüpdate is sinds 2007
Ja klopt, maar het blijft wel verdomd handig als ze gewoon weet waar je heen moet, hoewel ze soms wat vreemde ideeën heeft over wat de snelste route zou zijn....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met een recente kaart op papier kun je al heleboel.
Ik gebruik hem juist ook om te voorkomen dat ik in een file terechtkom.... en toevallig is ze wat dat betreft akelig scherp, op het asociale af zelfs.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
In stedelijk gebied is zo'n navigatie wel handig, wanneer ik grote afstanden ga rijden doe ik dat liever met kaart zodat ik in mijn hoofd heb waar ik rijd en heenga en dat ook op briefje schrijf dat aan dashboard hangt.
Nu niet nee, maar ik wilde het risico toch maar niet nemen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aan de Rode zee is niets aan de hand.
Heb ik recente nieuwe ontwikkelingen in Egypte gemist? Is het weer helemaal mis?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu niet nee, maar ik wilde het risico toch maar niet nemen.
Ik zou Egypt ff mijdenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu niet nee, maar ik wilde het risico toch maar niet nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |