Haaa WeeJeetje!quote:Op zondag 30 juni 2013 17:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en dat had ik jou nog niet eens gezien!
hoe is ie?
Daar kreeg ik er 2 van deze week, met beloftes over teruggave... Maar nog geen z\cent gezien....quote:
Ik verleden week vrijdag. Poen stond er woensdag opquote:Op zondag 30 juni 2013 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kreeg ik er 2 van deze week, met beloftes over teruggave... Maar nog geen z\cent gezien....
Nou wordt ik nieuwsgierig.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:31 schreef Soury het volgende:
Ik weet nog wel een ublieft maar dan heb ik een note of een ban![]()
Iets met gasquote:
tssss was daar erg aanquote:
Das cremerenquote:Op zondag 30 juni 2013 17:58 schreef chufi het volgende:
Vergassen is iets anders dan iets in en oven doen toch?
Daarom, ik snap het ook niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is daar verboden aan? Velen overkomt het ...
Vergassen is toch echt wat anders dan cremeren hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is daar verboden aan? Velen overkomt het ...
ff vraagje, heb jij toevallig een Ustream kanaal?quote:
Deze waren nog 10 jaar ouder.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt die oudjes van afgelope nacht?
Een Chrome extensie en dan werkt de BBC site gewoon, met wat haperingen soms.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
ff vraagje, heb jij toevallig een Ustream kanaal?
Nee laat maar, ik 'ken' een Piet Piraat met een eigen Ustream kanaalquote:Op zondag 30 juni 2013 18:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Chrome extensie en dan werkt de BBC site gewoon, met wat haperingen soms.
Mijn naam hier op Fok! is volkomen virtueel.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:45 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee laat maar, ik 'ken' een Piet Piraat met een eigen Ustream kanaal
Das toevallig, dat denk ik van die andere Piet ookquote:Op zondag 30 juni 2013 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn naam hier op Fok! is volkomen virtueel.
Dan heb je humor.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:22 schreef chufi het volgende:
Houdt iemand daar een vlag omhoog, met 'God hates Flags'
soms laat ik het toveren over aan mijn leerlingenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan niet... Toveren is niet altijd alles...
Woon jij ook in West?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:00 schreef Toverheks het volgende:
was gisteren bal he boven ons hoofd, ik hoorde de wieken van de helicopter gewoon suizen
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Woon jij ook in West?
Moest naar Sloterdijk om iemand van de trein op te halen en reed zo een politie afzetting in...
Ik woon tussen de aanslag en de vindplaats van het gezochte busje in .... Heb er verder niets mee te makenquote:
ik woon bij het gezochte busje in de buurt, en ook ik heb er niks mee te makenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon tussen de aanslag en de vindplaats van het gezochte busje in .... Heb er verder niets mee te maken
Staat er ou TVP opquote:
Ik woon dichterbij de locatie van de schietpartij.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik woon bij het gezochte busje in de buurt, en ook ik heb er niks mee te maken
Af en toe is er iemand verzopen maar verder geen lastquote:
Jammer net te verquote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef Margo37 het volgende:
Ik woon niet zover van SE Fireworks, telt dat ook?
Dat kan ook lekker knallenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef Margo37 het volgende:
Ik woon niet zover van SE Fireworks, telt dat ook?
Dan steek ik er nog maar 1 op.quote:
Die doen het in 1 keer goedquote:
Ik werkte op Sloterdijk, maar daar was ook wel eens gedoe met ie opslag tanken daar. Eén klein akkefietje en en hele boel was afgesloten. Terecht natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ook lekker knallen
Ik woon vlakbij de Shell.
heel lang geleden de marbon in de fik, ik was nog een kind maar de stank in de straten kan ik me nog wel herrinderenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werkte op Sloterdijk, maar daar was ook wel eens gedoe met ie opslag tanken daar. Eén klein akkefietje en en hele boel was afgesloten. Terecht natuurlijk
Ik ben bang dat ik er toen nog niet werktequote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel lang geleden de marbon in de fik, ik was nog een kind maar de stank in de straten kan ik me nog wel herrinderen
weet niet wat er nog meer in de fik heeft gestaan daar, was er pas geleden nog wat is er veel bijgebouwdquote:Op zondag 30 juni 2013 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er toen nog niet werkteMaar vaak genoeg geen toegang gehad.
Ik ben er al jaren niet meer geweest, maar anders is het wel als ik door de coentunnel rij zie je het al.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet niet wat er nog meer in de fik heeft gestaan daar, was er pas geleden nog wat is er veel bijgebouwd
Ik denk de laaste keer met jouquote:Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef Toverheks het volgende:
ja hele grote gebouwen, kon het echt niet meer terug
Ja het went... 2 x weetteelt in mijn complex 1 x aanslag bij mij aan de overkant... toen hoorde ik ook echt de schoten en is de politie ook nog langs geweest ivm buurtonderzoek.. Brand in datzelfde huis, nog een weetplantage in de flat ernaast....quote:Op zondag 30 juni 2013 21:00 schreef Toverheks het volgende:
ja het went zo langzamerhand wel wat MadMaster zegt, we kijken niet meer op bij een dooie meer of minder, weet je ze knallen elkaar maar kapot maar overdag waar iemand langs kan fietsen of lopen, ga elkaar lekker s`nchts achter na zitten
Oh ja dat wel een ontruiming van een weedplantage. Ik stond te huilen op het balkon. Seon komt dan langs de hele straat afgezet. Ik zat nog met een visnet maar dat mocht ook nietquote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het went... 2 x weetteelt in mijn complex 1 x aanslag bij mij aan de overkant... toen hoorde ik ook echt de schoten en is de politie ook nog langs geweest ivm buurtonderzoek.. Brand in datzelfde huis, nog een weetplantage in de flat ernaast....
Ach ja het went
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja dat wel een ontruiming van een weedplantage. Ik stond te huilen op het balkon. Seon komt dan langs de hele straat afgezet. Ik zat nog met een visnet maar dat mocht ook niet![]()
Hop daar gingen al de plantjes
Bij de buren hoorquote:
Ook dat ja, maar godver wat zonde zeg. Er staan ook mannetjes om de container heen die de boel bewakenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja a;tijd bij de buren anders zou je er niet eens meer wonen volgens mij ...
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:35 schreef tonja het volgende:
Bij de buren naast mij is ook een keer een wietplantage ontruimt. Mijn balkon grenst aan hun balkon. Ik hoorde een hoop gedoe buiten en bij de buren dus stap (in badjas, net mijn nest uit) mijn balkon op, stond daar een hele menigte ramptoeristen onder mijn balkonnetje naar de ontruiming te kijken.
Dat is best lachen, laatst nog een woning leeg moeten halen. De containers waren er nog niet dus ging alles van één hoog het raam uit. Man wat een mensen kwamen daar op af. Gelukkig ook een paar met koffie en koekjes.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:35 schreef tonja het volgende:
Bij de buren naast mij is ook een keer een wietplantage ontruimt. Mijn balkon grenst aan hun balkon. Ik hoorde een hoop gedoe buiten en bij de buren dus stap (in badjas, net mijn nest uit) mijn balkon op, stond daar een hele menigte ramptoeristen onder mijn balkonnetje naar de ontruiming te kijken.
Al lang ja http://www.at5.nl/artikel(...)chietpartij-gevondenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:
Krijg net een mooie kleurenfoto binnen met de vraag of we iets weten over het witte bestelbusje en personen en nog meer vragen, dus ze zijn nog steeds op zoek, ik dacht dat het busje al gevonden was.
Dat ja. eigenaar zouden ze ook moeten kennen n.a.v, kenteken bv... Maar of dat de dader is of dat het een gestolen busje is heb ik nog niet gelezenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Al lang ja http://www.at5.nl/artikel(...)chietpartij-gevonden
Ik denk het laatste denk je nietquote:Op zondag 30 juni 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ja. eigenaar zouden ze ook moeten kennen n.a.v, kenteken bv... Maar of dat de dader is of dat het een gestolen busje is heb ik nog niet gelezen
Is u op de genoemde dag - of dagen hiervoor- iets bijzonders opgevallen in deze omgeving?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Al lang ja http://www.at5.nl/artikel(...)chietpartij-gevonden
Tja was het maar zo makkelijkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar je weet het nooit hoe dom iemand kan zijn...
Dat systeem sucks dus op alle fronten. Of van wanneer is dat berichtquote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is u op de genoemde dag - of dagen hiervoor- iets bijzonders opgevallen in deze omgeving?
Heeft u op enig moment deze witte Volkswagen Caddy gezien?Op de dag zelf, maar wellincht op dagen hiervoor?
Heeft u gezien wie de witte volkswagen heeft geparkeerd?
Heeft u personen gezien die zich opvallend hebben opgehouden in deze omgeving?
Is u iets anders opgevallen dat mogelijk verband houdt met dit misdrijf?
dat zijn de vragen met foto van witte caddy
En op alles nee?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is u op de genoemde dag - of dagen hiervoor- iets bijzonders opgevallen in deze omgeving?
Heeft u op enig moment deze witte Volkswagen Caddy gezien?Op de dag zelf, maar wellincht op dagen hiervoor?
Heeft u gezien wie de witte volkswagen heeft geparkeerd?
Heeft u personen gezien die zich opvallend hebben opgehouden in deze omgeving?
Is u iets anders opgevallen dat mogelijk verband houdt met dit misdrijf?
dat zijn de vragen met foto van witte caddy
Als ze het echt het bericht net binnen had zou ik overal ja op zeggenquote:
Ik zou wel uitkijken of het moet inderdaad waar zijn geweest... Maar ik vind het redelijk snel ... Gistermiddag gebeurt en busje pas vandaag gevondenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze het echt het bericht net binnen had zou ik overal ja op zeggen
bericht is van net kwartier terug in de busquote:Op zondag 30 juni 2013 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat systeem sucks dus op alle fronten. Of van wanneer is dat bericht
Het gaat me meer om hoe laat Heks dat bericht heeft ontvangen. Als het echt net pas is klopt er iets niet. Of Heks ziet het nu pas. Dat is wel een verschil, en nee ik ga de politie niet lopen zieken uiteraard. Het systeem verbeteren kan ik welquote:Op zondag 30 juni 2013 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou wel uitkijken of het moet inderdaad waar zijn geweest... Maar ik vind het redelijk snel ... Gistermiddag gebeurt en busje pas vandaag gevonden
Oh per post tja.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bericht is van net kwartier terug in de bus
Heb je dat gezien? Of staat dat in het bericht?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
busje was gisteren tussen 14.30 en 14.45 achter gelaten en ze zijn te voet naar het park gelopen of gerend kan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |