Haaa WeeJeetje!quote:Op zondag 30 juni 2013 17:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en dat had ik jou nog niet eens gezien!
hoe is ie?
Daar kreeg ik er 2 van deze week, met beloftes over teruggave... Maar nog geen z\cent gezien....quote:
Ik verleden week vrijdag. Poen stond er woensdag opquote:Op zondag 30 juni 2013 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kreeg ik er 2 van deze week, met beloftes over teruggave... Maar nog geen z\cent gezien....
Nou wordt ik nieuwsgierig.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:31 schreef Soury het volgende:
Ik weet nog wel een ublieft maar dan heb ik een note of een ban![]()
Iets met gasquote:
tssss was daar erg aanquote:
Das cremerenquote:Op zondag 30 juni 2013 17:58 schreef chufi het volgende:
Vergassen is iets anders dan iets in en oven doen toch?
Daarom, ik snap het ook niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is daar verboden aan? Velen overkomt het ...
Vergassen is toch echt wat anders dan cremeren hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is daar verboden aan? Velen overkomt het ...
ff vraagje, heb jij toevallig een Ustream kanaal?quote:
Deze waren nog 10 jaar ouder.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt die oudjes van afgelope nacht?
Een Chrome extensie en dan werkt de BBC site gewoon, met wat haperingen soms.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
ff vraagje, heb jij toevallig een Ustream kanaal?
Nee laat maar, ik 'ken' een Piet Piraat met een eigen Ustream kanaalquote:Op zondag 30 juni 2013 18:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Chrome extensie en dan werkt de BBC site gewoon, met wat haperingen soms.
Mijn naam hier op Fok! is volkomen virtueel.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:45 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee laat maar, ik 'ken' een Piet Piraat met een eigen Ustream kanaal
Das toevallig, dat denk ik van die andere Piet ookquote:Op zondag 30 juni 2013 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn naam hier op Fok! is volkomen virtueel.
Dan heb je humor.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:22 schreef chufi het volgende:
Houdt iemand daar een vlag omhoog, met 'God hates Flags'
soms laat ik het toveren over aan mijn leerlingenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan niet... Toveren is niet altijd alles...
Woon jij ook in West?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:00 schreef Toverheks het volgende:
was gisteren bal he boven ons hoofd, ik hoorde de wieken van de helicopter gewoon suizen
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Woon jij ook in West?
Moest naar Sloterdijk om iemand van de trein op te halen en reed zo een politie afzetting in...
Ik woon tussen de aanslag en de vindplaats van het gezochte busje in .... Heb er verder niets mee te makenquote:
ik woon bij het gezochte busje in de buurt, en ook ik heb er niks mee te makenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon tussen de aanslag en de vindplaats van het gezochte busje in .... Heb er verder niets mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |