quote:
Ja, de enige die tegengas biedt naast Alonso aan die stinkduitser moet je vooral niks gunnen. Fuck Vettel, vlieg in de bandenstapel arrogante ei!quote:
Het zag er inderdaad wel tof uit.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wel een goeie plof, bij gebrek aan motorplofs tegenwoordig.
Boeiend, ik heb gewoon een grafhekel aan Hamiltonquote:Op zondag 30 juni 2013 14:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, de enige die tegengas biedt naast Alonso aan die stinkduitser moet je vooral niks gunnen. Fuck Vettel, vlieg in de bandenstapel arrogante ei!
Ik aan Vettel, stik erin!quote:Op zondag 30 juni 2013 14:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Boeiend, ik heb gewoon een grafhekel aan Hamilton
Red Bull, wie andersquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Boeiend, ik heb gewoon een grafhekel aan Hamilton
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:20 schreef PirE het volgende:
Hamilton deed dat toch beter, kneus Massa spint gelijk
Massa zijn band ploft in de bocht, da's wel een verschil lijkt me.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:20 schreef PirE het volgende:
exact..quote:Op zondag 30 juni 2013 14:20 schreef PirE het volgende:
Massa in een bocht, Hamilton iop een recht stuk ja.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:20 schreef PirE het volgende:
En als de band van Vettel het begeeft is het ineens weer leuk?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:22 schreef Nattekat het volgende:
Voor mij is deze race compleet verziekt nu... niks meer aan.
Jaquote:Op zondag 30 juni 2013 14:23 schreef exile79 het volgende:
[..]
En als de band van Vettel het begeeft is het ineens weer leuk?
Hamilton eruit, is toch heerlijk man.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:22 schreef Nattekat het volgende:
Voor mij is deze race compleet verziekt nu... niks meer aan.
Dat, nooit begrepen waarom die Massa al zolang in een Ferrari zit.quote:
Hangt van het gat af, wsl wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:23 schreef exile79 het volgende:
[..]
En als de band van Vettel het begeeft is het ineens weer leuk?
Raikkonen te snel af zijn in dezelfde auto?quote:
Omdat er niks beters te vinden is die 2e coureur wil zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 14:23 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat, nooit begrepen waarom die Massa al zolang in een Ferrari zit.
idd. Alonso is top.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Alonso weer als een warm mes door boter.
Er gaan niet voor niets geruchten dat Todt Michelin wil hebben als leverancier.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:27 schreef Sjeeser het volgende:
Dit moet toch haast wel het laatste seizoen van Pirelli zijn.
Ja maar nu SC.. dus ja....quote:
Nee, RBR wilde dat Pirelli iets aan het compound ging veranderen. Dáár gingen Ferrari en Lotus voor liggen.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Pirelli wilde toch iets aan de delaminatie doen, maar Ferrari en Lotus gingen daarvoor liggen?
De SC zelf..quote:Op zondag 30 juni 2013 14:30 schreef Bluurgh het volgende:
Nu krijgt er vast iemand een klapband onder SC condities
Wat zou er eigenlijk gebeuren als de SC een klapband krijgt?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:30 schreef Bluurgh het volgende:
Nu krijgt er vast iemand een klapband onder SC condities
Zijn ze toch nog met iets snel daar.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:30 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
2.1 pitstop van McLaren geloof ik![]()
Komt er een anderequote:Op zondag 30 juni 2013 14:30 schreef Xebber het volgende:
[..]
Wat zou er eigenlijk gebeuren als de SC een klapband krijgt?
Er staat altijd een 2de klaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:30 schreef Xebber het volgende:
[..]
Wat zou er eigenlijk gebeuren als de SC een klapband krijgt?
Dat was vaak nog spannender dan wie de WK zou winnenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:30 schreef Spatzmann het volgende:
Er moeten gewoon weer twee leveranciers komen. Dan heb je iig concurrentie om de banden steeds te verbetere.
Het ging om metaal ipv kevlar of iets dergelijks, maar dat wilden Lotus en Ferrari niet omdat het temperatuureigenschappen van de banden ook zou veranderen. Dat was een ander punt, náást de compounds.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, RBR wilde dat Pirelli iets aan het compound ging veranderen. Dáár gingen Ferrari en Lotus voor liggen.
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:31 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nee de safetycar niet.
En 3 coureurs rijden liever op hun velg dan op hun banden
En dat hebben ze dus wel juist doorgevoerd bij de huidige banden.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het ging om metaal ipv kevlar of iets dergelijks, maar dat wilden Lotus en Ferrari niet omdat het temperatuureigenschappen van de banden ook zou veranderen.
Zo spannend was dat niet, toen had je ook races waarin iedereen die niet op de juiste band reed gelijk kansloos was.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:30 schreef Spatzmann het volgende:
Er moeten gewoon weer twee leveranciers komen. Dan heb je iig concurrentie om de banden steeds te verbetere.
Dat is natuurlijk ook weer waar, al is het niet onredelijk om te verwachten dat Pirelli z'n werk gewoon in 1x goed doet.twitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zondag 30-06-2013 om 14:26:35I see the pillorying of Pirelli has begun in ignorance of the fact they offered more conservative tyres and several teams blocked them. #F1 reageer retweet
Dan zouden andere raceklasses de laatste dagen daar ook last van moeten hebben gehad.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:33 schreef JohnB52 het volgende:
Ik denk dat het eerder aan de curbstones ligt dan aan de banden.
Wat is daar mis mee? Is toch 100% legaal?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:33 schreef Gramulanion het volgende:
Zo heeft niemand het over de team order van Lotus vlak voor de klapband van Vergne
Dat is dan niet helemaal goed gegaan. Weet je het zeker?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dat hebben ze dus wel juist doorgevoerd bij de huidige banden.
Ze hebben de stalen ring in de band vervangen voor kevlar. Nu zie je ze ook ploffen, voorheen liep enkel het loopvlak eraf en zag je de metalen ring.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is dan niet helemaal goed gegaan. Weet je het zeker?
Michelin was altijd de beste band, en Bridgestone had alleen Ferrari als topteam. Dat was eigenlijk nooit leuk.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat was vaak nog spannender dan wie de WK zou winnen
Toen ik WEL alles volgde ..
Die worden minder warm, en t zijn andere banden dan achterquote:Op zondag 30 juni 2013 14:35 schreef Bluurgh het volgende:
Als het de kerbstones zijn dan zou de voorband er ook last van moeten hebben
Op je wenken bediend.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef LWD-Godius het volgende:
Op dit soort momenten zouden ze van die veegwagens moeten inzetten om de marbles in bochten weg te vegen, dan is er ook nog eens meer kans om in te halen.
twitter:F1Wtzk twitterde op zondag 30-06-2013 om 14:32:53I'm glad Pirelli doesn't make condoms. reageer retweet
Of reusachtige bladblazersquote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef LWD-Godius het volgende:
Op dit soort momenten zouden ze van die veegwagens moeten inzetten om de marbles in bochten weg te vegen, dan is er ook nog eens meer kans om in te halen.
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef TheArt het volgende:
twitter:F1Wtzk twitterde op zondag 30-06-2013 om 14:32:53I'm glad Pirelli doesn't make condoms. reageer retweet
Zo lang je maar niet te hard met je pik over de kerbs gaat is het geen probleemquote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef TheArt het volgende:
Die veegt alleen de rommel van de plofband van Vergne op het rechte stuk, ik had het meer over de 'normale' marbles door slijtage die je vaak naast de racelijn ziet, vooral vlakbij bochten.quote:
Ik ga voor een Lotus.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:42 schreef Wrijfhout het volgende:
Welke auto is de volgende?
Ik zet in op een force india
Omdat dat nog langer duurtquote:Op zondag 30 juni 2013 14:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom hebben ze niet eigenlijk gewoon rood gevlagd om de boel op te ruimen, dit slaat ook nergens op.
Dan kunnen ze wel alles te goed schoonmaken, ipv zo half gejaagd te werk te gaan.quote:
ja ik kijk ook via RTL om dat via UPC niets anders gratis isquote:Op zondag 30 juni 2013 14:44 schreef Bolter het volgende:
Als die Duitsers de herstart missen.... Fuckin' reclame, die knal je er dan in zo'n SC ff doorheen, niet eerst 10 min. wachten en dan alsnog de herstart missen. (geen BBC of iets anders hier)
Via kabel kijken een opti?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja ik kijk ook via RTL om dat via UPC niets anders gratis is
Zouden ze naar binnen gaan als er meer klappen ?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:45 schreef alwaysonhold het volgende:
Het is wachten dat er ongelukken gebeuren...
Nee, want dan doet je rechtstreekse concurrent in het WK dat juist niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:45 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Zouden ze naar binnen gaan als er meer klappen ?
Jij kijkt toch niet meer?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:45 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Denk dat ze wel een nieuwe band gaan halen iig.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:45 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Ik kijk nu via de kabel, BBC1 en BBC2 zitten erbij. Ziggo levert het.quote:
k heb gewoon BBC1 via upc basisdingquote:Op zondag 30 juni 2013 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kijk nu via de kabel, BBC1 en BBC2 zitten erbij. Ziggo levert het.
Dit ja...quote:
Het lijkt me best klote als je die grote lap tegen je auto krijgtquote:
Lijkt mij geen lekker gevoel.. klapband bij 275km/uquote:Op zondag 30 juni 2013 14:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dit ja...
Wat zullen veel rijders zich zorgen maken
Fijn, je ziet zo;n stukje rubber of bodywork gewoon bengelen bij z'n linker hand. Het had maar een veer van een Brawn moeten zijnquote:
Kimi zal wel weer een geniale quote hebben straks..quote:Op zondag 30 juni 2013 14:49 schreef LWD-Godius het volgende:
Volgens mij viel er ook een groot stuk in de cockpit van Kimi.
twitter:OfficialSF1Team twitterde op zondag 30-06-2013 om 14:50:21slow puncture for #Hulk. a set of new mediums are ready at the garage for #Hulk. we assume that everybody is on a 3 stopper. reageer retweet
Ik ben benieuwd of deze race wel uitgereden gaat worden. Ik heb er geen goed gevoel over.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:49 schreef Karstman het volgende:
Ik weet niet hoor maar ik zie ze nog niet echt de kerbs vermijden...
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:51 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:OfficialSF1Team twitterde op zondag 30-06-2013 om 14:50:21slow puncture for #Hulk. a set of new mediums are ready at the garage for #Hulk. we assume that everybody is on a 3 stopper. reageer retweet
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:51 schreef Gramulanion het volgende:
Ik geloof beide, al weet ik het niet 100% zeker.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:52 schreef Karstman het volgende:
Was het beide compounds die klapten of maar 1 soort?
2 medium, 1 hard volgens mijquote:Op zondag 30 juni 2013 14:52 schreef Karstman het volgende:
Was het beide compounds die klapten of maar 1 soort?
Ferrari is ook bandenmeester, lekke banden ga je niet tegen.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:53 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Behalve de bandenmeesters Lotus en Force India.
Zag eruit alsof iemand tegen een piepschuimen bord aanreed.quote:
Leek op een kapotte voorvleugel.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zag eruit alsof iemand tegen een piepschuimen bord aanreed.
Zag eruit als carbon fibre.quote:
De vleugel van Gutie zag er toch niet kapot uit bij de pitstop.quote:
Misschien dat een van die subvleugeltjes miste? Of anders is ie misschien tegen iets dat al op de baan lag aangereden?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
De vleugel van Gutie zag er toch niet kapot uit bij de pitstop.
Zachtere banden waar al op gereden is (kwali) + meer gewicht vanwege volle tank?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:59 schreef Xebber het volgende:
Je zou toch gaan denken dat die drie klapbanden toeval zijn. Inmiddels ruim 15 ronden gereden zonder een klapband, terwijl de eerste drie in de eerste 15 ronden klapten.
Lag er dan toch iets op de baan?
Plausibel.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zachtere banden waar al op gereden is (kwali) + meer gewicht vanwege volle tank?
Zie OP.quote:
En weer enabled.quote:
UPC is toch kabelquote:
Daar heeft hij zelf voor gekozen, niet zeuren.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij drijdt op 20 ronden oudere banden, wat denk je anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |