quote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef TheArt het volgende:
twitter:F1Wtzk twitterde op zondag 30-06-2013 om 14:32:53I'm glad Pirelli doesn't make condoms. reageer retweet
Zo lang je maar niet te hard met je pik over de kerbs gaat is het geen probleemquote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef TheArt het volgende:
twitter:F1Wtzk twitterde op zondag 30-06-2013 om 14:32:53I'm glad Pirelli doesn't make condoms. reageer retweet
Die veegt alleen de rommel van de plofband van Vergne op het rechte stuk, ik had het meer over de 'normale' marbles door slijtage die je vaak naast de racelijn ziet, vooral vlakbij bochten.quote:
Ik ga voor een Lotus.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:42 schreef Wrijfhout het volgende:
Welke auto is de volgende?
Ik zet in op een force india
Omdat dat nog langer duurtquote:Op zondag 30 juni 2013 14:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom hebben ze niet eigenlijk gewoon rood gevlagd om de boel op te ruimen, dit slaat ook nergens op.
Dan kunnen ze wel alles te goed schoonmaken, ipv zo half gejaagd te werk te gaan.quote:
ja ik kijk ook via RTL om dat via UPC niets anders gratis isquote:Op zondag 30 juni 2013 14:44 schreef Bolter het volgende:
Als die Duitsers de herstart missen.... Fuckin' reclame, die knal je er dan in zo'n SC ff doorheen, niet eerst 10 min. wachten en dan alsnog de herstart missen. (geen BBC of iets anders hier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |