SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepF means you're fucked![]()
Rondje van 6,5 km gepland, slechts 5,2 gelopen. Enkel begon pijn te doen en ik wist niet zo goed wat ik moest doen. Hij begon te zeuren bij 4, het werd erger tot 4,5 en toen bleef het vrij constant, werd in ieder geval zeker niet minder. Ik vind het best lastig om in dat soort gevallen naar m'n lichaam te luisteren. Wanneer kan je nu het beste stoppen, wanneer doorlopen? Dit keer dus maar gestopt, weet niet of dat nu het beste was of niet. En ik moet even bedenken hoe ik m'n enkel wat sterker krijg, vind dit een beetje irritant worden.![]()
Nou, het is dus geen yoga (want dat vind ik stom). Bij pilates moet je gewoon planken, en dan ondertussen omstebeurt je ellebogen optillenquote:Op zondag 30 juni 2013 12:27 schreef Frsh het volgende:
Hulde aan oma Twinky!
Maarre, Pilates zie ik mezelf nog niet zo snel doen. Stilliggen en 1 voor 1 je spieren aanspannen. Doe mij maar iets met bewegen en je spieren aanspannen. Maat goed, das mijn voorkeur.of op je zij liggen met bovenste arm op een bal, dan je bovenste been rondjes laten maken in de lucht (en daarna nog tien andere dingen) en dan die hand op de bal zo stil mogelijk houden.
Kijk maar eens hier bijv: Het is allemaal wat zweverig, maar gewoon loeizwaar![]()
![]()
Clinic was grappig, nieuwe dingen geleerd en eens kijken hoe ik dat in m'n trainingen kan gaan stoppen. Wat ik altijd erg fijn vind is dat men je looppatroon opneemt zodat je goed kan zien wat je goed en fout doet. En!! We krijgen de filmpjes nog per mail fzo. Dus ik kan in de lengte van dagen m'n looppatroon analyseren.
En weer een t-shirt erbij.
[ Bericht 5% gewijzigd door slacker_nl op 30-06-2013 13:17:55 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vind het ook lastig om naar mijn lichaam te luisteren.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:01 schreef Gogo83 het volgende:
Rondje van 6,5 km gepland, slechts 5,2 gelopen. Enkel begon pijn te doen en ik wist niet zo goed wat ik moest doen. Hij begon te zeuren bij 4, het werd erger tot 4,5 en toen bleef het vrij constant, werd in ieder geval zeker niet minder. Ik vind het best lastig om in dat soort gevallen naar m'n lichaam te luisteren. Wanneer kan je nu het beste stoppen, wanneer doorlopen? Dit keer dus maar gestopt, weet niet of dat nu het beste was of niet. En ik moet even bedenken hoe ik m'n enkel wat sterker krijg, vind dit een beetje irritant worden.Maar volgens mij heb je er goed aan gedaan om te stoppen, je wil het niet erger maken. Hoop dat het snel beter gaat!
![]()
Weer een shirt! Waren er veel mensen?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:08 schreef slacker_nl het volgende:
Clinic was grappig, nieuwe dingen geleerd en eens kijken hoe ik dat in m'n trainingen kan gaan stoppen. Wat ik altijd erg fijn vind is dat men je looppatroon opneemt zodat je goed kan zien wat je goed en fout doet. En!! We krijgen de filmpjes nog per mail fzo. Dus ik kan in de lengte van dagen m'n looppatroon analyseren.
En weer een t-shirt erbij.
Klaas heeft besloten dat ik hem de hele dag aaitjes mag geven, komt goed uit.![]()
Ik vind het ook altijd moeilijk in te schatten wanneer ik eigenlijk zou moeten stoppen of doorgaan. Ook wanneer ik weer kan beginnen na een blessure. Ik heb nu last van mijn scheenbeen en ik vraag mij af of de blessure over is, de spieren een beetje "vast" zitten en ik een beetje los moet gaan lopen of dat ik het nog even de tijd moet geven.![]()
Foto wil niet verschijnen, maar de link doet t wel. Tof!quote:En lekker weer!
https://www.dropbox.com/s(...)3%2012%2047%2043.jpg[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo, eens even een trimloopje van A tot Z meegemaakt qua organisatie. Zelf heb ik briefjes uitgedeeld bij de finish (kleinschalige loop).Mijn nichtje van 6 liep mee met de kinderloop en kwam in traaaaanen binnen als laatste
Ze kon erna wel weer lachen, want mocht de lootjes trekken (om vervolgens ook de prijzen binnen te halen).
Mr Q, zwager en zus en flink wat bekenden hebben mooie tijden gelopen. Mijn zus 27 half, damn die gaat snel tegenwoordig![]()
Eenmaal klaar met mijn klusje besefte ik me dat mijn hele stijve rug weg is! Wat een 10k tempoloop vrijdag en een nachtje dansen (bruiloft op strand, die bij HAAGmet supergoede DJ en veel rosé
) Zo zie je maar, rust roest (qua rug dan).
En nu ga ik ff bijlezen hier! Benen omhoog, Tour de France aan en lekker uitkateren....![]()
![]()
Nawww nichtjezou ze wel nog een keertje op herkansing willen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Denk het welquote:Op zondag 30 juni 2013 13:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Nawww nichtjezou ze wel nog een keertje op herkansing willen?
Is ze altijd snel weer vergeten!
![]()
Gelukkig maar. Ik vind die kidsruns altijd zo leuk om te zienquote:Op zondag 30 juni 2013 13:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Denk het welIs ze altijd snel weer vergeten!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hats we zitten/liggen er denk ik hetzelfde bij, alleen bij mij ligt er een grote zwarte dame op schoot![]()
dit klinkt dubieuzer dan het is![]()
Badwater over ruim twee weken en in Death Valley is het 54 graden ... Dat is nog geen 3 graden onder de hoogste temperatuur ooit gemeten.![]()
Er waren een redelijk aantal mensen aanwezig, denk 10-15. Misschien wel meer. En een best fijne trainer.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:27 schreef hatsaflats het volgende:
Weer een shirt! Waren er veel mensen?
Klaas heeft besloten dat ik hem de hele dag aaitjes mag geven, komt goed uit.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb alleen grote zwarte mannen , maar zwart en harig komt sowieso overeenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:45 schreef Quoi het volgende:
Hats we zitten/liggen er denk ik hetzelfde bij, alleen bij mij ligt er een grote zwarte dame op schoot![]()
dit klinkt dubieuzer dan het is
Maar hij wilde buitenspelen![]()
![]()
Logisch, prachtweer vandaag. Ik ga ook zo iets buiten doen, geen idee wat, maar iets..quote:Op zondag 30 juni 2013 13:59 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb alleen grote zwarte mannen , maar zwart en harig komt sowieso overeen
Maar hij wilde buitenspelenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zit met een schuin oog naar de Tour te kijken. Corsica, dat is ook wel running material zeg
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ook wel vakantie material vind ikquote:Op zondag 30 juni 2013 14:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit met een schuin oog naar de Tour te kijken. Corsica, dat is ook wel running material zeg![]()
![]()
Dat ook ja! Ziet er heul niet verkeerd uit! Mooie baaien en allesquote:
Wolve ging niet mee vandaag, die ging wat aan de keuken klussendus ik alleen op pad!
Gelukkig was de clubfotograaf er bij, dus er zijn op tenminste twee plekken foto's gemaaktmaar die volgen later nog wel een keer.
Start was 'knus'stond een beetje in het midden (heb al zó vaak achteraan gestaan en dan kom je gewoon klem te zitten achter de HEEL langzame mensen, wat ook niet echt fijn is. Er werd een en ander door een microfoon gebrabbeld, maar dat had niemand door, dus geen idee wat er gezegd werd
![]()
Op een gegeven moment klonk er een héél zielig toetertje, wat zowel veel gelach als een goede start opleverde. Hup. Daar gaan we!
KM1: Nog een beetje door het dorpje, beetje heuvel op, beetje heuvel af. Leuke aanmoedigers en natuurlijk er en der wat inhalers. Nog even met een clubgenootje opgelopen, maar ik bleek al snel wat sneller te zijn, dus toen ben ik rustigaan doorgelopen zonder haar. Daarna eigenlijk de hele boel alleen gelopen.
KM2: Dat duurde nog best lang voor we daar waren! Vooral ook omdat dat het eerste stuk echt goed omhoog wasMarshalls moedigden nog aan en onze clubfotograaf stond er ook. "Well Done Barnsley!
" *klik* ben benieuwd hoe fris ik er daar uitzag. Volgens mij nog wel redelijk. Voetjes voelden zich nog goed.
KM3: Nog zo'n stuk omhoogEr leek geen einde aan te komen. Maar op de 3KM mochten we heel even ademhalen een beetje naar beneden
dat was fijn
Ging eigenlijk wel lekker, stiekem. Voor me liep mijn 'richtclubgenoot', die eigenlijk wat sneller loopt dan ikzelf normaal, maar besloot te kijken hoe lang ik haar in het zicht kon houden
KM4: Tot aan km4 weer fors omhoog. Begin nu toch wel wat last te krijgen van DE BLAAR, maar is nog eigenlij nauwelijks iets. Gewoon doorploegen. Wind was lekker verkoelend en er was geen zon: perfect loopweer en ik liep eigenlijk wel awesome.
KM5 - 6: Laatste klim!Tussen 5 en 6 was een drinkpost, maar omdat ik m'n gordel bij me had gewoon door kunnen lopen. Was wel fijn eigenlijk, beetje drinken in m'n eigen tijd, al is een groot deel van het water ook over m'n hoofd en in m'n nek geëindigd
KM7-9.6: De hamer, de warmte, de blaren, ALLES. GIGANTISCH. De blaren begonnen ineens te exploderen en zo deed mijn lichaamstemperatuur dat ook. We gingen hier het Trans Penine Trail op, wat een mooi wandelpad is, op zich, maar compleet uit de wind in de luwte en tot overmaat van ramp begon ook nog de zon te schijnen. Wát een hel
Heb het tempo erin weten te houden door op mijn richtclubgenoot te blijven focussen en nog op een meisje dat vlak voor me liep. 2 keer er bijna voorbij gegaan, maar toen ook eigenlijk niet.... Vlak na het 9KM punt haar toch maar ingehaald, omdat ze wat in begon te houden. Ik had zóveel pijn dat ik gewoon wilde dat 't over was, dus gas erop.
Laatste 400 meter: Gewoon gas erop en gaanVeel clubgenoten die daar stonden aan te moedigen en te roepen, en dankzij hen heb ik zelfs nog 2 mensen ingehaald op de laatste 50 meter. En toen de finish over...
In een GE-WEL-DI-GE....
*tromgeroffel*![]()
55.49
![]()
![]()
En ik stortte echt bijna compleet ingeen energie meer, niets. Snel twee beters aanmaaklimo naar binnen gewerkt om weer wat op pijl te komen, en een
brownie
zelfgebakken
![]()
Lang leve de Harriers
En bij de prijs in zat een mooi felgroen functioneel Shirt van de race, zal ik straks even foto'tje van maken.
Daarna naar de auto gestrompeld en naar huis geredenalwaar ik m'n schoenen uitdeed en de bloedende blaren zag
Maar het was het wel waard
Eerste actiefoto, 20m van de finish:
[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 30-06-2013 15:15:53 ]Ja doei.![]()
Zo, dat was best pittig. Wilde vandaag 3km aan mijn normale rondje toevoegen, maar had na 500 meter al door dat het hem niet ging worden vandaag. Voor de verandering eens geluisterd naar mijn lijf en het nomal rondje gelopen in een tempo wat 30s per kilometer onder het standaard looptempo ligt. Dat koste al moeite genoeg! Het snackbar eten van gisteravond hakt er harder in dan ik had verwacht. Het was trouwens ook pittig warm.
http://www.endomondo.com/workouts/209817459/2395026![]()
Heb trouwens eindelijk persoonlijk kennisgemaakt met een paar mammoeten in het loopwereldje rondom Den Haag. Veelal oude knarren die heel vroeg komen, vaak met een brommertje ergens uit het Westland. En ze hebben een stempelboekjeSpeciaal daarvoor komt een stempel uit de kast. Gewoon, om alle loopjes bij te houden.
De alom bekende G.R. (dé man met de zweet-hoofdband) startte zelfs 35 minuten eerder op de 15k, zodat de organisatie niet zo lang bij de finish moest wachten. Hij is aan het trainen voor de marathon
Mooie tijd Mo![]()
![]()
Hoi allemaal! Sinds een maandje ben ik nu ook aan het hardlopen! Ik had nooit gedacht dat ik het leuk zou vinden, maar ik ga steeds met plezier.
Gisteren heb ik les 21 gelopen met Evy.
Als app gebruik ik Runkeeper. Als je in RK een activiteit wilt starten kan je kiezen voor playlist, maar het lukt mij nog niet om er iets zinnigs mee te doen. Het zou natuurlijk tof zijn als je zo de MP3's van Evy aan kunt zetten. Iemand enig idee??That's the way the cookie crumbles![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit met een schuin oog naar de Tour te kijken. Corsica, dat is ook wel running material zeg
http://en.wikipedia.org/wiki/GR_20
Kilian doet het binnen 33 uur.![]()
Geen ervaring met RK hier, maar welkomquote:Op zondag 30 juni 2013 14:34 schreef IJzercookie het volgende:
Hoi allemaal! Sinds een maandje ben ik nu ook aan het hardlopen! Ik had nooit gedacht dat ik het leuk zou vinden, maar ik ga steeds met plezier.
Als app gebruik ik Runkeeper. Als je in RK een activiteit wilt starten kan je kiezen voor playlist, maar het lukt mij nog niet om er iets zinnigs mee te doen. Het zou natuurlijk tof zijn als je zo de MP3's van Evy aan kunt zetten. Iemand enig idee??Wauw, ziet er mooi uit! Al zou ik er maar een klein stukje van doenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:44 schreef Saysem het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/GR_20
Kilian doet het binnen 33 uur.
Zo ik had in mijn hoofd om die 17 te lopen dus die 17 heb ik ook gelopen. Excuses voor mijn eigenwijsheid SlackerMaar geen last van de knie of niks
![]()
De eerste 2,6km heeft mijn moeder meegelopen(die een hele hoge pasfrequentie heeft
) maar die was toen toch wel een beetje moe, dus ben ik alleen verder gegaan. Ze heeft me wel in het zicht kunnen houden tot ik op 5K zat waarna ze naar huis is gegaan en ik al richting de 7KM liep.
Had via afstandmeten.nl een leuke route bedacht maar ik was een beetje de weg kwijt (toch maar weer route op de arm kliederen) maar ik kwam opzich wel op de weg uit die ik wou, alleen via een andere route. Helaas was het nu een heel stuk rechtaan en ook diezelfde weg weer terug.
Maar al met al een mooi stukkie door het bos, mooi stuk langs het water en mooi over de vlakke weg. Life is GOOD!
Had vooraf een mergpijpje en een banaan gehad en had in mijn flesjes een mix van sap met water en snufje zout gedaan. Ook had ik 2 dextrose mee want de vorige keer tijdens mijn LDL had ik wat honger maar volgens mij hielp het allemaal niet echt. Volgende keer gewoon wat meer eten vooraf.
http://www.endomondo.com/workouts/209830493/7102294
Voor mijn maxHR nog even 160m gesprint waarmee ik op een hartslag kwam van 180.
Maar is dat wel genoeg afstand om te zien wat je maxHR is?
http://www.endomondo.com/workouts/209830472/7102294Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik denk dat je nog wat langer had moeten sprinten.. Je HR begon net te stoppen met stijgen, als ik de grafiek zo zie. Maar ik ben geen expert op dit gebiedquote:Op zondag 30 juni 2013 15:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor mijn maxHR nog even 160m gesprint waarmee ik op een hartslag kwam van 180.
Maar is dat wel genoeg afstand om te zien wat je maxHR is?
http://www.endomondo.com/workouts/209830472/7102294
Damn, ik wil zo graag een LDL van een km of 15 doen, maar m`n schema bevindt zich in een soort van rustweek, en zegt dat ik een korte loop moet doen (6.5 km). Dilemma.. Schema aan de kant gooien en doen waar ik nu zin in heb, of toch het schema aanhouden.![]()
Je kan best een keer van je schema afstappen toch. Het is meer een leidraad dan een absolute must. Maar ja ik ben ook geen expert op dat gebiedquote:Op zondag 30 juni 2013 15:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog wat langer had moeten sprinten.. Je HR begon net te stoppen met stijgen, als ik de grafiek zo zie. Maar ik ben geen expert op dit gebied
Damn, ik wil zo graag een LDL van een km of 15 doen, maar m`n schema bevindt zich in een soort van rustweek, en zegt dat ik een korte loop moet doen (6.5 km). Dilemma.. Schema aan de kant gooien en doen waar ik nu zin in heb, of toch het schema aanhouden.
Ik zal gewoon een keer lekker doen waar je zin in hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zou op je gevoel afgaan en verderop in de week een keer wat minderen als je je minder sterk voelt.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog wat langer had moeten sprinten.. Je HR begon net te stoppen met stijgen, als ik de grafiek zo zie. Maar ik ben geen expert op dit gebied
Damn, ik wil zo graag een LDL van een km of 15 doen, maar m`n schema bevindt zich in een soort van rustweek, en zegt dat ik een korte loop moet doen (6.5 km). Dilemma.. Schema aan de kant gooien en doen waar ik nu zin in heb, of toch het schema aanhouden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En even een half jaar overzicht.
440KM gelopen in 42,03 uur waarmee ik uitkom op een gemiddelde snelheid van 10,46, waarin ik 38279kcals heb verbrand wat overeen komt met 277,38 flesjes Grolsch van 33Cl of 150,11 McDonalds hamburgers![]()
Als ik dat in 1 keer had gelopen over de autowegen en alles had ik de boot in Calais kunnen pakken![]()
Ik moet nog 560KM lopen voor mijn 2013 doel wat (mits geen blessures) zat moet lukken
[ Bericht 16% gewijzigd door Daywalk3r op 30-06-2013 15:31:06 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ziezo mijn eerste 10 km in wedstrijd zit er ook weer op.
Was wel speciaal, de start was waar ik normaal altijd start met mijn training (lees 50 m van mijn huis). Enzo om 22 uur 's avonds geeft wel extra sfeer, vooral met heel veel muziek langs het parcours door oud stadscentrum en door shoppingcenter. Nacht voordien niet veel geslapen, werken enzo maar toch redelijk fit aan de start.
Eerste 5 km meegelopen met een vriend die de 10 miles van Antwerpen nog liep in een tempo van 5:30, dus ik dacht eerste even meeliften en nadien gaan met de banaan. Maar na 5 km telkens iets onder de 5:00 te zien verschijnen bleek hij toch wat sneller te zijn. Hij heeft mij losgelopen vlak voor dat er vrienden stonden te supporteren, de snodaard!En weg was ineens weg, dus ik heb rustiger doorgedaan.
Had een slokje sportdrank gedronken (ik dacht dat het water was, verschoot zo dat het dat niet was en van het verschot veranderde ik in een plakkend loopmonster...), en die ene slok heeft echt ongelofelijk op mijn maag gelegen, blijkbaar bij andere mensen ook.
![]()
Laatste stuk nog vals plat heeft mijn mama meegelopen, en die heb ik even moeten terugfluiten want ze ging te snel.
Maar uiteindelijk wel heel tevreden met het resultaat, ik ging voor sub 52 min maar het is toch wel wat sneller geworden, al vermoed ik dat het eerder 9.8 km was dan 10... Ben uiteindelijk 12e vrouw op 600 deelnemers met een tijd van 47:45 min.
Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Och en respect voor Mo! Ik ging al dood van onze 3 bruggen en stukken vals plat...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Wauw wat snel!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Sjaapje het volgende:
Was wel speciaal, de start was waar ik normaal altijd start met mijn training (lees 50 m van mijn huis). Enzo om 22 uur 's avonds geeft wel extra sfeer, vooral met heel veel muziek langs het parcours door oud stadscentrum en door shoppingcenter. Nacht voordien niet veel geslapen, werken enzo maar toch redelijk fit aan de start.
Eerste 5 km meegelopen met een vriend die de 10 miles van Antwerpen nog liep in een tempo van 5:30, dus ik dacht eerste even meeliften en nadien gaan met de banaan. Maar na 5 km telkens iets onder de 5:00 te zien verschijnen bleek hij toch wat sneller te zijn. Hij heeft mij losgelopen vlak voor dat er vrienden stonden te supporteren, de snodaard!En weg was ineens weg, dus ik heb rustiger doorgedaan.
Had een slokje sportdrank gedronken (ik dacht dat het water was, verschoot zo dat het dat niet was en van het verschot veranderde ik in een plakkend loopmonster...), en die ene slok heeft echt ongelofelijk op mijn maag gelegen, blijkbaar bij andere mensen ook.
![]()
Laatste stuk nog vals plat heeft mijn mama meegelopen, en die heb ik even moeten terugfluiten want ze ging te snel.
Maar uiteindelijk wel heel tevreden met het resultaat, ik ging voor sub 52 min maar het is toch wel wat sneller geworden, al vermoed ik dat het eerder 9.8 km was dan 10... Ben uiteindelijk 12e vrouw op 600 deelnemers met een tijd van 47:45 min.![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wauw, goed gedaan! En supersnel! En dat voor je eerste wedstrijd! De volgende keer zul je nog harder gaan, want dan weet je wat je kunt verwachten. Gaaf zeg!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Sjaapje het volgende:
![]()
Maar uiteindelijk wel heel tevreden met het resultaat, ik ging voor sub 52 min maar het is toch wel wat sneller geworden, al vermoed ik dat het eerder 9.8 km was dan 10... Ben uiteindelijk 12e vrouw op 600 deelnemers met een tijd van 47:45 min.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maandag staat een loopje van slechts 2 Miles gepland. Dat is redelijk rustig. Dan donderdag een tempoloop voor de Ekiden op zaterdag. Best een pittige week dan denk ik zo..quote:Op zondag 30 juni 2013 15:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou op je gevoel afgaan en verderop in de week een keer wat minderen als je je minder sterk voelt.
Ach, dan maar een minder intensieve tempoloop donderdag![]()
![]()
Dank! Jij ook! Wat een tijdquote:Op zondag 30 juni 2013 15:39 schreef Sjaapje het volgende:
Och en respect voor Mo! Ik ging al dood van onze 3 bruggen en stukken vals plat...
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Sjaapje het volgende:
![]()
Maar uiteindelijk wel heel tevreden met het resultaat, ik ging voor sub 52 min maar het is toch wel wat sneller geworden, al vermoed ik dat het eerder 9.8 km was dan 10... Ben uiteindelijk 12e vrouw op 600 deelnemers met een tijd van 47:45 min.![]()
Wauw!
![]()
Super prestatie. Ik denk dat iedereen die zijn of haar eerste wedstrijd loopt alleen maar kan dromen van zo`n tijd! Wat snel!!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Sjaapje het volgende:
![]()
Ok, de binnenstad van Utrecht is hartstikke leuk om te rennen, maar niet met duizenden mensen tegelijkDaar zijn die smalle straatjes niet geschikt voor
![]()
Heel veel opstoppingen dus.. en grootste deel van parcours in de volle zon.. Dan kom je op een tijd vlak onder de 35minuten uit ofzo. Was natuurlijk weer eens vergeten m'n Garmin uit te zetten op de finish, dus weet het niet preciesStraks even kijken of de uitslagen al online staan.
Stom trouwens dat je bij zo'n groot evenement geen enkele herinnering krijgt; medaille moest je kopen maar was al uitverkocht bij inschrijving.. maar niet eens een vaantje ofzo (of gewoon inschrijving 2 euro duurder maken en iedereen een medaille).I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Wauw!! Feestquote:Op zondag 30 juni 2013 15:53 schreef Sjaapje het volgende:
Mijn volgende 10 km is normaal gezien deze. Feest!
en bedankt voor de complimenten![]()
Goed zeg! Mooie tijdquote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Sjaapje het volgende:
![]()
![]()
Wat stom dat er geen herinnering was. Het is toch een heel grote loop!quote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef E.T. het volgende:
Ok, de binnenstad van Utrecht is hartstikke leuk om te rennen, maar niet met duizenden mensen tegelijkDaar zijn die smalle straatjes niet geschikt voor
![]()
Heel veel opstoppingen dus.. en grootste deel van parcours in de volle zon.. Dan kom je op een tijd vlak onder de 35minuten uit ofzo. Was natuurlijk weer eens vergeten m'n Garmin uit te zetten op de finish, dus weet het niet preciesStraks even kijken of de uitslagen al online staan.
Stom trouwens dat je bij zo'n groot evenement geen enkele herinnering krijgt; medaille moest je kopen maar was al uitverkocht bij inschrijving.. maar niet eens een vaantje ofzo (of gewoon inschrijving 2 euro duurder maken en iedereen een medaille).
Een beetje te groot zelfs, zo te lezen. Jammer van de opstoppingen... Dat haalt je altijd zo uit je ritme, jammer genoeg. Maar wel leuk geweest dus
Hij is niet te missen, zo karakterestiekquote:Op zondag 30 juni 2013 16:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik wie je bedoelt! Niet dat ik hem ken.![]()
![]()
Nu onderweg naar huis. Ging niet lekker. Buhh. 59 min. Wanneer ik thuis ben zal ik wel een verslagje schrijven. Ik heb wel een herinnering trouwens, maar was vroeg met inschrijven.
Volgens mij zijn mijn schoenen aan het overlijden. Wanneer ik thuis ben maak ik wel even een foto...![]()
Oh, da's wel wat schraalquote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef E.T. het volgende:
![]()
Stom trouwens dat je bij zo'n groot evenement geen enkele herinnering krijgt; medaille moest je kopen maar was al uitverkocht bij inschrijving.. maar niet eens een vaantje ofzo (of gewoon inschrijving 2 euro duurder maken en iedereen een medaille).jammer!
Ja doei.![]()
Pfoeh, da's ook nog wel een aardige inschrijfprijs ook zeg!quote:Op zondag 30 juni 2013 16:19 schreef Sjaapje het volgende:
Bij ons ook geen herinnering, en dat voor 18 euro...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Matig...quote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef E.T. het volgende:
![]()
Stom trouwens dat je bij zo'n groot evenement geen enkele herinnering krijgt; medaille moest je kopen maar was al uitverkocht bij inschrijving.. maar niet eens een vaantje ofzo (of gewoon inschrijving 2 euro duurder maken en iedereen een medaille).
Bij de CPC ook wel een vergelijkbaar stukje gehad (eh, 5 jaar geleden ofzo? toen was ik nog wat fitter...) Toen hebben we aan de 5km mee gedaan, en toen zat er ook een stukje bij dat smaller was, dus dan ben je ineens aan het wandelen. Beetje jammer.
Gelukkig was dat toen maar een klein stukje, maar als je dat voortdurend hebt lijkt me dat toch wel erg vervelend.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:19 schreef Sjaapje het volgende:
Bij ons ook geen herinnering, en dat voor 18 euro...![]()
Wij kregen deze:
Had me alleen niet vooraf opgegeven, dus moest het doen met wat er nog was, en dat was een largedaar kon ik in zwemmen, dus nu heeft Wolve eindelijk een functioneel shirt!
Ja doei.![]()
Je moet even een playlist aanmaken waarin je de les zet die je wil gaan doen. Dus bij iedere les even de playlist wijzigen. Heb het altijd zo gedaan, werkt prima!quote:Op zondag 30 juni 2013 14:34 schreef IJzercookie het volgende:
Als app gebruik ik Runkeeper. Als je in RK een activiteit wilt starten kan je kiezen voor playlist, maar het lukt mij nog niet om er iets zinnigs mee te doen. Het zou natuurlijk tof zijn als je zo de MP3's van Evy aan kunt zetten. Iemand enig idee??
En netjes gelopen moblo en Sjaapje!![]()
Alleen geloven ze nooit dat ik die 10k heb gedaan als ik voorbij kom puffen.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Wij kregen deze:
[ afbeelding ]
Had me alleen niet vooraf opgegeven, dus moest het doen met wat er nog was, en dat was een largedaar kon ik in zwemmen, dus nu heeft Wolve eindelijk een functioneel shirt!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:31 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Je moet even een playlist aanmaken waarin je de les zet die je wil gaan doen. Dus bij iedere les even de playlist wijzigen. Heb het altijd zo gedaan, werkt prima!
En netjes gelopen moblo en Sjaapje!thanks! Beetje een epos geschreven
maar 't was wel echt een belevenis.
Ja doei.![]()
Die naam alleen hèquote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Wij kregen deze:
[ afbeelding ]
Ik ook niet, in de OP en alles. Maar nu het zo op een t-shirt staatquote:
Gelukkig ben ik niet de enige![]()
Yuh, ze hadden wel een maatje kleiner, maar moblo wilde hier gewoon niet mee rond lopen denk ik...quote:![]()
![]()
Penissen maken best veel tonen hoor.
Dus een Penis Tone is gewoon een geluidje die die maakt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zal het shirt niet dragen als jullie in de buurt zijn.
Gewoon aandoen op de Bradelierloop!quote:Op zondag 30 juni 2013 16:41 schreef Wolve000 het volgende:
Ik zal het shirt niet dragen als jullie in de buurt zijn.
Ja doei.![]()
Parkpop is trouwens live op tv.
Jo Harman nu. Heeeeeerlijke blues!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja dat is te zien. Maar net een gitaarsolo bij Jo Harman. Pure gitaarpornoquote:Op zondag 30 juni 2013 16:52 schreef YUR het volgende:
Zijn net gevlucht van Parkpop. Wat een megadrukte
Darn, ik was Parkpop gewoon vergetenFijn dat ze mooi weer hebben voor de verandering. Genoeg te doen, lekker weer, maar toch kom ik niet van de bank af hier
![]()
![]()
Als je ziggo hebt kun je zo meekijken. Hier op 11quote:Op zondag 30 juni 2013 16:55 schreef Quoi het volgende:
Darn, ik was Parkpop gewoon vergetenFijn dat ze mooi weer hebben voor de verandering. Genoeg te doen, lekker weer, maar toch kom ik niet van de bank af hier
Ik ook niet, blijf lekker zitten. Weet niet wat ik heb vandaag, maar ik zit de hele dag al te vechten tegen de slaapquote:Op zondag 30 juni 2013 16:55 schreef Quoi het volgende:
Branderige ogen en gewoon, moe
Pffff
En misschien toch dus maar weer terug met de schoenen![]()
![]()
![]()
echt, tot bloedens toe, ook op plekken waar nog geen blaren zaten
![]()
zo jammer
Ondanks tape/pleisters etc.
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
zo jammer
Zonde. Wacht niet te lang met teruggaan, liefst maandag al. Dan kun je de schade in alle 'glorie' laten zienquote:Op zondag 30 juni 2013 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
zo jammer
Ondanks tape/pleisters etc.
Heb echt genoten van m'n prestatie vandaag (eat this, gymleraarquote:) maar toen ik weer terug naar de auto strompelde en ik niet eens normaal de koppeling in kon trappen was de vreugde wel even heel ver weg
Ja doei.![]()
Branden in de hel zal je, shin splits en lopersknieen elke dag! En blaren en overtraindheid! Jij gespuis.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo ik had in mijn hoofd om die 17 te lopen dus die 17 heb ik ook gelopen. Excuses voor mijn eigenwijsheid SlackerMaar geen last van de knie of niks
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ga dinsdag terugquote:Op zondag 30 juni 2013 16:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zonde. Wacht niet te lang met teruggaan, liefst maandag al. Dan kun je de schade in alle 'glorie' laten zienmorgen ben ik juist compleet de andere kant op, maar moet dinsdag toch in Sheffield zijn, dus dan meteen even langs. Dénk dat de blaren er dan nog wel zitten (ok, de doorgeprikte versies
)
Ja doei.![]()
Vast wel. Blaren zijn hardnekkig. Succes met teruggaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga dinsdag terugmorgen ben ik juist compleet de andere kant op, maar moet dinsdag toch in Sheffield zijn, dus dan meteen even langs. Dénk dat de blaren er dan nog wel zitten (ok, de doorgeprikte versies
)
Tour de Francequote:Op zondag 30 juni 2013 16:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je ziggo hebt kun je zo meekijken. Hier op 11![]()
@Gup: herkenbaar! Maar ik accepteer het gewoon helemaal. Lekker middagje gecrasht.
@Mo:Wat een blarengedoe en zelfs bloeden
![]()
![]()
Akkoord. Maar toch blijf ik eigenwijs doorrennenquote:Op zondag 30 juni 2013 16:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Branden in de hel zal je, shin splits en lopersknieen elke dag! En blaren en overtraindheid! Jij gespuis.
Daarom: Tour de Francequote:Op zondag 30 juni 2013 17:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tour de France![]()
@Gup: herkenbaar! Maar ik accepteer het gewoon helemaal. Lekker middagje gecrasht.
Hoe cool is dat hé?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:57 schreef GotC het volgende:
Oh Q, wat tof dat meneer-met-de-hoofdband eerder startte! En gewoon aan het trainen voor MHij finishte met zijn hardloopshirt uit
![]()
Het mooie is: er is helemaal geen 15k bij de Kwartaalloop. Die hebben ze voor hem mogelijk gemaakt. Hoe kneuterig allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hoe cool is dat hé?Hij finishte met zijn hardloopshirt uit
![]()
Het mooie is: er is helemaal geen 15k bij de Kwartaalloop. Die hebben ze voor hem mogelijk gemaakt. Hoe kneuterig allemaal![]()
![]()
blij dat ik dat niet heb gezien!
Hoe tof is dat vd organisatiemja, het is ook echt een held!
![]()
Hier ook de hele dag op de bank, maar de tour vind ik maar saai hoor. Het is hier ook vrij grijs evengoed nog, dus ik kan gewoon zonder schuldgevoel binnen blijven. Al zou een frisse neus vast niet verkeerd zijn, maar pech.![]()
Dat vind ik ook nog wel leuk om te zien.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik kijk BBC2, Birmingham Grand Prix (atletiek)![]()
Ben weer thuis.
Verhaaltje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotootjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan uiteindelijk de stats..
http://www.endomondo.com/workouts/209908876/5661302![]()
Tour klaar, nu doorzappen naar BBC2. Net op tijd voor de 800m zo te zienquote:Op zondag 30 juni 2013 17:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik kijk BBC2, Birmingham Grand Prix (atletiek)en daarna Glastonbury
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:30 schreef Miezziej het volgende:
Ben weer thuis.
Verhaaltje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotootjes:Jammer dat 't zo 'n zooitje was, maar toch een toptijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan uiteindelijk de stats..
http://www.endomondo.com/workouts/209908876/5661302
Ja doei.![]()
Ben weer thuis.
Verhaaltje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotootjes:ik heb nog getwijfeld om toch te gaan, maar ben blij dat ik niet geweest ben! Toch goed dat je het helemaal hebt uitgelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan uiteindelijk de stats..
http://www.endomondo.com/workouts/209908876/5661302![]()
![]()
De afgelopen week is het door nog tot laat werken en diensten van mijn vrouw het echt niet meer gekomen van hardlopen. Vandaag een dagje Zandvoort Italia met mijn zoontje gedaan, leuk, veel wandelen, maar toch ook een biertje doen in het zonnetje.
Maar eerlijk gezegd voelde ik toch nog mijn scheenbeen en na een paar dagen rust begonnen mijn kuiten te verkrampen... geen idee waarom. Misschien ook wel even goed de rust pakken.
Morgenmiddag in ieder geval weer lopen, ik kijk er al naar uit
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Postworkoutvertier:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ben weer thuis.
Verhaaltje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotootjes:Prima gelopen, dit soort wedstrijden kunnen alleen leuk zijn als je je tijd laat voor wat het is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan uiteindelijk de stats..
BTW, weet jij toevallig welke wedstrijd in Utrecht leuker is: de Singelloop of de Maliebaanloop?![]()
Ik heb nog nooit een ander loopje gelopen in Utrecht dus ik weet het niet sorryquote:Op zondag 30 juni 2013 17:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Prima gelopen, dit soort wedstrijden kunnen alleen leuk zijn als je je tijd laat voor wat het is.
BTW, weet jij toevallig welke wedstrijd in Utrecht leuker is: de Singelloop of de Maliebaanloop?
Als mijn Garmin tijd klopt heb ik wel een parcoursrecord gelopenLichtpuntje!
![]()
![]()
Miezziej wat dodelijk vermoeiend, al die joggers op het parcours![]()
Daar ga je zelf dus ook niet beter van lopen blijkbaar. Ondanks dat goed gelopen hoor![]()
Hier toch twijfel: toch een terrasje pakken?![]()
Op zich zijn joggers op het parcours niet zo erg, maar waarom meteen duwende-5 op een rij-joggers..quote:Op zondag 30 juni 2013 17:56 schreef Quoi het volgende:
Miezziej wat dodelijk vermoeiend, al die joggers op het parcours![]()
Daar ga je zelf dus ook niet beter van lopen blijkbaar. Ondanks dat goed gelopen hoor![]()
Hier toch twijfel: toch een terrasje pakken?haha
En waarom zou je geen terrasje pakken?![]()
![]()
Duwende joggersquote:Op zondag 30 juni 2013 17:58 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Op zich zijn joggers op het parcours niet zo erg, maar waarom meteen duwende-5 op een rij-joggers..haha
En waarom zou je geen terrasje pakken?![]()
Omdat moe. Maarrrr......ik ga op de fiets stappen toch![]()
![]()
TerrasAls ik iets mag noemen wat ik mis, dan zijn het wel de écht Hollandsche terrasjes in de zomer
Ja doei.![]()
Hele dag in de zon mensen kijkenquote:Op zondag 30 juni 2013 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
TerrasAls ik iets mag noemen wat ik mis, dan zijn het wel de écht Hollandsche terrasjes in de zomer
Echt, hoe komt iemand erop om iemand te duwenquote:Op zondag 30 juni 2013 17:58 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Op zich zijn joggers op het parcours niet zo erg, maar waarom meteen duwende-5 op een rij-joggers..haha
En waarom zou je geen terrasje pakken?Zijn ze niet helemaal goed ofzo?
![]()
Ik hou het er maar op dat het per ongeluk ging, ofzo. Hoop ikquote:Op zondag 30 juni 2013 18:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Echt, hoe komt iemand erop om iemand te duwenZijn ze niet helemaal goed ofzo?
Het was ook niet echt hard ofzo, maar wel irritantEn ik hou er niet van als vreemde mensen aan me zitten
(Weten jullie dat vast!
haha).
Hoop dat de Ekiden beter wordt voor mij. Maar dat zal wel lukken met onze topteams![]()
![]()
Misschien was het een 'geleide duwtje' omdat hij bijna op je hakken ging staan? Je weet 't nietquote:Op zondag 30 juni 2013 18:24 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik hou het er maar op dat het per ongeluk ging, ofzo. Hoop ik
Het was ook niet echt hard ofzo, maar wel irritantEn ik hou er niet van als vreemde mensen aan me zitten
(Weten jullie dat vast!
haha).
Hoop dat de Ekiden beter wordt voor mij. Maar dat zal wel lukken met onze topteams
Ja doei.![]()
Die vrouwen kennen hun eigen kracht gewoon niet!quote:Op zondag 30 juni 2013 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien was het een 'geleide duwtje' omdat hij bijna op je hakken ging staan? Je weet 't niet![]()
![]()
Natuurlijk wordt Ekiden beter! Ik zal je maar geen duwtje in de rug geven danquote:Op zondag 30 juni 2013 18:24 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik hou het er maar op dat het per ongeluk ging, ofzo. Hoop ik
(Weten jullie dat vast!
haha).
Hoop dat de Ekiden beter wordt voor mij. Maar dat zal wel lukken met onze topteams![]()
![]()
Ja het was echt veel te druk voor dat parcours in Utrecht. Dit was geen wedstrijd maar een 'evenement'.
Zoals het oerhollandse spreekwoord al zegt 'succes kills itself'.![]()
Overigens ben ik verbaasd dat ik echt he le maal niets voel van mijn 17.5KM gisteren. Heb zelfs even overwogen om vanavond nog een rondje te lopen, maar ik zal maar verstandig zijn. Vooral omdat ik afgelopen week een extra rustdag had genomen omdat ik best in een loopdip zat. En die rustdag heeft dus overduidelijk een positief effect gehad.
Eens kijken hoe ik komende week inricht.![]()
Zoals Miezziej was dus ook mijn ervaring.. De indeling qua startvakken vond ik overigens ook raar.. Het supergrote witte startvak met 'langzame' lopers ging open voordat de andere vakken voorbij waren en schoven dus gewoon aan de zijkant erbij. Volgens mij was ik eerder over de start dan snellere lopers.
Maar goed, evenementen die meer om het evenement gaan dan om het hardlopen hoeven van mij niet meer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik denk dat het al beter zou zijn als ze de 5k en de 10k apart zouden laten starten.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja het was echt veel te druk voor dat parcours in Utrecht. Dit was geen wedstrijd maar een 'evenement'.
Zoals het oerhollandse spreekwoord al zegt 'succes kills itself'.
De omroeper zei dat er zo'n 5000 inschrijvingen waren, dat lijkt me een beetje veel zo in 1 keer Utrecht in... (Bij die 5000 zaten ook de lopers van de 3.5, maar weet niet hoeveel dat er waren..)![]()
En die drinkpost idd op 500m!![]()
Mensen die zich vol overgave daarop stortten..
Rete-irritant!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dat zei ik ook al, ik vond het sowieso al raar dat 5 en 10 tegelijk startten..quote:Op zondag 30 juni 2013 18:36 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik denk dat het al beter zou zijn als ze de 5k en de 10k apart zouden laten starten.
De omroeper zei dat er zo'n 5000 inschrijvingen waren, dat lijkt me een beetje veel zo in 1 keer Utrecht in... (Bij die 5000 zaten ook de lopers van de 3.5, maar weet niet hoeveel dat er waren..)I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja, ik zei nog echt hardop in mijn verbazing "nu al?!"quote:Op zondag 30 juni 2013 18:36 schreef E.T. het volgende:
Rete-irritant!![]()
![]()
Ben weer thuis.
Verhaaltje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fotootjes:Ik kan me voorstellen dat dit de laatste keer was voor je. Jammer wel, het evenement is gewoon echt te groot geworden. Ze zouden nog kunnen overwegen om de 5km en 10km apart te laten starten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan uiteindelijk de stats..
Wel een mooie medaille!
En je schoenen, die gaatjes
Ja, dat is ook zoiets...quote:Op zondag 30 juni 2013 18:36 schreef E.T. het volgende:
Rete-irritant!
Ik vond het vorige week in wateringse veld al niet heel handig dat ze een drankpost op 6km hadden, en weer 1 op 8km ofzo, maar dit slaat alles.
Gelukkig wordt Ekiden wel leuk! Weet iemand toevallig hoe het daar met drankposten geregeld is? MD?![]()
Hee volgens mij heeft m'n moeder die ook! Is het wat?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het biertje was heerlijk! (en het boek is ook wel wat, zitten veel recepten in).quote:Op zondag 30 juni 2013 18:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hee volgens mij heeft m'n moeder die ook! Is het wat?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heb zojuist een Garmin Forerunner 301 gekocht op ebay...
Gefeliciteerdquote:Op zondag 30 juni 2013 18:52 schreef Wolve000 het volgende:
Heb zojuist een Garmin Forerunner 301 gekocht op ebay...![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:52 schreef Wolve000 het volgende:
Heb zojuist een Garmin Forerunner 301 gekocht op ebay...
@meidenlopers, jammer dat het zo druk was met joggers.
Zelf vandaag maar eens een rondje in ede gedaan vanmorgen. door het bos/over de heide.
Erg mooi, wel zwaar dat mulle zand op de heide.
http://www.endomondo.com/workouts/209962785/5408182![]()
Vandaag vast ff gedeelte van het parcours verkend voor de ekiden
Pfff, wat was het warm zeg. De laatste kilometer was beetje omhoog op een fietspad, die was wel ff pittig zo op het eind.
Was ook echt erg druk, zeker het begin was aardig slalommen. Gelukkig liep iedereen redelijk snel uiteen zodat je goed tussen de mensen door kon lopen.
Quintis Ristie stond nog wat aan elkaar te praten voor de start (oe-warming up), was best een gezellige sfeer.
Ook in het Kralingse bos zelf waren veel mensen die aan het picknicken waren, sporten, spelen, van alles. Mooi stuk om te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Totaal is trouwens op 300 euro gekomen
Begin me stiekem toch wel beetje zorgen te maken voor de vooroeverloop. Als het dan ook zo warm is, of zelfs nog warmer ga ik het nog slecht krijgen. Hoop dat ik nog wat kan trainen in de hitte voor die tijd.
Verder ook goede resultaten in Utrecht zie ik, leuk. Alleen jammer dat het zo gegaan is![]()
![]()
De Meidenloop zou er goed aan doen eens te informeren bij de Marikenloop. Daar liep het allemaal toch wel een stuk soepeler. Het zou zonde zijn als de hele boel uit de klauwen groeit en daarom zichzelf stukmaakt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Duwen.... Serieus... Als ik op een run zou zijn waar de tijd secundaire is en ik zou een duw krijgen zou dat het teken voor mij zijn dat ik ineens stil sta. Beter gaan mensen niet duwen. Een aaneaking om aan te geven dat je links van me zit is prima, maar ik ben nog nooit geduwd tijdens een run.![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 30 juni 2013 19:05 schreef AlexN het volgende:
Duwen.... Serieus... Als ik op een run zou zijn waar de tijd secundaire is en ik zou een duw krijgen zou dat het teken voor mij zijn dat ik ineens stil sta. Beter gaan mensen niet duwen. Een aaneaking om aan te geven dat je links van me zit is prima, maar ik ben nog nooit geduwd tijdens een run.Kan begrijpen dat iemand het mss doet omdat we anders op elkaar zaten, maar 3 keer vind ik zo opvallend
(Wel steeds andere personen heh
)
Denk dat ze idd eens moeten kijken naar andere grote evenementen!
Er liepen ook steeds mensen op het parcours of ze staken over, dus misschien ligt het ook aan de gemeente, dat ze de wegen niet (lang) mogen afzetten en dat ze daarom iedereen tegelijk laten starten. Maar veel plezier onder de lopers krijg je niet op deze manier lijkt mij.
@Moblo:
Zullen we er 1 organiseren?
Vrouwenlopen, colourruns, mudmasters, jochielopen... Ik zie een gat in de markt![]()
![]()
Zag idd veel mensen oversteken tussen de hardlopende menigte door.. een keer een zwerver die ik moest ontwijken omdat hij op z'n dooie akkertje, stoïcijns midden op het parcours liep..quote:Op zondag 30 juni 2013 19:09 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik ook nietKan begrijpen dat iemand het mss doet omdat we anders op elkaar zaten, maar 3 keer vind ik zo opvallend
(Wel steeds andere personen heh
)
Denk dat ze idd eens moeten kijken naar andere grote evenementen!
Er liepen ook steeds mensen op het parcours of ze staken over, dus misschien ligt het ook aan de gemeente, dat ze de wegen niet (lang) mogen afzetten en dat ze daarom iedereen tegelijk laten starten. Maar veel plezier onder de lopers krijg je niet op deze manier lijkt mij.
@Moblo:
Zullen we er 1 organiseren?
Vrouwenlopen, colourruns, mudmasters, jochielopen... Ik zie een gat in de markt
En heel veel geklaag om me heen van andere hardlopers![]()
Eetsmakelijk, ja wel handig een eigen horloge als je vaker looptquote:Op zondag 30 juni 2013 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Kan Wolve straks zelf met z'n eigen horloge lopen, fijn![]()
![]()
Zo maar eens de pizza's maken![]()
![]()
![]()
![]()
/methetfanatismewaarmeeeenpasgestopterokerberweerddatrokenslechten iedereenzoumoetenstoppenmode: pilates'en zal je! planken.... als je nu nog de voordelen van planken niet zie...quote:Op zondag 30 juni 2013 12:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zie mezelf sowieso weinig anders doen dan lopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Je raakt al aardig overtuigd he RD
Ergens de voordelen van inzien maakt het nog niet per se leukquote:Op zondag 30 juni 2013 20:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
/methetfanatismewaarmeeeenpasgestopterokerberweerddatrokenslechten iedereenzoumoetenstoppenmode: pilates'en zal je! planken.... als je nu nog de voordelen van planken niet zie...![]()
![]()
niet miepen, gewoon lopen.... de loop zou de mooiste herinnering moeten zijn!quote:Op zondag 30 juni 2013 16:19 schreef Sjaapje het volgende:
Bij ons ook geen herinnering, en dat voor 18 euro...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zit weer eens te twijfelen of ik vanavond wel moet gaan omdat ik zo'n spierpijn heb en mijn scheen/kuit een beetje zeer doet. Dus ik keek even hier nog, om een beetje motivatie te zoeken. Staat er gewoon als laatste reactie een heel duidelijke aanwijzing:hebben jullie dat ook zo, al die smoesjes elke keer? Ik vind het lopen best leuk, en ga gewoon uiteindelijk, maar het kost me best veel moeite om te gaan elke keerquote:![]()
![]()
+1quote:Op zondag 30 juni 2013 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
en haring...
Elke keer niet, maar afgelopen zaterdag had ik gewoon echt geen zin. Wel al m'n loopkleding aangedaan, maar gewoon geen zin om te gaan. Bij Mr. Guppy lopen smeken of ie niet mee wilde fietsen, blabla. Maar hij had geen zin, want hij wilde nog wat knutselen. Uiteindelijk was ie me zo zat dat ie me met schoenen en al op de gallerij heeft gezetquote:Op zondag 30 juni 2013 20:13 schreef Twinky het volgende:
Ik zit weer eens te twijfelen of ik vanavond wel moet gaan omdat ik zo'n spierpijn heb en mijn scheen/kuit een beetje zeer doet. Dus ik keek even hier nog, om een beetje motivatie te zoeken. Staat er gewoon als laatste reactie een heel duidelijke aanwijzing:
[..]
hebben jullie dat ook zo, al die smoesjes elke keer? Ik vind het lopen best leuk, en ga gewoon uiteindelijk, maar het kost me best veel moeite om te gaan elke keer![]()
"Want als je niet gaat ben je de rest van de avond chagrijnig en daar heb ik ook geen zin in". Zou ja, toen ben ik toch maar gegaan. Echt lekker ging het niet, maar ik was wel blij dat ik geweest was.
het lijken mij prima redenen om een dagje rust te nemen..quote:Op zondag 30 juni 2013 20:13 schreef Twinky het volgende:
Ik zit weer eens te twijfelen of ik vanavond wel moet gaan omdat ik zo'n spierpijn heb en mijn scheen/kuit een beetje zeer doet. Dus ik keek even hier nog, om een beetje motivatie te zoeken. Staat er gewoon als laatste reactie een heel duidelijke aanwijzing:
[..]
hebben jullie dat ook zo, al die smoesjes elke keer? Ik vind het lopen best leuk, en ga gewoon uiteindelijk, maar het kost me best veel moeite om te gaan elke keerIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Met spierpijn kun je lopen en met een beetje pijn ook wel. Dus dan niet miepen maar lopenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:13 schreef Twinky het volgende:
[..]
hebben jullie dat ook zo, al die smoesjes elke keer? Ik vind het lopen best leuk, en ga gewoon uiteindelijk, maar het kost me best veel moeite om te gaan elke keer![]()
Maar dat voel je zelf het beste. Het is heerlijk weer, lopen is heerlijk. Waarom zou je het niet doen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pas dan maar op dat je de Nederlandse biercultuur maar niet ontdekt in augustus, anders zou je die ook gaan missen. Die is de laatste 3 jaar echt zo gigantisch gegroeidquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Elke keer niet, maar afgelopen zaterdag had ik gewoon echt geen zin. Wel al m'n loopkleding aangedaan, maar gewoon geen zin om te gaan. Bij Mr. Guppy lopen smeken of ie niet mee wilde fietsen, blabla. Maar hij had geen zin, want hij wilde nog wat knutselen. Uiteindelijk was ie me zo zat dat ie me met schoenen en al op de gallerij heeft gezet![]()
"Want als je niet gaat ben je de rest van de avond chagrijnig en daar heb ik ook geen zin in". Zou ja, toen ben ik toch maar gegaan. Echt lekker ging het niet, maar ik was wel blij dat ik geweest was.
dat is dan toch wel een lekker zetje in de rug
het is bij mij ook niet echt elke keer, maar wel vaak. Meestal doe ik inderdaad dan ook vast mijn kleren aan (en schoenen) en dan moet ik welquote:Op zondag 30 juni 2013 20:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Met spierpijn kun je lopen en met een beetje pijn ook wel. Dus dan niet miepen maar lopen![]()
Maar dat voel je zelf het beste. Het is heerlijk weer, lopen is heerlijk. Waarom zou je het niet doen?ja ik ga ook gewoon hoor, maar ik heb elke keer zoveel smoesjes voor mezelf
![]()
![]()
had nooit verwacht dat mijn toch al strakke torso in 3 dagen in een six-pack zou veranderen...echt onverstelbaar!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Amenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
had nooit verwacht dat mijn toch al strakke torso in 3 dagen in een six-pack zou veranderen...echt onverstelbaar!!
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
had nooit verwacht dat mijn toch al strakke torso in 3 dagen in een six-pack zou veranderen...echt onverstelbaar!!![]()
Jahoor. Ja.
Goed, misschien moet ik voortaan maar niet proberen sociaal te doen als ik ziek ben en al een week niet echt gelopen heb. Ik word er niet echt vriendelijker op geloof ik.![]()
RD is naar de tatooshop geweest
![]()
er zijn heel veel dingen waarvan ik "in theorie" het voordeel wel van in zie maar ben vaak sceptisch of ze in de praktijk wel werken... "if something sounds too good to be true...."
En als je dan van de hele mooie gladde jongens op YouTube zie planken dan heb ik vaak zo iets van, het zal allemaal wel.
Maar als een fysio het dan ook nog zegt dan heb ik zo iets van ... " al dat belastinggeld wat aan haar opleiding is gespandeerd zal toch geen weggegooid geld zijn, zij zal toch wel weten waar ze het over heeft?"
En ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt tot nu toe..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik ook niet...gister was ik een beetje depri...zag alles voor mijn ogen mislukken...Vooroever, Fantomes...quote:Op zondag 30 juni 2013 20:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]![]()
Jahoor. Ja.
Goed, misschien moet ik voortaan maar niet proberen sociaal te doen als ik ziek ben en al een week niet echt gelopen heb. Ik word er niet echt vriendelijker op geloof ik.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik weet ook wel dat m'n bovenlijf best wel wat meer spieren kan gebruiken, en ook dat het m'n lopen ten goede komt. Net zoals ik weet dat het goed voor me zou zijn als ik meer groente en fruit zou eten en minder bier zou drinken. Maar dat vind ik allemaal stom, dus doe ik het niet. Want ik ben een kleuter.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
er zijn heel veel dingen waarvan ik "in theorie" het voordeel wel van in zie maar ben vaak sceptisch of ze in de praktijk wel werken... "if something sounds too good to be true...."
En als je dan van de hele mooie gladde jongens op YouTube zie planken dan heb ik vaak zo iets van, het zal allemaal wel.
Maar als een fysio het dan ook nog zegt dan heb ik zo iets van ... " al dat belastinggeld wat aan haar opleiding is gespandeerd zal toch geen weggegooid geld zijn, zij zal toch wel weten waar ze het over heeft?"
En ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt tot nu toe..![]()
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 30 juni 2013 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ook niet...gister was ik een beetje depri...zag alles voor mijn ogen mislukken...Vooroever, Fantomes...
^^quote:Op zondag 30 juni 2013 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
[ afbeelding ]
Dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:30 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
^^
Dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou... Zolang je maar voorzichtig bent, Twink!quote:Op zondag 30 juni 2013 20:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Met spierpijn kun je lopen en met een beetje pijn ook wel. Dus dan niet miepen maar lopen![]()
Maar dat voel je zelf het beste. Het is heerlijk weer, lopen is heerlijk. Waarom zou je het niet doen?
Ik heb ook geen idee wat er nu precies pijn doet en waarom, en ben gestopt.Voor vandaag dan (vandaag = echt een prutdag nu trouwens). Maar bij twijfel: niet doen, denk ik.
![]()
Ik ga waarschijnlijk de Singelloop lopen, voornamelijk omdat daar de mogelijkheid tot een 5k is. Maar misschien wordt het de Geuzenloop in Zoetermeer, heeft iemand ervaring met die loop?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:49 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Prima gelopen, dit soort wedstrijden kunnen alleen leuk zijn als je je tijd laat voor wat het is.
BTW, weet jij toevallig welke wedstrijd in Utrecht leuker is: de Singelloop of de Maliebaanloop?![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
[ afbeelding ]
ja ik ga gewoon en als het niet gaat kom ik weer terugquote:Op zondag 30 juni 2013 20:32 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Nou... Zolang je maar voorzichtig bent, Twink!
Ik heb ook geen idee wat er nu precies pijn doet en waarom, en ben gestopt.Voor vandaag dan (vandaag = echt een prutdag nu trouwens). Maar bij twijfel: niet doen, denk ik.
ik heb teveel twijfel elke keer, dan zou ik bijna nooit gaanen een beetje (spier)pijn hoort erbij, ik moet alleen op tijd stoppen!
en bij jou ging het net zo lekker en nu niet meer![]()
![]()
even een enorme ego post, al heb ik toen ik vandaag in Den Haag was, wel naar een aantal van jullie gezwaaid![]()
Maar ik was (sorry geheel offtopic) een nieuw poezebeest ophalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kind naar bed en teruglezen.![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:50 schreef Shravani het volgende:
even een enorme ego post, al heb ik toen ik vandaag in Den Haag was, wel naar een aantal van jullie gezwaaid![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kind naar bed en teruglezen.![]()
Ik heb vorig jaar de Geuzenloop gelopen, de 10k. Start is in het oude centrum, dan onder de A12 door richting het Balijbos waar je over het voormalige monorailheuveltje (van de Floriade 1992) loopt. Dan over de moeder aller cols, de Alpe d'Huez der slaapsteden: de Balijbrug. Dan volgt een vrij saai stuk langs de A12 en dan weer terug naar het oude centrum. Het is een leuke loop. De HM gaat nog veel meer door het Balijbos.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:34 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk de Singelloop lopen, voornamelijk omdat daar de mogelijkheid tot een 5k is. Maar misschien wordt het de Geuzenloop in Zoetermeer, heeft iemand ervaring met die loop?![]()
Plaatje doet het niet, link kopieren wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kind naar bed en teruglezen.
Maar kittenwat een droppie
![]()
![]()
Had 'm al aangepast naar gewoon 1 foto .cutie he..quote:Op zondag 30 juni 2013 20:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, link kopieren wel.
Maar kittenwat een droppie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik 'm hebben? Zo schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt wel mooi! Ik zit dan wel te twijfelen tussen de 5 en 10k, de 10 lukt me ook makkelijk, maar ik was eigenlijk van plan om mijn tijd op de 5k te verbeteren.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar de Geuzenloop gelopen, de 10k. Start is in het oude centrum, dan onder de A12 door richting het Balijbos waar je over het voormalige monorailheuveltje (van de Floriade 1992) loopt. Dan over de moeder aller cols, de Alpe d'Huez der slaapsteden: de Balijbrug. Dan volgt een vrij saai stuk langs de A12 en dan weer terug naar het oude centrum. Het is een leuke loop. De HM gaat nog veel meer door het Balijbos.![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:53 schreef hatsaflats het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik 'm hebben? Zo schattig.Wie niet? Ik kan iig week worden van babydiertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.babys dan weer niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wie niet? Ik kan iig week worden van babydiertjesbabys dan weer niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net terug van een duurloopje van 9 km dat moeizaam ging. Loopje van eergisteren zat nog in de poten en het gebrek aan nachtelijke rust hielp ook niet mee. Nog meer geklaag: de eerste helft flinke wind tegen en het was warm.
Verder was het héérlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand heb ik zonder schema gelopen, heb gedaan waar ik zin in had. Wel heb ik duurloopjes, tempolopen en intervallen genoeg afgewisseld. Het beviel me eigenlijk goed en ik heb nog nooit zoveel kilometers in één maand gemaakt.
De eindbalans voor juni: 13 trainingen, 140 km.![]()
Maar hij kleurt zo mooi bij mijn monstersquote:Op zondag 30 juni 2013 20:54 schreef Shravani het volgende:
haha sorry ben zelf verliefd.. maar zo lag ie dus net tegen me aan te slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hoor, geniet ervanAls ik zo zo'n minikatje zie wil ik er heeeeel graag nog eentje, maar het is hier zo wel goed in balans
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja doei.![]()
De route van de 5k is vrij saai, mijns inziens. Verder moet je ook dan twee keer de A12 onderdoor, dus twee keer klimmen.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:55 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
[..]
Klinkt wel mooi! Ik zit dan wel te twijfelen tussen de 5 en 10k, de 10 lukt me ook makkelijk, maar ik was eigenlijk van plan om mijn tijd op de 5k te verbeteren.![]()
oww die zijn ook leuk hats!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ zwabber , aardig wat gelopen![]()
![]()
lopen tijdens ongesteldheid, whey, sportBH's, zelfs MudMasters of joggers, alles is goed maar niet weer de welles/nietus baby discussie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hij heet Lucky. Die in mijn avatar is ook een Lucky.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu kind naar bed en teruglezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dat merk ik vaker, dat de 5k's nooit hele boeiende routes hebben. Maar thanks.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De route van de 5k is vrij saai, mijns inziens. Verder moet je ook dan twee keer de A12 onderdoor, dus twee keer klimmen.![]()
![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hij heet Lucky. Die in mijn avatar is ook een Lucky.Weet je dat het heel lang heeft geduurd voor ik zag wat er nou eigenlijk op jouw avatar stond??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op zondag 30 juni 2013 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Weet je dat het heel lang heeft geduurd voor ik zag wat er nou eigenlijk op jouw avatar stond??![]()
![]()
Ik zag wel altijd benen en "iets", maar zie idd nu pas dat het een kat isquote:Op zondag 30 juni 2013 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Weet je dat het heel lang heeft geduurd voor ik zag wat er nou eigenlijk op jouw avatar stond??![]()
![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
lopen tijdens ongesteldheid, whey, sportBH's, zelfs MudMasters of joggers, alles is goed maar niet weer de welles/nietus baby discussie! Dan gooi ik m'n
55.49
Er nog maar 's in
Ja doei.![]()
Een poezel!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Weet je dat het heel lang heeft geduurd voor ik zag wat er nou eigenlijk op jouw avatar stond??In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goed gedaan hoor MoBloquote:Op zondag 30 juni 2013 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! Dan gooi ik m'n
55.49
Er nog maar 's in
Ik moet maar snel weer gaan trainen om je voor te blijven, straks haal je me nog in!![]()
![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:45 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja ik ga gewoon en als het niet gaat kom ik weer terug
ik heb teveel twijfel elke keer, dan zou ik bijna nooit gaanen een beetje (spier)pijn hoort erbij, ik moet alleen op tijd stoppen!
en bij jou ging het net zo lekker en nu niet meer![]()
Ben er zelf ook niet zo blij mee, nee.
![]()
Shravani:![]()
Lieffff!
![]()
Nou, dat zal niet zo snel gebeuren hoor!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor MoBlo
Ik moet maar snel weer gaan trainen om je voor te blijven, straks haal je me nog in!Ben benieuwd wat ik op een vlak parcours doe inmiddels, maar die heb ik al in geen eeuwen meer gezien
![]()
Ja doei.![]()
Hoeft ook geen discussie te zijn. Babysquote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
lopen tijdens ongesteldheid, whey, sportBH's, zelfs MudMasters of joggers, alles is goed maar niet weer de welles/nietus baby discussie
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoeft ook geen discussie te zijn. Babys!!
Ja doei.![]()
Nee, sommige mensen willen ze wel, en sommige niet. En als ze van mensen zijn die ik ken vind ik ze niet heel verschrikkelijk, maar jankende baby's/kinderen van onbekenden in de trein/supermarkt/straat heb ik liever niet. En ze zijn gewoon lang niet zo zacht en schattig als kittens. Feit.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoeft ook geen discussie te zijn. Babys![]()
Ik ben anders even helemaal klaar met zacht en schattig. Stom konijn heeft net een trui vernield... Greatquote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen willen ze wel, en sommige niet. En als ze van mensen zijn die ik ken vind ik ze niet heel verschrikkelijk, maar jankende baby's/kinderen van onbekenden in de trein/supermarkt/straat heb ik liever niet. En ze zijn gewoon lang niet zo zacht en schattig als kittens. Feit.
Ik heb zojuist een flinke hap uit het budget voor nieuwe schoenen genomen, dus die Virrata's moeten een maandje wachten
Maar ik heb wel een hele gave ietwat nerdy gadget erbij![]()
![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen willen ze wel, en sommige niet. En als ze van mensen zijn die ik ken vind ik ze niet heel verschrikkelijk, maar jankende baby's/kinderen van onbekenden in de trein/supermarkt/straat heb ik liever niet. En ze zijn gewoon lang niet zo zacht en schattig als kittens. Feit.
Wat wat wat?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb zojuist een flinke hap uit het budget voor nieuwe schoenen genomen, dus die Virrata's moeten een maandje wachten
Maar ik heb wel een hele gave ietwat nerdy gadget erbij
Footpod?![]()
Ja, godver slacker. Ik wil helemaal niet oud worden en door dat stoppen met roken komen er zomaar pardoes ook weer allemaal jaren bij.quote:
Ik ga dan maar gewoon voor een hartaanval bij de finish van een tof loopje.![]()
stel je voor hoe oud ze dan worden als ze gaan hardopen.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Moet je nagaan hoeveel rimpels we gaan krijgenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, godver slacker. Ik wil helemaal niet oud worden en door dat stoppen met roken komen er zomaar pardoes ook weer allemaal jaren bij.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, godver slacker. Ik wil helemaal niet oud worden en door dat stoppen met roken komen er zomaar pardoes ook weer allemaal jaren bij.![]()
![]()
Penispomp? Laat dan die pica's maar zittenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je raaaaaaaadt het niet !
Ik doe wel een pica als ik thuis ben
Ja doei.![]()
Nerdy zei ikquote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Penispomp? Laat dan die pica's maar zitten![]()
En footpod had ik al![]()
Dat niet eens! Mijn opa en oma zijn 93 geworden, maar konden de laatste 6 jaar echt bijna niks meer. Dat lijkt me zo klote. De laatste jaren naar de wc geholpen worden enzo. Als ik zo'n oude hardlopende bazin kan worden vind ik het niet zo heel ergquote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel rimpels we gaan krijgen![]()
![]()
Ik heb gisteren een draadloze headset voor m'n ps3 besteld, dat is ook nerdy en net zo duur als een paar Virrata's, maar dat zal het wel niet zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nerdy zei ik![]()
En footpod had ik al![]()
![]()
Speciaal voor jou dan:quote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, godver slacker. Ik wil helemaal niet oud worden en door dat stoppen met roken komen er zomaar pardoes ook weer allemaal jaren bij.
Ik ga dan maar gewoon voor een hartaanval bij de finish van een tof loopje.
Thnx, ik wist niet meer uit welke film het kwam.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hee, dit is uit The Silver Linings Playbook.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Crap, dan moet ik nog gaan promoveren ook..quote:Op zondag 30 juni 2013 21:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Over 35 minuten ben ik thuis. Je raadt het toch niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een draadloze headset voor m'n ps3 besteld, dat is ook nerdy en net zo duur als een paar Virrata's, maar dat zal het wel niet zijn![]()
True... Mijn oudoom was tot z'n 92ste een jonge god en deed alles zelf. En toen opeens *plop* dood. Zomaar. Nou, prima, waar kan ik m'n handtekening zetten?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat niet eens! Mijn opa en oma zijn 93 geworden, maar konden de laatste 6 jaar echt bijna niks meer. Dat lijkt me zo klote. De laatste jaren naar de wc geholpen worden enzo. Als ik zo'n oude hardlopende bazin kan worden vind ik het niet zo heel erg![]()
Wegkwijnen hoeft voor mij nou ook weer niet. Zoals m'n oma bijvoorbeeld. Die bestaat voor 60% uit protheses, kan niks zelf en zit al jaren te wachten tot ze een keer gaat (letterlijke quote). Maar ja, ze gaat maar niet. Inmiddels ook al 93 jaar... Zou ik toch voor bedanken dan.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je hebt een huis gekocht.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Over 35 minuten ben ik thuis. Je raadt het toch niet.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Voor het hardlopen, of iets anders nerdy?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nerdy zei ik![]()
En footpod had ik al[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ga dan maar gewoon voor een hartaanval bij de finish van een tof loopje.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Over 35 minuten ben ik thuis. Je raadt het toch niet.![]()
![]()
Niet specifiek voor hardlopen, maar ik zie wel mogelijkheden.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor het hardlopen, of iets anders nerdy?![]()
Oh, want anders had ik stofzuigrobot geroepenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet specifiek voor hardlopen, maar ik zie wel mogelijkheden.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:24 schreef hatsaflats het volgende:
Crap, dan moet ik nog gaan promoveren ook..Hahaha hehehe
Ja, om als pacer te gebruiken bij wedstrijdjes.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, want anders had ik stofzuigrobot geroepen![]()
![]()
ik heb nog wel een mooi verhaal. Mijn schoonopa is pas overleden, op 95-jarige leeftijd. In zijn laatste jaar was hij twee keer gevallen, waarbij hij 4 ribben en zijn enkel had gebroken. Pacemaker erin enzo, en na een maand of 6 in ziekenhuis en verpleeghuis, mocht hij weer naar zijn eigen huis! Daar heeft hij nog een aantal maanden geleefd, en toen heel rustig overleden zonder dat hij het doorhad.
Het mooie is, hij liep met een rolator door zijn huis, omdat zijn enkel nooit meer de oude zou worden.
Drie weken voor zijn dood webcamde hij mij (bijna elke week) en vertelde dat hij die ochtend zo'n zin had gehad om te rennen, maar dat het vast geen goed idee was. Ik mocht het aan niemand vertellen, maar hij had die ochtend even heen en weer gerend in de gang![]()
![]()
Dat is wel heel tof ja!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Twinky het volgende:
ik heb nog wel een mooi verhaal. Mijn schoonopa is pas overleden, op 95-jarige leeftijd. In zijn laatste jaar was hij twee keer gevallen, waarbij hij 4 ribben en zijn enkel had gebroken. Pacemaker erin enzo, en na een maand of 6 in ziekenhuis en verpleeghuis, mocht hij weer naar zijn eigen huis! Daar heeft hij nog een aantal maanden geleefd, en toen heel rustig overleden zonder dat hij het doorhad.
Het mooie is, hij liep met een rolator door zijn huis, omdat zijn enkel nooit meer de oude zou worden.
Drie weken voor zijn dood webcamde hij mij (bijna elke week) en vertelde dat hij die ochtend zo'n zin had gehad om te rennen, maar dat het vast geen goed idee was. Ik mocht het aan niemand vertellen, maar hij had die ochtend even heen en weer gerend in de gang![]()
![]()
eerste wat ik ga doen als ik in Enkhuizen, de Haringstad, ben, een Hollandse Nieuwe halen....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat lust ik ook wel bij m'n biertje op het terras in Medemblikquote:Op zondag 30 juni 2013 21:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eerste wat ik ga doen als ik in Enkhuizen, de Haringstad, ben, een Hollandse Nieuwe halen....
Ze hadden de loop eigenlijk echt andersom moeten doen. Was voor alles beter geweest.![]()
(tot het)eindbaas!!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Twinky het volgende:
Drie weken voor zijn dood webcamde hij mij (bijna elke week) en vertelde dat hij die ochtend zo'n zin had gehad om te rennen, maar dat het vast geen goed idee was. Ik mocht het aan niemand vertellen, maar hij had die ochtend even heen en weer gerend in de gang'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat lust ik ook wel bij m'n biertje op het terras in Medemblik
Ze hadden de loop eigenlijk echt andersom moeten doen. Was voor alles beter geweest.![]()
Medemblik is een gat.... full stop!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Twinky het volgende:
Drie weken voor zijn dood webcamde hij mij (bijna elke week) en vertelde dat hij die ochtend zo'n zin had gehad om te rennen, maar dat het vast geen goed idee was. Ik mocht het aan niemand vertellen, maar hij had die ochtend even heen en weer gerend in de gang
Dus, schema aan de kant gegooid vandaag en lekker de schoenen aangetrokken voor een LDL, een route van ongeveer 15km uitgestippeld, en gaan! Ging echt bizar lekker. Super lekker gelopen, heel ontspannen en geconcentreerd.
Samenvatting:
Afstand: 15,04km
Tijd: 1:36:49
Gem HR: 150
http://www.endomondo.com/workouts/210032820/8850231
En ook ik ben - voor het eerst! - over de 100km grens gegaan deze maand!
102.49 km
10h:44m:59s
9798 kcal![]()
Hoe was 't terrasje?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef Quoi het volgende:
Shravani wat een lief poezebeestje![]()
Arquero: goed gelopen!Hoppaa, centjes naar een mooi doel!
Ja doei.![]()
Hééél netjes! En lekker rustig aan gelopenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:39 schreef Levitas het volgende:
Dus, schema aan de kant gegooid vandaag en lekker de schoenen aangetrokken voor een LDL, een route van ongeveer 15km uitgestippeld, en gaan! Ging echt bizar lekker. Super lekker gelopen, heel ontspannen en geconcentreerd.
Samenvatting:
102.49 km
9798 kcal![]()
![]()
inderdaad KIKA is een bazendoel!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef Quoi het volgende:
Arquero: goed gelopen!Hoppaa, centjes naar een mooi doel!
heb zelf een nichtje verloren op 4 jarige leeftijd door kanker en man, man... het (onverwerkte) verlies wat dit mee heeft gebracht heeft een gezin verwoest...dus hoe meer er gezocht kan worden naar een oplossing, des te beter!!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:39 schreef Levitas het volgende:
Samenvatting:
102.49 km
9798 kcalMooi loopje gedaan inderdaad, goede hartslag!
Ik heb net ook weer eens gelopen sinds een week, wou een 5k lopen met 1 kilometer op Ekiden wedstrijdtempo erin, maar het werd iets anders...
Ik laat jullie nog even in spanning, want mijn ANT+ schiet niet helemaal op
![]()
![]()
Erg zonnig & smakelijkquote:Mooi fietstochtje door de weilanden en boerderijtjes (ofwel: mijn loophabitat) naar een terrasje die alleen de kenners weten te vinden
![]()
![]()
oooohhhhhh, de bier-elite heeft zo zijn eigen ontmoetingsrituelenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Erg zonnig & smakelijkMooi fietstochtje door de weilanden en boerderijtjes (ofwel: mijn loophabitat) naar een terrasje die alleen de kenners weten te vinden
Stoere oma, stoere opa, stoere kleindochter! It runs the familyquote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Twinky het volgende:
Drie weken voor zijn dood webcamde hij mij (bijna elke week) en vertelde dat hij die ochtend zo'n zin had gehad om te rennen, maar dat het vast geen goed idee was. Ik mocht het aan niemand vertellen, maar hij had die ochtend even heen en weer gerend in de gang
Enkhuizen is nog wel echt een beetje een stadje ja. Ik was daar vorig jaar even om boeken te halen voor m'n scriptie.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
Medemblik is een gat.... full stop!!SPOILER: offtopic verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oooohhhhhh, de bier-elite heeft zo zijn eigen ontmoetingsrituelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twink, mooi verhaal idd.![]()
![]()
Twinky, wat een mooi verhaal!
Ik ben net voor een loopje gegaan, even kijken of ik ook nog wel verder kom dan de 5k en jawel, zij het met wat moeite.
Op 6km was ik net een hele lange, maar wel dus stijgende, weg de dijk op gelopen en wilde ik stoppen, maar ja... dan moest ik dat laatste lange stuk helemaal naar huis wandelen, dus nog anderhalve km doorgelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/210035998/2964036***![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oe, lekker, ZatteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twink, mooi verhaal idd.
Verkopen ze hier tegenwoordig ook gewoon bij de Deen. Maar de slijter is dichterbij![]()
![]()
nou, dit was mijn schoonopa :p de opa van mijn vriend. Maar hij was heel stoer inderdaadquote:Op zondag 30 juni 2013 21:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Stoere oma, stoere opa, stoere kleindochter! It runs the family
Mijn hele familie (van die oma's kant) loopt ook hard. Ik hoorde gisteren dat zelfs mijn tante naar de Damloop gaat (dus alle kinderen van die oma, en mijn broertje). Dus ik hoop nog meer dat het me lukt om die 6,4 dan te lopen, maar dat is twee keer zoveel als ik nu ga!![]()
Nicce. Je kunt meer als je denkt hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Twinky, wat een mooi verhaal!
Ik ben net voor een loopje gegaan, even kijken of ik ook nog wel verder kom dan de 5k en jawel, zij het met wat moeite.
Op 6km was ik net een hele lange, maar wel dus stijgende, weg de dijk op gelopen en wilde ik stoppen, maar ja... dan moest ik dat laatste lange stuk helemaal naar huis wandelen, dus nog anderhalve km doorgelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/210035998/2964036Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zie quote hierboven.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:51 schreef Twinky het volgende:
[..]
nou, dit was mijn schoonopa :p de opa van mijn vriend. Maar hij was heel stoer inderdaad
Mijn hele familie (van die oma's kant) loopt ook hard. Ik hoorde gisteren dat zelfs mijn tante naar de Damloop gaat (dus alle kinderen van die oma, en mijn broertje). Dus ik hoop nog meer dat het me lukt om die 6,4 dan te lopen, maar dat is twee keer zoveel als ik nu ga!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Komt wel goed hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 21:51 schreef Twinky het volgende:
[..]
nou, dit was mijn schoonopa :p de opa van mijn vriend. Maar hij was heel stoer inderdaad
Mijn hele familie (van die oma's kant) loopt ook hard. Ik hoorde gisteren dat zelfs mijn tante naar de Damloop gaat (dus alle kinderen van die oma, en mijn broertje). Dus ik hoop nog meer dat het me lukt om die 6,4 dan te lopen, maar dat is twee keer zoveel als ik nu ga!![]()
![]()
off topic voor Quoi (en Hatsie, en ieder ander die West-Fries spreekt) omdat het mooi terrasweer was vandaag
Ok lol, mijn loopje ging vanavond erg lekker. Het plan was dus om 1 snelle kilometer op het Ekiden wannabe-tempo te lopen ergens tussen de 5km in. Dat zou dan iets van 3'40-3'50 zijn, hoop echt dat ik dat ga redden bij de Ekiden.
Maar ik begon dus gewoon lekker te lopen, op de Kinvara's en gewoon op de weg/verhard fietspad. Eerste kilometer ging gewoon lekker, liep goed tempo met een mooi rustige ademhaling nog. Toen maar besloten om de 2e kilometer de snelle kilometer te maken, dat ging als een speer en gewoon te hard voor wat eigenlijk de bedoeling was. Nou ja, maakt niet uit, als het goed voelt mag dat best een keer. Van mijn knie nog geen last in ieder geval. 3e kilometer even op adem komen, maar liep nog best lekker dus maar even op het klokje kijken, 3'58/km
. Dat was nieuw, recupereren op 15km/h..
. Dan nog maar even lekker doorbikkelen, voelde me ontzettend sterk en goed en het was erg lekker weer dus de 4e maar weer een snelle km en de laatste weer 'op adem komen'.
Ik ben een mafkees af en toe, maar ik voel me heerlijk!Zo'n rustweekje zet dus wel zoden aan de dijk, hopen dat ik zulke sterke benen houd tot aan de Ekiden in ieder geval, dan moet het helemaal goedkomen!
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/210036375/2368823![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Jero_nimo het volgende:
Ok lol, mijn loopje ging vanavond erg lekker. Het plan was dus om 1 snelle kilometer op het Ekiden wannabe-tempo te lopen ergens tussen de 5km in. Dat zou dan iets van 3'40-3'50 zijn, hoop echt dat ik dat ga redden bij de Ekiden.
Maar ik begon dus gewoon lekker te lopen, op de Kinvara's en gewoon op de weg/verhard fietspad. Eerste kilometer ging gewoon lekker, liep goed tempo met een mooi rustige ademhaling nog. Toen maar besloten om de 2e kilometer de snelle kilometer te maken, dat ging als een speer en gewoon te hard voor wat eigenlijk de bedoeling was. Nou ja, maakt niet uit, als het goed voelt mag dat best een keer. Van mijn knie nog geen last in ieder geval. 3e kilometer even op adem komen, maar liep nog best lekker dus maar even op het klokje kijken, 3'58/km
. Dan nog maar even lekker doorbikkelen, voelde me ontzettend sterk en goed en het was erg lekker weer dus de 4e maar weer een snelle km en de laatste weer 'op adem komen'.
Ik ben een mafkees af en toe, maar ik voel me heerlijk!Zo'n rustweekje zet dus wel zoden aan de dijk, hopen dat ik zulke sterke benen houd tot aan de Ekiden in ieder geval, dan moet het helemaal goedkomen!
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/210036375/2368823Ja hoor Jero! Lekker hoor.
He, Quoi, ga jij ook zo snel als je nu nog even de rest van de week rust neemt?![]()
Christus wat een tempo zeg!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
***![]()
Dayyuuuuuum!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/210036375/2368823
Yoooo, gaat 'ie lekker? Man, wat een tempoloop!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
![]()
RD dank voor deze Westfriese inbreng
Zou moeten hé? Ik heb dinsdagavond een 3k- testloopje van de loopclub. Dus moet ff voluit.Verder rustig aanquote:Op zondag 30 juni 2013 21:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Ja hoor Jero! Lekker hoor.
He, Quoi, ga jij ook zo snel als je nu nog even de rest van de week rust neemt?![]()
![]()
Een telefoon? Firefox os? Wat mis ik allemaal?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hé vet!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aah, dat is wel erg nerdy!quote:
Ik ben benieuwd hoe het bevalt! En of het serieus de competitie aankan met iOS en Android (en WP8)![]()
Weet ik nog niet, heb 'm pas een uur.quote:http://www.geeksphone.com/quote:Op zondag 30 juni 2013 22:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Een telefoon? Firefox os? Wat mis ik allemaal?
Dit is de Keon.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2013 22:14:08 ]![]()
morgen even kijken tijdens het dagelijkse WOG.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
http://www.geeksphone.com/
Dit is de Keon.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Is het een relatief licht OS? Ik heb me er nog niet erg in verdiept, ik weet alleen dat het eraan zit te komen, maar voor mij was 512mb ram met Android onwerkbaar. Haha, vroeger, toen 512mb in je pc veel was en je met je 2GB hdd net aan Illustrator kon draaien. Maar niet tegelijk met Photoshop, want dan crashte de bende.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
http://www.geeksphone.com/
Dit is de Keon.![]()
Jeronimo, wat een snelheid!
Even een impressie van de drukte, volgens mij is dit vlak voor het 2km punt.. Iets links van het midden met koraalroze bh en grijs hemdje ben ik:
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:14 schreef E.T. het volgende:
Even een impressie van de drukte, volgens mij is dit vlak voor het 2km punt.. Iets links van het midden met koraalroze bh en grijs hemdje ben ik:
[ afbeelding ]niets voor mij.
Instant Claustrofobie
Ja doei.![]()
Boh druk!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Inderdaad niet echt lekkere straatjes voor zo'n grote groep.
Waarom ze dan ook nog de 5 en de 10 tegelijk doen is me wel een raadsel.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Pff drukte inderdaad!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:14 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]Hoop dat het bij de Ekiden iets beter geregeld is
. Maar alsnog goed gelopen!
![]()
![]()
Fokking fast!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
dat had ik voorheen altijd als ik naar een statiepotret keekquote:Op zondag 30 juni 2013 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]niets voor mij.
Instant Claustrofobie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar kun je toch ook je ding niet doen zeg..quote:Op zondag 30 juni 2013 22:14 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nou ik heb vandaag ook gemerkt wat 6 weken niet lopen met je doet![]()
Normaliter tik ik in een rustig weekend (zoals deze) de 15 km minimaal wel aan. Dat was dus stiekem ook de doelstelling vandaag.
Stukje voorgeschiedenis: 10 mei op vakantie gegaan, 15 juni ofzo weer terug, maar 1x gelopen, weer thuis 2x een stukje van 5 km gelopen, 2 drukke werkweken gehad, ziek geweest en 3 dagen festival achter de rug vorige week.
Nou das killing voor de vorm. Ik was kapot na 5 km, omgedraaid met met hangen en wurgen terug naar de auto gelopen. Ik heb zo het idee dat het wel een paar weekjes duurt voordat ik weer 15 km aan kan..![]()
Nou hielp het weer (25 graden) ook niet zo mee natuurlijk maargoed. Dit viel wel heeeeeel erg tegen.![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat had ik voorheen altijd als ik naar een statiepotret keek![]()
Ja doei.![]()
Kwam net op FB trouwens een erg gaaf filmpje voorbij, geschoten met een 400FPS camera. Tijdens een snelheidstraining van een AV.
Zo'n camera wil ik ook!!!!![]()
![]()
http://vimeo.com/69421033#
Zo kan je wel erg goed zien hoe men precies landt. Sommigen maken wel erg rare bewegingen met hun voeten net voor ze neerkomen, in een keer naar buiten draaien enzo. Ziet er wel gaaf uit!![]()
Ja dan moet je lichaam wel weer ff terug komen. Bouw het weer rustig op.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef Stefanovic83 het volgende:
Nou ik heb vandaag ook gemerkt wat 6 weken niet lopen met je doet![]()
Normaliter tik ik in een rustig weekend (zoals deze) de 15 km minimaal wel aan. Dat was dus stiekem ook de doelstelling vandaag.
Stukje voorgeschiedenis: 10 mei op vakantie gegaan, 15 juni ofzo weer terug, maar 1x gelopen, weer thuis 2x een stukje van 5 km gelopen, 2 drukke werkweken gehad, ziek geweest en 3 dagen festival achter de rug vorige week.
Nou das killing voor de vorm. Ik was kapot na 5 km, omgedraaid met met hangen en wurgen terug naar de auto gelopen. Ik heb zo het idee dat het wel een paar weekjes duurt voordat ik weer 15 km aan kan..![]()
Nou hielp het weer (25 graden) ook niet zo mee natuurlijk maargoed. Dit viel wel heeeeeel erg tegen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Niet bij mij graag, dan ziet het er zo uit:quote:Op zondag 30 juni 2013 22:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Kwam net op FB trouwens een erg gaaf filmpje voorbij, geschoten met een 400FPS camera. Tijdens een snelheidstraining van een AV.
![]()
Zo kan je wel erg goed zien hoe men precies landt. Sommigen maken wel erg rare bewegingen met hun voeten net voor ze neerkomen, in een keer naar buiten draaien enzo. Ziet er wel gaaf uit!
http://fragg.me/video/running-slow-motion-smileNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja, die in dat groene shirt! Dat ziet er echt gek uit!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:23 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
Zo kan je wel erg goed zien hoe men precies landt. Sommigen maken wel erg rare bewegingen met hun voeten net voor ze neerkomen, in een keer naar buiten draaien enzo. Ziet er wel gaaf uit!![]()
Lolquote:Op zondag 30 juni 2013 22:26 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Niet bij mij graag, dan ziet het er zo uit:
http://fragg.me/video/running-slow-motion-smileBij die zie je het wel heel goed inderdaad, die voet vliegt alle kanten uit! Lijkt me niet heel efficiënt op een of andere manier. Mja, misschien ziet het er bij mij ook wel zo uit?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, die in dat groene shirt! Dat ziet er echt gek uit!![]()
![]()
Lijkt me vooral ook heel inefficient!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zo kan je wel erg goed zien hoe men precies landt. Sommigen maken wel erg rare bewegingen met hun voeten net voor ze neerkomen, in een keer naar buiten draaien enzo. Ziet er wel gaaf uit!
Ja, die in dat groene shirt! Dat ziet er echt gek uit!
Ja doei.![]()
ga ik doen! Zit weinig anders opquote:Op zondag 30 juni 2013 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dan moet je lichaam wel weer ff terug komen. Bouw het weer rustig op.![]()
![]()
Stukje rond 3:30 is ook grappig om te zien hoe de spieren bewegen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:23 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
Potdomme da's hier in Nijverdal op de atletiekbaan! Even uitzoeken hoe en wat. Zo'n training wil ik ook.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:23 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
Zo kan je wel erg goed zien hoe men precies landt. Sommigen maken wel erg rare bewegingen met hun voeten net voor ze neerkomen, in een keer naar buiten draaien enzo. Ziet er wel gaaf uit!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
vandaag echt een topdag!! audit door de accountants... the joy of being an overseas company'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh ja, al maandag bij joubij ons straks ook
![]()
maar ik ga wel lekker naar de
uni
op de
motor
Alleen geen clubrun, want blaren en auw
Ja doei.![]()
Aangestoken door de verhalen over het positieve effect van langzame duurlopen op je duurvermogen en je uiteindelijke HR ben ik vanavond op stap gegaan met het doel om onder de HR 140 te lopen gemiddeld. Helaas, met 140 rond net niet gelukt, maar verder mega tevreden. Een HM in 1:16.54 en mijn Max HR zat op 148.
Ter vergelijking: medio januari liep ik 1:15.42 op de HM van Egmond met een gem. HR van 157 en een HR max van 186. Qua hoogtemeters niet geheel vergelijbaar, maar toch, ik heb het idee dat ik wel 'iets' vooruit ben gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Schanulleke op 30-06-2013 23:30:24 ]Life is what you make it.![]()
Pfoe, knap!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Schanulleke het volgende:
Aangestoken door de verhalen over het positieve effect van langzame duurlopen op je duurvermogen en je uiteindelijke HR ben ik vanavond op stap gegaan met het doel om onder de HR 140 te lopen gemiddeld. Helaas, met 140 rond net niet gelukt, maar verder mega tevreden. Een HM in 1:16.54 en mijn Max HR zat op 148.
Ter vergelijking: medio januari liep ik 1:15.42 op de HM van Egmond met een gem. HR van 157 en een HR max van 186. Qua hoogtemeters niet geheel vergelijbaar, maar toch, ik heb het idee dat ik wel 'iets' vooruit ben gegaan.prachtige tijd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thanks! Ik kan het zelf nauwelijks geloven. Heb ook enorm veel minder gezweet dan normaal.
Life is what you make it.![]()
amen!quote:Op zondag 30 juni 2013 23:17 schreef DeeBee het volgende:
21.1 km in 1:17 met 140 hartslag? Wow, impressive.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Schanulleke het volgende:
Ter vergelijking: medio januari liep ik 1:15.42 op de HM van Egmond met een gem. HR van 157 en een HR max van 186. Qua hoogtemeters niet geheel vergelijbaar, maar toch, ik heb het idee dat ik wel 'iets' vooruit ben gegaan.LOLWUT??? Een HM in 1.17 met een gemiddelde hartslag van 148? Wat klopt er hier niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, en je endomondo linkje klopt niet, gaat gewoon naar de Home-page van mij eigen endo.
![]()
Verkeerde link. Je moet ff bij je workout de share knop klikken en dan de gepersonaliseerde link delen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gezien de PR's in de OP, staan er ergens wat verkeerde cijfers denk ik in die post.
Zo niet, dan moet Schanulleke nog maar eens gaan denken aan nationale selectie atletiek of zo...
Jack does it in real time...![]()
Dit inderdaad, dat zal niet kloppenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:20 schreef DeeBee het volgende:
Gezien de PR's in de OP, staan er ergens wat verkeerde cijfers denk ik in die post.
Zo niet, dan moet Schanulleke nog maar eens gaan denken aan nationale selectie atletiek of zo....
Zal wel een uurtje bij op moeten in vergelijking met zijn PR. Maar toch een enorm mooie prestatie hoor, erg mooie hartslag!
![]()
![]()
Flink hard getraind trouwens Jero_nimo, veel te snelle tempo's!quote:Op zondag 30 juni 2013 23:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dit inderdaad, dat zal niet kloppen.
Maar ze gaan je makkelijk af zo te lezen, dus dat zit wel goed.
Ik ga morgen nog voor 15x200 denk ik en dan lekker rustig aan tot aan de Ekiden.
Jack does it in real time...![]()
Ik weet ook nog niet hoe ik deze week wil trainen. 1 of 2 x? Di en do of alleen wo.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja het ging echt heel soepel, natuurlijk wel snelle ademhaling bij de 2 tempostukken, maar minder dan ik had gedacht bij dat tempo. Dinsdag had ik het idee om ook nog even 200's te doen, maar ligt eraan hoe de knie morgen voelt. Als hij verder geen reactie geeft kan het misschien nog wel. Anders een rustige loop met aan het eind wat versnellingen of nog 4/5x 200 als afsluiter.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Flink hard getraind trouwens Jero_nimo, veel te snelle tempo's!Maar ze gaan je makkelijk af zo te lezen, dus dat zit wel goed.
Ik ga morgen nog voor 15x200 denk ik en dan lekker rustig aan tot aan de Ekiden.
De dag voor de Ekiden wil ik trouwens ook nog een klein rondje doen, werkt bij mij altijd wel goed heb ik gemerkt. Maar ligt er ook weer aan hoe de benen voelen.
Van vandaag heb ik in ieder geval een goed gevoel overgehouden, dit nu vasthouden tot zaterdag!
Jij mag het 'stokje' van mij overnemen he?Leuk!
Nu een tijdje planken! Trusten!![]()
![]()
Ik was wel erg enthousiast inderdaad!
Kennelijk toch meer aangedaan dan ik dacht.
2:16.54 was het.
Nu met goede link
Life is what you make it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: