SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepF means you're fucked![]()
Rondje van 6,5 km gepland, slechts 5,2 gelopen. Enkel begon pijn te doen en ik wist niet zo goed wat ik moest doen. Hij begon te zeuren bij 4, het werd erger tot 4,5 en toen bleef het vrij constant, werd in ieder geval zeker niet minder. Ik vind het best lastig om in dat soort gevallen naar m'n lichaam te luisteren. Wanneer kan je nu het beste stoppen, wanneer doorlopen? Dit keer dus maar gestopt, weet niet of dat nu het beste was of niet. En ik moet even bedenken hoe ik m'n enkel wat sterker krijg, vind dit een beetje irritant worden.![]()
Nou, het is dus geen yoga (want dat vind ik stom). Bij pilates moet je gewoon planken, en dan ondertussen omstebeurt je ellebogen optillenquote:Op zondag 30 juni 2013 12:27 schreef Frsh het volgende:
Hulde aan oma Twinky!
Maarre, Pilates zie ik mezelf nog niet zo snel doen. Stilliggen en 1 voor 1 je spieren aanspannen. Doe mij maar iets met bewegen en je spieren aanspannen. Maat goed, das mijn voorkeur.of op je zij liggen met bovenste arm op een bal, dan je bovenste been rondjes laten maken in de lucht (en daarna nog tien andere dingen) en dan die hand op de bal zo stil mogelijk houden.
Kijk maar eens hier bijv: Het is allemaal wat zweverig, maar gewoon loeizwaar![]()
![]()
Clinic was grappig, nieuwe dingen geleerd en eens kijken hoe ik dat in m'n trainingen kan gaan stoppen. Wat ik altijd erg fijn vind is dat men je looppatroon opneemt zodat je goed kan zien wat je goed en fout doet. En!! We krijgen de filmpjes nog per mail fzo. Dus ik kan in de lengte van dagen m'n looppatroon analyseren.
En weer een t-shirt erbij.
[ Bericht 5% gewijzigd door slacker_nl op 30-06-2013 13:17:55 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vind het ook lastig om naar mijn lichaam te luisteren.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:01 schreef Gogo83 het volgende:
Rondje van 6,5 km gepland, slechts 5,2 gelopen. Enkel begon pijn te doen en ik wist niet zo goed wat ik moest doen. Hij begon te zeuren bij 4, het werd erger tot 4,5 en toen bleef het vrij constant, werd in ieder geval zeker niet minder. Ik vind het best lastig om in dat soort gevallen naar m'n lichaam te luisteren. Wanneer kan je nu het beste stoppen, wanneer doorlopen? Dit keer dus maar gestopt, weet niet of dat nu het beste was of niet. En ik moet even bedenken hoe ik m'n enkel wat sterker krijg, vind dit een beetje irritant worden.Maar volgens mij heb je er goed aan gedaan om te stoppen, je wil het niet erger maken. Hoop dat het snel beter gaat!
![]()
Weer een shirt! Waren er veel mensen?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:08 schreef slacker_nl het volgende:
Clinic was grappig, nieuwe dingen geleerd en eens kijken hoe ik dat in m'n trainingen kan gaan stoppen. Wat ik altijd erg fijn vind is dat men je looppatroon opneemt zodat je goed kan zien wat je goed en fout doet. En!! We krijgen de filmpjes nog per mail fzo. Dus ik kan in de lengte van dagen m'n looppatroon analyseren.
En weer een t-shirt erbij.
Klaas heeft besloten dat ik hem de hele dag aaitjes mag geven, komt goed uit.![]()
Ik vind het ook altijd moeilijk in te schatten wanneer ik eigenlijk zou moeten stoppen of doorgaan. Ook wanneer ik weer kan beginnen na een blessure. Ik heb nu last van mijn scheenbeen en ik vraag mij af of de blessure over is, de spieren een beetje "vast" zitten en ik een beetje los moet gaan lopen of dat ik het nog even de tijd moet geven.![]()
Foto wil niet verschijnen, maar de link doet t wel. Tof!quote:En lekker weer!
https://www.dropbox.com/s(...)3%2012%2047%2043.jpg[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo, eens even een trimloopje van A tot Z meegemaakt qua organisatie. Zelf heb ik briefjes uitgedeeld bij de finish (kleinschalige loop).Mijn nichtje van 6 liep mee met de kinderloop en kwam in traaaaanen binnen als laatste
Ze kon erna wel weer lachen, want mocht de lootjes trekken (om vervolgens ook de prijzen binnen te halen).
Mr Q, zwager en zus en flink wat bekenden hebben mooie tijden gelopen. Mijn zus 27 half, damn die gaat snel tegenwoordig![]()
Eenmaal klaar met mijn klusje besefte ik me dat mijn hele stijve rug weg is! Wat een 10k tempoloop vrijdag en een nachtje dansen (bruiloft op strand, die bij HAAGmet supergoede DJ en veel rosé
) Zo zie je maar, rust roest (qua rug dan).
En nu ga ik ff bijlezen hier! Benen omhoog, Tour de France aan en lekker uitkateren....![]()
![]()
Nawww nichtjezou ze wel nog een keertje op herkansing willen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Denk het welquote:Op zondag 30 juni 2013 13:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Nawww nichtjezou ze wel nog een keertje op herkansing willen?
Is ze altijd snel weer vergeten!
![]()
Gelukkig maar. Ik vind die kidsruns altijd zo leuk om te zienquote:Op zondag 30 juni 2013 13:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Denk het welIs ze altijd snel weer vergeten!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hats we zitten/liggen er denk ik hetzelfde bij, alleen bij mij ligt er een grote zwarte dame op schoot![]()
dit klinkt dubieuzer dan het is![]()
Badwater over ruim twee weken en in Death Valley is het 54 graden ... Dat is nog geen 3 graden onder de hoogste temperatuur ooit gemeten.![]()
Er waren een redelijk aantal mensen aanwezig, denk 10-15. Misschien wel meer. En een best fijne trainer.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:27 schreef hatsaflats het volgende:
Weer een shirt! Waren er veel mensen?
Klaas heeft besloten dat ik hem de hele dag aaitjes mag geven, komt goed uit.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb alleen grote zwarte mannen , maar zwart en harig komt sowieso overeenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:45 schreef Quoi het volgende:
Hats we zitten/liggen er denk ik hetzelfde bij, alleen bij mij ligt er een grote zwarte dame op schoot![]()
dit klinkt dubieuzer dan het is
Maar hij wilde buitenspelen![]()
![]()
Logisch, prachtweer vandaag. Ik ga ook zo iets buiten doen, geen idee wat, maar iets..quote:Op zondag 30 juni 2013 13:59 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb alleen grote zwarte mannen , maar zwart en harig komt sowieso overeen
Maar hij wilde buitenspelenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zit met een schuin oog naar de Tour te kijken. Corsica, dat is ook wel running material zeg
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ook wel vakantie material vind ikquote:Op zondag 30 juni 2013 14:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit met een schuin oog naar de Tour te kijken. Corsica, dat is ook wel running material zeg![]()
![]()
Dat ook ja! Ziet er heul niet verkeerd uit! Mooie baaien en allesquote:
Wolve ging niet mee vandaag, die ging wat aan de keuken klussendus ik alleen op pad!
Gelukkig was de clubfotograaf er bij, dus er zijn op tenminste twee plekken foto's gemaaktmaar die volgen later nog wel een keer.
Start was 'knus'stond een beetje in het midden (heb al zó vaak achteraan gestaan en dan kom je gewoon klem te zitten achter de HEEL langzame mensen, wat ook niet echt fijn is. Er werd een en ander door een microfoon gebrabbeld, maar dat had niemand door, dus geen idee wat er gezegd werd
![]()
Op een gegeven moment klonk er een héél zielig toetertje, wat zowel veel gelach als een goede start opleverde. Hup. Daar gaan we!
KM1: Nog een beetje door het dorpje, beetje heuvel op, beetje heuvel af. Leuke aanmoedigers en natuurlijk er en der wat inhalers. Nog even met een clubgenootje opgelopen, maar ik bleek al snel wat sneller te zijn, dus toen ben ik rustigaan doorgelopen zonder haar. Daarna eigenlijk de hele boel alleen gelopen.
KM2: Dat duurde nog best lang voor we daar waren! Vooral ook omdat dat het eerste stuk echt goed omhoog wasMarshalls moedigden nog aan en onze clubfotograaf stond er ook. "Well Done Barnsley!
" *klik* ben benieuwd hoe fris ik er daar uitzag. Volgens mij nog wel redelijk. Voetjes voelden zich nog goed.
KM3: Nog zo'n stuk omhoogEr leek geen einde aan te komen. Maar op de 3KM mochten we heel even ademhalen een beetje naar beneden
dat was fijn
Ging eigenlijk wel lekker, stiekem. Voor me liep mijn 'richtclubgenoot', die eigenlijk wat sneller loopt dan ikzelf normaal, maar besloot te kijken hoe lang ik haar in het zicht kon houden
KM4: Tot aan km4 weer fors omhoog. Begin nu toch wel wat last te krijgen van DE BLAAR, maar is nog eigenlij nauwelijks iets. Gewoon doorploegen. Wind was lekker verkoelend en er was geen zon: perfect loopweer en ik liep eigenlijk wel awesome.
KM5 - 6: Laatste klim!Tussen 5 en 6 was een drinkpost, maar omdat ik m'n gordel bij me had gewoon door kunnen lopen. Was wel fijn eigenlijk, beetje drinken in m'n eigen tijd, al is een groot deel van het water ook over m'n hoofd en in m'n nek geëindigd
KM7-9.6: De hamer, de warmte, de blaren, ALLES. GIGANTISCH. De blaren begonnen ineens te exploderen en zo deed mijn lichaamstemperatuur dat ook. We gingen hier het Trans Penine Trail op, wat een mooi wandelpad is, op zich, maar compleet uit de wind in de luwte en tot overmaat van ramp begon ook nog de zon te schijnen. Wát een hel
Heb het tempo erin weten te houden door op mijn richtclubgenoot te blijven focussen en nog op een meisje dat vlak voor me liep. 2 keer er bijna voorbij gegaan, maar toen ook eigenlijk niet.... Vlak na het 9KM punt haar toch maar ingehaald, omdat ze wat in begon te houden. Ik had zóveel pijn dat ik gewoon wilde dat 't over was, dus gas erop.
Laatste 400 meter: Gewoon gas erop en gaanVeel clubgenoten die daar stonden aan te moedigen en te roepen, en dankzij hen heb ik zelfs nog 2 mensen ingehaald op de laatste 50 meter. En toen de finish over...
In een GE-WEL-DI-GE....
*tromgeroffel*![]()
55.49
![]()
![]()
En ik stortte echt bijna compleet ingeen energie meer, niets. Snel twee beters aanmaaklimo naar binnen gewerkt om weer wat op pijl te komen, en een
brownie
zelfgebakken
![]()
Lang leve de Harriers
En bij de prijs in zat een mooi felgroen functioneel Shirt van de race, zal ik straks even foto'tje van maken.
Daarna naar de auto gestrompeld en naar huis geredenalwaar ik m'n schoenen uitdeed en de bloedende blaren zag
Maar het was het wel waard
Eerste actiefoto, 20m van de finish:
[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 30-06-2013 15:15:53 ]Ja doei.![]()
Zo, dat was best pittig. Wilde vandaag 3km aan mijn normale rondje toevoegen, maar had na 500 meter al door dat het hem niet ging worden vandaag. Voor de verandering eens geluisterd naar mijn lijf en het nomal rondje gelopen in een tempo wat 30s per kilometer onder het standaard looptempo ligt. Dat koste al moeite genoeg! Het snackbar eten van gisteravond hakt er harder in dan ik had verwacht. Het was trouwens ook pittig warm.
http://www.endomondo.com/workouts/209817459/2395026![]()
Heb trouwens eindelijk persoonlijk kennisgemaakt met een paar mammoeten in het loopwereldje rondom Den Haag. Veelal oude knarren die heel vroeg komen, vaak met een brommertje ergens uit het Westland. En ze hebben een stempelboekjeSpeciaal daarvoor komt een stempel uit de kast. Gewoon, om alle loopjes bij te houden.
De alom bekende G.R. (dé man met de zweet-hoofdband) startte zelfs 35 minuten eerder op de 15k, zodat de organisatie niet zo lang bij de finish moest wachten. Hij is aan het trainen voor de marathon
Mooie tijd Mo![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: