Welles.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus als je schattig bent, dan heb je een babyface?
Ik vind mezelf schattig, maar heb zeker geen babyface.
inb4:welles.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denken dat Crack mij beter kent dan Etsu
Verdomme, je hebt het zwaar joh.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
ik ga morgen echt zo heerlijk uitslapen.al 3 dagen niet gedaan.
Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
@TT: Je leeft niet in een andere wereld, gewoon aan de verkeerde kant.
iedereen vind jou schattigquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind mezelf niet schattig, maar heb wel babyface
De meeste wel inderdaadquote:
quote:
Kom je even hierheenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:10 schreef Rezania het volgende:
Ik heb trek in cider, maar ik heb het niet in huis.
Hoiquote:
Gewoon even het kanaal overzwemmen, goed plan.quote:
Stew, ben je er ook weer?quote:
buiten spelen dat mag niet van mijn ouders het is al na 11 uurquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]Nee, onmogelijk, ga eens buitenspelen of zo.
Hoi kleintjequote:
Ja, goed voor je lichaamquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon even het kanaal overzwemmen, goed plan.
Fluister mijn naamm, en ik kom eraannn #MBquote:
Hoe is uttt? Wanneer zou je die andere app. bekijken?quote:
Wat is MB?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fluister mijn naamm, en ik kom eraannn #MB
minibrowniequote:
Marco Borsatoquote:
Uhm die ging niet door, bitch reageerde nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe is uttt? Wanneer zou je die andere app. bekijken?
Watquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn maar us AS WE SPEAK een account aan het maken![]()
Die lyrics kwamen uit zijn liedje, dat liedje ken je toch wel?quote:
We vervelen ons en zijn ietwat aangeschotenquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die lyrics kwamen uit zijn liedje, dat liedje ken je toch wel?
Is niet te zien.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We vervelen ons en zijn ietwat aangeschoten
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Marco Borsato
[..]
Uhm die ging niet door, bitch reageerde niet![]()
Verder wel goed hoor, met jou ook?
Wie maakt dan een account?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We vervelen ons en zijn ietwat aangeschoten
Nohh, ik ga zo Donnie Darko kijken denk ikquote:
Hij heet Sander :s :S :S :S :S:S:quote:
maar=maatquote:
Jij bent niks anquote:
Waarom niet Emiel?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij heet Sander :s :S :S :S :S:S:
Wat is je emieladres :s :S :squote:
Ohquote:
Nee opquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:16 schreef hezdunnah het volgende:
hebben jullie haar boven jullie piemel
Onjuist. Je kunt zeggen dat het niet je smaak is, of dat je het niet snapt, of dat je het acteerwerk slecht vindt, of ongeloofwaardig, maar 'niks an' is gewoon niet waar.quote:
Leuke naamquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij heet Sander :s :S :S :S :S:S:
Good for youquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh
Im not good at decoding drunk peeps' posts :S
Dit zal de reden wel zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onjuist. Je kunt zeggen dat het niet je smaak is, of dat je het niet snapt, of dat je het acteerwerk slecht vindt, of ongeloofwaardig, maar 'niks an' is gewoon niet waar.
Is geen serieuze post.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onjuist. Je kunt zeggen dat het niet je smaak is, of dat je het niet snapt, of dat je het acteerwerk slecht vindt, of ongeloofwaardig, maar 'niks an' is gewoon niet waar.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:17 schreef zwerty het volgende:
VA heeft volgens mij echt de tijd van z'n leven
Is gezellig verder wel hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:17 schreef zwerty het volgende:
VA heeft volgens mij echt de tijd van z'n leven
en ik lig in bed.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik zit bij een maat op een zaterdagavond ^^
ik snap ook nooit wat krabs zegt :Squote:
Jongens wat een pret, het is met hier toch een potje met vetquote:
nou nou eindelijk vriendenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jongens wat een pret, het is met hier toch een potje met vet
Ja maar zoveel films hebben een te hoog wtf-gehalte, dat is soms ook wel leukquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snapte het verhaal wel.De film heeft voor mij een iets te hoog wtf-wie-wat-waar-gehalte.
je zei eerst dat je geen vrienden had? :Squote:
Misschien is dat soms maar beterquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik snap ook nooit wat krabs zegt :S
quote:
Maandenlang verzwegen dan zeker?quote:
Niet veel :squote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je zei eerst dat je geen vrienden had? :S
That's exactly what I thoughtquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar fuck die shit, we're going![]()
![]()
![]()
O_+
dag hequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar fuck die shit, we're going![]()
![]()
![]()
O_+
Dan heb je neit goed gelezenquote:
Als dat geen neuken wordt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
jaja, surequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet veel :s
Kwaliteit>kwantiteit
Soms, een onverwachte wending aan het einde kan ik ook wel waarderen, maar dit keer niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar zoveel films hebben een te hoog wtf-gehalte, dat is soms ook wel leuk
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb je neit goed gelezen
quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als dat geen integreren wordt. [ afbeelding ]
maar zeker geen pretje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:23 schreef badschaap het volgende:
enig voordeel van medicijnen tegen adhd + alcohol is dat je goedkoop helemaal naar de tyfus kan gaan
Ja daar zijn ze ook echt voor gemaakt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:23 schreef badschaap het volgende:
enig voordeel van medicijnen tegen adhd + alcohol is dat je goedkoop helemaal naar de tyfus kan gaan
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als dat geen integreren wordt. [ afbeelding ]
have fun he.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
enig nadeel is dat t altijd kotsen word
quote:
tenzij je boulimia hebtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
enig nadeel is dat t altijd kotsen word
Precies.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar zijn ze ook echt voor gemaakt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
tenzij je boulimia hebt
dan is het een voordeel
ETSUquote:
ey bietrlenomquote:
probleem is dat de stof ookal nadat ze uitgewerkt zijn toch in me bloed aanwezig blijft.quote:
omg, ben ik toch ergens goed voorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]Tips voor alle mensen met boulimia, praat met Ezell
Het lijkt mij maar lastig eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
probleem is dat de stof ookal nadat ze uitgewerkt zijn toch in me bloed aanwezig blijft.
Dan kan ik er wel iets beter tegen
quote:
Jongen, door mongolen zoals jij werkt de hele farmaceutische markt in Nederland wat betreft pillen tegen ADHD voor geen moer. Echt trots hoef je er niet op te zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
probleem is dat de stof ookal nadat ze uitgewerkt zijn toch in me bloed aanwezig blijft.
Dan kan ik er wel iets beter tegen
denk aan je bloeddrukquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen, door mongolen zoals jij werkt de hele farmaceutische markt in Nederland wat betreft pillen tegen ADHD voor geen moer. Echt trots hoef je er niet op te zijn
Totoquote:
Y u so kwijut?quote:
denk jij nog maar even aan mijn bloedworstquote:
heeeee jijquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
denk jij nog maar even aan mijn bloedworst
quote:
nee me medicijnenn helpen mij om me beter te concentreren op dingen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen, door mongolen zoals jij werkt de hele farmaceutische markt in Nederland wat betreft pillen tegen ADHD voor geen moer. Echt trots hoef je er niet op te zijn
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit wordt neuken.quote:
ben je kwijt? :Squote:
zeg dat eens tegen iemand andersquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
word je aangeschoten van adhd pillen + redbull?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:28 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee me medicijnenn helpen mij om me beter te concentreren op dingen.
Enig nadeel is dat ik niet tegen alcohol kan
Maar daar hebben we red bull voor
Heeft t zelfde effect op mij als alcohol, maar ik kan dan nog wel helder denken + t wor niet kotsen
grapje mopje fopje tochquote:
Heeft Stu tits? ;s ;squote:
oke. zoals ik al zei; have fun.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef badschaap het volgende:
nadeel is dat rb weer zo tering duur is bij t stappen. Daarom neem ik altijd bij het stappen als indrinkertje ipv bier 2 red bull. En dan heb ik ook gewoon een super avond
nee maar dan vallen er grenzen weg, net zoals met alcohol snap jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
word je aangeschoten van adhd pillen + redbull?
tofquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef badschaap het volgende:
nadeel is dat rb weer zo tering duur is bij t stappen. Daarom neem ik altijd bij het stappen als indrinkertje ipv bier 2 red bull. En dan heb ik ook gewoon een super avond
Ja maak me maar jaloersquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan altijd beter.
net een bad met bubbelzzzz genomen
great tits ;squote:
ja snap ik en nu doeiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee maar dan vallen er grenzen weg, net zoals met alcohol snap je
Omdat je mieren aan t neuken was ;S :S:SS:S:S:quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef badschaap het volgende:
pls tel mi moorquote:
Niet doen man, hartstikke gevaarlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:23 schreef badschaap het volgende:
hoiquote:
Dit wordt neuken.quote:
wad was je ceiver voor Nederlans? XDquote:
Happenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet doen man, hartstikke gevaarlijk.
Ik weet t uit ervaring.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet doen man, hartstikke gevaarlijk.
Hoezo minder in de slow a mattie?quote:
Waarom zou dat raar zijn?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef nodig het volgende:
is het raar als ik nu 2 tosti´s aan het eten ben en coca cola vanille aan het drinken ben? :s
Jongen, ik heb jarenlang Ritalin geslikt, ik wil hem gewoon waarschuwen zodat hij niet dezelfde ervaringen heeft.quote:
uh een sefn kowma twejquote:
Ik kan helaas niet bij de meet zijn, ben dan op vakantie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat je mieren aan t neuken was ;S :S:SS:S:S:
Ja, je hoort in de kroeg te zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef nodig het volgende:
is het raar als ik nu 2 tosti´s aan het eten ben en coca cola vanille aan het drinken ben? :s
pls dontquote:
Ah soquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ga ik hier niet bespreken
spreekt wel voor zich though
Ja snap ik, maar die jongen zit gewoon te pronken en stoer te doen, hopende dat we happen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik heb jarenlang Ritalin geslikt, ik wil hem gewoon waarschuwen zodat hij niet dezelfde ervaringen heeft.
Etsuuuquote:
heeee totooquote:
LBquote:
ben aan het eten :squote:
daar gaatieeeeee weerrrrrrquote:
En dan zeg je dat ik seksueel gefrustreerd ben.quote:
alsof jij dan anders wel zou komenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet bij de meet zijn, ben dan op vakantie.
concerta blijft lekker 12 uur werken, nog erger dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik heb jarenlang Ritalin geslikt, ik wil hem gewoon waarschuwen zodat hij niet dezelfde ervaringen heeft.
Is LB een vrouw? :Squote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik seksueel gefrustreerd ben.Jij wil zelfs vrouwen neuken atm!
!
ja echt wel, geef mij maar een knappere manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik vond de sfeer desastreus in de weg staan voor mijn sociaal-emotionele ontwikkeling dus ik besloot mijzelf even te distantiëren van desbetreffende proleten.quote:
huhquote:
Ja, wilde wel gaan, maar helaas.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
alsof jij dan anders wel zou komen
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja echt wel, geef mij maar een knappere manTR gemacht :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
afgevinktquote:
quequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond de sfeer desastreus in de weg staan voor mijn sociaal-emotionele ontwikkeling dus ik besloot mijzelf even te distantiëren van desbetreffende proleten.
Bedenk dat de mensen niets tegen je hebben en zoek geen dubbele betekenissen achter uitspraken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:32 schreef badschaap het volgende:
Maar je wil toch meedoen met andere mensen he,
Tja pdd-nos hebben dus niet weten hoe je moet reageren in sociale situaties
Ik moest blozenquote:
OMGAWDD DAT SNAP JE TOG GELIJK BENJEDOM OFZEEAUquote:
Ik beantwoord de vraag even voor d'r: ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OMGAWDD DAT SNAP JE TOG GELIJK BENJEDOM OFZEEAU
is zijn manier om meisjes te hosselenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, jij bent zo hetero als je maar kan zijn. Geef maar toe.
Ja alleen nu met pizza ipv gewichtjesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef hezdunnah het volgende:
doen mensen hier nog 30-day workoutchallange
Rez gaat terug in de kast? :Squote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
JIJ HAAT ONS, OMFGquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OMGAWDD DAT SNAP JE TOG GELIJK BENJEDOM OFZEEAU
Nou nee, er waren uitzonderingen bij hoorquote:
Hij houdt niet eens van mannen in korset.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
nick zit al in narniaquote:
da heb ik nooit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:34 schreef papernote het volgende:
[..]
Bedenk dat de mensen niets tegen je hebben en zoek geen dubbele betekenissen achter uitspraken.
Etsu?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nee, er waren uitzonderingen bij hoor
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja alleen nu met pizza ipv gewichtjes
met jou toch?quote:
Goed zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
da heb ik nooit.
Als ik lam ben moet ik echt om ALLES lachen
Ezell wilde ik zeggen, maar als je liever Etsu hebtquote:
Etsu's bloedworst?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell wilde ik zeggen, maar als je liever Etsu hebt
quote:
Is wat jij liever hebt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell wilde ik zeggen, maar als je liever Etsu hebt
pls stop dreamingquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik blijf buiten narnia, ik weiger met nick in 1 ruimte te zitten
Etsu ik dacht dat je homo was maar waarom haat je rez en nickquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik blijf buiten narnia, ik weiger met nick in 1 ruimte te zitten
je moest wel lachenquote:
nick wil rez' pener en rez speelt steeds hard to get en is jaloers dat ik op jou val.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Etsu ik dacht dat je homo was maar waarom haat je rez en nick
wat is hetro?quote:
hmoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
Mensen die steeds 'hetro' typenKen er genoeg. Moet er steeds om huilen.
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef hezdunnah het volgende:
trvoquote:
Zoenen met jezelf?quote:
rez is het probleem dus?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
nick wil rez' pener en rez speelt steeds hard to get en is jaloers dat ik op jou val.
wat is homo zijn ook zo ingewikkeld :S
is dat goed?quote:
Ik hou gewoon van negers.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is dus zo slecht voor je.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef hezdunnah het volgende:
quote:
Oh godverdommequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
Mensen die steeds 'hetro' typenKen er genoeg. Moet er steeds om huilen.
ga vreemd met nick dat zal hem lerenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja die jongen is continu jaloers.
ik kan er niet mee omgaan en word helemaal gek van hem.
Ik vind Cherry Coke wel lekkerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Het is coca cola met een vanille smaak![]()
Ik proef ook echt vanille erin
Als Skins op Playboy tv kwam keek ik het nog.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:43 schreef Rezania het volgende:
Nick, Etsu, Jordy en ik in Narnia, kunnen we lachen.
quote:
tuurlijk kijk je danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Skins op Playboy tv kwam keek ik het nog.
dat kijk je sowiesoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Skins op Playboy tv kwam keek ik het nog.
Wat is dit voor een verkapte -ik ben oversekst-postquote:
Als je dat lekker vind moet je sws ook eens coca cola vanille proberenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dit voor een verkapte -ik ben oversekst-post
Hier overal te koop. Zal het eens proberenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Als je dat lekker vind moet je sws ook eens coca cola vanille proberen![]()
Wel slecht verkrijgbaar in Nederland trouwens
Duitsland
boksquote:
lb wil krabs en niks andersquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
lb wil nick, ik wil vriendjes met lb blijven dus kwenie of dat goed idee is
Dramaqueen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet eens normaal op mij kunnen reageren. Ik ben teleurgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |