Niet doen man, hartstikke gevaarlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:23 schreef badschaap het volgende:
enig voordeel van medicijnen tegen adhd + alcohol is dat je goedkoop helemaal naar de tyfus kan gaan
hoiquote:
Dit wordt neuken.quote:
wad was je ceiver voor Nederlans? XDquote:
Happenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet doen man, hartstikke gevaarlijk.
Ik weet t uit ervaring.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet doen man, hartstikke gevaarlijk.
Hoezo minder in de slow a mattie?quote:
Waarom zou dat raar zijn?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef nodig het volgende:
is het raar als ik nu 2 tosti´s aan het eten ben en coca cola vanille aan het drinken ben? :s
Jongen, ik heb jarenlang Ritalin geslikt, ik wil hem gewoon waarschuwen zodat hij niet dezelfde ervaringen heeft.quote:
uh een sefn kowma twejquote:
Ik kan helaas niet bij de meet zijn, ben dan op vakantie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat je mieren aan t neuken was ;S :S:SS:S:S:
Ja, je hoort in de kroeg te zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef nodig het volgende:
is het raar als ik nu 2 tosti´s aan het eten ben en coca cola vanille aan het drinken ben? :s
pls dontquote:
Ah soquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ga ik hier niet bespreken
spreekt wel voor zich though
Ja snap ik, maar die jongen zit gewoon te pronken en stoer te doen, hopende dat we happen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik heb jarenlang Ritalin geslikt, ik wil hem gewoon waarschuwen zodat hij niet dezelfde ervaringen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |