nee me medicijnenn helpen mij om me beter te concentreren op dingen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen, door mongolen zoals jij werkt de hele farmaceutische markt in Nederland wat betreft pillen tegen ADHD voor geen moer. Echt trots hoef je er niet op te zijn
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
denk jij nog maar even aan mijn bloedworst
Dit wordt neuken.quote:
ben je kwijt? :Squote:
zeg dat eens tegen iemand andersquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
denk jij nog maar even aan mijn bloedworst
word je aangeschoten van adhd pillen + redbull?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:28 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee me medicijnenn helpen mij om me beter te concentreren op dingen.
Enig nadeel is dat ik niet tegen alcohol kan
Maar daar hebben we red bull voor
Heeft t zelfde effect op mij als alcohol, maar ik kan dan nog wel helder denken + t wor niet kotsen
grapje mopje fopje tochquote:
Heeft Stu tits? ;s ;squote:
oke. zoals ik al zei; have fun.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef badschaap het volgende:
nadeel is dat rb weer zo tering duur is bij t stappen. Daarom neem ik altijd bij het stappen als indrinkertje ipv bier 2 red bull. En dan heb ik ook gewoon een super avond
nee maar dan vallen er grenzen weg, net zoals met alcohol snap jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
word je aangeschoten van adhd pillen + redbull?
tofquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef badschaap het volgende:
nadeel is dat rb weer zo tering duur is bij t stappen. Daarom neem ik altijd bij het stappen als indrinkertje ipv bier 2 red bull. En dan heb ik ook gewoon een super avond
Ja maak me maar jaloersquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan altijd beter.
net een bad met bubbelzzzz genomen
great tits ;squote:
ja snap ik en nu doeiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee maar dan vallen er grenzen weg, net zoals met alcohol snap je
Omdat je mieren aan t neuken was ;S :S:SS:S:S:quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:29 schreef badschaap het volgende:
pls tel mi moorquote:
Niet doen man, hartstikke gevaarlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:23 schreef badschaap het volgende:
enig voordeel van medicijnen tegen adhd + alcohol is dat je goedkoop helemaal naar de tyfus kan gaan
hoiquote:
Dit wordt neuken.quote:
wad was je ceiver voor Nederlans? XDquote:
Happenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet doen man, hartstikke gevaarlijk.
Ik weet t uit ervaring.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet doen man, hartstikke gevaarlijk.
Hoezo minder in de slow a mattie?quote:
Waarom zou dat raar zijn?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef nodig het volgende:
is het raar als ik nu 2 tosti´s aan het eten ben en coca cola vanille aan het drinken ben? :s
Jongen, ik heb jarenlang Ritalin geslikt, ik wil hem gewoon waarschuwen zodat hij niet dezelfde ervaringen heeft.quote:
uh een sefn kowma twejquote:
Ik kan helaas niet bij de meet zijn, ben dan op vakantie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat je mieren aan t neuken was ;S :S:SS:S:S:
Ja, je hoort in de kroeg te zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef nodig het volgende:
is het raar als ik nu 2 tosti´s aan het eten ben en coca cola vanille aan het drinken ben? :s
pls dontquote:
Ah soquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ga ik hier niet bespreken
spreekt wel voor zich though
Ja snap ik, maar die jongen zit gewoon te pronken en stoer te doen, hopende dat we happen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik heb jarenlang Ritalin geslikt, ik wil hem gewoon waarschuwen zodat hij niet dezelfde ervaringen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |