En dan zeg je dat ik seksueel gefrustreerd ben.quote:
alsof jij dan anders wel zou komenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet bij de meet zijn, ben dan op vakantie.
concerta blijft lekker 12 uur werken, nog erger dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik heb jarenlang Ritalin geslikt, ik wil hem gewoon waarschuwen zodat hij niet dezelfde ervaringen heeft.
Is LB een vrouw? :Squote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik seksueel gefrustreerd ben.Jij wil zelfs vrouwen neuken atm!
!
ja echt wel, geef mij maar een knappere manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik vond de sfeer desastreus in de weg staan voor mijn sociaal-emotionele ontwikkeling dus ik besloot mijzelf even te distantiëren van desbetreffende proleten.quote:
huhquote:
Ja, wilde wel gaan, maar helaas.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
alsof jij dan anders wel zou komen
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja echt wel, geef mij maar een knappere manTR gemacht :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
afgevinktquote:
quequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond de sfeer desastreus in de weg staan voor mijn sociaal-emotionele ontwikkeling dus ik besloot mijzelf even te distantiëren van desbetreffende proleten.
Bedenk dat de mensen niets tegen je hebben en zoek geen dubbele betekenissen achter uitspraken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:32 schreef badschaap het volgende:
Maar je wil toch meedoen met andere mensen he,
Tja pdd-nos hebben dus niet weten hoe je moet reageren in sociale situaties
Ik moest blozenquote:
OMGAWDD DAT SNAP JE TOG GELIJK BENJEDOM OFZEEAUquote:
Ik beantwoord de vraag even voor d'r: ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OMGAWDD DAT SNAP JE TOG GELIJK BENJEDOM OFZEEAU
is zijn manier om meisjes te hosselenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, jij bent zo hetero als je maar kan zijn. Geef maar toe.
Ja alleen nu met pizza ipv gewichtjesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:35 schreef hezdunnah het volgende:
doen mensen hier nog 30-day workoutchallange
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |