Nohh, ik ga zo Donnie Darko kijken denk ikquote:
Hij heet Sander :s :S :S :S :S:S:quote:
maar=maatquote:
Jij bent niks anquote:
Waarom niet Emiel?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij heet Sander :s :S :S :S :S:S:
Wat is je emieladres :s :S :squote:
Ohquote:
Nee opquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:16 schreef hezdunnah het volgende:
hebben jullie haar boven jullie piemel
Onjuist. Je kunt zeggen dat het niet je smaak is, of dat je het niet snapt, of dat je het acteerwerk slecht vindt, of ongeloofwaardig, maar 'niks an' is gewoon niet waar.quote:
Leuke naamquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij heet Sander :s :S :S :S :S:S:
Good for youquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh
Im not good at decoding drunk peeps' posts :S
Dit zal de reden wel zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onjuist. Je kunt zeggen dat het niet je smaak is, of dat je het niet snapt, of dat je het acteerwerk slecht vindt, of ongeloofwaardig, maar 'niks an' is gewoon niet waar.
Is geen serieuze post.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onjuist. Je kunt zeggen dat het niet je smaak is, of dat je het niet snapt, of dat je het acteerwerk slecht vindt, of ongeloofwaardig, maar 'niks an' is gewoon niet waar.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:17 schreef zwerty het volgende:
VA heeft volgens mij echt de tijd van z'n leven
Is gezellig verder wel hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:17 schreef zwerty het volgende:
VA heeft volgens mij echt de tijd van z'n leven
en ik lig in bed.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik zit bij een maat op een zaterdagavond ^^
ik snap ook nooit wat krabs zegt :Squote:
Jongens wat een pret, het is met hier toch een potje met vetquote:
nou nou eindelijk vriendenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jongens wat een pret, het is met hier toch een potje met vet
Ja maar zoveel films hebben een te hoog wtf-gehalte, dat is soms ook wel leukquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snapte het verhaal wel.De film heeft voor mij een iets te hoog wtf-wie-wat-waar-gehalte.
je zei eerst dat je geen vrienden had? :Squote:
Misschien is dat soms maar beterquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik snap ook nooit wat krabs zegt :S
quote:
Maandenlang verzwegen dan zeker?quote:
Niet veel :squote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je zei eerst dat je geen vrienden had? :S
That's exactly what I thoughtquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar fuck die shit, we're going![]()
![]()
![]()
O_+
dag hequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar fuck die shit, we're going![]()
![]()
![]()
O_+
Dan heb je neit goed gelezenquote:
Als dat geen neuken wordt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |