dacht je nou echt dat hij ze paaltquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:04 schreef NoThanksJeff het volgende:
[..]
Je hebt toch geen gains nodig. De gast op de foto van jou staat met 4 topless chicks in het water en is gewoon chubby.
Weer een neger in het topic. Laatste tijd is 80% van de pics een neger.quote:
Ja snakey wordt laks. Normaal had die Google/adverteerders beschermt tegen deze pics maar sinds die JB binnen heeft gehaald als klant loopt die de kantjes eraf op FOK! vind ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Weer een neger in het topic. Laatste tijd is 80% van de pics een neger.
Beetje multiculti houden hierquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mis wel de massa in kleding man. Zie er echt dyel uit met shirt aan.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Geen last van dit [ afbeelding ] wanneer je niest of lacht.
lolquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Draag jij weleens een hoofddoekje?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gewoon niet niezen of lachen. Opgelost.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:34 schreef Sapstengel het volgende:
Dat feel wanneer je triceps zichtbaar zijn tijdens de cut (inb4 ecto onderarmen)wat een rode klauw, ben je verbrand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mis wel de massa in kleding man. Zie er echt dyel uit met shirt aan.
Dat feel wanneer je triceps zichtbaar zijn tijdens de cut (inb4 ecto onderarmen)Waarom cutten? Dyel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mis wel de massa in kleding man. Zie er echt dyel uit met shirt aan.
Heb native american genetics.quote:
Dat feel wanneer je triceps zichtbaar zijn tijdens de cut (inb4 ecto onderarmen)Ziet er goed uit. Je huid ziet er erg smooth uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mis wel de massa in kleding man. Zie er echt dyel uit met shirt aan.Als je opstaat kan het ook gebeuren. Lang leve de pilquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon niet niezen of lachen. Opgelost.Nope.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:41 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Draag jij weleens een hoofddoekje?
Gewoon ff kleine cut, ga niet sub 10% ofzo. Gewoon paar procent eraf, even buikje weg en daarna een vol jaar bulken.quote:
Dat feel wanneer je triceps zichtbaar zijn tijdens de cut (inb4 ecto onderarmen)Wtf, geen haartje te bekennen. Heb je alles getransplanteerd naar je hoofd ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mis wel de massa in kleding man. Zie er echt dyel uit met shirt aan.
Ben Nederlander die hebben dat nooitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:49 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wtf, geen haartje te bekennen. Heb je alles getransplanteerd naar je hoofd ofzo?
Ik laat m'n baard groeien op het moment.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben Nederlander die hebben dat nooit. Gelukkig heb ik wel baardgroei, anders heb je helemaal zo'n kinderlichaam.
Srsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben Nederlander die hebben dat nooit. Gelukkig heb ik wel baardgroei, anders heb je helemaal zo'n kinderlichaam.
Ik vind het een beetje onzinnig om m'n haar te bedekken voor mannen die hun zogenaamde lusten niet kunnen bedwingen.quote:
Nee helaas.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Srs? Was me nog nooit opgevallen. Ben je op hetzelfde level als lazar angelov met beard aesthetics?
Eens met songtitel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik laat m'n baard groeien op het moment.
Helaas heb ik alleen echte haargroei onder m'n neus en op m'n kin.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzinnig om m'n haar te bedekken voor mannen die hun zogenaamde lusten niet kunnen bedwingen.
Je hoeft het niet met die reden te dragen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje onzinnig om m'n haar te bedekken voor mannen die hun zogenaamde lusten niet kunnen bedwingen.
Ze kijkt een beetje schaapachtig...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:55 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je hoeft het niet met die reden te dragen.
Je kan het ook gewoon dragen omdat het geil staat
[ afbeelding ]
Post dan een beter voorbeeld:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:55 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede bulk iig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:58 schreef ZetaOS het volgende:
jongens hoe vinden jullie mijn gains!
[ afbeelding ]
Dreamer_?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:58 schreef ZetaOS het volgende:
jongens hoe vinden jullie mijn gains!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Post dan een beter voorbeeld:
[ afbeelding ]
Hoofddoek staat me sowieso niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:55 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee helaas.
[..]
Eens met songtitel.
Ik heb alleen in het midden van m'n kin niet heel veel dus heb een beetje zo'n baard met strookje niks in het midden.
Dat feel wanneer je triceps zichtbaar zijn tijdens de cut (inb4 ecto onderarmen)Zijn je bovenarmen zo groot of je onderarmen zo klein? Of is het de hoek van de foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mis wel de massa in kleding man. Zie er echt dyel uit met shirt aan.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Hoek van de foto. Ik had m'n telefoon best hoog en arm ook nog schuin.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Zijn je bovenarmen zo groot of je onderarmen zo klein? Of is het de hoek van de foto?
Ah. Daar groeit bij mij niks, echt niks. Daarom groei ik er zo een.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:03 schreef Sapstengel het volgende:
Nee meer een beetje zo:
[ afbeelding ]
Als je dat streepje in het midden weg denkt.
zo'n pratende kutquote:Op zondag 30 juni 2013 00:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah. Daar groeit bij mij niks, echt niks. Daarom groei ik er zo een.
[ afbeelding ]
lekker squirtenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heel de dag kut op je bek. Wie wil dat nou niet?
Nee man, ik begin net grijs te worden. Het staat me erg goed.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:23 schreef stinkie het volgende:
Gewoon glad bitches. Boven en onder.
Haar hoort op de borst
Ik ben al grijs sinds mijn 20e. Het went.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee man, ik begin net grijs te worden. Het staat me erg goed.
Nee man als het glas is bij mij zie ik er niet uit.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:23 schreef stinkie het volgende:
Gewoon glad bitches. Boven en onder.
Haar hoort op de borst
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee man, ik begin net grijs te worden. Het staat me erg goed.
Mja, dan is het niet leuk. Op je 20ste is dat niet sexy. Op mijn leeftijd wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ben al grijs sinds mijn 20e. Het went.
Dude, al meiden geilden nog op Richard Gere. Ik laat ik nou zo'n grijze pluk hebbenquote:Op zondag 30 juni 2013 00:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mja, dan is het niet leuk. Op je 20ste is dat niet sexy. Op mijn leeftijd wel.
quote:Op zondag 30 juni 2013 00:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nu ook al week niet geschoren..
Ik heb ongevere een week nodig voor een enigzins fatsoenlijke baard.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nu ook al week niet geschoren..
Was niks, is niks, But everything goes to pull pussyquote:Op zondag 30 juni 2013 00:31 schreef Snakey het volgende:
Ik zag Richard Gere vanavond op tv. Snel gezapt, ik kan die vent echt niet uitstaan.
Neem dan Johnny Depp als voorbeeld. Of Gabriel Aubreyquote:Op zondag 30 juni 2013 00:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Was niks, is niks, But everything goes to pull pussy
Jij was blond toch?quote:Op zondag 30 juni 2013 00:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Heb echt zwart haar icm met donkere huid, dan staat het wel.
Ja qua gedrag.quote:
Je moet met 5 mg beginnen srs.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ja als je 10mg Anavar neemt heb je geen side effects, maarja heb je dan wel positieve effecten? Het is volgens mij al vrij licht en heeft zo'n lage dosis wel nut?
Als je 20mg/dag gaat doen kun je al wel side effects merken als vrouw. Bij 10mg/dag of 10mg om de dag niet echt.
Blond.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wlke kleur heeft jou baard fanta?
Lold irl.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wlke kleur heeft jou baard fanta?
Die persoon had beter gewoon even gaan liggen.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:39 schreef Fanta-stick het volgende:
godverdomme was ik net in hoek van holland moest ik iemand ophalen met de auto omdat die clusterhoofdpijn heeft.
ben je halfbloedje / neger / indo / pinda ??quote:Op zondag 30 juni 2013 00:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Heb echt zwart haar icm met donkere huid, dan staat het wel.
Wel Nederlands idd, maar echt donker... Niks geen blonds of iets dat er in de buurt komt.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben je halfbloedje / neger / indo / pinda ??
Cjicks diggens dat wel
kdacht jij bent typische hollandsche me
t blond stekels blauwe ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#genieten
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:09 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, goede chest en serratus ook.
Raad eens waar ik benIn je auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#genieten
Ben je bij de gayparkeerplaats?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt. Wel lekker druk hier op de parkeerplaats.
Nee maar kan er zo wel ff heen rijden als je wil.quote:
Volgens mij ben je stoned.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee maar kan er zo wel ff heen rijden als je wil.
Meeten we bij Bruggelen okay? Langs de A1, is hier vlakbij.
Mkay.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb al jaren niet meer geblowd en als ik het ooit weer doe ga ik sowieso niet rijden
Als je moet pissen moet je pissen. Dan neem je de analiteiten voor lief.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:18 schreef Sapstengel het volgende:
Heb wel een keer toen ik stoned was op die gayparkeerplaats gestaan. Moest toen plassen en durfde niet naar buiten, straks zag een man mijn piemel en wilde hij hem betasten.
Sgoed, kunnen we gelijk tricep poses uitoefenen:quote:Op zondag 30 juni 2013 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee maar kan er zo wel ff heen rijden als je wil.
Meeten we bij Bruggelen okay? Langs de A1, is hier vlakbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Sgoed, kunnen we gelijk tricep poses uitoefenen:Aardige hoefijzer al idd, zou betasten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Angry Andersonquote:Op zondag 30 juni 2013 01:25 schreef Snakey het volgende:
Ook goed voor een work out.
Ik hou wel van funk, zeker als het op een bass gespeeld wordt
Okee, dan dit eens proberen.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:30 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje te zacht voor mij om op te liften. Maar klinkt verder wel okay.
Dat is wel beter idd. Alleen vind Rob Halford's stem + outfits vaak een beetje gay.quote:
Doh...quote:Op zondag 30 juni 2013 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel beter idd. Alleen vind Rob Halford's stem + outfits vaak een beetje gay.
Rob Halford was 1 van de eersten in het hardrockwereldje die uit de kast kwam.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh hij is ook echt gay?
Haha, nouja dat was te verwachten idd
van hardrock naar hardrukquote:Op zondag 30 juni 2013 01:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Rob Halford was 1 van de eersten in het hardrockwereldje die uit de kast kwam.
een zweepslag?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:56 schreef Verbosity het volgende:
Had me toen net toch een godskolere kramp in de hamstrings. Na mijn laatste post begon het, niet een klein beetje ook. Dat ding stond zo strak als een gabber op Thunderdome. Tien minuten moeten rekken. Om vervolgens te denken; Thank god, het is voorbij. Maar nee, 20 seconden later komt hij net zo hard terug.
Zweepslag is een spierscheur in de triceps surea (kuiten). Welke vaak scheurt bij de pees-spier overgang tijdens een explosieve beweging. Hierbij lijkt het alsof je een trap tegen het onderbeen krijgt.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 01:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Sgoed, kunnen we gelijk tricep poses uitoefenen:wel matige onderarmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
ik weet niet hoe je fokt of waar je handen zitten tijdens het fokkenquote:Op zondag 30 juni 2013 02:07 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zweepslag is een spierscheur in de triceps surea (kuiten). Welke vaak scheurt bij de pees-spier overgang tijdens een explosieve beweging. Hierbij lijkt het alsof je een trap tegen het onderbeen krijgt.
Hoe denk je dat dit gebeurt als ik aan het fok!en ben?
Zou wat zijn. Zo hevig mastrubberen dat je een spierscheur oploopt. xDquote:Op zondag 30 juni 2013 02:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je fokt of waar je handen zitten tijdens het fokken
deed het veel pijn?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Zo hevig mastrubberen dat je een spierscheur oploopt. xD
Was gewoon een spier spasme/kramp.
8 out of 10. Bedankt voor al het medeleven wat je toont.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:17 schreef Verbosity het volgende:
[..]
8 out of 10. Bedankt voor al het medeleven wat je toont.
I the fuck don't care zolang het maar lekkere wijven zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
mastrubberenquote:Op zondag 30 juni 2013 02:13 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Zo hevig mastrubberen dat je een spierscheur oploopt. xD
Was gewoon een spier spasme/kramp.
Je kunt een keer oefenen in een Spaanse villa van Snakey...quote:Op zondag 30 juni 2013 06:15 schreef IrCute het volgende:
Hele avond crossfit filmpjes gekeken, nu zit ik het serieus te overwegenEr zitten 2 crossfit gyms op 10 min afstand.
Alleen als hij daarna een porsche koopt voor mijquote:Op zondag 30 juni 2013 06:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je kunt een keer oefenen in een Spaanse villa van Snakey...
Dat zal afhangen hoe goed de film verkoopt.quote:Op zondag 30 juni 2013 07:14 schreef IrCute het volgende:
[..]
Alleen als hij daarna een porsche koopt voor mij
Ook altijd wat met die Mongolen hequote:
Ik denk dat jij zomaar eens 2500 euro rijker bent na deze zomer, jongen!quote:Op zondag 30 juni 2013 11:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Denk dat feyenoordfan94 dat heeft gedaan... Die gooit vaker met flessen.
Ik denk dat hij zichzelf gaat melden. Hij komt er waarschijnlijk vanaf met 500 euro boete. Alsnog 2000 winst waarmee hij dan zijn eigen drankjes kan betalen.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat jij zomaar eens 2500 euro rijker bent na deze zomer, jongen!
Alsof die flessengooier die 2500 euro krijgt. Ben je op je achterhoofd gevallen ofzo?quote:Op zondag 30 juni 2013 11:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf gaat melden. Hij komt er waarschijnlijk vanaf met 500 euro boete. Alsnog 2000 winst waarmee hij dan zijn eigen drankjes kan betalen.
Daar wordt ook gewoon helemaal geen nadruk op gelegd he op dat nieuwsbericht. Alleen op die flessengooier.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:48 schreef Sapstengel het volgende:
Met een fles gooien is gewoon dom en lomp, maar het echte tuig is diegene die haar heeft beroofd
Als je wijs komt doen heb ik liever dat je ophoert.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Alsof die flessengooier die 2500 euro krijgt. Ben je op je achterhoofd gevallen ofzo?
Dit topic is voor de wijzen, jij mag ophoeren, Ik regel vervoer op maat in verband met je aambeien.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Als je wijs komt doen heb ik liever dat je ophoert.
quote:Op zondag 30 juni 2013 12:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit topic is voor de wijzen, jij mag ophoeren, Ik regel vervoer op maat in verband met je aambeien.
Hersentumor. Maar als je dus zoiets krijgt sta je gewoon op straat zonder verzekering.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dit zijn dan wel net die risico's die je als Amerikaan neemt. Wat had je vader precies?
Volgensmij roestvrij jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 07:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Tering, is dat een garage bij je huis? Asociaal gewoon. Dikke Kedettt :-)
Roest vrij?
If so then Mirrin
http://www.encyclo.nl/begrip/kanonnenvoerquote:Op zondag 30 juni 2013 13:50 schreef Fanta-stick het volgende:
http://werkenbijdefensie.nl/infanterie
YOLOquote:Op zondag 30 juni 2013 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/kanonnenvoer
Kraantje Pappiequote:Op zondag 30 juni 2013 13:50 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik vind 'm een beetje kinderlijk overkomenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook.
Alleen ik zie er niet uit als 47.
je bent echt gek als je die opleiding gaat doenquote:Op zondag 30 juni 2013 13:50 schreef Fanta-stick het volgende:
redlight boogie,heinekn,d doublequote:
Je hebt login nodig om pagina te bekijkenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:15 schreef Fanta-stick het volgende:
Het gaat gewoon om die clip...matties. Krijg je toch kriebels van in je buik.
https://mijn.werkenbijdefensie.nl/activiteiten/293515/
Ik twijfel nog of ik dit ga doen.
straks word je gegangraped door van die mad militairen met zieke creatine ragequote:Op zondag 30 juni 2013 14:15 schreef Fanta-stick het volgende:
Heb je geen normaal toekomstperspectief dat je bij het leger wil gaan?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:15 schreef Fanta-stick het volgende:
De rode baret is een internationaal herkenningsteken voor Luchtmobiele specialisten en staat voor doorzettings- en incasseringsvermogen, teamspirit, durf en zelfvertrouwen. Nec Temere, Nec Timide (Latijn voor Noch Roekeloos, Noch Vreesachtig) is dan ook de lijfspreuk van de Luchtmobiele Brigade.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:19 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je hebt login nodig om pagina te bekijken
Toch leuk juist?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:19 schreef ChesterPerry het volgende:
niet doen kardash je moet door de modder rollen en in de winter in korte broek en shirt hardlopen
Ik rape hun, IK RAPE HUN MET MIJN ROID RAGE.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:19 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
straks word je gegangraped door van die mad militairen met zieke creatine rage
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je geen normaal toekomstperspectief dat je bij het leger wil gaan?
Ja you only live once. Goede reden om naar een of ander zandland te gaan en je daar dood te laten schieten.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Slaat echt nergens op. You only live once! Waarom zou ik in mijn jonge jaren als een mongooltje achter een bureau zitten of dag in dag uit 30 gebitten bekijken. Nee.
LMB is wel zwaar ja. Mijn broertje heeft afgelopen februari zijn rode baret gehaald.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
-
[..]
Toch leuk juist?
[..]
Ik rape hun, IK RAPE HUN MET MIJN ROID RAGE.
Je werd toch fitnessmodel?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Slaat echt nergens op. You only live once! Waarom zou ik in mijn jonge jaren als een mongooltje achter een bureau zitten of dag in dag uit 30 gebitten bekijken. Nee.
Gewoon tot je 25ste doorstuderen, hoe oud ben je nu?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Lijkt me onwijs zwaar. Ik kan iig wel die 30 sit ups en 20 push upsquote:
Ik heb grotere kans om te sterven als ik een random zebrapad oversteek hier in Rotterdam.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja you only live once. Goede reden om naar een of ander zandland te gaan en je daar dood te laten schieten.
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
LMB is wel zwaar ja. Mijn broertje heeft afgelopen februari zijn rode baret gehaald.En maar 33 vrouwen hebben de rode baret gehaald in 20 jaar.
Das toch geen baan joh.quote:
19.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:25 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Gewoon tot je 25ste doorstuderen, hoe oud ben je nu?
Thanks jeff.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:28 schreef ChesterPerry het volgende:
je bent toch geen model gezien die foto van laatst
welke studie doe je nu, welk jaar, welk niveau?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lijkt me onwijs zwaar. Ik kan iig wel die 30 sit ups en 20 push ups. Maar daar kom je nog niet ver mee.
[..]
Ik heb grotere kans om te sterven als ik een random zebrapad oversteek hier in Rotterdam.
[..]Dat uitdaging.
[..]
Das toch geen baan joh.
[..]
19.
Dan ben je er toch al bijna? Of zijn er nog andere onderdelen dan dat 2700m loopje?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lijkt me onwijs zwaar. Ik kan iig wel die 30 sit ups en 20 push ups. Maar daar kom je nog niet ver mee.
jij traint helemaal niks weg hierquote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef Geo4kant het volgende:
30 situps en 20 push ups? Nou dat is ook niet veel
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jij traint helemaal niks weg hier
gewoon weer zo'n dik schooljoch wat zich verveelt in de grote vakantiequote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Trouwens, geen enkele vrouw heeft na haar rode baret een gevechtsfunctie aangenomen. Het is vrij zwaar dus laat je goed informeren.quote:
Hij heeft wel een punt. Die test is echt belachelijk simpel, maar er zal wel meer zijn dan dat, of het is de requirement voor vrouwen, dunno.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je heb geen recht van spreken als je zelf geeneens 5 push ups kunt laat staan 30quote:Op zondag 30 juni 2013 14:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Die test is echt belachelijk simpel, maar er zal wel meer zijn dan dat, of het is de requirement voor vrouwen, dunno.
Doe geen studie. Maar heb mijn HAVO diploma.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:31 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
welke studie doe je nu, welk jaar, welk niveau?
Ja hindernisbaan en zal wel een stukje marsen bijzitten, maar daar wordt niks over gezegd.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dan ben je er toch al bijna? Of zijn er nog andere onderdelen dan dat 2700m loopje?
Ja het is meer dat ik verder wil kijken of ik andere functies leuk vind bij andere krijgsmachten. Voor het geval die OOFLM niet doorgaat.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Trouwens, geen enkele vrouw heeft na haar rode baret een gevechtsfunctie aangenomen. Het is vrij zwaar dus laat je goed informeren.
Ben je blijven zitten?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Doe geen studie. Maar heb mijn HAVO diploma.
Is gewoon basis. Slagingspercentage ligt rond de 60%. Probeer maar eens 20km te lopen met 50 kilo op je rug.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Die test is echt belachelijk simpel, maar er zal wel meer zijn dan dat, of het is de requirement voor vrouwen, dunno.
Er staat 20. Dat is peanuts, vriend. Kan iedereen die een beetje in shape is.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:43 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Je heb geen recht van spreken als je zelf geeneens 5 push ups kunt laat staan 30
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is gewoon basis. Slagingspercentage ligt rond de 60%. Probeer maar eens 20km te lopen met 50 kilo op je rug.
Shit is gay as fuck. Hij mag dan een goeie kast hebben, van baarden heeft ie duidelijk geen kaas gegeten. Beter groeit een echte baatd, alsof mensen je serieus nemen als je eruit ziet alsof je langer dan je wijf voor de spiegel staatquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Srs? Was me nog nooit opgevallen. Ben je op hetzelfde level als lazar angelov met beard aesthetics?
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Fuck you.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon weer zo'n dik schooljoch wat zich verveelt in de grote vakantie
pics van een ''echte baard'' ??quote:Op zondag 30 juni 2013 14:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Shit is gay as fuck. Hij mag dan een goeie kast hebben, van baarden heeft ie duidelijk geen kaas gegeten. Beter groeit een echte baatd, alsof mensen je serieus nemen als je eruit ziet alsof je langer dan je wijf voor de spiegel staat
Waarom ga je niet gewoon hbo doen?quote:Op zondag 30 juni 2013 14:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Godverquote:
Ja maar ik bedoel dus hbo niet als plan B maar gewoon als plan A.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Godver. Heb het pas 20 x gezegd.
Ik ga NAAST die selectieprocedure gewoon HBO Voeding en Dietetiek studeren op de Haagse Hogeschool met als idee dat het gewoon een plan B is. Iets met op meerdere paarden wedden.
Rustig, laat de creatine eerst even zakkenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ga NAAST die selectieprocedure gewoon HBO Voeding en Dietetiek studeren op de Haagse Hogeschool met als idee dat het gewoon een plan B is. Iets met op meerdere paarden wedden.
Vrouwen horen niet in de infanteriequote:Op zondag 30 juni 2013 14:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Ja hindernisbaan en zal wel een stukje marsen bijzitten, maar daar wordt niks over gezegd.
[..]
Ja het is meer dat ik verder wil kijken of ik andere functies leuk vind bij andere krijgsmachten. Voor het geval die OOFLM niet doorgaat.
quote:
geen enkel bedrijf neemt je aan, na je BBT-er traject, dus forever in het leger of werkeloosquote:Op zondag 30 juni 2013 14:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit en HBO Voeding en Diëtiekquote:Op zondag 30 juni 2013 15:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geen enkel bedrijf neemt je aan, na je BBT-er traject, dus forever in het leger of werkeloos
met zo'n kont verdien je 1000 per nacht, als je het goed doet.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
Plaatje van een grote kont erbij posten, Fanta. Dan onthoudt Sapstengel het beter
Meeste mensen zijn nu werkloos omdat ze niet goed genoeg zoeken of hard werken. Als ik mijn studie heb afgerond zorg ik wel dat ik een baan krijg.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dit en HBO Voeding en Diëtiek, net als HBO vrijetijdsmanagement is gewoon vragen om forever werkloos te zijn. Tijden zijn verandert you know, kies een fatsoenlijke studie en geen habbibabbi studie.
Hahah wat is dat voor stierenpoep. Forever leger is voor heel weinig mensen weggelegd, 4 jaar opleiding, 4 jaar dienstplicht+ 7 jaar optioneel. Geen kans op doorgroeimogelijkheden= burgermaatschappij.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geen enkel bedrijf neemt je aan, na je BBT-er traject, dus forever in het leger of werkeloos
als je ergens niet doorgroeit is het in het leger, vooral in slechte eco tijden wordt er bezuinigd op het legerquote:Op zondag 30 juni 2013 15:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah wat is dat voor stierenpoep. Forever leger is voor heel weinig mensen weggelegd, 4 jaar opleiding, 4 jaar dienstplicht+ 7 jaar optioneel. Geen kans op doorgroeimogelijkheden= burgermaatschappij.
Het is serieus zo hoor. En dan allemaal huilen als ze iets onder niveau moeten doenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ja inderdaad, die mensen moeten gewoon beter zoeken of niet zo lui zijn.
Doe gewoon een technische studie, is een enorm tekort aan goed opgeleid technisch personeel.
gewoon studeren en webcammen, heb je een goed levenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is serieus zo hoor. En dan allemaal huilen als ze iets onder niveau moeten doen. Heb nooit langer dan een week zonder werk gezeten en ook een bijbaan zoeken is lastig these days.
Hahah kom ik daar met mijn C&M pakketje.
Hahah gaat ie Amerikaanse navy seals miren.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:27 schreef Montelly het volgende:
Sowieso, NL leger![]()
![]()
Als het dit was, had ik nog ok gevonden
Vraag het aan je vrouw/vriendin ik denk dat zij wel goed is daarvoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon studeren en webcammen, heb je een goed leven
Maar Navy Seals is een speciale eenheid en valt natuurlijk niet te vergelijken met die standaard kannonenvoer-opleiding hier. Sowieso stelt het Nederlandse leger maar weinig voor.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:27 schreef Montelly het volgende:
Sowieso, NL leger![]()
![]()
Als het dit was, had ik nog ok gevonden
Wat een nationalisme weer zeg.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Maar Navy Seals is een speciale eenheid en valt natuurlijk niet te vergelijken met die standaard kannonenvoer-opleiding hier. Sowieso stelt het Nederlandse leger maar weinig voor.
Russen, Israeliers en balkanleger, die hebben pas echt een keiharde opleiding.
je vind je lichaam niet goed? kom op niet zo onzekerquote:Op zondag 30 juni 2013 15:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vraag het aan je vrouw/vriendin ik denk dat zij wel goed is daarvoor.
Ah gossie. Lees nou maar eerst eens wat voor functie het Nederlandse leger nou echt heeft.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
Enige reden dat ik in het leger zou gaan is als ik in een land zou wonen waar ik iets om gaf en dat werd aangevallen.
Als dat gebeurd met Nederland ga ik wel naar het buitenland. Alsof ik m'n leven ga geven voor een stuk grond
Zwitserland ben je verlicht een wapen te hebben om het land te verdedigenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
Enige reden dat ik in het leger zou gaan is als ik in een land zou wonen waar ik iets om gaf en dat werd aangevallen.
Als dat gebeurd met Nederland ga ik wel naar het buitenland. Alsof ik m'n leven ga geven voor een stuk grond
Ja, zandzakken leggen als het water hoog staat en naar Afghanistan rijst uit te delen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ah gossie. Lees nou maar eerst eens wat voor functie het Nederlandse leger nou echt heeft.
kom op, in het leger zitten alleen maar fuck ups, lijkt mij dat je er gaat aan ergeren, als die dombo's alles keer op keer fout doen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ah gossie. Lees nou maar eerst eens wat voor functie het Nederlandse leger nou echt heeft.
Dat sowieso. Maar aan de andere kant: als iedereen zo dacht, dan spraken we nu Duits.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
Haha nee ik bedoelde het niet op die manier. Maar vraag je vrouwtje maar haar kut te verkopen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je vind je lichaam niet goed? kom op niet zo onzeker
Huizen bouwen,eerste hulp verlenen bij natuurrampenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, zandzakken leggen als het water hoog staat en naar Afghanistan rijst uit te delen.
Dat dachten ze in NL ook, Nederland was binnen paar dagen Duitsland, tot Russen en Amies Nederland bevrijdde..quote:Op zondag 30 juni 2013 15:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar aan de andere kant: als iedereen zo dacht, dan spraken we nu Duits.
Gelukkig zijn er genoeg mensen levensmoe en kan ik gewoon rustig verkassen naar een ander oord, mocht het nodig zijn.
politiemensen opleiden in afghanistan..quote:Op zondag 30 juni 2013 15:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Huizen bouwen,eerste hulp verlenen bij natuurrampen.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
politiemensen opleiden in afghanistan..
Ja, precies. Een beetje je leven gaan riskeren voor een of ander politiek of godsdienstig debacle.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat dachten ze in NL ook, Nederland was binnen paar dagen Duitsland, tot Russen en Amies Nederland bevrijdde..
Die heeft niet zo'n goed lichaam als dat van jou en is ook niet meer zo jong.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoelde het niet op die manier. Maar vraag je vrouwtje maar haar kut te verkopen.
hou op, heb je die megaspinnen weleens gezien?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
politiemensen opleiden in afghanistan..
Ik doe ook een kakstudie. Het hangt puur van jezelf af of je het gaat maken of niet. Ik mag nu onderzoek doen voor een van de grootste gamepublishers omdat ik er zelf actief mee bezig ben geweest.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dit en HBO Voeding en Diëtiek, net als HBO vrijetijdsmanagement is gewoon vragen om forever werkloos te zijn. Tijden zijn verandert you know, kies een fatsoenlijke studie en geen habbibabbi studie.
wtf did I just readquote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die heeft niet zo'n goed lichaam als dat van jou en is ook niet meer zo jong.
weet nog een leuk verhaaltje van een kennis, die meid had leren laarzen gekocht, maar na 1qx vond ze het niks of pijn aan haar voete(duh)
Dus ze zet die laarzen op MP krijgt ze zo'n bootlover achter haar aan of ze even niet met die laarzen door de plassen wilde lopen en dan hem bevelen om ze schoon te likken, verdiende 75 euro,lol
ga bij Shayetet 13quote:Op zondag 30 juni 2013 16:22 schreef G.R.S. het volgende:
Ik zou wel voor SAS willen solliciteren maar ben te goed en NavySeals vindt me overgekwalificeerd
Je hebt ze allemaal doorlopen?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Maar Navy Seals is een speciale eenheid en valt natuurlijk niet te vergelijken met die standaard kannonenvoer-opleiding hier. Sowieso stelt het Nederlandse leger maar weinig voor.
Russen, Israeliers en balkanleger, die hebben pas echt een keiharde opleiding.
Ook dat van balkan ook echt!quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal doorlopen?
Of iets teveel films gezien zeker
Ik ga gewoon op huurbasis werken. Hoef ik me niet te verantwoorden voor een regering en shit. Geef me veel poen en ik doe je shit.quote:
Ik heb gewerkt met Soap en Ghost ja. Heb een beetje respect.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja, ik zoek ook nog huurling gare roch sanders. Ik betaal goed.
Van Israël is algemeen bekend dat ze vrij een vrij geavanceerd leger hebben.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Aan al die snufjes die hun hebben doe ik niet, je krijgt een mes een een glock. Als je daarmee uit de voeten kunt ben je mijn man! (euh?!)quote:
Is gewoon algemeen bekend en bovendien ook logisch dat daar waar de nood het hoogst is, het leger bestaat uit bikkels. Dat is hier niet het geval.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef fathank het volgende:
[..]
What's the assignment?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Aan al die snufjes doe ik niet, je krijgt een mes een een glock. Als je daarmee uit de voeten kunt ben je mijn man! (euh?!)
Ja en dan aanmelden op silkroad en assassinations uitvoeren tegen betaling.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:50 schreef Kesefkesef het volgende:
We moeten gewoon een freelance team beginnen die z'n oorsprong vindt in het gym topic. Team van 6/7 mensen met elk hun specialiteit
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zit in leger van hardwell!
gwn reallife vrind wat dacht jequote:Op zondag 30 juni 2013 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en dan aanmelden op silkroad en assassinations uitvoeren tegen betaling.
jahh die dus niet mafketelquote:Op zondag 30 juni 2013 16:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
http://www.joymax.com/silkroad/ kk homo
Wat haat je op balkan, vriend? De meeste Nederlandse soldaatjes komen niet eens door de vooropleiding daar. Zware shit.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ook dat van balkan ook echt!_!!
Hmm, da's hevige shit man. Ik hoop dat alles nu weer goed gaat.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:25 schreef Pastapipos het volgende:
Sorry, late reactie, laatste paar dagen niet op pc gezeten dus ik zag de quotes niet op mobiel.
[..]
Hersentumor. Maar als je dus zoiets krijgt sta je gewoon op straat zonder verzekering.
[..]
Volgensmij roestvrij ja
Garage is 6 bij 10 achterin de tuin, ook nog een zolder erop
Moete we em klappe die frikandel?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat haat je op balkan, vriend? De meeste Nederlandse soldaatjes komen niet eens door de vooropleiding daar. Zware shit.
Toch hoor ik er weinig over, misschien blijft het mentale aspect achterquote:Op zondag 30 juni 2013 16:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat haat je op balkan, vriend? De meeste Nederlandse soldaatjes komen niet eens door de vooropleiding daar. Zware shit.
ja eigenlijk wel, ben boos nuquote:
Moet je wat cevape?quote:
Omdat je alleen op Silk Road kan komen met TOR.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:00 schreef Kesefkesef het volgende:
wrm wil deze niet werken kpvz7ki2v5agwt35.onion.to/wiki/index.php/
Hoef jij hem niet meer te klappen. Jij blij en je zusje blij.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:02 schreef VMSDKR het volgende:
Als jullie frikandel klappen, klappen jullie ook mijn ziel.
Heb je nog?quote:
Doe jij dat weleens?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:04 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is een TOR link.
Gewoon TOR downloaden, ip checken op http://www.danasoft.com/ naar hidden wiki ( kpvz7ki2v5agwt35.onion.to/wiki/index.php/ ) gaan.
Nee man, had maar twee porties.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Heb je nog?Ik ga binnenkort daarheen om me vol te eten. Cevape, punjene paprike en pilav, fuck yeah!
Die man is kaki illegaal G.quote:
damn.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man, had maar twee porties.Jelly. Ik ging extra niet om die reden. Dat dere cut. Mijn moeder heeft gisteren voor haar en m'n pa punjene paprike gemaakt. Kwijlen als een mofo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |