Jawel, want hij is naar de dokter geweest.quote:
Iemand op een Argentijns voetbal forum?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je wie als eerste het topic van Messi opende?
In die armpjes kun je niets onzichtbaars spuitenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:53 schreef Aguero het volgende:
Wagendorp gaat nu weer zeggen dat Froome clean is.
komt alleen maar door de verveling, vive le velo allang bekekenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij kijkt anders ook gewoon buitenlandse programma's
hij had gewoon de epo spuit gezet paar dagen voor de dokter, slimmequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jawel, want hij is naar de dokter geweest.
Vorig jaar nog?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij had gewoon de epo spuit gezet paar dagen voor de dokter, slimme
Ga dan wat nuttigs doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
komt alleen maar door de verveling, vive le velo allang bekeken
Inderdaad iedereen mocht terugkomen bij de topploegen. Maar hij moest het maar uit zoeken bij de Rock Racing's van deze wereld.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die is echt zo hard genaaid door de wielerwereld.
wat is dat saai zegquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh ok ik kijk ze al jarenlang beidequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is nog wel het lachwekkendste iddquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef marcodej het volgende:
Mart dacht gisteren: Laat ik eens Lance de grond in stampen, dat verwacht het publiek nu van mij.
Blijkt het achteraf onterecht.
Met dito VARA boekje.quote:
Doorgeknipt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is het Livestrong bandje van Mart eigenlijk?
maar epo is geen doping, epo was alleen maar een stofje om doping te maskeren, het is niet dat je daar harder vaan gaat fietsen ofzo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij had gewoon de epo spuit gezet paar dagen voor de dokter, slimme
Zit inmiddels om zijn lul.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ach mijn vriend, alles goed met je?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komt omdat die iedereen scheef aankeek.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Inderdaad iedereen mocht terugkomen bij de topploegen. Maar hij moest het maar uit zoeken bij de Rock Racing's van deze wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |