Ach wat zal ik zeggen, ik ben gewoon blij dat mijn mening op prijs gesteld wordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het vanmorgen echt een BNW/TRU topic wat nu wel meevalt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voorlopig vind ik het eigenlijk best een geestig topic. Moet alles per se onomstotelijk bewezen zijn om een topic te rechtvaardigen? Gewoon een leuke discussie, die wellicht niet doorsnee is maar /care
Of mis ik iets?
Toch aardig van je.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
Dus omdat het 57923 graden hier is mag ie blijven.
Ik zal eens kijken voor jequote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:27 schreef Monolith het volgende:
Is het niet eens tijd dat het mazelen topic naar BNW verhuist? Van serieuze discussie is al een paar delen lang geen sprake meer.
Beetje jammer dat 1 aluminiumuser dat voor elkaar zou kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:27 schreef Monolith het volgende:
Is het niet eens tijd dat het mazelen topic naar BNW verhuist? Van serieuze discussie is al een paar delen lang geen sprake meer.
Daarom heb ik het topic ook nog niet uitgezwaaidquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje jammer dat 1 aluminiumuser dat voor elkaar zou kunnen krijgen.
Kan jij mij vertellen waarom het relevant is hoe iemand eruit ziet in dt topic? Ik zie totaal niet hoe haar hoofd met het nieuws te maken heeft in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen waarom het irrelevant is om een foto in een nieuwstopic te plaatsen?
Niet relevant hoe het hoofdonderwerp van een nieuwsbericht er uit ziet?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan jij mij vertellen waarom het relevant is hoe iemand eruit ziet in dt topic? Ik zie totaal niet hoe haar hoofd met het nieuws te maken heeft in ieder geval
Mehh, je hebt wel gelijk. Zet maar terug, mijn foutquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet relevant hoe het hoofdonderwerp van een nieuwsbericht er uit ziet?
Dat gebeurt in elk nieuwsbericht. Tenzij er regels zijn die ik niet ken waar het plaatsen van foto's niet is toegestaan.
Zo belangrijk vind ik het ook weer niet, maar ik was (oprecht) verbaasd dat er nog geen foto geplaatst was. Mss komt het doordat ik andere nieuwsbronnen lees (veelal Duits ipv Nederlands) waar haar foto overal bij stond en dat zijn geen pulpmedia maar serieuze sites zoals Die Zeit, Die Welt, FAZ, SZ etc.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mehh, je hebt wel gelijk. Zet maar terug, mijn fout
Het kwam op mij -onterecht- wat anders over. Vandaar dat ik wat overtrokken reageerde. Excuusquote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo belangrijk vind ik het ook weer niet, maar ik was (oprecht) verbaasd dat er nog geen foto geplaatst was. Mss komt het doordat ik andere nieuwsbronnen lees (veelal Duits ipv Nederlands) waar haar foto overal bij stond en dat zijn geen pulpmedia maar serieuze sites zoals Die Zeit, Die Welt, FAZ, SZ etc.
Anyway....thnx voor het snelle- en nette beantwoorden/afhandelen.
Op zich klopt het wel hoor, de celstraf is wegens seks buiten het huwelijk, iets waar de politie zich alleen maar mee bemoeide omdat ze erop stond dat ze kwamen wegens haar verkrachting.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:10 schreef Peunage het volgende:
NWS / Noorse krijgt celstraf omdat ze verkracht is
Titel is een beetje raar. "Ondanks" past beter dan "omdat".
Ik wil hier geen discussie beginnen maar..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op zich klopt het wel hoor, de celstraf is wegens seks buiten het huwelijk, iets waar de politie zich alleen maar mee bemoeide omdat ze erop stond dat ze kwamen wegens haar verkrachting.
Ja maar de titel klopt gewoon niet. Of er wel of geen verkrachting plaats heeft gevonden, dat is niet de reden dat ze daar zit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:07 schreef Leandra het volgende:
Tong heeft letterlijk de titel van het AD overgenomen, dat was zijn bron.
Verder vind ik het een beetje janken om niets, ze beweert verkracht te zijn en moet nu de gevangenis in, alleen omdat ze het volgens de standaarden van Dubai niet kan bewijzen.
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:09 schreef Arcee het volgende:
NWS / 'Tweetaligheid sluipend gevaar voor Nederland'
NWS / 'Tweetaligheid sluipend gevaar voor Nederland' #2
Reeks graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |