Op z'n minst bekend zijn met je positie in andere landen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:27 schreef timmmmm het volgende:
Misschien maar gewoon beter om niet naar landen te gaan waar religie de wet bepaald.
Omdat het volgens de openbare aanklager geen verkrachting was.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:46 schreef Fides het volgende:
Apart verhaal wel. Want ze wordt dus ook aangeklaagd voor meineed? Waar heeft ze over gelogen dan?
In Dubai ben je alleen verkracht als de man bekend, of als er vier mannelijke getuigen zijn. Als je als vrouw zegt dat je verkracht bent, zonder dat aan en van de eerdere criteria voldaan is, zal ze dus wel liegen in de ogen van de wet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:46 schreef Fides het volgende:
Apart verhaal wel. Want ze wordt dus ook aangeklaagd voor meineed? Waar heeft ze over gelogen dan?
Maar dat is een andere interpretatie van de feiten, en niet per sé liegen lijkt me?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:48 schreef waht het volgende:
Omdat het volgens de openbare aanklager geen verkrachting was.
Damn. Een miljoen is een hele hoop geld. Ik zou het zo doen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:59 schreef jajablahblah het volgende:
Ik vind het altijd wonderlijk als mensen enthousiast melden naar Dubai op vakantie te gaan.
Nog niet als ik er een miljoen bij kreeg. Eng land.
Misschien ook iets minder kans dat je verkracht of opgeknoopt wordt daar?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:01 schreef eleusis het volgende:
[..]
Damn. Een miljoen is een hele hoop geld. Ik zou het zo doen!
Niet per sé, maar in Dubai kennelijk wel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:53 schreef Fides het volgende:
[..]
Maar dat is een andere interpretatie van de feiten, en niet per sé liegen lijkt me?
Ach, ik denk dat het merendeel geen flauw idee heeft, al wonen ze er jaren.quote:Daarnaast was ze niet "op zakenreis" (leek me al stug voor een 24 jarige, die eerlijk gezegd niet al te snugger over kwam in de interviews) maar werkte ze in Doha als "interior designer" bij een of andere IKEA-achtige zaak ("The One" ). Doet er verder niet toe, maar ze woonde/werkte al enkele jaren in Doha dus ze zou wel een beetje op de hoogte kunnen zijn van de (belachelijke) regels aldaar.
Met een mannelijke medereiziger ben je zo veilig als het maar zijn kan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:59 schreef jajablahblah het volgende:
Ik vind het altijd wonderlijk als mensen enthousiast melden naar Dubai op vakantie te gaan.
Geen idee eerlijk gezegd. In mijn geval wordt dat moeilijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:03 schreef waht het volgende:
[..]
Met een mannelijke medereiziger ben je zo veilig als het maar zijn kan.
Behalve als die haar verkracht zonder 4 mannelijke getuigen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:03 schreef waht het volgende:
[..]
Met een mannelijke medereiziger ben je zo veilig als het maar zijn kan.
Ik bedoel dus vrienden/familie.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Behalve als die haar verkracht zonder 4 mannelijke getuigen.
Inderdaad, ik snap de attractie ervan ook helemaal niet. Het is zelfde als naar Las Vegas gaan, ook zo'n kunstmatige fake stad en dan zitten er ook nog eens van die baardmannen met hun bizarre regels.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:59 schreef jajablahblah het volgende:
Mja, het egoïstische belang is ook de enige reden dat er Westerlingen te vinden zijn natuurlijk. Een graantje meepikken van het zwarte goud.....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:12 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Duidelijk is dat het kosmopolitisme daar maar zover gaat tot hun egoïstische belangen, of het nou een aantrekkelijke Zweedse vrouw is of een blik Pakistaanse gastarbeiders die ze uitbuiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |