En TS doet daar nog even lekker aan mee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap dat het topic is dichtgegooid, maar het is tegelijk ook fascinerend dat zo'n website dit soort fabeltjes de wereld in helpt, om zo bewust olie op het vuur te gooien. Alleen de naam van die site al...
De ware religie is het Protestantisme dat weet toch iedereen ?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap dat het topic is dichtgegooid, maar het is tegelijk ook fascinerend dat zo'n website dit soort fabeltjes de wereld in helpt, om zo bewust olie op het vuur te gooien. Alleen de naam van die site al...
Ik vond de discussie niet verkeerd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Verzonnen nieuws van een vage site vind ik niet echt nieuws, dus ik heb het oorspronkelijke slotje er weer opgezet.
Bijzonder is het wel. Ik kan me de fascinatie voor wat er in het hoofdje van dat soort mensen omgaat goed voorstellen. Zowel de mensen die zoiets verzinnen als de mensen die het aangrijpen om haat te zaaien. Dat maakt het echter geen nieuwsquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
Oke. Dank voor deze inbreng.quote:
Mee eens. Wat is er trouwens met je groene kleur gebeurd?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bijzonder is het wel. Ik kan me de fascinatie voor wat er in het hoofdje van dat soort mensen omgaat goed voorstellen. Zowel de mensen die zoiets verzinnen als de mensen die het aangrijpen om haat te zaaien. Dat maakt het echter geen nieuws
Ik doe de post niet meer, dus ik ben weer tussen het gewone modvolk aanbelandquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mee eens. Wat is er trouwens met je groene kleur gebeurd?
Ah okquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe de post niet meer, dus ik ben weer tussen het gewone modvolk aanbeland
Ah, nieuwe reeks gemaakt, zie ik.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:17 schreef sp3c het volgende:
damn dat was nog niet zo gemakkelijk als het klinkt
maar goed, groot succes, de reeks klopt weer
Heb je de vorige paus niet gehoord dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:54 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
De ware religie is het Protestantisme dat weet toch iedereen ?
ja sorryquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:45 schreef Disana het volgende:
NWS / 'Stranden rookvrij? Je mag ook niks meer hier'
Ik had een nieuw deel geopend, maar dat werd niet gereektst. Nu heeft iemand anders een tweede deel geopend dat wel is gereekst. Ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan.
Ja, ik heb maar 1 laptop hè, ik kan niet alles tegelijk. Het is inmiddels als gefixedquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:48 schreef Dance99Vv het volgende:
is er nog 1 over maar reeksen zou wenselijk zijn
je werd niet aangevallen hoor , alle begrip en respect voor de mods hier, maar bedankt timmmmmquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar 1 laptop hè, ik kan niet alles tegelijk. Het is inmiddels als gefixed
quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:21 schreef timmmmm het volgende:
http://www.kindertelefoon.nl/
Voor iedereen die ook zo door sp3c gepest wordt
Beter:quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:21 schreef timmmmm het volgende:
http://www.kindertelefoon.nl/
Voor iedereen die ook zo door sp3c gepest wordt
Dat mag gewoon want het is tegen moslims.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:25 schreef trancethrust het volgende:
Dit topic heeft meerdere doodsverwensingen onderhand: `Dat er nog velen van dit soort mogen volgen!', ` Ik hoop dat ze daar allemaal de moord stikken.', `Ik hoop dat velen hem zullen volgen.', et cetera. Komt mij nog altijd als vrij onacceptabel over, ook in strijd met forumregels, en maakt dat NWS een soort omgekeerde marokko.nl wordt. Lijkt me totaal niet wenselijk.
Dit gebeurt overigens vaker wanneer het over Syrie gaat. Misschien is het handig de discussie wat breder te trekken, vandaar dat ik dit hier plaats. Gebruikers erop aanspreken lijkt niet te werken en maakt zelfs automatisch dat ik een extremistische moslim zou zijn. Ik ben geen van beide; ironisch genoeg getuigen die reacties zelf juist van extremistisch gedrag.
Hou alsjeblieft op met je slachtofferrol en draag iets nuttigs bij, of gewoon niets. Zo'n opmerking is totaal niet constructief.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat mag gewoon want het is tegen moslims.
Wat een vervelende, nare troll ben je toch. Als je hier niks te zoeken hebt, blijf dan weg aub. Dit soort debiele, ongefundeerde commentaar heeft niemand iets aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat mag gewoon want het is tegen moslims.
Ik zal even kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:25 schreef trancethrust het volgende:
Dit topic heeft meerdere doodsverwensingen onderhand: `Dat er nog velen van dit soort mogen volgen!', ` Ik hoop dat ze daar allemaal de moord stikken.', `Ik hoop dat velen hem zullen volgen.', et cetera. Komt mij nog altijd als vrij onacceptabel over, ook in strijd met forumregels, en maakt dat NWS een soort omgekeerde marokko.nl wordt. Lijkt me totaal niet wenselijk.
Dit gebeurt overigens vaker wanneer het over Syrie gaat. Misschien is het handig de discussie wat breder te trekken, vandaar dat ik dit hier plaats. Gebruikers erop aanspreken lijkt niet te werken en maakt zelfs automatisch dat ik een extremistische moslim zou zijn. Ik ben geen van beide; ironisch genoeg getuigen die reacties zelf juist van extremistisch gedrag.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:28 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op met je slachtofferrol en draag iets nuttigs bij, of gewoon niets. Zo'n opmerking is totaal niet constructief.
Tja, sommige mods hebben blijkbaar wat trollgedrag nodig om in te grijpen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een vervelende, nare troll ben je toch. Als je hier niks te zoeken hebt, blijf dan weg aub. Dit soort debiele, ongefundeerde commentaar heeft niemand iets aan.
[..]
Ik zal even kijken.
Nee, ik heb jou niet nodig. Met je commentaar bereik je eerder dat ik de neiging heb het allemaal maar te laten staan om jou te sarren dan dat ik het allemaal omdat je me de ogen geopend hebtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:32 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Tja, sommige mods hebben blijkbaar wat trollgedrag nodig om in te grijpen.
Trollen? Weinig trollen aan als je zo de geschiedenis van NWS bekijkt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ik heb jou niet nodig. Met je commentaar bereik je eerder dat ik de neiging heb het allemaal maar te laten staan om jou te sarren dan dat ik het allemaal omdat je me de ogen geopend hebt
Gelukkig zijn we als NWSmoderatie nog geen tiende zo subjectief als jij graag impliceert, dus doe ik dat niet.
Wat niet wil zeggen dat ik je hier gewoon niet meer wil zien als je alleen maar komt trollen.
Timmm is een mod toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat minder internetten zou je goed doen.
Idd, 12 juli was de sluitingsdatum voor wat betreft de sollicitatieronde voor de nieuwe NWS mod. Dat is nu exact 2 weken geleden. Hoe staat het daarmee?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:42 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Timmm is een mod toch?
Maar ik vind ook wel dat er wat sneller ingegrepen mag worden in bepaalde topics.
Ik dacht dat er nog een NWS mod zou bijkomen?
Als ik modje was geweest waren er veel posts veranderd in "doe normaal" inclusief de mijne.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:42 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Timmm is een mod toch?
Maar ik vind ook wel dat er wat sneller ingegrepen mag worden in bepaalde topics.
Ik dacht dat er nog een NWS mod zou bijkomen?
Even terugkomend. Ik heb wel wat reacties die te ver gingen verwijderd, maar ik neem aan dat jij op de reacties doelt van mensen die blij zijn dat die man dood is, en mensen die hopen dat nog veel meer extremisten volgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:25 schreef trancethrust het volgende:
En dan alle Fransen het forum uitknuppelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:48 schreef Tem het volgende:
Helaas Bet, jij komt alleen in aanmerking om HON te modden.
Dat doen we tochquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:51 schreef timmmmm het volgende:
Ja leuk allemaal. Kunnen we het nu beperken tot FB?
Nee, Tem en 99.999 die even flauwe grappen over Betyar komen maken, vind ik geen FBquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:48 schreef Tem het volgende:
Helaas Bet, jij komt alleen in aanmerking om HON te modden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |