Was Haris vals?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:06 schreef CherryOnTop het volgende:
dat adriaan het meest zuiver zingt van alle 3 zegt wel wat over het niveau, hij is normaal gewoon slecht
eens.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:06 schreef DeLuna het volgende:
Het "talent" in Nederland is op, stop er maar mee.
Denk dat de meeste kiezen voor The Voicequote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:06 schreef DeLuna het volgende:
15 jaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
eens.
15 jaar wachten en dan een nieuw concept bedenken
Je weet de uitslag al...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:07 schreef AhmedJaret het volgende:
ik kijk vanavond niet mensen
hoor de uitslag morgen wel
De echte talenten zijn door deze jury niet (h)erkendquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:06 schreef DeLuna het volgende:
1 per jaar: idolsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
eens.
15 jaar wachten en dan een nieuw concept bedenken
De meesten lopen nu gierend van de lach weg als ze iemand al X-Factor horen roepenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:07 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Denk dat de meeste kiezen voor The Voice
met wat erop?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:09 schreef Pheno het volgende:
Waarom kijk ik eigenlijk? Ik had de vroige twee weken ook geen afkickverschijnselen? Oh wacht, ik heb toastjes.
Je hebt koorts?quote:
Jij hoeft hem dan ook niet lekker te vinden.quote:
Martijn wel, als ik het goed zie.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:10 schreef hunter2011 het volgende:
Ferry heeft zijn lijntjes nog niet gesnoven
wat is de consensus tot nu toe dan?quote:
Precies datquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:12 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
wat is de consensus tot nu toe dan?
ik verwacht bbrave en harry of die andere mooiboy in de finale omdat die de meeste stemmen krijgen als er al mensen zijn die smsen in 2013
Martijn heeft een bolle kop gekregenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Martijn wel, als ik het goed zie.
Komt van het vrouwen slaanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:12 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Martijn heeft een bolle kop gekregen
Precies. En dan zichzelf geraakt.quote:
ik zou al hebben verhuist toen justin bieber in arnhem wasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:14 schreef Pheno het volgende:
Anouk in het Gelredome. Brb, even verhuizen, weg van Arnhem.
was ie er dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zou al hebben verhuist toen justin bieber in arnhem was
Undercover mumsquote:
Nah, dat is geen reet aanquote:
Alleen al het uiterlijk van die lui geeft mij het vooroordeel: tokkies.quote:
dit inderdaadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:21 schreef iBenny het volgende:
Solo is het echt reteslecht, samen klinkt het wel oke.
je bedoelt de momenten waar de achtergrond zang op de bandjes boven hun geluid uitkomt..?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:21 schreef iBenny het volgende:
Solo is het echt reteslecht, samen klinkt het wel oke.
Ja he, kom op... Je hebt primarkmeisjes en je hebt primarkmeisjes. Dit zijn overduidelijk primark-, primarkmeisjes.quote:
Ja diequote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je bedoelt de momenten waar de achtergrond zang op de bandjes boven hun geluid uitkomt..?
die ene lijkt op een chinees met blauwe ogenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:23 schreef hunter2011 het volgende:
Die linker van B-Brave heeft overigens een oude kop
Tante Ange zegt daar iets over.quote:
deed ik ook toen ik als 12-jarige naar Five ging heurquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
met een zwarte stift dingen op je gezicht schrijven
Is dat geen Chinees dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
die ene lijkt op een chinees met blauwe ogen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:24 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
deed ik ook toen ik als 12-jarige naar Five ging heur
Ik geef je nog even denktijd.quote:
Ik ben maandag nog even losgegaan in de Primark.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja he, kom op... Je hebt primarkmeisjes en je hebt primarkmeisjes. Dit zijn overduidelijk primark-, primarkmeisjes.
Heb ik al primark gezegd?
Disclaimer: Deze post is niet gesponsord door Primark.
Maar jij mag dat en staat daar niet zo achterlijk te gillenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben maandag nog even losgegaan in de Primark.
ik zag jequote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben maandag nog even losgegaan in de Primark.
twitter:mauricewijnen twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 21:29:10Leuk hoor, enthousiast publiek maar dat continue gekrijs, met of zonder reden ,is niet te doen voor de kijker; zie de tweets. #xfactor reageer retweet
klopt, mensen staan meestal een half uur voor opening al bij bosjes te wachtenquote:
en toch zou dat bij Adriaan een probleem worden hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:32 schreef iBenny het volgende:
Deze danseres staat te ver om Haris op te geilen...
Nou, die wipte toch aardig de piano omhoog toen er 4 dames om hem heen hingenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
en toch zou dat bij Adriaan een probleem worden hoor
Zij zegt dat zelf hè. Al een paar shows noemt zij zichzelf zo.quote:
eens. kutgordonquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
Die samenzang is echt awesome.
NEEEEEEEEEEEEEE waarom dit afgezaagde kutnummer overgang ding?![]()
![]()
Gewoon dat nr van Pink afmaken, piemels!
Nah. Wel hun beste liedjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Beste optreden van heel xfactor
HAHAHAHAAquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Beste optreden van heel xfactor
ik krijg ineens zin om m'n oude cd's te gaan verbrandenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef CherryOnTop het volgende:
ik krijg ineens zin om m'n oude boyband cd's te gaan draaien
Ze hadden beide liedjes apart moeten doen. Vorige liedje was niks, dat had best hiervoor ingeruild kunnen worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
Dat andere stukje hadden ze niet moeten doen![]()
WHYYYYYYYY.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nah. beste van heel xfactor allertijden
Eens. Die auditie in die kerk toen, met die zwarte pakken aan, stonden ze ook gewoon stil.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef hexje het volgende:
Deze groep moet zich meer richten op zingen en niet op dansen.
Nou, dan doe je datquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik krijg ineens zin om m'n oude cd's te gaan verbranden
Heb je het seizoen met Sumera gemist?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Rochelle die een liedje van destiny's child deed. Ik ging stuk.quote:
hij valt op oudere dames denk ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gekke Jaap doet het nu met Miss Holland oid las ik?
HOE KAN DAT?
Je hebt het geluid dus maar helemaal uit gezetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:42 schreef Stickertje het volgende:
elke keer als ik gegil verwacht zet ik het geluid zachter, ik kan het niet meer aanhoren
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt het geluid dus maar helemaal uit gezet?
Oh, er is nog hoop voor Patty B. dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hij valt op oudere dames denk ik
net als pyke, die heeft nu wat met die dikzak Sonja Silva
Ja maar ik bedoel, hoe kan het dat die Miss op Jaap valt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Misschien is ze slechtziend.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, hoe kan het dat die Miss op Jaap valt?
Jaapzondernek?
Wuutquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik zou zeggen: geld.. maar dat heeft hij ook niet..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, hoe kan het dat die Miss op Jaap valt?
Jaapzondernek?
Ja. Kim Kötter. Het nieuwe aandachtsgeile showbizzkoppel. Ik zie ook niet wat ze met hem moetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gekke Jaap doet het nu met Miss Holland oid las ik?
HOE KAN DAT?
Neequote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel.
Al 2 jaar ofzo.
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij ziet eruit als een 20 jaar oudere ferry doedens
inderdaadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dus nog in de kastquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
John Newmanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
wie heeft dit kutnummer geschreven?
het origineel klinkt goed hoor, dit nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
wie heeft dit kutnummer geschreven?
Maar zingen ho maarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
leuke styling met dat bob dylan shirt en die muts
Ziek, komt door medicatie.quote:
Saaie wijvenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:55 schreef iBenny het volgende:
Dit seizoen mist gewoon een Tessa/Danielle/Wiep/Jennifer
wie, wie, wie & wie?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:55 schreef iBenny het volgende:
Dit seizoen mist gewoon een Tessa/Danielle/Wiep/Jennifer
jij onthoudt alleen de lekkere wijven, niet de beste zangeressenquote:
TESSA!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
jij onthoudt alleen de lekkere wijven, niet de beste zangeressen
ja, leuke girl next door maar zo zijn er nog duizenden met zo'n stem en uitstralingquote:
Das nie waarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja, leuke girl next door maar zo zijn er nog duizenden met zo'n stem en uitstraling
Het zal je kind maar zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jezus moet er 1 huilen. Dit kán gewoon niet echt meer zijn...
![]()
welles. net als die jennifer en daniellequote:
en nu krijg je er ook nog hoofdpijn bij door be-bravequote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Laatste stukje pik ik zometeen misschien nog mee, ik was en ben hardstikke misselijk maar kan toch niet slapen en op de bank werd ik te onrustig.
Daar geef ik je wel gelijk in... Niet in dat Tessa hetzelfde als hunquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
welles. net als die jennifer en danielle
wiep ken ik niet
Ik wacht op Driesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en nu krijg je er ook nog hoofdpijn bij door be-brave
gestenigd moet je wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:01 schreef MissJ het volgende:
ik vind B-Brave leukNee echt. Ze zijn gewoon leuk en schattig, hebben echt de X-factor en ze zijn vooral erg leuk voor die pubermeisjes. Als ik 14 zou zijn zou ik echt heel erg fan van ze zijn geweest. Dus ja, ik begrijp die gilchicks wel.
kom maar op!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
gestenigd moet je worden
volgende week naar de studio met een groot spandoek..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:01 schreef MissJ het volgende:
ik vind B-Brave leukNee echt. Ze zijn gewoon leuk en schattig, hebben echt de X-factor en ze zijn vooral erg leuk voor die pubermeisjes. Als ik 14 zou zijn zou ik echt heel erg fan van ze zijn geweest. Dus ja, ik begrijp die gilchicks wel.
Michellatwitter:michellakox twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 22:02:38b brave vind ik toch wel heel leuk als 15 was had ik het wel gewete had ik da ook staan schreeuwen en al die andere blagen weggejaagd v mij! reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:04 schreef iBenny het volgende:
Michellatwitter:michellakox twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 22:02:38b brave vind ik toch wel heel leuk als 15 was had ik het wel gewete had ik da ook staan schreeuwen en al die andere blagen weggejaagd v mij! reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom zingen die jongens altijd in het Nederlands? Gordon zijn wil?
zodat de 12 jarige die falen in engels ook weten wat ze zingenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom zingen die jongens altijd in het Nederlands? Gordon zijn wil?
zelfs niet B-Brave?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Mmm ik hoor nog niet echt iets waarvan ik van mijn stoel van.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:07 schreef Koen66 het volgende:
Als je het zo achter elkaar hoort dan krijg ik vooral plaatsvervangende schaamte
waar heb je het over, de lat heeft nog nooit zo hoog gelegenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:07 schreef Koen66 het volgende:
Als je het zo achter elkaar hoort dan krijg ik vooral plaatsvervangende schaame
Dit was goed johquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:07 schreef Koen66 het volgende:
Als je het zo achter elkaar hoort dan krijg ik vooral plaatsvervangende schaame
Aldus RTL Boulevardquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waar heb je het over, de lat heeft nog nooit zo hoog gelegen
Dat is best wel een complimentquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hoort te glijden... Je behoort tot de doelgroep
Yup. Zo gilt Stickertje elke keer alles bij elkaar als Bbrave in beeld komt, heeft YouCanLeaveYourHeadOn haar behang van de muur getrokken om deze te vervangen voor posters van Haris en heeft mijn tv vetvlekken van het swaffelen... Het feest kan niet op vandaag!quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
weer geen 'bekende' artiest tijdens het stemmen?
twitter:XFACTOR_RTL twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 22:08:30Na de break de herkansing! En we onthullen welke wereldster volgende week in de finale komt optreden! *whoop hoop* #xfactor reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |