eens. kutgordonquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
Die samenzang is echt awesome.
NEEEEEEEEEEEEEE waarom dit afgezaagde kutnummer overgang ding?![]()
![]()
Gewoon dat nr van Pink afmaken, piemels!
Nah. Wel hun beste liedjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Beste optreden van heel xfactor
HAHAHAHAAquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Beste optreden van heel xfactor
ik krijg ineens zin om m'n oude cd's te gaan verbrandenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef CherryOnTop het volgende:
ik krijg ineens zin om m'n oude boyband cd's te gaan draaien
Ze hadden beide liedjes apart moeten doen. Vorige liedje was niks, dat had best hiervoor ingeruild kunnen worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
Dat andere stukje hadden ze niet moeten doen![]()
WHYYYYYYYY.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nah. beste van heel xfactor allertijden
Eens. Die auditie in die kerk toen, met die zwarte pakken aan, stonden ze ook gewoon stil.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef hexje het volgende:
Deze groep moet zich meer richten op zingen en niet op dansen.
Nou, dan doe je datquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik krijg ineens zin om m'n oude cd's te gaan verbranden
Heb je het seizoen met Sumera gemist?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Rochelle die een liedje van destiny's child deed. Ik ging stuk.quote:
hij valt op oudere dames denk ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gekke Jaap doet het nu met Miss Holland oid las ik?
HOE KAN DAT?
Je hebt het geluid dus maar helemaal uit gezetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:42 schreef Stickertje het volgende:
elke keer als ik gegil verwacht zet ik het geluid zachter, ik kan het niet meer aanhoren
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt het geluid dus maar helemaal uit gezet?
Oh, er is nog hoop voor Patty B. dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hij valt op oudere dames denk ik
net als pyke, die heeft nu wat met die dikzak Sonja Silva
Ja maar ik bedoel, hoe kan het dat die Miss op Jaap valt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Misschien is ze slechtziend.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, hoe kan het dat die Miss op Jaap valt?
Jaapzondernek?
Wuutquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik zou zeggen: geld.. maar dat heeft hij ook niet..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, hoe kan het dat die Miss op Jaap valt?
Jaapzondernek?
Ja. Kim Kötter. Het nieuwe aandachtsgeile showbizzkoppel. Ik zie ook niet wat ze met hem moetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gekke Jaap doet het nu met Miss Holland oid las ik?
HOE KAN DAT?
Neequote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel.
Al 2 jaar ofzo.
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij ziet eruit als een 20 jaar oudere ferry doedens
inderdaadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |