SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
[ Bericht 4% gewijzigd door Ajacied422 op 28-06-2013 20:42:36 ]
Zoetemelk, Theunisse, ...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:39 schreef Marcoss het volgende:
Zoveel Nederlanders hebben er toch ook niet positief getest? Alleen Dekker kan ik me zo herinneren, maar dat was met terugwerkende kracht. Al die renners die nu hebben bekend, testten nooit positief..
Lotz. En Dekker had een strak bandje.quote:
Die wel ja, maar hij zou het toch niet over die tijd hebben? Het ging over de periode-Boogerd, volgens mij (waarbij Planckaert dus zei dat de Belgen "slimmer" waren)quote:
Lotz.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die wel ja, maar hij zou het toch niet over die tijd hebben? Het ging over de periode-Boogerd, volgens mij (waarbij Planckaert dus zei dat de Belgen "slimmer" waren)
Die komt idd goed geprepareerd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:40 schreef superniger het volgende:
LL Sanchez had zeker een etappe gewonnen deze tour
Die is volgens mij niet positief bevonden..toch epo in de koelkast gevonden?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Lotz. En Dekker had een strak bandje.
Dat is hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die is volgens mij niet positief bevonden..toch epo in de koelkast gevonden?
Die testte niet positief, die bekende direct dat hij EPO in z'n koelkast had liggen, terwijl de onderzoekers daar helemaal niet naar op zoek warenquote:
De echte Sjaak van Kootenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Aleid Wolfsen heeft toch gefaald als burgemeester.
Die bracht idd soms wel wat gif in de show.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:48 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Nelissen er niet meer zit. Die had al drie knuppels in het hoenderhokje gegooid.
Sja, hij heeft gelogen,m, live op tv.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die bracht idd soms wel wat gif in de show.
Een goede reden om hem ter verantwoording te roepen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sja, hij heeft gelogen,m, live op tv.
Schijnheilig mannetje, mooi dat hij opgerot is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:48 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Nelissen er niet meer zit. Die had al drie knuppels in het hoenderhokje gegooid.
En toen ben ik gestopt met kijken; kansloos weer..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat heeft nog best lang geduurd, 10 minuten voordat Gesink belachelijk gemaakt is.
Nou we zullen je missen hoor haha!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:52 schreef TvhN het volgende:
[..]
En toen ben ik gestopt met kijken; kansloos weer..
alsof hij niet altijd valt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:52 schreef TvhN het volgende:
[..]
En toen ben ik gestopt met kijken; kansloos weer..
quote:
Maar jij bent ook niet helemaal objectief.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Tot nu toe komen de anekdotes van Eddy er niet zo uit.
Dan ga ik niet vaak kijken vrees ik. Rete irritant to nu toe.quote:
WYTSEquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:07 schreef Alcatranz. het volgende:
Die reportages van Diekstra en die andere geniale kerel, waar zijn ze
Incroyable, c'est un scandale!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:07 schreef Alcatranz. het volgende:
Die reportages van Diekstra en die andere geniale kerel, waar zijn ze
"Mijn vuile nagels worden wel schoon in het gehakt'quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:09 schreef Mani89 het volgende:
Als Diekstra niet komt kunnen we misschien Eurokok Martin inhuren om te komen koken.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:26 schreef marcodej het volgende:
Wat een enge man. Zo iemand die schreeuwt als hij er lang wil met zijn racefietsje.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:27 schreef Specularium het volgende:
Lekker meepraten terwijl je tegen een hartaanval aan zit.
Als je bijdehand doet krijg je het snel terug bij Wilfred ja. Imo terecht in dit geval.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:26 schreef marcodej het volgende:
Wat een enge man. Zo iemand die schreeuwt als hij er lang wil met zijn racefietsje.
Gerard Ekdom?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
Henk Westbroek moet echt afgeknald worden
gaat alles goed met je?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
Bij YorinFM was hij echt baasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hier vind ik hem verschrikkelijk en aanstellerigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij YorinFM was hij echt baas![]()
Zijn exotische schildpad
Excelsior ofzoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de zoon van Gert Kruys ?
Hij heeft twitterquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Allemaal massaal RTL mailen om Marcel eruit te flikkeren
dankjequote:
Klinkt alsof hij tegen een beroerte aan zit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:49 schreef marcodej het volgende:
Wat eeen rare intonatie van Marcelletje.
Als Gesink onderuit gaat schuift hij weer aan.quote:
Rob Harmeling kan altijd zo ziedend worden als het over doping gaat, geniaal.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerste week i.i.g niet.
Rob Harmeling komt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |