Ik meen me te herinneren dat we in dit subforum één van de voorgaande jaren een voorspelspel hadden getiteld De Dagzege. Iedere etappe de top-3 voorspellen, X punten per juist antwoord, en dan een klassement. Ik kan 't oude topic niet terugvinden, maar is er animo om dit jaar ook weer zoiets te doen?
5 punten voor de juiste etappewinnaar, 3 punten voor ieder ander op de juiste plek, en 1 punt voor iedere juiste naam in de top-3 maar op de verkeerde plek, zoiets?
Edit:
Om maar gewoon te kunnen beginnen:
REGELS
1. Voor iedere etappe voorspel je de top-3 van die etappe.
2. Indien er renners met dezelfde naam zijn geef je de voornaam erbij.
3. De namen die je doorgeeft worden voorafgegaan door de plaats waarop je ze zet dus 1. Renner A 2. Renner B 3. Renner C.
4. Je hebt tot de start van de etappe om te voorspellen, daarvoor hanteren we de starttijden zoals vermeld staan op
www.letour.fr. Ben je te laat, dan speel je die etappe niet mee. De volgende etappe kan je uiteraard gewoon weer meedoen.
5. Er wordt rekening gehouden met de officiële uitslag die op
www.letour.fr verschijnt
6. Is er een ex aequo voor de eerste plaats van De Dagzege dan wint degene die de hoogste plaats juist voorspelde. Is er dan nog een gelijke stand dan wint degene die als eerste zijn prono plaatste. Voor de andere plaatsen wordt bij een gelijke stand gekeken naar de tijd van inzending.
7. Je kan pas NA de uitslag van de etappe namen doorgeven voor de volgende etappe.
PUNTEN
5 punten voor het juist voorspellen van de etappewinnaar.
3 punten voor het juist voorspellen van de nummer 2 of 3.
1 punt voor het juist voorspellen van een renner in de top-3, maar op de verkeerde positie.
[ Bericht 30% gewijzigd door Sdivad op 28-06-2013 19:49:29 ]