SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
[ Bericht 4% gewijzigd door Ajacied422 op 28-06-2013 20:42:36 ]
Zoetemelk, Theunisse, ...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:39 schreef Marcoss het volgende:
Zoveel Nederlanders hebben er toch ook niet positief getest? Alleen Dekker kan ik me zo herinneren, maar dat was met terugwerkende kracht. Al die renners die nu hebben bekend, testten nooit positief..
Lotz. En Dekker had een strak bandje.quote:
Die wel ja, maar hij zou het toch niet over die tijd hebben? Het ging over de periode-Boogerd, volgens mij (waarbij Planckaert dus zei dat de Belgen "slimmer" waren)quote:
Lotz.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die wel ja, maar hij zou het toch niet over die tijd hebben? Het ging over de periode-Boogerd, volgens mij (waarbij Planckaert dus zei dat de Belgen "slimmer" waren)
Die komt idd goed geprepareerd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:40 schreef superniger het volgende:
LL Sanchez had zeker een etappe gewonnen deze tour
Die is volgens mij niet positief bevonden..toch epo in de koelkast gevonden?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Lotz. En Dekker had een strak bandje.
Dat is hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die is volgens mij niet positief bevonden..toch epo in de koelkast gevonden?
Die testte niet positief, die bekende direct dat hij EPO in z'n koelkast had liggen, terwijl de onderzoekers daar helemaal niet naar op zoek warenquote:
De echte Sjaak van Kootenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Aleid Wolfsen heeft toch gefaald als burgemeester.
Die bracht idd soms wel wat gif in de show.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:48 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Nelissen er niet meer zit. Die had al drie knuppels in het hoenderhokje gegooid.
Sja, hij heeft gelogen,m, live op tv.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die bracht idd soms wel wat gif in de show.
Een goede reden om hem ter verantwoording te roepen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sja, hij heeft gelogen,m, live op tv.
Schijnheilig mannetje, mooi dat hij opgerot is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:48 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat Nelissen er niet meer zit. Die had al drie knuppels in het hoenderhokje gegooid.
En toen ben ik gestopt met kijken; kansloos weer..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat heeft nog best lang geduurd, 10 minuten voordat Gesink belachelijk gemaakt is.
Nou we zullen je missen hoor haha!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:52 schreef TvhN het volgende:
[..]
En toen ben ik gestopt met kijken; kansloos weer..
alsof hij niet altijd valt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:52 schreef TvhN het volgende:
[..]
En toen ben ik gestopt met kijken; kansloos weer..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |