Beschikbaarheid kun je invullen op de datumprikkerrrrr.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:52 schreef Suikertante het volgende:
Even de beschikbaarheid samengevat:
za 06 Juli: 12 wel, 4 liever niet
zo 07 Juli: 11 wel, 2 liever niet
za 13 Juli: 13 wel, 1 liever niet
zo 14 Juli: 15 wel, 4 liever niet, 1 weet het nog niet
za 20 Juli: 16 wel, 3 liever niet, 1 weet het nog niet
zo 21 Juli: 19 wel, 1 liever niet, 1 weet het nog niet
za 27 Juli: 16 wel, 2 liever niet, 1 weet het nog niet
zo 28 Juli: 17 wel, 1 liever niet, 1 weet het nog niet
za 03 Aug: 16 wel, 1 weet het nog niet
zo 04 Aug: 16 wel
Das waar! Gulara heeft niet echt vaak de gelegenheid.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:56 schreef As1981 het volgende:
Of je doet het voor gulara op 1 van de eerste datums. De rest kan over een tijdje nog een meeten.
Nee, steeds iemand anders.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:53 schreef Kyara het volgende:
Is degene die het niet weet een en dezelfde?
Dat is op een maandagquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:32 schreef L0t.. het volgende:
Van die datums zou voor mij de 15e het beste uitkomen.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:15 schreef Mineola het volgende:
Ik ga wel een keertje op de fiets bij Suikertante langs om te meeten, dat is een stuk makkelijker te regelen
Oeh leuk houden we onze babies in de lucht. Kunnen ze naar elkaar zwaaien.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
als ik echt op het úiterste puntje van ons dak ga staan, zie ik Australië in de verte!
+ 1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:14 schreef SupremeEvil het volgende:
Utrecht of Eindhoven, het is voor mij net zo ver![]()
Mij ook!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jullie moeten wel komen Soesa!
Onze dames bij elkaar lijkt me leuk
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:58 schreef Gulara het volgende:
Hey dames ik heb de datumprikker nog eens nagekeken en ik denk dat ik mijn beschikbaarheid terug trek.
Want hoewel ik supergraag wil meeten met iedereen vind ik het ook lullig dat ik daarmee andere mensen de kans ontneem om te meeten![]()
Ik heb er nogal een handje van om in mijn enthousiasme onbedoeld mijn zin door te drukken en ik zou het echt stom van mezelf vinden als anderen daar de 'dupe' van zouden worden.
Ik vind het wel onwijs lief dat het me zo gegund werd om erbij te zijn!![]()
![]()
/kusjekroelenzo
Je hebt toch helemaal niets doorgedrukt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:58 schreef Gulara het volgende:
Hey dames ik heb de datumprikker nog eens nagekeken en ik denk dat ik mijn beschikbaarheid terug trek.
Want hoewel ik supergraag wil meeten met iedereen vind ik het ook lullig dat ik daarmee andere mensen de kans ontneem om te meeten![]()
Ik heb er nogal een handje van om in mijn enthousiasme onbedoeld mijn zin door te drukken en ik zou het echt stom van mezelf vinden als anderen daar de 'dupe' van zouden worden.
Ik vind het wel onwijs lief dat het me zo gegund werd om erbij te zijn!![]()
![]()
/kusjekroelenzo
Ik denk dat als jij het voortouw niet neemt, er weinig van dit event terecht gaat komenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:17 schreef L0t.. het volgende:
Zal ik anders even mailen naar dat ADP of het überhaupt kan met zoveel baby's erbij? Weet niet of er nou veel mannen meekwamen maar zal ik uitgaan van een stuk of 20 personen dan?
Heb je al iets gehoord L0t?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:49 schreef L0t.. het volgende:
Nou ik heb even een mailtje gestuurd, hopelijk snel antwoord anders zal ik er wel even achteraan bellen.
Heb een mailtje terug nu:quote:
Heb dus maar even gevraagd of het de 14e zou kunnen maar nog geen antwoord.quote:Dat word inderdaad wel een beetje krap.
Er is plaats voor 25 volwassenen als al de kinderwagens binnen staan is het erg krap.
Wanneer wil je want we zitten ook al aardig vol met reserveringen??
Ok...ik hoop stiekem dat de 14e niet kan want dan kan ik echt nietquote:Op maandag 1 juli 2013 15:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heb een mailtje terug nu:
[..]
Heb dus maar even gevraagd of het de 14e zou kunnen maar nog geen antwoord.
Weet niet of we persé allemaal de kinderwagen mee naar binnen moeten?
Vind ik wel een goeie. Het liefst neem ik de kinderwagen mee zodat ze daar ook in kan slapen. Maar ik vraag me af of dit dan de juiste locatie gaat zijn.....quote:Op maandag 1 juli 2013 16:12 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara gewoon onder elk arm een baby dragen. Je luiertas op je rug. En al de andere spullen in je buidelzakje. Moet toch makkelijk lukken?(ik meen dat echt niet hoor)
Maar is het ver lopen van de parkeerplaats naar die locatie? Want in principe kan ik Riley kleine stukjes wel dragen hoor.
Oké dat houdt dus sowieso op. Fijn ook dat dat zo duidelijk op de site staatquote:Helaas het paviljoen is al voor de hele maand juli volgeboekt.
De maand augustus zijn we met vakantie.
Jeezquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oké dat houdt dus sowieso op. Fijn ook dat dat zo duidelijk op de site staat
Try mequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:42 schreef Mineola het volgende:
Ik zou het knap vinden als iemand mij en mijn baby herkent!
Baby memoryquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben benieuwd of we elkaar aan onze baby's kunnen herkennenEen paar zou me wel lukken, denk ik.
Heb er ook zin in!
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ikke die van jou ook, zeker na de post van gisteren!
hahaha, anders konden we je helemaal goed herkennenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]. Qua uiterlijke kenmerken lijkt ik ook op d'r (of eigenlijk lijkt ze op mij natuurlijk). Al heb ik wel wat meer haar, thank God
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]. Qua uiterlijke kenmerken lijkt ik ook op d'r (of eigenlijk lijkt ze op mij natuurlijk). Al heb ik wel wat meer haar, thank God
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:45 schreef Mineola het volgende:
[..]
hahaha, anders konden we je helemaal goed herkennen
Oeh, uitdagingquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..].
Is het logistiek haalbaar om Plaats-de-juiste-baby-bij-de-juiste-moeder te spelen?
Wat is onzeker?! Wil je ook komen? Dát zou leuk zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:51 schreef kleinzusje het volgende:
edit : is nog even allemaal onzeker ivm verjaardag
Ik zat te twijfelen jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wat is onzeker?! Wil je ook komen? Dát zou leuk zijn
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:01 schreef Omentielvo het volgende:
Gisteren twee keer gehoord dat Riley echt op mij lijkt.
Maar hier een foto
[ afbeelding ]
De grote (haha met mijn 1.55m) ben ik. De schattige harige is hondje Kaja en die andere schattige wat kalere is Riley
Elf uur is prima hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:21 schreef As1981 het volgende:
Voor mij is vroeg ook geen probleem maar ga carpoolen dus daar hangt het nog even vanaf.
Oh en eigenlijk is 11 uur voor mij niet vroeg hoor![]()
Ik had me al afgemeld hoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:03 schreef Suikertante het volgende:
Ik denk dat je mij ook wel herkent, haha
Gulara kan dan dus niet he.. niet dat jullie dat even vergeten zijn.
/offtopicquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Elf uur is prima hoor
Ik ben degene die bij deze dreumes baby hoort. Ik zal zorgen dat ze dan schoon is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
/offtopic
Heuj, zo een heb ik er ookzie ook de kwark in haar wimpers
![]()
deal!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:15 schreef Gulara het volgende:
En zodra we weer een ticket hebben geboekt regelen we een nieuwe (dan dreumes denk ik)-meet en dan moet iedereen komen!
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Tuurlijk! En anders zeg je gewoon dat je Gulara bent, heeft niemand door.
Leukquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:54 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb niets ingevuld maar zijn wij wel welkom?Ik moet mijn man nog zover krijgen maar het lijkt me leuk om jullie te ontmoeten! En eng, dat ook
Ja! En F. En suiker zou ik ook wel herkennen, denk ik. En Lot door haar mooiheidquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:29 schreef LadyBlack het volgende:
Belle en haar vriend herken je geloof ik zó met die mooie haren van ze
ja, daarom stelde ik de 21 ook weer voorquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:13 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik had me al afgemeld hoor.![]()
Het topic viel een beetje stil toen de 21e als datum wegviel en ik het is veel leuker als er meer mensen kunnen.
Als er nog een binnenmeet is dan eis ik wifi zodat ik mee kan skypen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Oooooooh ik ga nu toch heel erg mn best doen om ook wat leuks te regelen dat weekend, zodat ik ook kan komen! T lijkt me zó leuk!!![]()
Maargoed, ik beloof ook niks, wegens grote afstand voor heen-en-weer op één dag...
Nee joh geen sorry, het is helemaal prima.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, daarom stelde ik de 21 ook weer voor
sorry
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:03 schreef Gulara het volgende:
[..]
Je wilt ons niet delen hè? Begrijpelijk.
't Is te hopen dat het klikt, anders zijn ze echt de sjaak!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:43 schreef danic het volgende:
Kunnen we Silvijn en Rosalie eindelijk laten kennismaken
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:43 schreef danic het volgende:
Kunnen we Silvijn en Rosalie eindelijk laten kennismaken
Klopt! Oorspronkelijk danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:44 schreef Kyara het volgende:
ik heb steeds in mijn hoofd dat jij uit Enschede komt.
+1quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Wij ook niet. Ritme van de dag is elke dag anders, afhankelijk van de slaap 's ochtends met name. Heb niet het idee dat ik daar invloed op heb.
Mango, ik ben wel van plan om een paar uurtjes te blijven hoor, ga geen uur heen en terug rijden voor een half uurtje!
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kom ook met alle zooi denk ik. En komen er nog mensen die met een Manduca om kunnen gaan? Wij komen er niet echt uit en ik kan wel wat tips gebruiken
.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Suikertante het volgende:
Ik had ook eerst zijn hoofd aan de onderkant eruit piepen maar dan kon ik hem niet aankijken, dus toen heb ik toch het boekje er maar bij gepakt.
Die van mij hijs ik er altijd zo in dat ie comfortabel en strak zit, maar hij zit het liefst heel onhandig met z'n tandvlees tegen een van de gespen of iets anders hards aan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Suikertante het volgende:
Ik had ook eerst zijn hoofd aan de onderkant eruit piepen maar dan kon ik hem niet aankijken, dus toen heb ik toch het boekje er maar bij gepakt.
+1 vind het ook wel erg jammer. En een tripje down under zit er niet in.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
We posten die foto's gewoon live! Welkom in 2013![]()
Of is t bij jou dan al de 22e![]()
Ik vind t wel jammer dat jullie er niet zijn gulara!
ik kom dit topic binnen en dit is het eerste wat ik lees....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Suikertante het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ga hem trainen, ook om "NIN!" te roepen!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mss ff de datum, locatie en lijstje met wie komen er enzo in de OP?
Ik ook! Ik mag er in, onder voorbehoud!quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:52 schreef Kyara het volgende:
ja, vind het wel leuk om te weten wie er komen
Cool, net mijn oude huisgenoot!quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Mij kun je herkennen aan mijn zwartpaarsfluwelen gothicjurk, lang ravenzwart haar en witte kleurlenzen
Wat een inspiratiebron! Gaat op het lijstje samen met een wolf en zwarte tandlak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En hij had een pop in een doodskist)
Tandlak, OMGquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een inspiratiebron! Gaat op het lijstje samen met een wolf en zwarte tandlak.
En dan mogen wij raden of het D of J is. Voor een leuke prijs natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:38 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat ik 1 van de meisjes thuis laat en incognito kom
De tweede is 'liever niet' en de derde is 'onbekend', dus nog niet ingevuld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:30 schreef danic het volgende:
Wat betekenen nou die middelste 2 icoontjes? De eerste en laatste zijn duidelijk. ...
Wat mij betreft echt geen probleem hoor. Tegen die tijd heeft luuk het al en is hij niet eens meer besmettelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Zo jammer dat t niet kan. Ik ben veel te bang dat Luuk dan ook hartstikke besmettelijk is. Dat durf ik echt niet aan.....
Incubatietijd is dan al wel voorbij maar ik snap je wel hoor. Isabel mocht niet eens naar kdv.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Zo jammer dat t niet kan. Ik ben veel te bang dat Luuk dan ook hartstikke besmettelijk is. Dat durf ik echt niet aan.....
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef becky27 het volgende:
[..]
Incubatietijd is dan al wel voorbij maar ik snap je wel hoor. Isabel mocht niet eens naar kdv.
Spees, haha, had gekund maar nee... komt eigenlijk van McLouds Daughters
Op de 2 kdv waar ik mee bekend ben is het dus geen probleem, mits kind niet ziek is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef becky27 het volgende:
[..]
Incubatietijd is dan al wel voorbij maar ik snap je wel hoor. Isabel mocht niet eens naar kdv.
Spees, haha, had gekund maar nee... komt eigenlijk van McLouds Daughters
Ja, ongeveer, ben net bevallen, paste nog prima bij mijn laatste eitje :pquote:
Hier mocht ze niet komen zolang de blaasjes nog vochtig waren. Uiteindelijk is ze 1 dag niet geweest want niet ziekig. Noortje daarentegen heeft 4 dagen 40 graden koorts gehad. Die was er echt zwaar aan toe. Ook pas bij de 4e uitbraak op het kdv trouwens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op de 2 kdv waar ik mee bekend ben is het dus geen probleem, mits kind niet ziek is.
Leyla heeft al 5 uitbraken niets. Ik snap er niets van.
Wat mij betreft ook geen probleem hoor. Kyan heeft ze al eens gehad.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Maar ook een heleboel baby's niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef As1981 het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook geen probleem hoor. Kyan heeft ze al eens gehad.
Onder het jaar niet toch, dan kunnen ze het gewoon weer krijgen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh waterpokken vind ik geen probleem hoorZe kunnen t maar gehad hebben.
(zeg ik niks tegen m'n vriend, die heeft ze nooit gehad, dus hij vreest met grote vreze)
Dat weet ik en hij kan het weer krijgen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar ook een heleboel baby's niet.
Als het geen gevaar is, geen enkel probleem. Maar vind het wel heel attent en fijn dat KJ er rekening mee houdt. Hoop natuurlijk dat het niet besmettelijk is tegen die tijd en dat je komt!
ligt eraan in welke mate ze het hebben gehad, Isabel heeft het in een dusdanige mate gehad dat de kans vrij klein is dat ze het nog een keer krijgt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Onder het jaar niet toch, dan kunnen ze het gewoon weer krijgen?
Die week voor het eerste jaar gok ik er dan opquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Onder het jaar niet toch, dan kunnen ze het gewoon weer krijgen?
Volgens mijn huisarts zijn ze de eerste maanden nog beschermd vanuit de moeder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet niet of ik blij word van een uk van 7 weken dan met de waterpokken... Weet niet of dat kwaad kan op die leeftijd.
Had ik me er net bij neer gelegd dat ik niet kon komen...quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Mij kun je herkennen aan mijn zwartpaarsfluwelen gothicjurk, lang ravenzwart haar en witte kleurlenzen
ik stuur je de foto'squote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef Gulara het volgende:
[..]
Had ik me er net bij neer gelegd dat ik niet kon komen...
Weekje bijboekenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:18 schreef Gulara het volgende:
Is er geen vulkaan op IJsland die eens dringend moet uitbarsten?
Zorgen dat je kind de pokken krijgt, mag je niet vliegen :pquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:18 schreef Gulara het volgende:
Is er geen vulkaan op IJsland die eens dringend moet uitbarsten?
En dan afzeggen omdat je kind de pokken heeft... handig!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:12 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Zorgen dat je kind de pokken krijgt, mag je niet vliegen :p
Doen we dan een pokkenminimeet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:12 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Zorgen dat je kind de pokken krijgt, mag je niet vliegen :p
mag ik een stekje?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik zal even m'n geldboompje gaan plukken.
Handig! Volgens mij ben je 1 naam vergeten aan te passen toch? In mijn quote de aanpassingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Lijstje voor in de OP. Heb m zo gekopieerd, echte namen wel even in usernames veranderd.
Aanwezig
Omentielvo
as1981
bellelena met man
L0t
Becky
Kyara
Spees
XM
Mineola
Shandaly
Soesa
sonnetje
Sparkling met man
Suikertante
ticootje
Misschien
spockjuh
Danic
Enfermera
KaatjeJannie
Dat had ik ook iddquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:25 schreef Suikertante het volgende:
Ik dertig keer kijken welke naam het dan was, heb je het al gewijzigd
Dat! En waar kan je parkeren eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:51 schreef Kyara het volgende:
Nee, maar is dat park groot? Hoe gaan we elkaar vinden
Welleke?quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:26 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had het adres voor de TomTom ook ergens op de vorige pagina geplaatst. Als die klopt tenminste maar dat kan een Utrechtenaar misschien bevestigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |