Volgens mijn huisarts zijn ze de eerste maanden nog beschermd vanuit de moeder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet niet of ik blij word van een uk van 7 weken dan met de waterpokken... Weet niet of dat kwaad kan op die leeftijd.
Had ik me er net bij neer gelegd dat ik niet kon komen...quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Mij kun je herkennen aan mijn zwartpaarsfluwelen gothicjurk, lang ravenzwart haar en witte kleurlenzen
ik stuur je de foto'squote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef Gulara het volgende:
[..]
Had ik me er net bij neer gelegd dat ik niet kon komen...
Weekje bijboekenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:18 schreef Gulara het volgende:
Is er geen vulkaan op IJsland die eens dringend moet uitbarsten?
Zorgen dat je kind de pokken krijgt, mag je niet vliegen :pquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:18 schreef Gulara het volgende:
Is er geen vulkaan op IJsland die eens dringend moet uitbarsten?
En dan afzeggen omdat je kind de pokken heeft... handig!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:12 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Zorgen dat je kind de pokken krijgt, mag je niet vliegen :p
Doen we dan een pokkenminimeet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:12 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Zorgen dat je kind de pokken krijgt, mag je niet vliegen :p
mag ik een stekje?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik zal even m'n geldboompje gaan plukken.
Handig! Volgens mij ben je 1 naam vergeten aan te passen toch? In mijn quote de aanpassingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Lijstje voor in de OP. Heb m zo gekopieerd, echte namen wel even in usernames veranderd.
Aanwezig
Omentielvo
as1981
bellelena met man
L0t
Becky
Kyara
Spees
XM
Mineola
Shandaly
Soesa
sonnetje
Sparkling met man
Suikertante
ticootje
Misschien
spockjuh
Danic
Enfermera
KaatjeJannie
Dat had ik ook iddquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:25 schreef Suikertante het volgende:
Ik dertig keer kijken welke naam het dan was, heb je het al gewijzigd
Dat! En waar kan je parkeren eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:51 schreef Kyara het volgende:
Nee, maar is dat park groot? Hoe gaan we elkaar vinden
Welleke?quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:26 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had het adres voor de TomTom ook ergens op de vorige pagina geplaatst. Als die klopt tenminste maar dat kan een Utrechtenaar misschien bevestigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |