De tweede is 'liever niet' en de derde is 'onbekend', dus nog niet ingevuld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:30 schreef danic het volgende:
Wat betekenen nou die middelste 2 icoontjes? De eerste en laatste zijn duidelijk. ...
Wat mij betreft echt geen probleem hoor. Tegen die tijd heeft luuk het al en is hij niet eens meer besmettelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Zo jammer dat t niet kan. Ik ben veel te bang dat Luuk dan ook hartstikke besmettelijk is. Dat durf ik echt niet aan.....
Incubatietijd is dan al wel voorbij maar ik snap je wel hoor. Isabel mocht niet eens naar kdv.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Zo jammer dat t niet kan. Ik ben veel te bang dat Luuk dan ook hartstikke besmettelijk is. Dat durf ik echt niet aan.....
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef becky27 het volgende:
[..]
Incubatietijd is dan al wel voorbij maar ik snap je wel hoor. Isabel mocht niet eens naar kdv.
Spees, haha, had gekund maar nee... komt eigenlijk van McLouds Daughters
Op de 2 kdv waar ik mee bekend ben is het dus geen probleem, mits kind niet ziek is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef becky27 het volgende:
[..]
Incubatietijd is dan al wel voorbij maar ik snap je wel hoor. Isabel mocht niet eens naar kdv.
Spees, haha, had gekund maar nee... komt eigenlijk van McLouds Daughters
Ja, ongeveer, ben net bevallen, paste nog prima bij mijn laatste eitje :pquote:
Hier mocht ze niet komen zolang de blaasjes nog vochtig waren. Uiteindelijk is ze 1 dag niet geweest want niet ziekig. Noortje daarentegen heeft 4 dagen 40 graden koorts gehad. Die was er echt zwaar aan toe. Ook pas bij de 4e uitbraak op het kdv trouwens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op de 2 kdv waar ik mee bekend ben is het dus geen probleem, mits kind niet ziek is.
Leyla heeft al 5 uitbraken niets. Ik snap er niets van.
Wat mij betreft ook geen probleem hoor. Kyan heeft ze al eens gehad.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Maar ook een heleboel baby's niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef As1981 het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook geen probleem hoor. Kyan heeft ze al eens gehad.
Onder het jaar niet toch, dan kunnen ze het gewoon weer krijgen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh waterpokken vind ik geen probleem hoorZe kunnen t maar gehad hebben.
(zeg ik niks tegen m'n vriend, die heeft ze nooit gehad, dus hij vreest met grote vreze)
Dat weet ik en hij kan het weer krijgen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar ook een heleboel baby's niet.
Als het geen gevaar is, geen enkel probleem. Maar vind het wel heel attent en fijn dat KJ er rekening mee houdt. Hoop natuurlijk dat het niet besmettelijk is tegen die tijd en dat je komt!
ligt eraan in welke mate ze het hebben gehad, Isabel heeft het in een dusdanige mate gehad dat de kans vrij klein is dat ze het nog een keer krijgt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Onder het jaar niet toch, dan kunnen ze het gewoon weer krijgen?
Die week voor het eerste jaar gok ik er dan opquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Onder het jaar niet toch, dan kunnen ze het gewoon weer krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |