Beschikbaarheid kun je invullen op de datumprikkerrrrr.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:52 schreef Suikertante het volgende:
Even de beschikbaarheid samengevat:
za 06 Juli: 12 wel, 4 liever niet
zo 07 Juli: 11 wel, 2 liever niet
za 13 Juli: 13 wel, 1 liever niet
zo 14 Juli: 15 wel, 4 liever niet, 1 weet het nog niet
za 20 Juli: 16 wel, 3 liever niet, 1 weet het nog niet
zo 21 Juli: 19 wel, 1 liever niet, 1 weet het nog niet
za 27 Juli: 16 wel, 2 liever niet, 1 weet het nog niet
zo 28 Juli: 17 wel, 1 liever niet, 1 weet het nog niet
za 03 Aug: 16 wel, 1 weet het nog niet
zo 04 Aug: 16 wel
Das waar! Gulara heeft niet echt vaak de gelegenheid.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:56 schreef As1981 het volgende:
Of je doet het voor gulara op 1 van de eerste datums. De rest kan over een tijdje nog een meeten.
Nee, steeds iemand anders.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:53 schreef Kyara het volgende:
Is degene die het niet weet een en dezelfde?
Dat is op een maandagquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:32 schreef L0t.. het volgende:
Van die datums zou voor mij de 15e het beste uitkomen.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:15 schreef Mineola het volgende:
Ik ga wel een keertje op de fiets bij Suikertante langs om te meeten, dat is een stuk makkelijker te regelen
Oeh leuk houden we onze babies in de lucht. Kunnen ze naar elkaar zwaaien.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
als ik echt op het úiterste puntje van ons dak ga staan, zie ik Australië in de verte!
+ 1quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:14 schreef SupremeEvil het volgende:
Utrecht of Eindhoven, het is voor mij net zo ver![]()
Mij ook!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jullie moeten wel komen Soesa!
Onze dames bij elkaar lijkt me leuk
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:58 schreef Gulara het volgende:
Hey dames ik heb de datumprikker nog eens nagekeken en ik denk dat ik mijn beschikbaarheid terug trek.
Want hoewel ik supergraag wil meeten met iedereen vind ik het ook lullig dat ik daarmee andere mensen de kans ontneem om te meeten![]()
Ik heb er nogal een handje van om in mijn enthousiasme onbedoeld mijn zin door te drukken en ik zou het echt stom van mezelf vinden als anderen daar de 'dupe' van zouden worden.
Ik vind het wel onwijs lief dat het me zo gegund werd om erbij te zijn!![]()
![]()
/kusjekroelenzo
Je hebt toch helemaal niets doorgedrukt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:58 schreef Gulara het volgende:
Hey dames ik heb de datumprikker nog eens nagekeken en ik denk dat ik mijn beschikbaarheid terug trek.
Want hoewel ik supergraag wil meeten met iedereen vind ik het ook lullig dat ik daarmee andere mensen de kans ontneem om te meeten![]()
Ik heb er nogal een handje van om in mijn enthousiasme onbedoeld mijn zin door te drukken en ik zou het echt stom van mezelf vinden als anderen daar de 'dupe' van zouden worden.
Ik vind het wel onwijs lief dat het me zo gegund werd om erbij te zijn!![]()
![]()
/kusjekroelenzo
Ik denk dat als jij het voortouw niet neemt, er weinig van dit event terecht gaat komenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:17 schreef L0t.. het volgende:
Zal ik anders even mailen naar dat ADP of het überhaupt kan met zoveel baby's erbij? Weet niet of er nou veel mannen meekwamen maar zal ik uitgaan van een stuk of 20 personen dan?
Heb je al iets gehoord L0t?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:49 schreef L0t.. het volgende:
Nou ik heb even een mailtje gestuurd, hopelijk snel antwoord anders zal ik er wel even achteraan bellen.
Heb een mailtje terug nu:quote:
Heb dus maar even gevraagd of het de 14e zou kunnen maar nog geen antwoord.quote:Dat word inderdaad wel een beetje krap.
Er is plaats voor 25 volwassenen als al de kinderwagens binnen staan is het erg krap.
Wanneer wil je want we zitten ook al aardig vol met reserveringen??
Ok...ik hoop stiekem dat de 14e niet kan want dan kan ik echt nietquote:Op maandag 1 juli 2013 15:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heb een mailtje terug nu:
[..]
Heb dus maar even gevraagd of het de 14e zou kunnen maar nog geen antwoord.
Weet niet of we persé allemaal de kinderwagen mee naar binnen moeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |