quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Oooooooh ik ga nu toch heel erg mn best doen om ook wat leuks te regelen dat weekend, zodat ik ook kan komen! T lijkt me zó leuk!!![]()
Maargoed, ik beloof ook niks, wegens grote afstand voor heen-en-weer op één dag...
Nee joh geen sorry, het is helemaal prima.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, daarom stelde ik de 21 ook weer voor
sorry
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:03 schreef Gulara het volgende:
[..]
Je wilt ons niet delen hè? Begrijpelijk.
't Is te hopen dat het klikt, anders zijn ze echt de sjaak!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:43 schreef danic het volgende:
Kunnen we Silvijn en Rosalie eindelijk laten kennismaken
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:43 schreef danic het volgende:
Kunnen we Silvijn en Rosalie eindelijk laten kennismaken
Klopt! Oorspronkelijk danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:44 schreef Kyara het volgende:
ik heb steeds in mijn hoofd dat jij uit Enschede komt.
+1quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Wij ook niet. Ritme van de dag is elke dag anders, afhankelijk van de slaap 's ochtends met name. Heb niet het idee dat ik daar invloed op heb.
Mango, ik ben wel van plan om een paar uurtjes te blijven hoor, ga geen uur heen en terug rijden voor een half uurtje!
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kom ook met alle zooi denk ik. En komen er nog mensen die met een Manduca om kunnen gaan? Wij komen er niet echt uit en ik kan wel wat tips gebruiken
.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Suikertante het volgende:
Ik had ook eerst zijn hoofd aan de onderkant eruit piepen maar dan kon ik hem niet aankijken, dus toen heb ik toch het boekje er maar bij gepakt.
Die van mij hijs ik er altijd zo in dat ie comfortabel en strak zit, maar hij zit het liefst heel onhandig met z'n tandvlees tegen een van de gespen of iets anders hards aan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Suikertante het volgende:
Ik had ook eerst zijn hoofd aan de onderkant eruit piepen maar dan kon ik hem niet aankijken, dus toen heb ik toch het boekje er maar bij gepakt.
+1 vind het ook wel erg jammer. En een tripje down under zit er niet in.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
We posten die foto's gewoon live! Welkom in 2013![]()
Of is t bij jou dan al de 22e![]()
Ik vind t wel jammer dat jullie er niet zijn gulara!
ik kom dit topic binnen en dit is het eerste wat ik lees....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Suikertante het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |