Er zijn 24 uurtjes voorbij geloof ik.. Ben je al wakker of watquote:
hij ligt al een paar uurtjesquote:Op maandag 1 juli 2013 10:34 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Er zijn 24 uurtjes voorbij geloof ik.. Ben je al wakker of wat
Okequote:Op maandag 1 juli 2013 11:30 schreef t-i-m het volgende:
[..]
hij ligt al een paar uurtjes
alleen moest:
a) nog terug
b) fotos bewerken
b) fotos uploaden dadelijk
nog ff geduld....
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:54 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de ergste verplaatsing die ik ooit meegemaakt heb
Op de fiets dan maar...
vertel ?quote:
Hij gaat van verschrikkelijk ver weg naar dichtbij en weer terug naar waar hij vandaan kwam, voor mij niet zo leuk.quote:
dat is de stokquote:Op maandag 1 juli 2013 13:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gaat van verschrikkelijk ver weg naar dichtbij en weer terug naar waar hij vandaan kwam, voor mij niet zo leuk.
Neemt niet weg dat het een geniale verplaatsing is
Weet je dat zeker? Stadskanaal stond vorig topic nog wel in de to do lijst en nu niet meer, terwijl ik in het overzicht niet zie dat hij daar is geweest.quote:
Oomsberg valt onder gemeente Stadskanaal.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Stadskanaal stond vorig topic nog wel in de to do lijst en nu niet meer, terwijl ik in het overzicht niet zie dat hij daar is geweest.
Ahquote:Op maandag 1 juli 2013 18:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oomsberg valt onder gemeente Stadskanaal.
heb geen bushalte in de buurt gezien hoor...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:47 schreef Nattekat het volgende:
8 uur retourtje voor 70 euro, zal het eens overwegen
Vandaar ook 8 uur, Leiden Groningen is slechts 2 uur.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:49 schreef t-i-m het volgende:
[..]
heb geen bushalte in de buurt gezien hoor...
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:47 schreef Nattekat het volgende:
8 uur retourtje voor 70 euro, zal het eens overwegen
Er zijn zat verhalen van mensen die al in totaal duizenden kilometers hebben afgereisd voor een stokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |