Daarna zal je toch een 2e plaats moeten aandoen om de stok te plaatsen c.q. te halen... m.a.w. het maakt niet uit waar de stok nu terecht komt.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bewaar Noordwijkerhout maar voor mij, dat is de enige gemeente die ik nog kan befietsen
Daarna ga ik plaatsen afstrepen jaquote:Op zondag 30 juni 2013 16:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daarna zal je toch een 2e plaats moeten aandoen om de stok te plaatsen c.q. te halen... m.a.w. het maakt niet uit waar de stok nu terecht komt.
He maar op dat kaartje is haarlemmerliede-spaarnwoude groen, maar bij de gemeentes die nog moeten staat ie er wel bij. Wat is het nou?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
4?
[ afbeelding ]
Alles rond de grens van Noord en Zuid Holland is in groepjes van 3.
De gemeentelijst klopt. Die gemeente moet nog.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:01 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
He maar op dat kaartje is haarlemmerliede-spaarnwoude groen, maar bij de gemeentes die nog moeten staat ie er wel bij. Wat is het nou?
Er zijn genoeg die gewoon mee willen doen zonder per sé naar een bepaalde gemeente te hoeven gaan, zodra Noordwijkerhout wegvalt kan ik de stok nergens meer kwijt zonder ver te moeten reizen.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:50 schreef NoBody122 het volgende:
Is het niet handiger om eerst de ene lijst (gemeentes) af te ronden en dan pas aktief te beginnen met de volgende (plaatsnamen)? Anders krijg je halve administraties, die door elkaar gaan lopen..
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:01 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn genoeg die gewoon mee willen doen zonder per sé naar een bepaalde gemeente te hoeven gaan.
Komt goed.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:50 schreef NoBody122 het volgende:
Is het niet handiger om eerst de ene lijst (gemeentes) af te ronden en dan pas aktief te beginnen met de volgende (plaatsnamen)? Anders krijg je halve administraties, die door elkaar gaan lopen..
Je bent niet verplicht om de stok in een plaats van dat lijstje te leggen. het is alleen een hulpmiddel voor degene die het compleet willen makenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn genoeg die gewoon mee willen doen zonder per sé naar een bepaalde gemeente te hoeven gaan, zodra Noordwijkerhout wegvalt kan ik de stok nergens meer kwijt zonder ver te moeten reizen.
De plaatsenlijst is een mooi alternatief, de echte focus ligt nog op de gemeentelijst maar zodra er grote gebieden groen zijn is zo'n plaatsenlijst een handig alternatief.
Ik hield rekening met omgeving Rotterdam of ten noorden van Leiden, hij kan nu dus overal terecht komen?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:04 schreef t-i-m het volgende:
[..]![]()
![]()
en toevallig waar stokkie straks naar toe gaat
( zit nu op werk )
staat nog rood op lijstje, maar dat is toeval....
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hield rekening met omgeving Rotterdam of ten noorden van Leiden, hij kan nu dus overal terecht komen?![]()
Foutje van mijn kant, pas ik morgen aan. Excusesquote:Op zondag 30 juni 2013 17:01 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
He maar op dat kaartje is haarlemmerliede-spaarnwoude groen, maar bij de gemeentes die nog moeten staat ie er wel bij. Wat is het nou?
Er zijn 24 uurtjes voorbij geloof ik.. Ben je al wakker of watquote:
hij ligt al een paar uurtjesquote:Op maandag 1 juli 2013 10:34 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Er zijn 24 uurtjes voorbij geloof ik.. Ben je al wakker of wat
Okequote:Op maandag 1 juli 2013 11:30 schreef t-i-m het volgende:
[..]
hij ligt al een paar uurtjes
alleen moest:
a) nog terug
b) fotos bewerken
b) fotos uploaden dadelijk
nog ff geduld....
| Forum Opties | |
|---|---|