Lekker, mits niet ZO heet dat je mond verlamd raakt.quote:
Haha wat schattig, zo misvormd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:41 schreef Karina het volgende:
Ze hadden wilde perziken bij de AH, ben benieuwd hoe die smaken:
[ afbeelding ]
Wel eens in Mexico city geweest?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:41 schreef Tem het volgende:
Precies, ik ook niet. Voel mij nooit onveilig in welke stad dan ook.
Oh welke dan? Johannesburg schijnt ook wel gevaarlijk te zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, daar niet. Wel in veel Amerikaanse en Zuid-Afrikaanse steden.
Durbanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh welke dan? Johannesburg schijnt ook wel gevaarlijk te zijn.
Ik ben al bang als ik alleen over straat loop in Brussel
Dat is nog maar 1 stap verwijderd van magnetron cheeseburgers die ze ook hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:28 schreef Karina het volgende:
Ik kon de verleiding niet weerstaan bij de AH toen ik deze zag liggen, ik denk dat jullie (Njo en Tem) mij nu virtueel bestraffend toekijken wegens zoveel wansmaak.
[ afbeelding ]
Voornamelijk zonde van je geld.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:28 schreef Karina het volgende:
Ik kon de verleiding niet weerstaan bij de AH toen ik deze zag liggen, ik denk dat jullie (Njo en Tem) mij nu virtueel bestraffend toekijken wegens zoveel wansmaak.
[ afbeelding ]
Oh die heb ik weleens geprobeerd hoor, maar die zijn ranzig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is nog maar 1 stap verwijderd van magnetron cheeseburgers die ze ook hebben.
[ afbeelding ]
Maar het is een fucking tosti, Corrie......,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon om een keer te proberen. Net als de wilde perziken.
Weet ik Temquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar het is een fucking tosti, Corrie......,
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die heb ik weleens geprobeerd hoor, maar die zijn ranzig.
Ik ben weleens in Otterlo geweest.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Durban
Kaapstad
Johannesburg
Boston
Washington
New york
Miami
New Orleans
Atlanta
Houston
Denver
Las Vegas
Seattle
San Francisco
LA
San Diego
En bijna alle Europese hoofdsteden.
Ik word hier ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:28 schreef Karina het volgende:
ik denk dat jullie (Njo en Tem) mij nu virtueel bestraffend toekijken wegens zoveel wansmaak.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben weleens in Otterlo geweest.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is nog maar 1 stap verwijderd van magnetron cheeseburgers die ze ook hebben.
[ afbeelding ]
Show off.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helaas wel, hier durf ik geen grappen over te maken.
Ik in Mierloquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben weleens in Otterlo geweest.
Die zijn eigenlijk helemaal niet zo vies als je denkt dat ze zijnquote:
Ik vind wilde perziken lekkerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon om een keer te proberen. Net als de wilde perziken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |