Lekker, mits niet ZO heet dat je mond verlamd raakt.quote:
Haha wat schattig, zo misvormd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:41 schreef Karina het volgende:
Ze hadden wilde perziken bij de AH, ben benieuwd hoe die smaken:
[ afbeelding ]
Wel eens in Mexico city geweest?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:41 schreef Tem het volgende:
Precies, ik ook niet. Voel mij nooit onveilig in welke stad dan ook.
Oh welke dan? Johannesburg schijnt ook wel gevaarlijk te zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, daar niet. Wel in veel Amerikaanse en Zuid-Afrikaanse steden.
Durbanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh welke dan? Johannesburg schijnt ook wel gevaarlijk te zijn.
Ik ben al bang als ik alleen over straat loop in Brussel
Dat is nog maar 1 stap verwijderd van magnetron cheeseburgers die ze ook hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:28 schreef Karina het volgende:
Ik kon de verleiding niet weerstaan bij de AH toen ik deze zag liggen, ik denk dat jullie (Njo en Tem) mij nu virtueel bestraffend toekijken wegens zoveel wansmaak.
[ afbeelding ]
Voornamelijk zonde van je geld.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:28 schreef Karina het volgende:
Ik kon de verleiding niet weerstaan bij de AH toen ik deze zag liggen, ik denk dat jullie (Njo en Tem) mij nu virtueel bestraffend toekijken wegens zoveel wansmaak.
[ afbeelding ]
Oh die heb ik weleens geprobeerd hoor, maar die zijn ranzig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat is nog maar 1 stap verwijderd van magnetron cheeseburgers die ze ook hebben.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |