Nee, het was geen remlicht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh whehehe
Modje, pas TT ff aan aub
ahhhh, duidelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Meerdere items, maar i.i.g. een stuurstang. Ook wel inner tie rod genaamd.
Het is bijna Selektvracht niveauquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ahhhh, duidelijk
Maar wel klote voor de klanten idd die stakingen.
Dan ben je de hele dag thuis, zie je die knakker stoppen voor je deur, en hij gooit een niet thuis briefje in je bus en weg is ie.quote:
Dat zijn geen praktijken idd. Gewoon te lui zijn om een paar seconden te wachten,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ben je de hele dag thuis, zie je die knakker stoppen voor je deur, en hij gooit een niet thuis briefje in je bus en weg is ie.
Al meerdere keren hier gebeurdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zijn geen praktijken idd. Gewoon te lui zijn om een paar seconden te wachten,
Dat niet, maar toen BB begon te postenquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat niet, maar toen BB begon te postenHet leek wel een dijkdoorbraak, alsof ik al weken niet op de witte scooter gezeten had
bij mij was het spetterpoep, dus de druk per vierkantecentimeter was lager.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt niet normaal man, 5 minuten lang. Er zit nu een barst in het glazuur
Ik had ook spetterpoepquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
bij mij was het spetterpoep, dus de druk per vierkantecentimeter was lager.
Kan ik eindelijk mijn nieuwe computer bouwenquote:
En ik maar wachten op de kad zijn kudquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk mijn nieuwe computer bouwen![]()
Alleen voor Windows moet ik nog ff een nieuwe usb-stick halen in de stad want m'n andere ligt nog op het werk
Drie rondjes achteruit om je huis lopen en niet aan vis denken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:33 schreef Tietmans het volgende:
Dinsdag vooropkomst.
Word ik wakker net. Neus helemaal vol, en aan het hoesten.
Lekker is dit.
Iemand nog gouden tips om hier zo snel mogelijk vanaf te komen?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Drie rondjes achteruit om je huis lopen en niet aan vis denken.
Gouden tip is er helaas niet, behalve rustig aan doen. In bed blijven liggen en desnoods dinsdag zeggen dat je ziek bent en niet mee kan sporten.quote:
Ik ga er gewoon vanuit dat het goed komt, ik heb nog een paar dagen.quote:
Jawel man, je moet ze dan allemaal uitschelden 's morgens. En als echte motivator moet je de Full metal jacket soundboard downloaden en daar iedereen mee motiveren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:47 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat het goed komt, ik heb nog een paar dagen.
Maar als ik snachts iedereen wakker houd met mijn gehoest, dan heeft niemand veel karakter de volgende ochtend.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:33 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)eders-srebrenica-af/
Lotusss en ik.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:54 schreef Tietmans het volgende:
Veteranendag morgen.
Gaat er nog iemand?
Mijn pa gaat
Ah te gek,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss en ik.
Wij gaan straks al, hotel geboekt.
Ik loop helaas niet mee ivm medicatie. Maar zal ze opwachten op malieveld.
Jou pa veteraan?
Moet gvd ergens in huis liggen, maar weet niet waar. Klote zooi.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tering ER koop gewoon een sigarenkistje waar je al die bende in dumpt.
Toppiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:58 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ah te gek,
Na mijn werk fiets ik ook langs het malieveld en ga ik een kijkje nemen.
Ja, ex-officier. Ook 6 maanden naar Bosnie geweest toen ik nog een klein ventje was.
quote:
Wat Erasmo zegt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gestructureerd zoeken, alles sector voor sector uitkammen
Moet ergens liggen in een doosje. Maar God weet waar ik dat diG heb gelaten, zo groot is ons apto ook weer nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gestructureerd zoeken, alles sector voor sector uitkammen
Die ben ik nog niet tegen gekomen tijdens mijn werkzaamheden en ik kan u dus ook niet helpen met het lokaliseren. Mijn excuses!quote:
Reeds gecheckedquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegen gekomen tijdens mijn werkzaamheden en ik kan u dus ook niet helpen met het lokaliseren. Mijn excuses!
Opties waar die zou kunnen liggen (naar mijn idee) :
• Rariteitenkabinet
• De tassen met legerspullen die in de kast in de gang staan
• De kast in de woonkamer naast het rariteitenkabinet
Lades in het kantoor?quote:
Je hebt hem gevonden?quote:
Verder zoeken dan ipv hier te miepen.quote:
Mijn battons zitten er op, niet de DiG. Dus nee, zit het ook niet opquote:
Ik geef de kadden de schuldquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
de schoenen die je morgen/vorig jaar aan had
ff met hem zitten kietelen, maar helaas, ook nietquote:
Waar doe je dat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Fuck it, dan maar klein model.
heb de "oorkonde" hier wel liggen, dan maar een nieuwe aanvragen groot model.
Dat moet ik ff uitzoeken. Waarschijnlijk bij de onderscheidings commissie. Ik heb de oorkonde hier liggen, en adhv mijn RegNr kunnen ze dat toesturen.quote:
Die kan je gewoon op het waterlooplein kopen hoor.quote:
ik zal ff de lokale Prins Carnaval vragenquote:
nep veteranenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die kan je gewoon op het waterlooplein kopen hoor.
Ook op marktplaatsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die kan je gewoon op het waterlooplein kopen hoor.
Gek genoeg lopen er dus veel mensen rond die zich "veteraan" noemen maar eigenlijk gewoon Bogus hero's zijnquote:
Jup, eigenlijk zou je je veteranenpas zichtbaar moeten dragenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gek genoeg lopen er dus veel mensen rond die zich "veteraan" noemen maar eigenlijk gewoon Bogus hero's zijn
Reken er helaas niet op dat je het morgen hep. Gaan nog wel ff duren ivm de achterstandquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
YES!
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)t-actievoerders.html
We pikken ze er zelf wel uitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jup, eigenlijk zou je je veteranenpas zichtbaar moeten dragen
Als die inner tie rod maar aankomt, de rest zal me echt jeuken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Reken er helaas niet op dat je het morgen hep. Gaan nog wel ff duren ivm de achterstand
Hij zit gewoon op die paarse trui die je ook al niet kon vinden.quote:
Of hij heeft hem allang opgespeld, vergelijk het met lui die hun zonnebril zoeken terwijl die in hun haar zitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij zit gewoon op die paarse trui die je ook al niet kon vinden.
Ik ben eens een half uur op zoek geweest naar mijn hemd terwijl ik het aan hadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of hij heeft hem allang opgespeld, vergelijk het met lui die hun zonnebril zoeken terwijl die in hun haar zit
hehequote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ben eens een half uur op zoek geweest naar mijn hemd terwijl ik het aan had
Aanlijnen zou je ze moetenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Jullie zijn allemaal tuig, tuig wat ik je zeg
Wij ook van jou.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Jullie zijn allemaal tuig, tuig wat ik je zeg
Lotusss gaat rechtstreeks van haar werk naar Den Haag, ik over 1 uurtje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wij ook van jou.
En niet pissig worden als Lotusss er straks is en de DIG in één keer pakt.
En Lotusss even bellen en vragen of zij weet waar je DiG ligt een idee?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss gaat rechtstreeks van haar werk naar Den Haag, ik over 1 uurtje.
2 overnachtingen geboekt
Weet ze ook nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En Lotusss even bellen en vragen of zij weet waar je DiG ligt een idee?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet ze ook niet![]()
Maakt niet uit, ik draag het klein model wel
Ik kan ook niet. Maar ik verwacht wel dat er een stream zal zijn waarop in ieder geval het defilé gestreamd gaat worden.quote:
Waarheid deze!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aanlijnen zou je ze moeten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:23 schreef Rave_NL het volgende:
RIP Koninklijke Landmacht.
1814-2013Wat een ellende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:23 schreef Rave_NL het volgende:
RIP Koninklijke Landmacht.
1814-2013Wat is deze...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laten we het hopen... Gvd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:34 schreef m.k het volgende:
Ik kan hem niet zien, hebben ze het al verwijderd?
Even de m. voor youtube weghalen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:34 schreef m.k het volgende:
Ik kan hem niet zien, hebben ze het al verwijderd?
Op het nieuws zei zo'n hoge pief dat ze met dit nieuwe "strijdlied" een jongere doelgroep willen aanspreken die door dit lied meteen bij het leger willen!quote:
Maar dat is ook zo, 10-15 jarige gaan dit soberso tof vindenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het nieuws zei zo'n hoge pief dat ze met dit nieuwe "strijdlied" een jongere doelgroep willen aanspreken die door dit lied meteen bij het leger willen!
Uhuh.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar dat is ook zo, 10-15 jarige gaan dit soberso tof vinden
Dit is dan ook KL promotie materiaalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Maar die willen echt niet meteen aanmelden bij de luchtmacht hoor
Daarom is het ook het infanterielied. Muts.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Maar die willen echt niet meteen aanmelden bij de luchtmacht hoor
Voor mij ook hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ook goed!!
Voor mij zijn ze allemaal hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:40 schreef Rave_NL het volgende:
Ik weet trouwens niet wat erger is, deze of de vorige keer dat ze een ludiek nummer opnamen...Die is wel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Deels wel, deels niet. ZHKH, Diemaco en CBRN waren zo goed als nieuw voor me, omdat ik op VeVa ZHKH via 't oude protocol was opgeleid, CBRN kwam bijna nooit aan bod en Diemaco al helemaal niet m.u.v. de kkwsim een paar keer.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
Meeste dat ik geleerd heb is dat ik toch echt ff beter moet opletten met het kiezen van een buddy volgende keer
Ja lach maar, maar ik was gewoon fanatiek en gemotiveerd bezig, maar m'n buddy wilde alleen maar wat sporten, dom filosofisch ouwehoeren en op bed liggen aan z'n zak krabben. Er waren echter wel genoeg gemotiveerde mensen, wat het dan wel weer erg leuk maakte. Maar m'n buddy, nee, gewoon nee, absoluut niet geschikt voor dit soort werk maar ik wens z'n toekomstige sgt veeeeeel succesquote:
Die "hoge pief" is gevonden... c-las is ie...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het nieuws zei zo'n hoge pief dat ze met dit nieuwe "strijdlied" een jongere doelgroep willen aanspreken die door dit lied meteen bij het leger willen!
twitter:GeneraalDeKruif twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 16:27:20Vandaag gaat videoclip 'Kraantje Pappie meets Infanterie' online. Trots op resultaat (en belangrijker) mijn kinderen en kleinkinderen ook! reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:32 schreef Erasmo het volgende:
Zucht, alles erin gezet i/o shield vergeten
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:32 schreef Erasmo het volgende:
Hehe, zo heb je er nog geen kont aanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:32 schreef Erasmo het volgende:
Dat is nog lang, gewoon mobo losdraaien en schuiven. Niet er compleet uitrekken en alle bekabeling los maken.quote:
Ik deed een grove schatting, 10 minuten is max toegestaanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is nog lang, gewoon mobo losdraaien en schuiven. Niet er compleet uitrekken en alle bekabeling los maken.
Met Ali-B natuurlijk, die duikt ook overal op met z'n biggenbekquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:45 schreef Pumatje het volgende:
Nu is het dus wachten totdat de Mariniers met zoiets komen, maar dan met JayZ ofzo natuurlijk,
Ja, net als we de vlindertuin, captain Jack, libdubs en al die andere 'ludieke' acties waarin pleunen zich hoereren voor burgersympathie volgden...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:45 schreef Pumatje het volgende:
Nu is het dus wachten totdat de Mariniers met zoiets komen, maar dan met JayZ ofzo natuurlijk,
U jellyquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, net als we de vlindertuin, captain Jack, libdubs en al die andere 'ludieke' acties waarin pleunen zich hoereren voor burgersympathie volgden...
Juist het tegenovergestelde...quote:
Het is wel mishandeling van een partner door een veteraan, je weet hoe sensatiegevoelig dat ligt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:11 schreef AchJa het volgende:
Wel ja joh... Uit alle hoeken en gaten worden burgers aangetrokken en op hoge functies gezet en het zittend personeel mag aan zijn stutten trekken...![]()
Wat is dit voor fucking wanbeleid?
Kolonel van Harskamp naar rechter
Idd...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:23 schreef Rave_NL het volgende:
Het is wel mishandeling van een partner door een veteraan, je weet hoe sensatiegevoelig dat ligt.
Wat een bazenvergelijking; probeer hier maar wat tegenin te brengenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:43 schreef Nibb-it het volgende:
"En weet je, een leger is écht nodig. Ik verbind hier veel liever mijn naam aan dan dat ik in bijvoorbeeld een hamburgerreclame figureer.”
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)uw-personeel-helpen/!
Welke kutburgerambtenaar op het ministerie heeft dit überhaupt bedacht godsamme..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:43 schreef Nibb-it het volgende:
"En weet je, een leger is écht nodig. Ik verbind hier veel liever mijn naam aan dan dat ik in bijvoorbeeld een hamburgerreclame figureer.”
Is de vorige keer toch al tegen je gezegd, in DT.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Is dit DT of GVT heren? Kan het niet zien.
Nee, de vorige keer is tegen me gezegd dat fakkelwachten doorgaans in DT zijn, wat kennelijk niet van toepassing is op de fakkelwacht bij de endex LUMBL halte op Oosterbeek (naar het blijkt van de foto's).. dusch.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:56 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Is de vorige keer toch al tegen je gezegd, in DT.
Kraantje fucking Pappie... Alleen die naam al...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:43 schreef Nibb-it het volgende:
Op de Twitterz zijn ze er nogal lyrisch over... Wsl omdat de baas dat zegt...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Welke kutburgerambtenaar op het ministerie heeft dit überhaupt bedacht godsamme..
Het Korps kwam via Facebook meteen met een reactie op het lied, dat wij trots zijn op traditie met tamboers en pijpers.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Juist het tegenovergestelde...
Puma is een verzuurde pleun die het slachtoffer geworden is van de bezuinigingen en die met het vingertje gaat wijzen richting hunnie.
Nogmaals, het Korps maakt zich niet finaal belachelijk door zich te verlagen tot han&spandienst, in tegenstelling tot de landmacht, die zich in allerlei bochten wringt om aan de burger te laten zien dat ze 'nuttig' bezig zijn.
Van elfstedentochtveger tot jezelf hoereren op een podium voor de Vrede van Utrecht, en zo gaan de voorbeelden maar door en door..
Het enige wat de burger denkt is dat men blijkbaar niet druk is, en kijkt vervolgens wat er in het nieuws is:
- de zoektocht van Ruben & Julian -> combattrackers van het Korps.
- antipiraterij -> vloot en korps
- koopvaardijbescherming -> korps
- Kunduz -> Marechaussee en korps
- anti-drugs in de West -> marine en korps
- patriots -> landmacht, maar dan wel met 600 (!) man.
Jaloers? Verre van, ik ben met mijn werk bezig. En godzijdank heb ik een werkgever die in de positie is om dat soort 'ludieke' acties af te wijzen omdat dat 0,0 met werk te maken heeft.
En jij?
Je hebt het geprobeerd hé? Hardop praten achter je pc'tjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:09 schreef samthegreat5 het volgende:
Probeer het, en je klinkt echt een beetje als hem
Ik heb die zin bedacht/zelf getypt. Zijn karakteristieke letterklank is die slissende sh.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt het geprobeerd hé? Hardop praten achter je pc'tje
Even een paar aanvullingen gedaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:21 schreef Rave_NL het volgende:
- antipiraterij -> vloot en korps + KL (Raven)
- Kunduz -> Marechaussee en korps + KM, KLU en KL
- patriots -> landmacht + KLU, maar dan wel met 600 (!) man.
Jaja, iets in mij zegt dat je hem hardop hebt uitgesproken achter je pcquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb die zin bedacht/zelf getypt. Zijn karakteristieke letterklank is die slissende sh.
Ja, ik heb hem ook wel eens in de badkamer voor de spiegel uitgesprokenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaja, iets in mij zegt dat je hem hardop hebt uitgesproken achter je pc
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem ook wel eens in de badkamer voor de spiegel uitgesproken![]()
Kijken hoe goed ik Connery na kon doen
Links voor de niet twitterianen bitttequote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op de Twitterz zijn ze er nogal lyrisch over... Wsl omdat de baas dat zegt...
https://twitter.com/search?q=kraantje%20pappie&src=typdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Links voor de niet twitterianen bittte
Wordt verstrekt, is alleen van een dusdanig kwaliteit dat ik er al drie kwijt ben... Die pootjes breken af...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
Het naamplaatje voor het DT, wordt dat verstrekt of is dat eigen aanschaf?
Klinkt als m'n pio, gvd dat scharnier bij het handvat is nu al naar de knoppen, terwijl hij net nieuw is. En zo is het net zo bij minstens de helft van de pio's die afgelopen week zijn gebruikt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wordt verstrekt, is alleen van een dusdanig kwaliteit dat ik er al drie kwijt ben... Die pootjes breken af...
Of zou het aan jouw superman krachten liggen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wordt verstrekt, is alleen van een dusdanig kwaliteit dat ik er al drie kwijt ben... Die pootjes breken af...
Die schep?...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:43 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Klinkt als m'n pio, gvd dat scharnier bij het handvat is nu al naar de knoppen, terwijl hij net nieuw is. En zo is het net zo bij minstens de helft van de pio's die afgelopen week zijn gebruikt.
Kwam prima van pas met kamperenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die schep?...
Ik weet niet eens waar ik dat ding heb liggen...
Nutteloos artikel.
die pioschop heeft mij anders eens goed geholpenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die schep?...
Nutteloos artikel.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of zou het aan jouw superman krachten liggen?
An sich handig om een WLP mee te graven, of om op boompjes in te slaan maar verder ook niet echt briljant nee.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die schep?...
Nutteloos artikel.
Hehequote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:57 schreef Erasmo het volgende:
ER het is negen uur op een vrijdagavond, wat doe je nog op je hotelkamer
Wat een verhalenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:58 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.Maar ik en m'n 2 buddies hadden wel een van de beste WLP's, we gingen daar ook in liggen, was prima te doen je moet alleen eerst met je voeten erin en daarna met de rest van je kadaver. Dus ik als eerst, ging prima, daarna opsvest en wapen. Vervolgens gaat m'n buddy er in en trekt ie op de een of andere vage manier de poncho mee waar alle plagen op lagen en IK dus onder zat
![]()
Gevolg, m'n wapen, opsvest en ik vol onder het zand en gras, en ik hoorde zo'n andere vent lachen dus ik dacht dat hij het was en niet m'n buddy (hoorde ik pas achteraf), dus na de WLP wacht heb ik niet zulke vriendelijke woorden richting die vent gebruikt, en ik was echt kwaad, omdat ik dacht dat het een kutgrap was, maar het was gewoon m'n buddy die het weer verneukt had.
Was ook nog een mooie, we zaten eenmaal in de WLP en we hoorden schoten voor en links van ons, en noteerden dat dus, aangezien we dachten dat het er allemaal bij hoorde. En zo ineens vanuit het niets, pang ! Ik keek m'n bud aan en zei huh? Een schot achter ons?? Verder niets meer gehoord, bleek dat er paniek was ontstaan in de achterwaartse 360 omdat zo'n vent het laden en de veiligheidscheck in een had gedaan.![]()
![]()
![]()
Beste was nog, hij zei niks, dus iedereen lag daar een half uur lang met z'n wapen in de aanslag omdat ze dachten dat ze werden aangevallen
[..]
An sich handig om een WLP mee te graven, of om op boompjes in te slaan maar verder ook niet echt briljant nee.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hehe
Uitrusten voor morgen en bierzuipen
En we hebben een balkon. Dus roken en senang zijn.
Dat ja...quote:
Dat is dan ook het enige...quote:Kwam prima van pas met kamperen
Ik had een wmr van de BVE, die het belang benadrukte van het graven van een fatsoenlijke WLP. Persoonlijk ben ik toch meer van een camo net over jezelf heen trekken, maar als je een week ergens moet liggen kan ik 't wel snappen als je een gat in de grond wil hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige...
Schuttersputten, WLP en dat soort flauwekul is nog van de koude oorlog. En dan nog, dan bel ik de genie wel met een grondboor/ bergingstank/ genietank/ WLS...
Wat ben ik blij dat de KM zich distantieert van zulke ongein.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat ja...
[..]
Dat is dan ook het enige...
Schuttersputten, WLP en dat soort flauwekul is nog van de koude oorlog. En dan nog, dan bel ik de genie wel met een grondboor/ bergingstank/ genietank/ WLS...
Een hoop blabla... Ik heb die BVE'ers anders niet zien graven in Afghanistan...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik had een wmr van de BVE, die het belang benadrukte van het graven van een fatsoenlijke WLP. Persoonlijk ben ik toch meer van een camo net over jezelf heen trekken, maar als je een week ergens moet liggen kan ik 't wel snappen als je een gat in de grond wil hebben.
Doen ze sinds 1946 weer elke zomer op onze strandenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:25 schreef jitzzzze het volgende:
Ik wel Duitsers zien graven afgelopen zomer
Precies, maar dichtgooien ho maarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doen ze sinds 1946 weer elke zomer op onze stranden
Zeg er wat vanquote:
Ik hoop niet dat je daar ervaring mee hebt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo een pioschop is somswel handig om iemand de hersenpan mee in te slaan
Je hoeft maar 4 woorden te kennen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ik spreek überhaupt maar 1 woord Duits
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ik spreek überhaupt maar 1 woord Duits
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]Wo is het dan nog altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen ik verdwaald was in Duitsland konden ze me niet vinden toen ik belde en zei dat ik in de einbahnstrasse stond...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die het snapt. Na al die jaren word ik er een beetje emotionaal van
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand die het snapt. Na al die jaren word ik er een beetje emotionaal van
Toen hadden ze je vast en zeker weer snel gevondenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen ik verdwaald was in Duitsland konden ze me niet vinden toen ik belde en zei dat ik in de einbahnstrasse stond...
Ik wist niet dat de reeperbahn eenrichtingsverkeer wasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen ik verdwaald was in Duitsland konden ze me niet vinden toen ik belde en zei dat ik in de einbahnstrasse stond...
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de reeperbahn eenrichtingsverkeer was
Geen ervaring mee hehequote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[quotervaring mee
g]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 28 juni 2013 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je daar ervaring mee hebt.
Duidelijk tochquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:44 schreef jitzzzze het volgende:
Zit ie nou weer op zijn prutspad te fokken?
Hail hailquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:43 schreef jitzzzze het volgende:
ER, ouwe homo, mijn pakketjesgebeden zijn verhoord
Hij wordt wél steeds beter in quoten en tikkenquote:
Het is ongeloveloosquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij wordt wél steeds beter in quoten en tikken
Kop dicht ouwequote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:44 schreef jitzzzze het volgende:
Zit ie nou weer op zijn prutspad te fokken?
quote:
En ik maar hopen eindelijk van de jostiband af te zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Gaat pas eng worden als hij weet hoe hij vanaf de tablet een yt-linkje naar de grenadiersmars weet te posten
Of het nieuwe infantarieliedquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik maar hopen eindelijk van de jostiband af te zijn
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Jullie zijn allemaal tuig, allemaal tuig![]()
Gespeeld door de famfare?quote:
Ja, ja, had al gezien infantarie ipv infanterie, had geen zin om te editenquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ja, had al gezien infantarie ipv infanterie, had geen zin om te editen
quote:
Ik voel mij nu heel infantielquote:
Probeer je nou gewoon te zeggen dat de KL zou moeten streven naar een professionele uitstraling?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Juist het tegenovergestelde...
Puma is een verzuurde pleun die het slachtoffer geworden is van de bezuinigingen en die met het vingertje gaat wijzen richting hunnie.
Nogmaals, het Korps maakt zich niet finaal belachelijk door zich te verlagen tot han&spandienst, in tegenstelling tot de landmacht, die zich in allerlei bochten wringt om aan de burger te laten zien dat ze 'nuttig' bezig zijn.
Van elfstedentochtveger tot jezelf hoereren op een podium voor de Vrede van Utrecht, en zo gaan de voorbeelden maar door en door..
Het enige wat de burger denkt is dat men blijkbaar niet druk is, en kijkt vervolgens wat er in het nieuws is:
- antipiraterij -> vloot en korps
- Kunduz -> Marechaussee en korps
- patriots -> landmacht, maar dan wel met 600 (!) man.
Jaloers? Verre van, ik ben met mijn werk bezig. En godzijdank heb ik een werkgever die in de positie is om dat soort 'ludieke' acties af te wijzen omdat dat 0,0 met werk te maken heeft.
En jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Oh, dat was ook een goede seriequote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Jullie kunnen me wat. Ik ga peuk doen, dan tukkie doen![]()
Wij willen graag 3 uur pauze in de middag, dat half uurtjes is zo 2007 en vrijdag word film kijk dagquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:09 schreef AchJa het volgende:
Wat de neuk... Ik zit net een nieuwsbrief van de school van de kids te lezen... Na een enquete in groep zeven/ ouders leerlingen groep zeven (fucking 5e klas) is men voornemens om een leerlingenraad in het leven te roepen want ouders wilden inspraak van leerlingen...
Het is GODVERDOMME een lagere school idioten!!!!
Jeeeeeezus. 1 april valt vroeg dit jaar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:09 schreef AchJa het volgende:
Wat de neuk... Ik zit net een nieuwsbrief van de school van de kids te lezen... Na een enquete in groep zeven/ ouders leerlingen groep zeven (fucking 5e klas) is men voornemens om een leerlingenraad in het leven te roepen want ouders wilden inspraak van leerlingen...
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:09 schreef AchJa het volgende:
Gekopieerd uit die pdf:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jeeeeeezus. 1 april valt vroeg dit jaar.
Dat was vroeguh, toen je ook je vinger nog moest opsteken om te vragen of je naar de wc mocht. En je netjes ja juf, of nee meester zei.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:17 schreef AchJa het volgende:
Denk je dat je alles gehad hebt vandaag lees je dit... Lagere school = Bek dicht, zitten en rijtjes klossen.
Tijd voor een overplaatsing.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:09 schreef AchJa het volgende:
Dat vond ik al verbazingwekkend... Maar een leerlingenraad... Mijn god, echt he, hoe ver moeten we doorslaan in dit overlegcircus.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
Dat was vroeguh, toen je ook je vinger nog moest opsteken om te vragen of je naar de wc mocht. En je netjes ja juf, of nee meester zei.
Nu noemen ze de onderwijzers gewoon bij hun voornaam, zelfs de kleinsten al.
Kinderen hebben ook rechten jahquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat vond ik al verbazingwekkend... Maar een leerlingenraad... Mijn god, echt he, hoe ver moeten we doorslaan in dit overlegcircus.
Tot er bij defensie voorafgaand aan een opdracht/taak/oefening/missie eerst uitgebreid met alle manschappen overlegd wordt wat een ieder er van denktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat vond ik al verbazingwekkend... Maar een leerlingenraad... Mijn god, echt he, hoe ver moeten we doorslaan in dit overlegcircus.
Precies, corvee enzoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja recht op huiswerk en andere kutklussen.
Jah, en door een beslissing alhier in de gemeenteraad hebben vrouwen die werken met schoolgaande basisschoolkinderen eerdaags weer alleen recht op het aanrechtquote:
Als je de tijd hebt mogen er best suggesties aangedragen worden, maar over het algemeen is het gewoon voorwaarts mars en dienen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tot er bij defensie voorafgaand aan een opdracht/taak/oefening/missie eerst uitgebreid met alle manschappen overlegd wordt wat een ieder er van denkt
Is normaal toch? Zo gaat het in mijn werk ook hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je de tijd hebt mogen er best suggesties aangedragen worden, maar over het algemeen is het gewoon voorwaarts mars en dienen.
Vertel?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jah, en door een beslissing alhier in de gemeenteraad hebben vrouwen die werken met schoolgaande basisschoolkinderen eerdaags weer alleen recht op het aanrecht
Dat is wél zinvol ja, maar een officiële leerlingenraad van kinderen tussen de 4 en 12 jaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:37 schreef Erasmo het volgende:
Een soort van klankbord is tot daar aan toe, soms kan het best handig zijn om bijvoorbeeld te weten welk speeltoestel ze graag op het schoolplein willen.
Nieuwe schooltijden en continurooster vanaf het schooljaar 2013-2014: elke dag van 8.30 tot 14.15 uur en alle kinderen blijven op school tijdens de middagpauze.quote:[..]
Vertel?
Omdat de vrouwen in de meeste gevallen al de part-timers zijn. Partners werken full-time en hebben hogere functie en salaris. Collega van mij moet hierdoor waarschijnlijk echt stoppen met werken omdat ze terug zou moeten van 4x6 per week naar 5x4 per week.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:45 schreef Erasmo het volgende:
Grappig dat je het over vrouwen ipv. ouders hebt.
Dat is de keuze die je zelf maakt, als je na je zwangerschapsverlof weer fulltime aan de slag gaat heeft dat een marginaal effect op je loon en functie en kan je man parttime gaan werken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat de vrouwen in de meeste gevallen al de part-timers zijn. Partners werken full-time en hebben hogere functie en salaris. Collega van mij moet hierdoor waarschijnlijk echt stoppen met werken omdat ze terug zou moeten van 4x6 per week naar 5x4 per week.
Praktijk die ik zie, is dat door zwangerschappen en de afwezigheid daardoor van vrouwen, zij minder makkelijk 'carriere' maken dan hun partner, die hooguit een dag per week ouderschapsverlof neemt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat is de keuze die je zelf maakt, als je na je zwangerschapsverlof weer fulltime aan de slag gaat heeft dat een marginaal effect op je loon en functie en kan je man parttime gaan werken.
Gewoon scheren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Lui, wat vinden jullie van stoppels/baard als je vlekkenpak draagt?
Ik heb een tere klotehuid ook gedeeltelijk van de psoriasis waardoor ik als het even kan zo min mogelijk probeer te scheren. Anders krijg ik barsten, uitslag, etc.quote:
Oh god je bent er zo 1.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb een tere klotehuid ook gedeeltelijk van de psoriasis waardoor ik als het even kan zo min mogelijk probeer te scheren. Anders krijg ik barsten, uitslag, etc.
Feli!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |