Nee, het was geen remlicht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh whehehe
Modje, pas TT ff aan aub
ahhhh, duidelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Meerdere items, maar i.i.g. een stuurstang. Ook wel inner tie rod genaamd.
Het is bijna Selektvracht niveauquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ahhhh, duidelijk
Maar wel klote voor de klanten idd die stakingen.
Dan ben je de hele dag thuis, zie je die knakker stoppen voor je deur, en hij gooit een niet thuis briefje in je bus en weg is ie.quote:
Dat zijn geen praktijken idd. Gewoon te lui zijn om een paar seconden te wachten,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ben je de hele dag thuis, zie je die knakker stoppen voor je deur, en hij gooit een niet thuis briefje in je bus en weg is ie.
Al meerdere keren hier gebeurdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zijn geen praktijken idd. Gewoon te lui zijn om een paar seconden te wachten,
Dat niet, maar toen BB begon te postenquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat niet, maar toen BB begon te postenHet leek wel een dijkdoorbraak, alsof ik al weken niet op de witte scooter gezeten had
bij mij was het spetterpoep, dus de druk per vierkantecentimeter was lager.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt niet normaal man, 5 minuten lang. Er zit nu een barst in het glazuur
Ik had ook spetterpoepquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
bij mij was het spetterpoep, dus de druk per vierkantecentimeter was lager.
Kan ik eindelijk mijn nieuwe computer bouwenquote:
En ik maar wachten op de kad zijn kudquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk mijn nieuwe computer bouwen![]()
Alleen voor Windows moet ik nog ff een nieuwe usb-stick halen in de stad want m'n andere ligt nog op het werk
Drie rondjes achteruit om je huis lopen en niet aan vis denken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:33 schreef Tietmans het volgende:
Dinsdag vooropkomst.
Word ik wakker net. Neus helemaal vol, en aan het hoesten.
Lekker is dit.
Iemand nog gouden tips om hier zo snel mogelijk vanaf te komen?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Drie rondjes achteruit om je huis lopen en niet aan vis denken.
Gouden tip is er helaas niet, behalve rustig aan doen. In bed blijven liggen en desnoods dinsdag zeggen dat je ziek bent en niet mee kan sporten.quote:
Ik ga er gewoon vanuit dat het goed komt, ik heb nog een paar dagen.quote:
Jawel man, je moet ze dan allemaal uitschelden 's morgens. En als echte motivator moet je de Full metal jacket soundboard downloaden en daar iedereen mee motiveren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:47 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat het goed komt, ik heb nog een paar dagen.
Maar als ik snachts iedereen wakker houd met mijn gehoest, dan heeft niemand veel karakter de volgende ochtend.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:33 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)eders-srebrenica-af/
Lotusss en ik.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:54 schreef Tietmans het volgende:
Veteranendag morgen.
Gaat er nog iemand?
Mijn pa gaat
Ah te gek,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss en ik.
Wij gaan straks al, hotel geboekt.
Ik loop helaas niet mee ivm medicatie. Maar zal ze opwachten op malieveld.
Jou pa veteraan?
Moet gvd ergens in huis liggen, maar weet niet waar. Klote zooi.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tering ER koop gewoon een sigarenkistje waar je al die bende in dumpt.
Toppiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:58 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ah te gek,
Na mijn werk fiets ik ook langs het malieveld en ga ik een kijkje nemen.
Ja, ex-officier. Ook 6 maanden naar Bosnie geweest toen ik nog een klein ventje was.
quote:
Wat Erasmo zegt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gestructureerd zoeken, alles sector voor sector uitkammen
Moet ergens liggen in een doosje. Maar God weet waar ik dat diG heb gelaten, zo groot is ons apto ook weer nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gestructureerd zoeken, alles sector voor sector uitkammen
Die ben ik nog niet tegen gekomen tijdens mijn werkzaamheden en ik kan u dus ook niet helpen met het lokaliseren. Mijn excuses!quote:
Reeds gecheckedquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegen gekomen tijdens mijn werkzaamheden en ik kan u dus ook niet helpen met het lokaliseren. Mijn excuses!
Opties waar die zou kunnen liggen (naar mijn idee) :
• Rariteitenkabinet
• De tassen met legerspullen die in de kast in de gang staan
• De kast in de woonkamer naast het rariteitenkabinet
Lades in het kantoor?quote:
Je hebt hem gevonden?quote:
Verder zoeken dan ipv hier te miepen.quote:
Mijn battons zitten er op, niet de DiG. Dus nee, zit het ook niet opquote:
Ik geef de kadden de schuldquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
de schoenen die je morgen/vorig jaar aan had
ff met hem zitten kietelen, maar helaas, ook nietquote:
Waar doe je dat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Fuck it, dan maar klein model.
heb de "oorkonde" hier wel liggen, dan maar een nieuwe aanvragen groot model.
Dat moet ik ff uitzoeken. Waarschijnlijk bij de onderscheidings commissie. Ik heb de oorkonde hier liggen, en adhv mijn RegNr kunnen ze dat toesturen.quote:
Die kan je gewoon op het waterlooplein kopen hoor.quote:
ik zal ff de lokale Prins Carnaval vragenquote:
nep veteranenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die kan je gewoon op het waterlooplein kopen hoor.
Ook op marktplaatsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die kan je gewoon op het waterlooplein kopen hoor.
Gek genoeg lopen er dus veel mensen rond die zich "veteraan" noemen maar eigenlijk gewoon Bogus hero's zijnquote:
Jup, eigenlijk zou je je veteranenpas zichtbaar moeten dragenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gek genoeg lopen er dus veel mensen rond die zich "veteraan" noemen maar eigenlijk gewoon Bogus hero's zijn
Reken er helaas niet op dat je het morgen hep. Gaan nog wel ff duren ivm de achterstandquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
YES!
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)t-actievoerders.html
We pikken ze er zelf wel uitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jup, eigenlijk zou je je veteranenpas zichtbaar moeten dragen
Als die inner tie rod maar aankomt, de rest zal me echt jeuken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Reken er helaas niet op dat je het morgen hep. Gaan nog wel ff duren ivm de achterstand
Hij zit gewoon op die paarse trui die je ook al niet kon vinden.quote:
Of hij heeft hem allang opgespeld, vergelijk het met lui die hun zonnebril zoeken terwijl die in hun haar zitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij zit gewoon op die paarse trui die je ook al niet kon vinden.
Ik ben eens een half uur op zoek geweest naar mijn hemd terwijl ik het aan hadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of hij heeft hem allang opgespeld, vergelijk het met lui die hun zonnebril zoeken terwijl die in hun haar zit
hehequote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ben eens een half uur op zoek geweest naar mijn hemd terwijl ik het aan had
Aanlijnen zou je ze moetenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Jullie zijn allemaal tuig, tuig wat ik je zeg
Wij ook van jou.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Jullie zijn allemaal tuig, tuig wat ik je zeg
Lotusss gaat rechtstreeks van haar werk naar Den Haag, ik over 1 uurtje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wij ook van jou.
En niet pissig worden als Lotusss er straks is en de DIG in één keer pakt.
En Lotusss even bellen en vragen of zij weet waar je DiG ligt een idee?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss gaat rechtstreeks van haar werk naar Den Haag, ik over 1 uurtje.
2 overnachtingen geboekt
Weet ze ook nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En Lotusss even bellen en vragen of zij weet waar je DiG ligt een idee?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet ze ook niet![]()
Maakt niet uit, ik draag het klein model wel
Ik kan ook niet. Maar ik verwacht wel dat er een stream zal zijn waarop in ieder geval het defilé gestreamd gaat worden.quote:
Waarheid deze!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aanlijnen zou je ze moeten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:23 schreef Rave_NL het volgende:
RIP Koninklijke Landmacht.
1814-2013Wat een ellende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:23 schreef Rave_NL het volgende:
RIP Koninklijke Landmacht.
1814-2013Wat is deze...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laten we het hopen... Gvd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:34 schreef m.k het volgende:
Ik kan hem niet zien, hebben ze het al verwijderd?
Even de m. voor youtube weghalen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:34 schreef m.k het volgende:
Ik kan hem niet zien, hebben ze het al verwijderd?
Op het nieuws zei zo'n hoge pief dat ze met dit nieuwe "strijdlied" een jongere doelgroep willen aanspreken die door dit lied meteen bij het leger willen!quote:
Maar dat is ook zo, 10-15 jarige gaan dit soberso tof vindenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het nieuws zei zo'n hoge pief dat ze met dit nieuwe "strijdlied" een jongere doelgroep willen aanspreken die door dit lied meteen bij het leger willen!
Uhuh.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar dat is ook zo, 10-15 jarige gaan dit soberso tof vinden
Dit is dan ook KL promotie materiaalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Maar die willen echt niet meteen aanmelden bij de luchtmacht hoor
Daarom is het ook het infanterielied. Muts.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Maar die willen echt niet meteen aanmelden bij de luchtmacht hoor
Voor mij ook hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ook goed!!
Voor mij zijn ze allemaal hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:40 schreef Rave_NL het volgende:
Ik weet trouwens niet wat erger is, deze of de vorige keer dat ze een ludiek nummer opnamen...Die is wel vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |