Dat is waarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja maar die ga ik dan écht niet opnieuw kopen hè
Hier was het echt uitgegroeid tot de Robert en Laura tune.quote:
En het past ook zo goed bij de scènequote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Hier was het echt uitgegroeid tot de Robert en Laura tune.
Inderdaad. Vooral ook dat moment van uitzoomen bij Robert.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En het past ook zo goed bij de scène
Waarmee ze op een prachtige manier uitbeelden dat-ie alleen achterblijftquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral ook dat moment van uitzoomen bij Robert.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mailtje sturen naar de redactie van GTSTquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:52 schreef zakpatat90 het volgende:
Dat shirtje van Nina vandaag en gisteren, waar zou je dat kunnen kopen of hoe zou ik erachter kunnen komen?
Die is leuk ja!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:52 schreef zakpatat90 het volgende:
Dat shirtje van Nina vandaag en gisteren, waar zou je dat kunnen kopen of hoe zou ik erachter kunnen komen?
Hij was op zoek naar zn vader, en zn moeder woonde ergens ver weg. Dus om zn familie beter te leren kennen besloot hij in Meerdijk te blijven.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef Meke het volgende:
Waarom woont Tim ook alweer niet bij zijn moeder?
ik zat vanavond ook al te denken hoe ik zou reageren als ik bianca was.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:23 schreef amaranta het volgende:
Ik zou me de ogen uit mn kop schamen als ik Tims moeder was.
O. Ja dat wist ik eigenlijk welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij was op zoek naar zn vader, en zn moeder woonde ergens ver weg. Dus om zn familie beter te leren kennen besloot hij in Meerdijk te blijven.
Volgens mij moet hij er ook uit ja voor 3 maandenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |