Alleen daarom al is het verstandig om het bij te houden. Ik maak morgen misschien wel een filmpje hoe mijn schema eruit ziet zodat je daar wellicht wat inspiratie uit kunt halen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm ik hou het nog niet precies bij qua calorieën omdat ik iedere dag eigenlijk wel wat anders eet, de ene dag muesli 's morgens, dan een eitje en dan weer brinta.
Dat heb ik ook wel op trainingsdagen gehad, was niet echt fijn
quote:
Ik maak morgen misschien wel een filmpje zodat jullie kunnen zien hoe het eruit ziet. Ik zie daarbij wel liever dat jullie een eigen maken en die tweaken naar wens. Zo super moeilijk is het niet. Indien je na het kijken toch nog zoiets hebt van "Doe mij die file maar", dan kun je altijd DM'en zodat we het e.e.a. kunnen bespreken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:50 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wil er ook graag wat voor neerleggen
Bedankt. Excel is niet mijn sterkste puntquote:Op zondag 30 juni 2013 04:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen daarom al is het verstandig om het bij te houden. Ik maak morgen misschien wel een filmpje hoe mijn schema eruit ziet zodat je daar wellicht wat inspiratie uit kunt halen.
[..]
[..]
Ik maak morgen misschien wel een filmpje zodat jullie kunnen zien hoe het eruit ziet. Ik zie daarbij wel liever dat jullie een eigen maken en die tweaken naar wens. Zo super moeilijk is het niet. Indien je na het kijken toch nog zoiets hebt van "Doe mij die file maar", dan kun je altijd DM'en zodat we het e.e.a. kunnen bespreken.
Ik had ook even gekeken. Zag ergens dat ik iets uit een dropdownlist kon selecteren maar had geen idee hoe of waar ik die lijst kon en moest makenquote:Op zondag 30 juni 2013 04:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alleen daarom al is het verstandig om het bij te houden. Ik maak morgen misschien wel een filmpje hoe mijn schema eruit ziet zodat je daar wellicht wat inspiratie uit kunt halen.
[..]
[..]
Ik maak morgen misschien wel een filmpje zodat jullie kunnen zien hoe het eruit ziet. Ik zie daarbij wel liever dat jullie een eigen maken en die tweaken naar wens. Zo super moeilijk is het niet. Indien je na het kijken toch nog zoiets hebt van "Doe mij die file maar", dan kun je altijd DM'en zodat we het e.e.a. kunnen bespreken.
Alleen een Smith dusquote:Hallo,
Bij deze een reactie op je vraag om binnenkort eens te komen sporten. Aangezien we druk bezig zijn is deze mail iets aan de late kant.
Wanneer je geïnteresseerd bent om een keer bij ons te komen sporten dan kost jou dit niks om een keer 7-dagen te komen proberen. Mocht je dat dus interessant vinden dan kom je een keer naar de club toe tijdens personeelstijden en dan helpen we je graag verder.
Op je vraag voor de bankdrukbench en het squatrek heb ik minder nieuws, aangezien we met bepaalde veiligheid rekening moeten houden (zoals mensen die snachts alleen komen sporten) hebben wij een smith machine met een vaste stang in. Dit omdat dit je de mogelijkheid tot veiligheid geeft wanneer alleen aanwezig.
In Sittard gaan we vanaf 1-7-2013 open, daar kun je ook binnen (als lid) en kun je wel gebruik maken van de losse stang in de bankdruk/squatrek/shoulderpress etc.
Graag hoor ik of dit voldoende informatie voor jou is.
Met sportieve groet,
quote:
Dit dus.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:28 schreef Nic1 het volgende:
Ik heb gewoon in Excel een lijstje gemaakt met alle producten die ik vaak eet en de voedingswaarde/macro's ernaast, zo ingewikkeld hoeft het allemaal niet te zijn.
Beter ditquote:Op zondag 30 juni 2013 16:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.blessureproducten.com/rowo-sportgel-100-ml.html
Dat spul is echt een wondermiddel. Werkt beter dan ijs en ibuprofen bij elkaar en in tegenstelling tot NSAIDs als ibu, remt het het geneesingsproces niet
wietcream is nog beterquote:Op zondag 30 juni 2013 16:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.blessureproducten.com/rowo-sportgel-100-ml.html
Dat spul is echt een wondermiddel. Werkt beter dan ijs en ibuprofen bij elkaar en in tegenstelling tot NSAIDs als ibu, remt het het geneesingsproces niet
Tering duur boekquote:Op zondag 30 juni 2013 21:07 schreef slacker_nl het volgende:
Vandaag dit boek gekocht: http://www.bol.com/nl/p/sportvoeding/1001004002073001/ Zag 'm liggen in de boekhandel en dacht. Die ga ik kopen, en gedaan.
Valt wel mee, ik heb duurdere stukken papier.quote:
Tsja als je je eigen gym hebt die er zo uit zietquote:Op zondag 30 juni 2013 22:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet verwacht dat John Cena 260 kon squatten
Zou die ook met mij gedeeld kunnen worden aub?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:08 schreef no1uknow het volgende:
Cookbook staat inmiddels ook op de FOK! bodybuilding dropbox folder.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:08 schreef no1uknow het volgende:
Cookbook staat inmiddels ook op de FOK! bodybuilding dropbox folder.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zou die ook met mij gedeeld kunnen worden aub?
Die weet ik niet meer, ik gebruik het eigenlijk nooit.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:28 schreef no1uknow het volgende:
dan maar zo: dm je dropboxmail even dan voeg ik je toe
ik neem aan dat de beheerder van de gedeelde folder hier mee akkoord gaat?
de 2 dm's die ik heb gekregen heb ik toegevoegd, als je alleen het anabolic cookbook bedoelde:quote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die weet ik niet meer, ik gebruik het eigenlijk nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |