die stem, die irritante liedjes, gegiebel etc. etc.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:15 schreef alors het volgende:
Hoe kun je haar nou haten? Dat je haar muziek niks vind, okay, maar tis toch zo'n poppetje
Dat is verdwenen. Pino was mij laatst ookal voor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:17 schreef Againzender het volgende:
Whatever happened to the last poster opens a new one
pas je in mn backpack?quote:
muziek is kut, maar volgens mij kom ik straallam thuis ik ik met haar zou gaan stappen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die stem, die irritante liedjes, gegiebel etc. etc.
Die zijn allemaal liefquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die stem, die liedjes, gegiebel etc. etc.
Vast welquote:
om te beginnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Anouk mag wel eens verbannen worden van de radio.
dan mag je wel mee!quote:
Nooit! Eindelijk een fatsoenlijk Nederlands artiest en nummerschrijfsterquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Anouk mag wel eens verbannen worden van de radio.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nooit! Eindelijk een fatsoenlijk Nederlands artiest en nummerschrijfster
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nooit! Eindelijk een fatsoenlijk Nederlands artiest en nummerschrijfster
quote:
probeer je het me nu te ontraden?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Je sjouwt je alleen helemaal scheel ben ik bang
dat wel! Tegenovergestelde van Rihannaquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ze zingt het tenminste met volle overgave en passie
Nee. Ik waarschuw je alleen alvast.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
probeer je het me nu te ontraden?
Net als Beyoncé schreeuwen die alleen maarquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wel! Tegenovergestelde van Rihanna
ik denk dat ik dan wel een goede beloning verdienquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Ik waarschuw je alleen alvast.
Haten op Queen Beyquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net als Beyoncé schreeuwen die alleen maar
inderdaadquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net als Beyoncé schreeuwen die alleen maar
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan wel een goede beloning verdien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Ik zie de foto's en die auto kan rechtstreeks naar sloop. Tenzij de eigenaar houdt van een artistiek interieur.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:37 schreef henkde_j het volgende:
Ongelukjes met verf
Maar dit is toch niet NOS waardig
Wat in die spoiler staat is wel een enorm kromme zin. Die hond zou moeten vloeken omdat zijn baasje met hém en tientallen liters verf door de stad rijdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
vertelquote:
Tripjes naar de bierstand enzulks.quote:
in de backpack?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tripjes naar de bierstand enzulks.
Zaklopendquote:
ik heb liever niet dat je op mn zak gaat staanquote:
Ja dus en?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat! Ik heb al tijden geen topic gekaapt
Geef maar toequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:47 schreef rubbereend het volgende:
Ja hallo, het is niet de bedoeling dat Maria Mena dadelijk nog grappig ofzo ga vinden
Maar dit klinkt allemaal wel gezellig
Krijg je ook geen bierquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb liever niet dat je op mn zak gaat staan
nee, nu hangt ze de aansteller uit en maakt de irritante geluidenquote:
trampeling is niet zo mn dingquote:
quote:
nee, jij wel dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeg me dat je trampeling hebt moeten opzoeken
Ja.quote:
Op de één of andere vage manier windt deze zin me enorm op...quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:44 schreef rubbereend het volgende:
wat een saaie, kabbelende, zuigende kutplaat
zie je wel, we zijn het wel eens eens met elkaar!quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:44 schreef rubbereend het volgende:
wat een saaie, kabbelende, zuigende kutplaat
Waarom niet? Je haat dus om niks of om het haten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:47 schreef rubbereend het volgende:
Ja hallo, het is niet de bedoeling dat Maria Mena dadelijk nog grappig ofzo ga vinden
Maar dit klinkt allemaal wel gezellig
twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 27-06-2013 om 18:19:43Zometeen om 19:00 op 24Kitchen kun je zien hoe ik er niks van bak qua taart maken! Goddank was daar Rudolph van Veen to the rescue! reageer retweet
Noorsquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de één of andere vage manier windt deze zin me enorm op...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
zie je wel, we zijn het wel eens eens met elkaar!
dat is een hele rare redenatiequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom niet? Je haat dus om niks of om het haten?
mooi zijn we het daar over eensquote:
quote:
quote:
dequote:
Zeg dat dan!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dewas meer over wat ik zag op TV
sorryquote:
Ja, zo kan ik ook koken inderdaad!quote:
halen danquote:
Kom brengen danquote:
ik moet je ook al naar Lowlands dragenquote:
Laat ook maar weerquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moet je ook al naar Lowlands dragen
welke?quote:
Huh?quote:
welke moet ik laten? De taart of Lowlandsquote:
De taart. Die hebben ze op LL vast ook welquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke moet ik laten? De taart of Lowlands
ik heb Mandela gewoon nog gezien in Amsterdam. Gewoon op weg naar Scheltema kwam hij daar toevallig met Beatrix voorbij met de bootquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kom alleen maar Wim Kok tegen bij de plaatselijke AH...
Hallooo Minthyquote:
En ik zag vandaag Maria Mena nog lopen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:12 schreef Againzender het volgende:
Bedenk mij nu ik het journaal zie, en vanwege de posts eerder:
[..]
ik heb Mandela gewoon nog gezien in Amsterdam. Gewoon op weg naar Scheltema kwam hij daar toevallig met Beatrix voorbij met de boot
euh, ik was op weg naar Scheltema dus, niet Mandela
zou niet best zijn als zij nu ook aan de beademing lagquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik zag vandaag Maria Mena nog lopen.
bonsoirquote:
Goedendagquote:
Goedenavondquote:
quote:
Minthyquote:
Weinigquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Weinigaan op het moment, ben voor school bezig. Ik hoop vanavond de hele bats af te ronden en dan ga ik morgen maar eens ontslonzen
Gelukkig maar, als iedereen serieus zou zijn dan zou het hier doodsaai worden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]bats
*fap*
sorry, ik kan ook geen moment serieus doen
Ik ben op m'n werk al de hele dag serieus genoeg (behalve dan alles wat ik hier spuiquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als iedereen serieus zou zijn dan zou het hier doodsaai worden.
Die heb je al eens een keer gedeeld!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
Muis, hier nog een heel leuk country liedje voor je
Prachtige tekst(en nee, ik ben niet religieus)
Zat ik me opeens ook te bedenkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heb je al eens een keer gedeeld!
En die is leuk
Vreetbui?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Serieus, rond half 7 gegeten en echt veel, en zo straks nog 2 koekjes en nu begint mijn maag te rammelen. Echt
hier een halve pizza en een bapao, zou zo nog een bord pasta weg kunnen werken nu. Maar dat doe ik niet. Morgenochtend maar een paar botehammen meer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Serieus, rond half 7 gegeten en echt veel, en zo straks nog 2 koekjes en nu begint mijn maag te rammelen. Echt
Nee, dat gaat je verdomd lastig af gelukkig!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]bats
*fap*
sorry, ik kan ook geen moment serieus doen
Te snelle spijsvertering ben ik bang.quote:
klinkt heel bekend!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Te snelle spijsvertering ben ik bang.
Truste Muisquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mezelf mijn bed weer inschoppen.
Trusten, slaap lekker en dat de dromen je grootste dromen mogen overtreffen
Truste SC!quote:
Gelukkig, dacht dat iedereen hem al vroeg ging smeren.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mezelf mijn bed weer inschoppen.
Trusten, slaap lekker en dat de dromen je grootste dromen mogen overtreffen
Slaap lekker, beide!quote:
ik lig er eigenlijk nooit voor middernacht in. maar de radio staat uit nu.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht dat iedereen hem al vroeg ging smeren.
Hejquote:
Ik ga ook nooit voor middernacht naar bed. Lukt me dan ook gewoon niet om te slapen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik lig er eigenlijk nooit voor middernacht in. maar de radio staat uit nu.
misschien even wat aan doen, ik vind Roos wel tof.
dat heb ik ook. en om 6 uur weer wakker meestal, vooral in de zomer. en nu alle kinderen gewoon blijven pitten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit voor middernacht naar bed. Lukt me dan ook gewoon niet om te slapen.
daarom was het dus niet raarquote:
Ik dacht dat je bedoelde dat je dacht dat het geen FF was en het naar FF vond klinken.quote:
ik lul wel vaker langs anderen heen, dus niet zo raar ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je dacht dat het geen FF was en het naar FF vond klinken.
Minthy!quote:
Misschien moet je toch eens voor 12-en naar bedquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik lul wel vaker langs anderen heen, dus niet zo raar dit
zou nog kunnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Misschien moet je toch eens voor 12-en naar bed
quote:
quote:
El Pino!quote:
Het laatste beroepsproduct aan het verantwoorden voor mijn laatste portfolio. Tevens het laatste wat nog ingeleverd moet worden voor mijn eindgesprek, woei!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Wat ben je nu nog aan het doen dan?
Goed bezigquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
El Pino!
[..]
Het laatste beroepsproduct aan het verantwoorden voor mijn laatste portfolio. Tevens het laatste wat nog ingeleverd moet worden voor mijn eindgesprek, woei!![]()
En dat gaat deze nacht gemaild worden, klaar mee
ik heb nog een BBQ-chicken liggen, maar misschien ga ik mezelf verwennen met zo'n lekkere pizza uit de koeling in zo'n kartonnen doos van de AH. Prosciutto nogwat heet die geloof ik. om te vieren dat ik volgende week 4(!) dagen vrij heb!quote:
Een paar weken slapen lijkt me anders ook wel tof!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
En dan vieren dat je klaar bent![]()
Ik hoorde iets over champagne. Dagelijkse kater?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:16 schreef densmee het volgende:
Wat zit domien allemaal te janken gisteren ook al
hoi om 11:03 uur vergaat de wereld.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou toch voor seks gaan als ik nog maar 30 min had. Dat lijkt mij een beter plan dan bier zuipen.
Kun je wel zo hard rijden dat je hier optijd bent?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoi om 11:03 uur vergaat de wereld.
neuk0n?
De wereld is 6 min te laat met vergaan...quote:
Uuhhhquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De wereld is 6 min te laat met vergaan...
En ik maar wachten...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Uuhhh
Het was een leugentje voor eigen bestwil
Crisis wat een penisquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit topic
F&F / De tapir heeft een bijzondere penis
Station. Op doorreis.quote:
Waarom die 2 dingen niet gewoon combinerenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou toch voor seks gaan als ik nog maar 30 min had. Dat lijkt mij een beter plan dan bier zuipen.
Hmm daar heb ik niet aangedacht. Top plan!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom die 2 dingen niet gewoon combineren
Word zo'n geknoei.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom die 2 dingen niet gewoon combineren
Hallonquote:
Nog maar 3.5 uquote:
Weer terug naar 040?quote:
Je moet ook niet tijdens het stoten een slok proberen te nemenquote:
Af en toe een pauze als je maar een half uur hebt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je moet ook niet tijdens het stoten een slok proberen te nemen
Gewoon af en toe ff pauze voor een slokje...
Hou je het nog langer vol ook
Gratis tip voor de snelle komers onder ons
Met een beetje pechquote:
Ik zei ook de snelle komersquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:48 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Af en toe een pauze als je maar een half uur hebt?
Ajb nietquote:
Doorvingeren, bier op de punani en dan aflikken. Wees creatiefquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:50 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Hoe moeten de niet snelle komers het combineren dan?
Ik zie ook mogelijkhedenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doorvingeren, bier op de punani en dan aflikken. Wees creatief
Was het zo goed ja?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ajb niet
Ik wil nog steeds m'n 45 minuten terug van hun "optreden"...
Schiermonnikoog ja. En kost 3 uur maar ook nog half uurtje op t eiland zelf.quote:
Gelukkig tdf, hoef ik m zelden te horen.quote:
Je hebt een punt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doorvingeren, bier op de punani en dan aflikken. Wees creatief
Ik ben de dagen nogal eens kwijt tegenwoordig, altijd fijn dat SC meepost hier. Dat houdt het voor mij duidelijkquote:
Daar hoeft het geen vrijdag voor te zijn hoorquote:
Idd gewoon wanneer je er zin aan hebt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar hoeft het geen vrijdag voor te zijn hoor
En dat, maar toch prettig dat het op vrijdag nog net iets gekker isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar hoeft het geen vrijdag voor te zijn hoor
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig tdf, hoef ik m zelden te horen.
Leuk, nou met een halfuurtje ben je al in het mooie Friesland, vanaf dan wordt het alleen maar beter.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schiermonnikoog ja. En kost 3 uur maar ook nog half uurtje op t eiland zelf.
Nou volgens mij hadden we deze week ergens halverwege, of misschien zelfs op maandag, toch wel iets gekkere gesprekkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:53 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat, maar toch prettig dat het op vrijdag nog net iets gekker is
Dat was maandagquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou volgens mij hadden we deze week ergens halverwege, of misschien zelfs op maandag, toch wel iets gekkere gesprekken
Weinig weekendverhalen dit weekend vrees ik...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben de dagen nogal eens kwijt tegenwoordig, altijd fijn dat SC meepost hier. Dat houdt het voor mij duidelijk
Volgens mij was jij ook de aanstichtsterquote:
Krijg je he na het weekend. Ik had dat weekend ook niet genaaid.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens mij was jij ook de aanstichtster
Precies, ik herken dat, al die frustratie moet er dan uit!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Krijg je he na het weekend. Ik had dat weekend ook niet genaaid.
Dat ene stukje bij steenwijk is wel het mooist, waan je je nog even in nederland.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk, nou met een halfuurtje ben je al in het mooie Friesland, vanaf dan wordt het alleen maar beter.
Klopt, toen was ik ook helemaal in de warquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou volgens mij hadden we deze week ergens halverwege, of misschien zelfs op maandag, toch wel iets gekkere gesprekken
Oeh tof!! Ik ga langs de snelweg staanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weinig weekendverhalen dit weekend vrees ik...
Ik ga zaterdag wel een dagje naar Duitsland, dus ik zal zwaaien onderweg
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ene stukje bij steenwijk is wel het mooist, waan je je nog even in nederland.
Gelukkig kom ik zo wel weer eens dicht bij het cambuur stadion.
Cambuurstadion?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ene stukje bij steenwijk is wel het mooist, waan je je nog even in nederland.
Gelukkig kom ik zo wel weer eens dicht bij het cambuur stadion.
Liwaddenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:59 schreef alors het volgende:
[..]Tot Grou/Jirnsum is het nog mooi, daarna kom je in een paupergat terecht. Zodra je dat voorbij ben wordt het weer beter.
Jawel, maar dat is zondagquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, toen was ik ook helemaal in de war
[..]
Oeh tof!! Ik ga langs de snelweg staan![]()
Ga je niet naar Parkpop trouwens?
Misschien ga ik ook naar Parkpopquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is zondag
Ben zaterdagavond gewoon veilig thuis. Voor zover het er nu naar uitziet ga ik niet de kroeg in, dus zondag lekker uitgerust op Parkpop
Dat dacht ik al!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is zondag
Ben zaterdagavond gewoon veilig thuis. Voor zover het er nu naar uitziet ga ik niet de kroeg in, dus zondag lekker uitgerust op Parkpop
Jij wil via Groningen naar Leeuwarden? Met de trein zeker en dan langs Hurdegaryppppquote:
Nee, via Groningen naar Lauwersoogquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij wil via Groningen naar Leeuwarden? Met de trein zeker en dan langs Hurdegarypppp
Lekker in het boemeltje langs Buitenpost en Veenwoudenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij wil via Groningen naar Leeuwarden? Met de trein zeker en dan langs Hurdegarypppp
Je weet me te vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |