die stem, die irritante liedjes, gegiebel etc. etc.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:15 schreef alors het volgende:
Hoe kun je haar nou haten? Dat je haar muziek niks vind, okay, maar tis toch zo'n poppetje
Dat is verdwenen. Pino was mij laatst ookal voor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:17 schreef Againzender het volgende:
Whatever happened to the last poster opens a new one
pas je in mn backpack?quote:
muziek is kut, maar volgens mij kom ik straallam thuis ik ik met haar zou gaan stappen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die stem, die irritante liedjes, gegiebel etc. etc.
Die zijn allemaal liefquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die stem, die liedjes, gegiebel etc. etc.
Vast welquote:
om te beginnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Anouk mag wel eens verbannen worden van de radio.
dan mag je wel mee!quote:
Nooit! Eindelijk een fatsoenlijk Nederlands artiest en nummerschrijfsterquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Anouk mag wel eens verbannen worden van de radio.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nooit! Eindelijk een fatsoenlijk Nederlands artiest en nummerschrijfster
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nooit! Eindelijk een fatsoenlijk Nederlands artiest en nummerschrijfster
quote:
probeer je het me nu te ontraden?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Je sjouwt je alleen helemaal scheel ben ik bang
dat wel! Tegenovergestelde van Rihannaquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ze zingt het tenminste met volle overgave en passie
Nee. Ik waarschuw je alleen alvast.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
probeer je het me nu te ontraden?
Net als Beyoncé schreeuwen die alleen maarquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wel! Tegenovergestelde van Rihanna
ik denk dat ik dan wel een goede beloning verdienquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Ik waarschuw je alleen alvast.
Haten op Queen Beyquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net als Beyoncé schreeuwen die alleen maar
inderdaadquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net als Beyoncé schreeuwen die alleen maar
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan wel een goede beloning verdien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Ik zie de foto's en die auto kan rechtstreeks naar sloop. Tenzij de eigenaar houdt van een artistiek interieur.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:37 schreef henkde_j het volgende:
Ongelukjes met verf
Maar dit is toch niet NOS waardig
Wat in die spoiler staat is wel een enorm kromme zin. Die hond zou moeten vloeken omdat zijn baasje met hém en tientallen liters verf door de stad rijdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
vertelquote:
Tripjes naar de bierstand enzulks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |