twitter:4EverBlackEyed twitterde op donderdag 27-06-2013 om 11:50:39Zij zijn groot en ik ben klein
#nieteerlijk #kleinewereld reageer retweet
twitter:krioro twitterde op donderdag 27-06-2013 om 11:55:39Eindelijk uit de kast #hirlack #analbeads reageer retweet
Tof, had hem nog niet gezienquote:
quote:
Ja wilde die eigenlijk gewoon posten maar kwam toen M.I.A. tegen en moest daar het topic aan opdragen.quote:
twitter:iiSupanovah twitterde op donderdag 27-06-2013 om 11:52:17Donnie dat is don jones, anaal zonder condooms eet de beats op als een doosje bonbons reageer retweet
waarom echte twitter van krioro postenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:57 schreef Rijssi het volgende:
twitter:iiSupanovah twitterde op donderdag 27-06-2013 om 11:52:17Donnie dat is don jones, anaal zonder condooms eet de beats op als een doosje bonbons reageer retweet
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:57 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ja wilde die eigenlijk gewoon posten maar kwam toen M.I.A. tegen en moest daar het topic aan opdragen.
I LIKE IT!quote:
Dat is een kloon van Krioro's kloon is mij verteldquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:58 schreef wise het volgende:
[..]
waarom echte twitter van krioro posten
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:59 schreef Rijssi het volgende:
[..]
Dat is een kloon van Krioro's kloon is mij verteld
twitter:wise twitterde op donderdag 27-06-2013 om 11:55:39eindelijk geen virgin meer #fleshlight #winning reageer retweet
Neem jij ook een keer roze haarquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:00 schreef wolvendagen het volgende:
twitter:wise twitterde op donderdag 27-06-2013 om 11:55:39eindelijk geen virgin meer #fleshlight #winning reageer retweet
dank je voor de fijne avondquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:00 schreef wolvendagen het volgende:
Hehehehe. Hehe. Hehehe.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:00 schreef wolvendagen het volgende:
jawel, maar jouw doos en de fleshlight voelde hetzelfde aan. Beetje droog en strakquote:
Knap dat je dat weet zonder te voelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:03 schreef wise het volgende:
[..]
jawel, maar jouw doos en de fleshlight voelde hetzelfde aan. Beetje droog en strak
bijnaam van wd jaquote:
precies, dan zitten we op 1 lijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet zonder te voelendesalniettemin wel gelijk, want word niet geil van je
Was dat in je gothicfase?quote:
oh :$quote:
Dan telt het niet, want nu zou roze haar juist heel girly zijnquote:
Keihard op gesoptquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die hanenkam foto nooit gezien? Daar was 't ook roze
Mja, had het ook met langer haar hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan telt het niet, want nu zou roze haar juist heel girly zijn.
Ben jij dat??quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, had het ook met langer haar hoor.
[ afbeelding ]
Sorry voor de duckface
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor de duckface
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kusjePSN: Reneon01990
Dem dick sucking lipsquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor de duckface
oepsquote:
oiehhh daar heeft hij ze goed te pakken zegquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:12 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, tegenwoordig posten we dit soort shit op Facebook.
Heb je nu nog contact met Mur of heb je de mensen uit die periode helemaal achter je gelaten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor de duckface
quote:
Jaquote:
Nou hè. Daar hebben ze niet van terug.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
oiehhh daar heeft hij ze goed te pakken zeg
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je nu nog contact met Mur of heb je de mensen uit die periode helemaal achter je gelaten?
Ben jij de enige die geen gekkie meer is?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
Ik ben toevallig 2/3 weken terug weer naar een paar van die lui geweest van toen, was vet gezellig
Was echt jaren geleden, gingen chillen en bbq-en.
Tof. Ik kom zo af en toe ook nog mensen uit mijn duistere verleden tegen, nog steeds gezellig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
Ik ben toevallig 2/3 weken terug weer naar een paar van die lui geweest van toen, was vet gezellig
Was echt jaren geleden, gingen chillen en bbq-en.
hufterquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je nu nog contact met Mur of heb je de mensen uit die periode helemaal achter je gelaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
hufterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Meh, ze zijn wel wat ''normaler'' geworden, maar nog wel beetje hippie zeg maarquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ben jij de enige die geen gekkie meer is?
Klopt, is leuk! Op een gegeven moment gaat ieder z'n eigen weg en verlies je elkaar uit het oog, maar zo'n chill sessie is echt leuk, oude herinneringen ophalen enzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Tof. Ik kom zo af en toe ook nog mensen uit mijn duistere verleden tegen, nog steeds gezellig.
Luister je nog steeds naar punkquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh, ze zijn wel wat ''normaler'' geworden, maar nog wel beetje hippie zeg maar
Niet meer naar echte punk, wel nog naar (hard)rock. Ik ga in augustus naar System of a Downquote:
Whehehe ja? Foto's?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:31 schreef Robophatt het volgende:
@ VeerEli zo'n periode heb ik ook gehad![]()
Hahaha heb ik niet meerquote:
Zelfs ik ben tegenwoordig meer punk dan jijquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet meer naar echte punk, wel nog naar (hard)rock. Ik ga in augustus naar System of a Down
quote:
holyfuckballsniggaquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zelfs ik ben tegenwoordig meer punk dan jij!
Nee hoor, dan hadden we wel hetzelfde nummer gepostquote:
quote:Ik ben daar absoluut niet van gecharmeerd als de man de rekening wil betalen en deuren openhoud en dergelijke, ik ben geen incompetente randdebiel die een speciale behandeling nodig heeft.
Dit:quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
De enige reden waarom ik zou betalen is als ik zeker weet dat ik haar natte grot ga uitwonen die avond.
quote:
quote:
Kánkerziekquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over half uurtje werken, straks gooi in iemand in de kartonpers of djoek ik een klant door jou. Thanks.
HAHA!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over half uurtje werken, straks gooi ik iemand in de kartonpers of djoek ik een klant door jou. Thanks.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:14 schreef Dqod het volgende:
Mensen die mij teisteren en kapot maken met muziek die erger is dan syfilis
Wowquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik deed mijn best om mooi voor je te zingen. Krijg ik dit te lezen.
zeg nou zelf, dit is toch een echte tranentrekker?
Ja, tranentrekker.. That about covers itquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik deed mijn best om mooi voor je te zingen. Krijg ik dit te lezen.
zeg nou zelf, dit is toch een echte tranentrekker?
Zelfs hier kreeg ik je niet warm mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, tranentrekker.. That about covers it
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGHHHH
En dan verbazen mensen zich over mijn ijskoude ziel
Wow, dat bodyquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zelfs hier kreeg ik je niet warm mee.
http://omfgdogs.com/quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat was die review dude ook alweer met z'n gare filmpjes op Youtube. Allemaal aldi producten en dergelijke. Dat moet ik even zien.
Ja ik ookquote:
Nee die bedoel ik niet. Er is nog zo'n andere.quote:
quote:
Ik hoor hier ook gewoon een geluidje bij in m'n hoofd als ik er naar kijkquote:
Dat doet mij verdrietquote:
Ik ook.. Mijn broer die z'n mond opentrektquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik hoor hier ook gewoon een geluidje bij in m'n hoofd als ik er naar kijk
Sorryquote:
lol een kloon van een kloonquote:
Jaquote:
Bohquote:
Geen vrolijk nummer ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Boh
WARM ME UP... AND BREATHE MEEEEEEEEE
quote:
Ik zal zo een vrolijk liedje voor je opzoekenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Geen vrolijk nummer dit
Wel stormtrooper masker
heb jij ook zeker?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Geen vrolijk nummer dit
Wel stormtrooper masker
quote:
Fijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal zo een vrolijk liedje voor je opzoeken
En wil je mijn masker zien? :$
Nee, wel een lightsaberquote:
KIEK DAN KEISCHATTIGE INDIEMEUKquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]More like it.
Vroegah zoveel R. Kelly geluisterd![]()
[..]
Fijn
Wat voor masker?
wie speelde jij?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee, wel een lightsaber![]()
![]()
![]()
Nog van m'n Star Wars themafeest
Wauwie die zijn echt 12quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
KIEK DAN KEISCHATTIGE INDIEMEUK
:$
Daar ga ik nog even over nadenken
Een Sith versie van Padme Amidalaquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Een Sith versie van Padme Amidala
Ik snap het niet meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wauwie die zijn echt 12
[..]
Een Sith versie van Padme Amidala
Mooiste was toen groepje mensen kwam (ik was jarig) van jaa op een Star Wars feestje moet je spacen, dus spacecakequote:
doe jij toch altijd al¿quote:
Ja levert mooie avonden opquote:
mooi is datquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mooiste was toen groepje mensen kwam (ik was jarig) van jaa op een Star Wars feestje moet je spacen, dus spacecakeIedereen dronken, stoned, verkleed en dan de kroeg in gaan
ik probeer mij meestal als mens te verkleden. lukt vrij aardigquote:
Jij begrijpt het.. Alleen mijn lange vingers verraden dat ik eigenlijk deels vingerdiertje benquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer mij meestal als mens te verkleden. lukt vrij aardig
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij begrijpt het.. Alleen mijn lange vingers verraden dat ik eigenlijk deels vingerdiertje ben
HE? NOOTMANS?!!!
Dat zeg ik toch, tering hey.. Let eens op ofsow ;squote:
OKquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, tering hey.. Let eens op ofsow ;s
Emma Stonequote:
Zullen we haar synchroon knuffelen?quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:28 schreef Dqod het volgende:
Oh ja.. Laat ik eens naar m'n werk gaan terwijl het godverdomme nu gaat regenen GODNONDEJU!!!
Latah![]()
welke danquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet. Er is nog zo'n andere.
Is dat nog steeds bezigquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:57 schreef wise het volgende:
Wodka in kut, tienermeisje in coma
Levensgevaarlijk, zo'n wodkatampon, zo laat een arts van het ziekenhuis in Murcia weten. "Het wordt ingebracht in de vagina waar de alcohol veel sneller wordt opgenomen", verklaart de beste man. "Dankzij het dunne, met slijm bedekte vliesje, komt de alcohol razendsnel in de bloedbaan terecht."
Mja was een hitje in UKquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:57 schreef wise het volgende:
Levensgevaarlijk, zo'n wodkatampon, zo laat een arts van het ziekenhuis in Murcia weten. "Het wordt ingebracht in de vagina waar de alcohol veel sneller wordt opgenomen", verklaart de beste man. "Dankzij het dunne, met slijm bedekte vliesje, komt de alcohol razendsnel in de bloedbaan terecht."
ya, en het heet Tampax on the Rocksquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:57 schreef wise het volgende:
zouden de dames hier het gekker gedaan hebben¿quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]een halve liter in je kut douwen ook echt.
dqod stopt alles overal in, dus die vast wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:01 schreef wise het volgende:
[..]
zouden de dames hier het gekker gedaan hebben¿
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
dqod stopt alles overal in, dus die vast wel.
vas toch na seks, doet ze tampon in om lekkage tegen te gaan aka zaadtamponquote:
Classic.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vas toch na seks, doet ze tampon in om lekkage tegen te gaan aka zaadtampon
gadverquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je serieus?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shitquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja als ze dan weg moet oid doet ze tampon in ipv wcpapiertje/inlegkruisje ertussenquote:
Kan ze er langer van genieten. Doet me denken aan dat stuk uit Vochtige Streken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja als ze dan weg moet oid doet ze tampon in ipv wcpapiertje/inlegkruisje ertussen
1 keer gedaan, en het blijft je de rest van je leven achtervolgen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja als ze dan weg moet oid doet ze tampon in ipv wcpapiertje/inlegkruisje ertussen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 keer gedaan, en het blijft je de rest van je leven achtervolgen.
quote:
hoezo 1 keer, toen terug zei ze dat als ze weg moet of zo dat ze dan gewoon een tampon in doet hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 keer gedaan, en het blijft je de rest van je leven achtervolgen.
in elk geval niet sinds ik haar ken. Maar ik wil het eigenlijk ook niet weten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoezo 1 keer, toen terug zei ze dat als ze weg moet of zo dat ze dan gewoon een tampon in doet hoor
Letterlijke cocktail.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
in elk geval niet sinds ik haar ken. Maar ik wil het eigenlijk ook niet weten.
Alsof die sorry gemeend is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
zelfs al was het wel 1 keer, is toch 1 keer teveelsorry vassie
Vas die graag praat denk ik zo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kenker wat nep.![]()
Ik vraag me vooral af hoe dit soort info hier bekend word?
Was nie nep.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kenker wat nep.![]()
Ik vraag me vooral af hoe dit soort info hier bekend word?
Geloofdquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]ga kleren vouwen. Niemand geloofd je.
Je wil niet geloven, dat is wat andersquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]ga kleren vouwen. Niemand geloofd je.
Fucking mental image.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:48 schreef CristinaYang het volgende:
Overigens snap ik iets ertussen/erin douwen sowieso niet. Gewoon even naar de wc en goed persen en je hebt alles er zo weer uit.
Met een wijde kut wel jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:48 schreef CristinaYang het volgende:
Overigens snap ik iets ertussen/erin douwen sowieso niet. Gewoon even naar de wc en goed persen en je hebt alles er zo weer uit.
Ik heb het ook gelezen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was nie nep.
Heeft ze zelf verteld hoor
nee.jpegquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
ALSOF IK GEEF OM WAT MENSEN OP EEN FORUM VAN MIJN SPELLING DENKEN![]()
Oh ja was 1x omdat ik meteen de deur uit moest, na een uur uiteraard wel eruitgehaald, toen ik thuis wasquote:
Was het warm die dag?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja was 1x omdat ik meteen de deur uit moest, na een uur uiteraard wel eruitgehaald, toen ik thuis was.
Nu ist 1x, you sneakyquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja was 1x omdat ik meteen de deur uit moest, na een uur uiteraard wel eruitgehaald, toen ik thuis was.
Na een UUR? Ieeeeeeehl.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, een relatie tussen Panzer en mij is werkelijk waar een lijdensweg voor ons allebeiquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, een relatie tussen Panzer en mij is werkelijk waar een lijdensweg voor ons allebei
Hou op je te verantwoorden gek, wat cared het jou wat mensen hier vindenquote:
staat gewoon op dit forum, kneusquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat soort dingen aan mensen als WD?
all of my whatquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
je bent niet zo diep¿quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, een relatie tussen Panzer en mij is werkelijk waar een lijdensweg voor ons allebei
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
staat gewoon op dit forum, kneus
All you say can and will be used against you.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Maar het is een beetje als aan dutroux vertellen waar je je zwakzinnige kindje altijd alleen laat.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Maar het is een beetje als aan dutroux vertellen waar je je zwakzinnige kindje altijd alleen laat.
Neen, en ook niet zo wijd. Heb je Panzer z'n tirade over z'n ingescheurde toompje niet mee gekregen?quote:
ging over zaad wat uit poezen lekt en hoe dat stoppen in je ondergoedje te laten vloeienquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
WAAROM KOM JE TELKENS TERUG OP DUTROUX JIJ ENGERDquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ah ok. Dan snap ik het.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ging over zaad wat uit poezen lekt en hoe dat stoppen in je ondergoedje te laten vloeien
Waarom kom jij telkens terug op panzer, jij engerdquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAAROM KOM JE TELKENS TERUG OP DUTROUX JIJ ENGERD
Kan niet wachten tot jij en panzer eindelijk zwakzinnige kindjes gemaakt hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAAROM KOM JE TELKENS TERUG OP DUTROUX JIJ ENGERD
Zoiets vergeet je niet man.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah ok. Dan snap ik het.
En bovendien verwacht je ook niet dat mensen dat jaren na dato nog steeds omhoog blijven halen.
Nou.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah ok. Dan snap ik het.
En bovendien verwacht je ook niet dat mensen dat jaren na dato nog steeds omhoog blijven halen.
Ik neuk Panzer, wil je hiermee zeggen dat Murdera Dutroux neukt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom kom jij telkens terug op panzer, jij engerd
Ik zeg ook niet dat je het snel vergeet. Ik zeg dat je niet verwacht dat mensen het omhoog blijven halen.quote:
Rare manier van denken heb jij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik neuk Panzer, wil je hiermee zeggen dat Murdera Dutroux neukt?
verkeerd verwachtquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het snel vergeet. Ik zeg dat je niet verwacht dat mensen het omhoog blijven halen.
Denken dat Panzer en ik met onze supergenen een zwakzinnig kind zullen creerenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot jij en panzer eindelijk zwakzinnige kindjes gemaakt hebben.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Denken dat Panzer en ik met onze supergenen een zwakzinnig kind zullen creerenVoor minder dan een toekomstig wereldleider leen ik m'n baarmoeder niet uit.
Je weet dat je het nu aan het jynxen bent he, enjoy yer downbaby.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Denken dat Panzer en ik met onze supergenen een zwakzinnig kind zullen creerenVoor minder dan een toekomstig wereldleider leen ik m'n baarmoeder niet uit.
+ en + = -quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:
Even overlegd, Panzer wil een downbaby door de wc spoelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je weet dat je het nu aan het jynxen bent he, enjoy yer downbaby.
+ en + = -?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
+ en + = -
- en - = +
heb je dan niks onthouden gosh
Zegt mevrouw ja ik heb een perfecte vagina zelfs mijn homovriend met vaginafobie vind mijn vagina mooi.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hou op je te verantwoorden gek, wat cared het jou wat mensen hier vindenJij neukt tenminste, dat kunnen veel mensen hier niet zeggen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Even overlegd, Panzer wil een downbaby door de wc spoelen
Maar als jullie een jongetje krijgen, wordt het waarschijnlijk wel een klein jongetje, he?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
DAT IS WERKELIJK WAAR GEBEURDquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zegt mevrouw ja ik heb een perfecte vagina zelfs mijn homovriend met vaginafobie vind mijn vagina mooi.
Touché.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zegt mevrouw ja ik heb een perfecte vagina zelfs mijn homovriend met vaginafobie vind mijn vagina mooi.
Blufquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
DAT IS WERKELIJK WAAR GEBEURD
Fuck it, ik ga een foto van m'n foef in KPD posten.
Neen, Panzer heeft al hele plannen voor intrauteriene groeihormoon injecties enzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar als jullie een jongetje krijgen, wordt het waarschijnlijk wel een klein jongetje, he?
Stiekem ben ik het daar wel mee eens, ook al mag je het niet zeggen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Mij met veer vergelijken, girl pleasequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe maar alsof het een fout was, we weten allebei dat je een Veer moment had
Hard gelachenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mij met veer vergelijken, girl pleasei aint retarted
Niet zo onaardig over Veer, Veer is LIEFquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mij met veer vergelijken, girl pleasei aint retarted
je moet vermenigvuldigen met twee keer de helft aapje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
+ en + = -
- en - = +
heb je dan niks onthouden gosh
harder gelachen omdat veer toen retarted bleef schrijvenquote:
Bedoel maar dat jij je verantwoordde daarvoor en dat ik enkel even kom vertellen wat de situatie wasquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
DAT IS WERKELIJK WAAR GEBEURD
Fuck it, ik ga een foto van m'n foef in KPD posten.
In het echt zijn we niet klef, vandaar dat we alles hier kwijt moetenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:01 schreef Fascination het volgende:
Je zal Panz en CY maar allebei in je vriendenkring hebben, de hele dag gekakel over elk klein detail van elkaar.
Veers UI = Veer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet zo onaardig over Veer, Veer is LIEF
no shit maar als ik +x- doe denkt iedereen dat ik russisch praatquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je moet vermenigvuldigen aapje.
BEERquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je moet vermenigvuldigen aapje.
Nee bedankt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
BEERKom je binnenkort een keer playstationnen met Panz en mij?
Dan mag je Gridlok mee nemen.
* gebruik je danquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
no shit maar als ik +x- doe denkt iedereen dat ik russisch praat
ben daar veel te druk voor, scheetje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
BEERKom je binnenkort een keer playstationnen met Panz en mij?
Dan mag je Gridlok mee nemen.
ziet er nog raarder uit +*-quote:
Volgens mij heeft hij een hekel aan jullie. Wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom wel met Yuri en Etha maar niet met ons
Omdat ik jullie 2 denk ik niet RL wil zien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom wel met Yuri en Etha maar niet met ons
Dan trek ik dat kusje op je wang ook weer inquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ben daar veel te druk voor, scheetje.
Ja godverdomme waarom zeg je dit nou weer, zou je stil houden :SSquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een hekel aan jullie. Wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikken.
Dit ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een hekel aan jullie. Wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikken.
Vind jij me nog wel lief, Chloro?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De wanhoopquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vind jij me nog wel lief, Chloro?
Bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja godverdomme waarom zeg je dit nou weer, zou je stil houden :SS
Jawel hoor, suikerblokje van me.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vind jij me nog wel lief, Chloro?
Dat denk je ja, maar in feite doe je precies wat ik wil dat je doet en geef je de valse illusie van een eigen mening.quote:
zal eens bij jou intrekkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan trek ik dat kusje op je wang ook weer in
Hehe.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:23 schreef Nikmans het volgende:
Braddietopics gaan altijd zo:
Braddie: Iemand zei/deed iets terwijl ik het beter weet/het niet klopt, dus ik zeg dat tegen hem/haar en nu geloven ze me niet. ZO DOM, wat vinden jullie ervan KLB?
KLB: Hey van Dijk geef me mijn playstation/tyros/HTC terug
KLB: Braddie heeft gaten in zijn muur
Frank_Drebin: Het klopt wel, maar, als, dan, want, desondanks, mits
KLB: Heb je al je rijbewijs?
we zitten allemaal met smart te wachten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:06 schreef CristinaYang het volgende:
I JUST HAVE A LOT OF FEELINGS OKAY
Wacht, ik ga even dat filmpje/gifje zoeken
Hahaha, je hebt zojuist elk geloof in de wereld in één zin samengevat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat denk je ja, maar in feite doe je precies wat ik wil dat je doet en geef je de valse illusie van een eigen mening.
we want provequote:Op donderdag 27 juni 2013 16:06 schreef CristinaYang het volgende:
I JUST HAVE A LOT OF FEELINGS OKAY
Wacht, ik ga even dat filmpje/gifje zoeken
Hahahahaha goddamn.quote:
Ik ben Je zus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt zojuist elk geloof in de wereld in één zin samengevat.
Hard geworden.quote:
- en - is +quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
+ en + is +
+ en - is -
- en - is -
Hell no.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neen, en ook niet zo wijd. Heb je Panzer z'n tirade over z'n ingescheurde toompje niet mee gekregen?
ja KLB / [KLB SC] BRING THE NOIZE heb ikquote:
intensquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zit ik hier nu achter m'n computer
Wat voor computer heb je.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zit ik hier nu achter m'n computer
Apple fanboy zeker?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gvd, nu weet ik echt 100% zeker dat ik jou nooit RL wil zien
Het was een cadeautje van m'n ouders toen ik ging studeren, hij doet al 4 jaar trouwe dienst, y'all can hate but I LOVE my laptopquote:
? COMPAQ LAPTOP???? ROFLLLLquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het was een cadeautje van m'n ouders toen ik ging studeren, hij doet al 4 jaar trouwe dienst, y'all can hate but I LOVE my laptop
compaqquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het was een cadeautje van m'n ouders toen ik ging studeren, hij doet al 4 jaar trouwe dienst, y'all can hate but I LOVE my laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |