nee.jpegquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
ALSOF IK GEEF OM WAT MENSEN OP EEN FORUM VAN MIJN SPELLING DENKEN![]()

Oh ja was 1x omdat ik meteen de deur uit moest, na een uur uiteraard wel eruitgehaald, toen ik thuis wasquote:

Was het warm die dag?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja was 1x omdat ik meteen de deur uit moest, na een uur uiteraard wel eruitgehaald, toen ik thuis was.

Nu ist 1x, you sneakyquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja was 1x omdat ik meteen de deur uit moest, na een uur uiteraard wel eruitgehaald, toen ik thuis was.

Na een UUR? Ieeeeeeehl.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]

Was het maar zo'n feest, een relatie tussen Panzer en mij is werkelijk waar een lijdensweg voor ons allebeiquote:

quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, een relatie tussen Panzer en mij is werkelijk waar een lijdensweg voor ons allebei

Hou op je te verantwoorden gek, wat cared het jou wat mensen hier vindenquote:

staat gewoon op dit forum, kneusquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom vertel je dat soort dingen aan mensen als WD?

all of my whatquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vas toch na seks, doet ze tampon in om lekkage tegen te gaan aka zaadtampon

je bent niet zo diep¿quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, een relatie tussen Panzer en mij is werkelijk waar een lijdensweg voor ons allebei

Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
staat gewoon op dit forum, kneus

All you say can and will be used against you.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Maar het is een beetje als aan dutroux vertellen waar je je zwakzinnige kindje altijd alleen laat.

quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Maar het is een beetje als aan dutroux vertellen waar je je zwakzinnige kindje altijd alleen laat.

Neen, en ook niet zo wijd. Heb je Panzer z'n tirade over z'n ingescheurde toompje niet mee gekregen?quote:

ging over zaad wat uit poezen lekt en hoe dat stoppen in je ondergoedje te laten vloeienquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.

WAAROM KOM JE TELKENS TERUG OP DUTROUX JIJ ENGERDquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.

Ah ok. Dan snap ik het.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ging over zaad wat uit poezen lekt en hoe dat stoppen in je ondergoedje te laten vloeien

Waarom kom jij telkens terug op panzer, jij engerdquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAAROM KOM JE TELKENS TERUG OP DUTROUX JIJ ENGERD

Kan niet wachten tot jij en panzer eindelijk zwakzinnige kindjes gemaakt hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
WAAROM KOM JE TELKENS TERUG OP DUTROUX JIJ ENGERD

Zoiets vergeet je niet man.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah ok. Dan snap ik het.
En bovendien verwacht je ook niet dat mensen dat jaren na dato nog steeds omhoog blijven halen.

Nou.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah ok. Dan snap ik het.
En bovendien verwacht je ook niet dat mensen dat jaren na dato nog steeds omhoog blijven halen.

Ik neuk Panzer, wil je hiermee zeggen dat Murdera Dutroux neukt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom kom jij telkens terug op panzer, jij engerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |