Classic.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vas toch na seks, doet ze tampon in om lekkage tegen te gaan aka zaadtampon

gadverquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]

Ben je serieus?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]

Shitquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]

Ja als ze dan weg moet oid doet ze tampon in ipv wcpapiertje/inlegkruisje ertussenquote:

Kan ze er langer van genieten. Doet me denken aan dat stuk uit Vochtige Streken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja als ze dan weg moet oid doet ze tampon in ipv wcpapiertje/inlegkruisje ertussen

1 keer gedaan, en het blijft je de rest van je leven achtervolgen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja als ze dan weg moet oid doet ze tampon in ipv wcpapiertje/inlegkruisje ertussen

quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 keer gedaan, en het blijft je de rest van je leven achtervolgen.
quote:

hoezo 1 keer, toen terug zei ze dat als ze weg moet of zo dat ze dan gewoon een tampon in doet hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 keer gedaan, en het blijft je de rest van je leven achtervolgen.

in elk geval niet sinds ik haar ken. Maar ik wil het eigenlijk ook niet weten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hoezo 1 keer, toen terug zei ze dat als ze weg moet of zo dat ze dan gewoon een tampon in doet hoor

Letterlijke cocktail.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
in elk geval niet sinds ik haar ken. Maar ik wil het eigenlijk ook niet weten.

Alsof die sorry gemeend is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:45 schreef wolvendagen het volgende:
zelfs al was het wel 1 keer, is toch 1 keer teveelsorry vassie

Vas die graag praat denk ik zo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kenker wat nep.![]()
Ik vraag me vooral af hoe dit soort info hier bekend word?

Was nie nep.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kenker wat nep.![]()
Ik vraag me vooral af hoe dit soort info hier bekend word?

Geloofdquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]ga kleren vouwen. Niemand geloofd je.

Je wil niet geloven, dat is wat andersquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
[..]ga kleren vouwen. Niemand geloofd je.

Fucking mental image.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:48 schreef CristinaYang het volgende:
Overigens snap ik iets ertussen/erin douwen sowieso niet. Gewoon even naar de wc en goed persen en je hebt alles er zo weer uit.

Met een wijde kut wel jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:48 schreef CristinaYang het volgende:
Overigens snap ik iets ertussen/erin douwen sowieso niet. Gewoon even naar de wc en goed persen en je hebt alles er zo weer uit.

Ik heb het ook gelezen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Was nie nep.
Heeft ze zelf verteld hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |