Knap dat je dat weet zonder te voelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:03 schreef wise het volgende:
[..]
jawel, maar jouw doos en de fleshlight voelde hetzelfde aan. Beetje droog en strak
 desalniettemin wel gelijk, want word niet geil van je
 desalniettemin wel gelijk, want word niet geil van je  

bijnaam van wd jaquote:

precies, dan zitten we op 1 lijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Knap dat je dat weet zonder te voelendesalniettemin wel gelijk, want word niet geil van je

Was dat in je gothicfase?quote:

oh :$quote:

Dan telt het niet, want nu zou roze haar juist heel girly zijnquote:
 .
.

Keihard op gesoptquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die hanenkam foto nooit gezien? Daar was 't ook roze

Mja, had het ook met langer haar hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan telt het niet, want nu zou roze haar juist heel girly zijn.

Ben jij dat??quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, had het ook met langer haar hoor.
[ afbeelding ]
Sorry voor de duckface

quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor de duckface
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kusjePSN: Reneon01990

Dem dick sucking lipsquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor de duckface
 .
.oepsquote:

oiehhh daar heeft hij ze goed te pakken zegquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:12 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, tegenwoordig posten we dit soort shit op Facebook.

Heb je nu nog contact met Mur of heb je de mensen uit die periode helemaal achter je gelaten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry voor de duckface

quote:

Jaquote:
 Niet helemaal, ik had nog een ieniemienie dun streepje haar zitten
 Niet helemaal, ik had nog een ieniemienie dun streepje haar zitten  

Nou hè. Daar hebben ze niet van terug.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
oiehhh daar heeft hij ze goed te pakken zeg

quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je nu nog contact met Mur of heb je de mensen uit die periode helemaal achter je gelaten?

Ik ben toevallig 2/3 weken terug weer naar een paar van die lui geweest van toen, was vet gezellig
 Ik ben toevallig 2/3 weken terug weer naar een paar van die lui geweest van toen, was vet gezellig  Was echt jaren geleden, gingen chillen en bbq-en.
 Was echt jaren geleden, gingen chillen en bbq-en.

Ben jij de enige die geen gekkie meer is?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben toevallig 2/3 weken terug weer naar een paar van die lui geweest van toen, was vet gezellig
Was echt jaren geleden, gingen chillen en bbq-en.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |