UI helemaal naar eigen wens aanpassen, meer dan genoeg programma's om te overclocken en reflashen van hardware( Jan en alleman zal dit niet doen maar ik wel). Daarnaast heeft een Mac voor zover ik weet geen app om de snelheid van USB 2.0 3x zo hoog te krijgen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan bij OSX allemaal. Geef eens concrete voorbeelden van sleutelen?
[..]
Tja, als dat het enige argument is kan je ook nu dualboot maken voor die keren dat je een game wil spelen.
[..]
Neuh, valt wel mee. Die rekensommetjes heb ik al zo vaak op dit forum gemaakt. Vaak wordt alleen gekeken naar proc, gpu en memory maar worden zaken als IPS vs TFT uit het oog verloren. Maar goed... goedkoop zijn ze niet. Maar ik zou alleen voor het superieure trackpad al een macbook kopen.
[..]
Veel te beperktHet is simpelweg niet mogelijk. Maar goed, dat is hardware en heeft weinig met OSX te maken.
Dat kan gewoon.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
UI helemaal naar eigen wens aanpassen
Geen idee, ik heb nooit overclocked op een mac.quote:, meer dan genoeg programma's om te overclocken en reflashen van hardware( Jan en alleman zal dit niet doen maar ik wel).
Als je softwarematig je USB 2.0 snelheid hoger kan krijgen is het verstandiger om een behoorlijke controller en mobo driver te installerenquote:Daarnaast heeft een Mac voor zover ik weet geen app om de snelheid van USB 2.0 3x zo hoog te krijgen.
Ik ga het rekensommetje niet weer maken en inderdaad vergelijk je dan weer een scherm van lagere kwaliteit. Dat dat voor JOU niet van belang is maakt NIET dat een imac overpriced is voor de hardware die je krijgtquote:Mijn 27" ips scherm heeft overigens slechts ¤275 gekost het mag dan wel een relatief lage ppi hebben maar daar merk je weinig van. Samen met de hardware van de pc zou je net over de ¤1000 heen komen en dat gaat je met een iMac echt niet lukken.
Nee, maar wat heb je aan 600 mogelijkheden voor 1 programma als er 500 complete bagger zijn? Dan heb ik liever de keuze uit 10 hele goede. Ik denk dat 99 van de 100 gebruikers en misschien wel 999 van de 1000 helemaal niets zouden missen onder OSX.quote:Voor een pc is er ook zo gigantisch veel beschikbaar qua programma's, zover zijn ze bij Apple nog niet helaas.
Tuurlijk wel, heb daardoor gelijk een hogere status in het leven..quote:
Heb jij ook statistieken van je wasmachine?quote:
Op statistieken lopen bitchen is zo 198000000000000000000000000.......quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
iPhone zal wel 0 hebben. Logisch, als die test niet te krijgen is voor een iPhone.
Jij blijft toch verder vragen, of niet?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarna je er nog 3 keer over begint? Welk punt wilde je die 3 keer dan nog maken?
Je miste uberhaupt al het hele punt waar het om gingquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij blijft toch verder vragen, of niet?
Mja, topic staat sowieso vol met onzin.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je miste uberhaupt al het hele punt waar het om ging
true.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mja, topic staat sowieso vol met onzin.
Had je maar een Sony Xperia Z moeten kopen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:19 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Whoooooooooooooops
Laat net mijn splinternieuwe S4 (net gekocht of course bij de Mediamarkt) in het fonteintje vallen..
Daar gaat m'n pokkie weer....
Treurig, heb altijd nare ervaringen met die pokkies....
Noo mang, Samsung is the Best phone ever...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Had je maar een Sony Xperia Z moeten kopen.
Sony, worst crap ever.....quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:24 schreef mitchelll0181 het volgende:
Die sony is waterdicht..
Beat that ..
Jezus kneus...pleur lekker op ofzo. Wat is je probleem man? Beetje lekker anti gaan lopen doen in een pro-topicquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:59 schreef Dibble het volgende:
[..]
Als TSMC niet de hoofdprijs gaat vragen ja, maar dan lap je er toch lekker 100 euro meer voor de volgende keer want Apple.
Nee dat weer niet. Of nou...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wow, dus dan ga je ook sneller typen?
Een Mac is dan ook voor mensen die een computer kopen om 'm te gebruiken, niet om eraan te sleutelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
zoals simpele instellingen veranderen maar ook de wat meer ingewikkelde. Kunnen sleutelen aan de OS bestanden, en ook het feit dat de meeste games erop werken.
Daarnaast vind ik iMac's en MacBook's overpriced, zeker voor de hardware die erin zit.
Ik stel liever mijn eigen pc samen, zet het in elkaar en configureer het naar mijn eigen wensen. Met een Mac ben je daar nog beeld te beperkt in.
Omdat je met een Andoid toestel alleen tevreden kunt zijn als je eerst al het andere afzeikt. Dat is nodig om de vele irritaties te kunnen accepteren die je in het dagelijks gebruik van die toestellen tegenkomt.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waarom steeds die Android apen hier
Niet dat ik de acties van sommige gebruikers hier goedkeur maar nu zit je zelf anderen af te zeiken. Beetje minder hypocrisie mag ook wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat je met een Andoid toestel alleen tevreden kunt zijn als je eerst al het andere afzeikt. Dat is nodig om de vele irritaties te kunnen accepteren die je in het dagelijks gebruik van die toestellen tegenkomt.
Android toestellen zijn alleen maar goed als al het andere nóg slechter is. Althans, zo denkt elke Android-gebruiker volgens mij. Vandaar het onzekere overcompenseren van die lui.
Beetje nuance mag ook wel. Ik bekritiseer de mensen, niet de producten. Compleet anders.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:03 schreef WH141 het volgende:
[..]
Niet dat ik de acties van sommige gebruikers hier goedkeur maar nu zit je zelf anderen af te zeiken. Beetje minder hypocrisie mag ook wel.
Ah, de Iphone 5 kan alleen Apple maps aan (Iphone 4 en 4S nog Google maps), daar ben je blij meequote:Op zondag 30 juni 2013 14:16 schreef Iwanius het volgende:
Nope
Marktplaats geldt zo een beetje als de meest goedkope plek voor wat jij zoekt,maar weet wel:
Als het te mooi is om waar te zijn (prijs) dan is het vaak ook niet waar.
De verschillen vind je hier.
??quote:Op zondag 30 juni 2013 15:29 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ah, de Iphone 5 kan alleen Apple maps aan (Iphone 4 en 4S nog Google maps), daar ben je blij mee![]()
![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:29 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ah, de Iphone 5 kan alleen Apple maps aan (Iphone 4 en 4S nog Google maps), daar ben je blij mee![]()
![]()
Waar de fuck heb jij het nou weer over?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:29 schreef bulbjes het volgende:
[..]
![]()
Dat staat in dat specificatie-overzicht wbt de verschillen tussen Iphone 4 en 5.quote:
Ja, dat heb je mis.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:32 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Dat staat in dat specificatie-overzicht. Ik heb mijn Android toestel maps erop zitten, Apple heeft sinds kort Apple maps en dat is bagger toch? (straten die niet kloppen enzo).
En aangezien het geen google apps ondersteunt (neem ik aan, want tis concurrent Apple) kun je dus geen google maps op je foon zetten en alleen het bagger Apple maps.
Of heb ik het mis dan?
ah ok, dacht dat dat niet kon, dat Apple ervoor zorgt dat je geen google dingen erop kunt zetten want concurrent.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:34 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, dat heb je mis.
Toen de iPhone 4 uit kwam stond er iOS 5 op, met Google maps.
Een ipHone 4 heeft nu ook gewoon iOS 6, met Apple maps. Maar je kunt er prima zelf Google maps bij opzetten hoor, staat gewoon in de AppStore.
Kom op zeg. Alle belangrijke apps van Google staan gewoon in de App Store.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:35 schreef bulbjes het volgende:
[..]
ah ok, dacht dat dat niet kon, dat Apple ervoor zorgt dat je geen google dingen erop kunt zetten want concurrent.
Of kan dat ook alleen als je zo'n Iphone jailbreakt of zo? (of hoe heet dat)
Hou het maar bij theegesprekjes met je dinnetjes over truien haken ofzo, want hier bak je niks van.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:35 schreef bulbjes het volgende:
[..]
ah ok, dacht dat dat niet kon, dat Apple ervoor zorgt dat je geen google dingen erop kunt zetten want concurrent.
Of kan dat ook alleen als je zo'n Iphone jailbreakt of zo? (of hoe heet dat)
de enige irritatie is dat je portemonnee een kilo zwaarder is... maar dat is vrij makkelijk te verhelpen.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat je met een Andoid toestel alleen tevreden kunt zijn als je eerst al het andere afzeikt. Dat is nodig om de vele irritaties te kunnen accepteren die je in het dagelijks gebruik van die toestellen tegenkomt.
Android toestellen zijn alleen maar goed als al het andere nóg slechter is. Althans, zo denkt elke Android-gebruiker volgens mij. Vandaar het onzekere overcompenseren van die lui.
Niet echt intensief gebruik dus. Ik zit echt wel een paar uur per dag op internet (3G), en dan ook nog whatsapp/muziek luisteren en soms bellen erbij.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:20 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nu met cijfers, oftewel tijden:
iPhone 5 batterij:
Gister rond 7:00 van de lader gehaald. Gelijk een mailtje bekeken.
Omstreeks 9:30 gewhatsappt met 1 persoon voor 10 minuten.
12:40 twee vragen aan Siri gesteld. Daarna weer whatsapp, tussendoor 20 minuten gesurfd (12:55 - 13:15), daarna wederom whatsapp, tot 13:35.
14:10 paar foto's gemaakt en weer ff gewhatsappt.
Rond 18:00 paar minuten gesurfd op 3G en 18 minuten Google Maps aangehad.
In het restaurant een paar foto's gemaakt.
Om 21:47 weer even gewhatsappt.
Om 22:15 drie foto's geüpload naar FB.
Volgende morgen 20 minuten gewhatsappt (8:53 - 9:11)
Daarna van 11:45 tot 12:00 whatsapp.
En van 12:20 tot 12:35 gesurfd.
Later op de dag nog wat gewhatsappt en op Facebook gekeken.
En nu, om 19:15 nog 34% batterij.
Insgelijks, zelfs door Europa heen werkt dit uitstekend...quote:Op zondag 30 juni 2013 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens werkt apple maps ook prima. Kom elke keer zonder problemen op plaats van bestemming.
Ja... maar dat was het punt niet hequote:Op zondag 30 juni 2013 20:02 schreef Brummetje_ het volgende:
Tsja, ik zit (gelukkig) niet 24/7 aan de telefoon vastgeplakt.Maar daardoor haal ik wél 1,5 dag met de batterij.
En 3G?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:20 schreef Brummetje_ het volgende:
EDIT:
Wifi staat vrijwel altijd aan. Sowieso thuis altijd.
Heb ik vrijwel niet nodig. Alleen als ik de weg moet weten (heel sporadisch), of als ik eens ergens ben waar ik geen toegang tot wifi heb en ik tóch ff whatsapp/mail wil checken.quote:
Altijd aan, ik hou van een lege batterij...quote:
Meer dat je beweerde dat je met intensief gebruik 1,5 dag haalt volgens mij. Dat is dus geen intensief gebruik.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:06 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee idd, punt was: hoelang doe jij met de batterij.
Nee, dat was het punt niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:06 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee idd, punt was: hoelang doe jij met de batterij.
Lelijk man, die zwarte logo en ombeschrijving. Als het zou zilver was als op de iPhone 4(S) of de witte 5...quote:Op zondag 30 juni 2013 22:17 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De goedkopere iPhone, wat denken jullie?
ik gebruik thuis geen pc of tablet, dus ik gebruik mijn iphone overal voor wat je normaal op een pc doetquote:Op zondag 30 juni 2013 20:02 schreef Brummetje_ het volgende:
Tsja, ik zit (gelukkig) niet 24/7 aan de telefoon vastgeplakt.Maar daardoor haal ik wél 1,5 dag met de batterij.
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:20 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nu met cijfers, oftewel tijden:
iPhone 5 batterij:
Gister rond 7:00 van de lader gehaald. Gelijk een mailtje bekeken.
Omstreeks 9:30 gewhatsappt met 1 persoon voor 10 minuten.
12:40 twee vragen aan Siri gesteld. Daarna weer whatsapp, tussendoor 20 minuten gesurfd (12:55 - 13:15), daarna wederom whatsapp, tot 13:35.
14:10 paar foto's gemaakt en weer ff gewhatsappt.
Rond 18:00 paar minuten gesurfd op 3G en 18 minuten Google Maps aangehad.
In het restaurant een paar foto's gemaakt.
Om 21:47 weer even gewhatsappt.
Om 22:15 drie foto's geüpload naar FB.
Volgende morgen 20 minuten gewhatsappt (8:53 - 9:11)
Daarna van 11:45 tot 12:00 whatsapp.
En van 12:20 tot 12:35 gesurfd.
Later op de dag nog wat gewhatsappt en op Facebook gekeken.
En nu, om 19:15 nog 34% batterij.
EDIT:
Wifi staat vrijwel altijd aan. Sowieso thuis altijd.
Mwah, das een kwestie van even wennen, nooit problemen gehad met mijn 4 iig...quote:Op maandag 1 juli 2013 00:26 schreef WSquater het volgende:
Hij zal wel beter in de hand liggen dan een iPhone 4/5 (los van of het 'high quality' aanvoelt).
In die regio maken ze die dingen met slavenarbeid. Daar lekt het dus ook uitquote:Op maandag 1 juli 2013 09:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het idee alsof het een hoax is. In de foto zie ik Chinese tekens, heb eerder het idee dat dit een Chinese imitatie is
Poen zat hier.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:33 schreef Q. het volgende:
Ach, grote kans dat die goedkope iPhone niet eens uitkomt in Nederland.
Daarom, wij kunnen gewoon allemaal een met diamanten ingelegde iPhone 5SS betalen.quote:
SS. mooi was die tijd.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom, wij kunnen gewoon allemaal een met diamanten ingelegde iPhone 5SS betalen.
Vroeger was alles beter. Toen de iPhone nog niet gekopieerd was door Google.quote:
Wat doe je dat je een paar uur per dag kunt internetten op je telefoon, maar geen wifi ter beschikking hebtquote:Op zondag 30 juni 2013 19:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Niet echt intensief gebruik dus. Ik zit echt wel een paar uur per dag op internet (3G), en dan ook nog whatsapp/muziek luisteren en soms bellen erbij.
3G vreet natuurlijk ook energie, geen wonder dat ie dan zo snel leeg is. Op wifi gaat hij veel langer mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat doe je dat je een paar uur per dag kunt internetten op je telefoon, maar geen wifi ter beschikking hebt
Ja, dat sowieso. Maar ik het is mijn ervaring dat 3G alleen voor onderweg een uitkomst biedt. Als je thuis, op kantoor, op school of waar dan ook bent, dan heb je gewoon wifi in de meeste gevallen. Het overkomt mij iig nooit dat ik urenlang op 3G moet internetten.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:01 schreef Q. het volgende:
[..]
3G vreet natuurlijk ook energie, geen wonder dat ie dan zo snel leeg is. Op wifi gaat hij veel langer mee.
Maar zet je 3G dan ook uit? Als je het niet uitzet heeft het alsnog veel effect.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar ik het is mijn ervaring dat 3G alleen voor onderweg een uitkomst biedt. Als je thuis, op kantoor, op school of waar dan ook bent, dan heb je gewoon wifi in de meeste gevallen. Het overkomt mij iig nooit dat ik urenlang op 3G moet internetten.
Nee joh. Ik laat 3G gewoon aanstaan, maar als ik op mn werk of thuis ben en mn telefoon is verbonden via wifi, dan gaat het prima qua accu. Ik doe er makkelijk meer dan een dag mee, zelfs ala ik in de trein een zwaar spel als Colin Mcrae speel.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:46 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Maar zet je 3G dan ook uit? Als je het niet uitzet heeft het alsnog veel effect.
Ah oke. Ik helaas niet meer. Tegenwoordig red ik de dag nietquote:Op maandag 1 juli 2013 10:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh. Ik laat 3G gewoon aanstaan, maar als ik op mn werk of thuis ben en mn telefoon is verbonden via wifi, dan gaat het prima qua accu. Ik doe er makkelijk meer dan een dag mee, zelfs ala ik in de trein een zwaar spel als Colin Mcrae speel.
Ik had er bij mn 3GS wel last van dat-ie na 3,5 jaar minder lang met een acculading deed dan in het begin.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:52 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Ah oke. Ik helaas niet meer. Tegenwoordig red ik de dag niet.
Dat is natuurlijk gewoon gewenningquote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de 4 beter in de hand vind liggen dan de 5. De 5 is zó licht, dat je haast niet voelt dat je iets vast hebt. Maar goed, dat is mijn mening.
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de 4 beter in de hand vind liggen dan de 5. De 5 is zó licht, dat je haast niet voelt dat je iets vast hebt. Maar goed, dat is mijn mening.
Ze probeert heel slim te doen, maar ze is gewoon niet zo snugger. Nu is dat niet zo erg, maar pretendeer het niet te zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:34 schreef very het volgende:
Echt...wat loopt iedereen zo ontzettend kinderachtig te doen naar brummetje. Vooral niet iemand gewoon in haar waarde laten...Stelletje kleuters
Gelukkig zijn jullie allemaal wel heel slim en daardoor dus in de positie om haar bij ALLES wat ze zegt belachelijk te maken natuurlijk...quote:Op maandag 1 juli 2013 13:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ze probeert heel slim te doen, maar ze is gewoon niet zo snugger. Nu is dat niet zo erg, maar pretendeer het niet te zijn.
Dit idd. Vind de reacties op Brummetje vele malen storender...quote:Op maandag 1 juli 2013 13:34 schreef very het volgende:
Echt...wat loopt iedereen zo ontzettend kinderachtig te doen naar brummetje. Vooral niet iemand gewoon in haar waarde laten...Stelletje kleuters
Ik ben op andere gebieden ontzettend slim. Vergis je daar dus niet in. Ik heb een behoorlijk hoog IQ.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ze probeert heel slim te doen, maar ze is gewoon niet zo snugger. Nu is dat niet zo erg, maar pretendeer het niet te zijn.
nou, voor zover ik het kan beoordelen heb je van technologie weinig kaas gegeten. En ontzettend slim... al was je het, je zit alsnog gewoon thuis achter de geraniums met een uitkering "het goed voor elkaar te hebben". Lekker bezig hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik ben op andere gebieden ontzettend slim. Vergis je daar dus niet in. Ik heb een behoorlijk hoog IQ.
Niet om stoer te doen ofzo, maar om te laten zien dat je een geweldige blunder maakt!
Forenzen. Maar gaat hij bij jullie zoveel langer dan een dag mee dan? Op mijn werk heb ik ook geen wifi btw, maar daar zit ik niet continu op m'n phone te kijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat doe je dat je een paar uur per dag kunt internetten op je telefoon, maar geen wifi ter beschikking hebt
Sorry? Ik ga gewoon in op een bewering waarvan ik denk dat hij niet klopt? Zoiets moet toch gewoon mogelijk zijn op een forum?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:34 schreef very het volgende:
Niet perse gericht op jou, maar op degene die kinderachtig doen. Ik heb jouw reactie niet gelezen, maar je kunt vast zelf wel nagaan of het van toepassing is of nietquote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Sorry? Ik ga gewoon in op een bewering waarvan ik denk dat hij niet klopt? Zoiets moet toch gewoon mogelijk zijn op een forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |