Niet dat ik de acties van sommige gebruikers hier goedkeur maar nu zit je zelf anderen af te zeiken. Beetje minder hypocrisie mag ook wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat je met een Andoid toestel alleen tevreden kunt zijn als je eerst al het andere afzeikt. Dat is nodig om de vele irritaties te kunnen accepteren die je in het dagelijks gebruik van die toestellen tegenkomt.
Android toestellen zijn alleen maar goed als al het andere nóg slechter is. Althans, zo denkt elke Android-gebruiker volgens mij. Vandaar het onzekere overcompenseren van die lui.
Beetje nuance mag ook wel. Ik bekritiseer de mensen, niet de producten. Compleet anders.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:03 schreef WH141 het volgende:
[..]
Niet dat ik de acties van sommige gebruikers hier goedkeur maar nu zit je zelf anderen af te zeiken. Beetje minder hypocrisie mag ook wel.
Ah, de Iphone 5 kan alleen Apple maps aan (Iphone 4 en 4S nog Google maps), daar ben je blij meequote:Op zondag 30 juni 2013 14:16 schreef Iwanius het volgende:
Nope
Marktplaats geldt zo een beetje als de meest goedkope plek voor wat jij zoekt,maar weet wel:
Als het te mooi is om waar te zijn (prijs) dan is het vaak ook niet waar.
De verschillen vind je hier.
??quote:Op zondag 30 juni 2013 15:29 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ah, de Iphone 5 kan alleen Apple maps aan (Iphone 4 en 4S nog Google maps), daar ben je blij mee![]()
![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:29 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ah, de Iphone 5 kan alleen Apple maps aan (Iphone 4 en 4S nog Google maps), daar ben je blij mee![]()
![]()
Waar de fuck heb jij het nou weer over?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:29 schreef bulbjes het volgende:
[..]
![]()
Dat staat in dat specificatie-overzicht wbt de verschillen tussen Iphone 4 en 5.quote:
Ja, dat heb je mis.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:32 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Dat staat in dat specificatie-overzicht. Ik heb mijn Android toestel maps erop zitten, Apple heeft sinds kort Apple maps en dat is bagger toch? (straten die niet kloppen enzo).
En aangezien het geen google apps ondersteunt (neem ik aan, want tis concurrent Apple) kun je dus geen google maps op je foon zetten en alleen het bagger Apple maps.
Of heb ik het mis dan?
ah ok, dacht dat dat niet kon, dat Apple ervoor zorgt dat je geen google dingen erop kunt zetten want concurrent.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:34 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, dat heb je mis.
Toen de iPhone 4 uit kwam stond er iOS 5 op, met Google maps.
Een ipHone 4 heeft nu ook gewoon iOS 6, met Apple maps. Maar je kunt er prima zelf Google maps bij opzetten hoor, staat gewoon in de AppStore.
Kom op zeg. Alle belangrijke apps van Google staan gewoon in de App Store.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:35 schreef bulbjes het volgende:
[..]
ah ok, dacht dat dat niet kon, dat Apple ervoor zorgt dat je geen google dingen erop kunt zetten want concurrent.
Of kan dat ook alleen als je zo'n Iphone jailbreakt of zo? (of hoe heet dat)
Hou het maar bij theegesprekjes met je dinnetjes over truien haken ofzo, want hier bak je niks van.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:35 schreef bulbjes het volgende:
[..]
ah ok, dacht dat dat niet kon, dat Apple ervoor zorgt dat je geen google dingen erop kunt zetten want concurrent.
Of kan dat ook alleen als je zo'n Iphone jailbreakt of zo? (of hoe heet dat)
de enige irritatie is dat je portemonnee een kilo zwaarder is... maar dat is vrij makkelijk te verhelpen.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat je met een Andoid toestel alleen tevreden kunt zijn als je eerst al het andere afzeikt. Dat is nodig om de vele irritaties te kunnen accepteren die je in het dagelijks gebruik van die toestellen tegenkomt.
Android toestellen zijn alleen maar goed als al het andere nóg slechter is. Althans, zo denkt elke Android-gebruiker volgens mij. Vandaar het onzekere overcompenseren van die lui.
Niet echt intensief gebruik dus. Ik zit echt wel een paar uur per dag op internet (3G), en dan ook nog whatsapp/muziek luisteren en soms bellen erbij.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:20 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nu met cijfers, oftewel tijden:
iPhone 5 batterij:
Gister rond 7:00 van de lader gehaald. Gelijk een mailtje bekeken.
Omstreeks 9:30 gewhatsappt met 1 persoon voor 10 minuten.
12:40 twee vragen aan Siri gesteld. Daarna weer whatsapp, tussendoor 20 minuten gesurfd (12:55 - 13:15), daarna wederom whatsapp, tot 13:35.
14:10 paar foto's gemaakt en weer ff gewhatsappt.
Rond 18:00 paar minuten gesurfd op 3G en 18 minuten Google Maps aangehad.
In het restaurant een paar foto's gemaakt.
Om 21:47 weer even gewhatsappt.
Om 22:15 drie foto's geüpload naar FB.
Volgende morgen 20 minuten gewhatsappt (8:53 - 9:11)
Daarna van 11:45 tot 12:00 whatsapp.
En van 12:20 tot 12:35 gesurfd.
Later op de dag nog wat gewhatsappt en op Facebook gekeken.
En nu, om 19:15 nog 34% batterij.
Insgelijks, zelfs door Europa heen werkt dit uitstekend...quote:Op zondag 30 juni 2013 19:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens werkt apple maps ook prima. Kom elke keer zonder problemen op plaats van bestemming.
Ja... maar dat was het punt niet hequote:Op zondag 30 juni 2013 20:02 schreef Brummetje_ het volgende:
Tsja, ik zit (gelukkig) niet 24/7 aan de telefoon vastgeplakt.Maar daardoor haal ik wél 1,5 dag met de batterij.
En 3G?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:20 schreef Brummetje_ het volgende:
EDIT:
Wifi staat vrijwel altijd aan. Sowieso thuis altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |