Mwah, das een kwestie van even wennen, nooit problemen gehad met mijn 4 iig...quote:Op maandag 1 juli 2013 00:26 schreef WSquater het volgende:
Hij zal wel beter in de hand liggen dan een iPhone 4/5 (los van of het 'high quality' aanvoelt).
In die regio maken ze die dingen met slavenarbeid. Daar lekt het dus ook uitquote:Op maandag 1 juli 2013 09:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het idee alsof het een hoax is. In de foto zie ik Chinese tekens, heb eerder het idee dat dit een Chinese imitatie is
Poen zat hier.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:33 schreef Q. het volgende:
Ach, grote kans dat die goedkope iPhone niet eens uitkomt in Nederland.
Daarom, wij kunnen gewoon allemaal een met diamanten ingelegde iPhone 5SS betalen.quote:
SS. mooi was die tijd.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarom, wij kunnen gewoon allemaal een met diamanten ingelegde iPhone 5SS betalen.
Vroeger was alles beter. Toen de iPhone nog niet gekopieerd was door Google.quote:
Wat doe je dat je een paar uur per dag kunt internetten op je telefoon, maar geen wifi ter beschikking hebtquote:Op zondag 30 juni 2013 19:40 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Niet echt intensief gebruik dus. Ik zit echt wel een paar uur per dag op internet (3G), en dan ook nog whatsapp/muziek luisteren en soms bellen erbij.
3G vreet natuurlijk ook energie, geen wonder dat ie dan zo snel leeg is. Op wifi gaat hij veel langer mee.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat doe je dat je een paar uur per dag kunt internetten op je telefoon, maar geen wifi ter beschikking hebt
Ja, dat sowieso. Maar ik het is mijn ervaring dat 3G alleen voor onderweg een uitkomst biedt. Als je thuis, op kantoor, op school of waar dan ook bent, dan heb je gewoon wifi in de meeste gevallen. Het overkomt mij iig nooit dat ik urenlang op 3G moet internetten.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:01 schreef Q. het volgende:
[..]
3G vreet natuurlijk ook energie, geen wonder dat ie dan zo snel leeg is. Op wifi gaat hij veel langer mee.
Maar zet je 3G dan ook uit? Als je het niet uitzet heeft het alsnog veel effect.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar ik het is mijn ervaring dat 3G alleen voor onderweg een uitkomst biedt. Als je thuis, op kantoor, op school of waar dan ook bent, dan heb je gewoon wifi in de meeste gevallen. Het overkomt mij iig nooit dat ik urenlang op 3G moet internetten.
Nee joh. Ik laat 3G gewoon aanstaan, maar als ik op mn werk of thuis ben en mn telefoon is verbonden via wifi, dan gaat het prima qua accu. Ik doe er makkelijk meer dan een dag mee, zelfs ala ik in de trein een zwaar spel als Colin Mcrae speel.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:46 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Maar zet je 3G dan ook uit? Als je het niet uitzet heeft het alsnog veel effect.
Ah oke. Ik helaas niet meer. Tegenwoordig red ik de dag nietquote:Op maandag 1 juli 2013 10:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh. Ik laat 3G gewoon aanstaan, maar als ik op mn werk of thuis ben en mn telefoon is verbonden via wifi, dan gaat het prima qua accu. Ik doe er makkelijk meer dan een dag mee, zelfs ala ik in de trein een zwaar spel als Colin Mcrae speel.
Ik had er bij mn 3GS wel last van dat-ie na 3,5 jaar minder lang met een acculading deed dan in het begin.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:52 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Ah oke. Ik helaas niet meer. Tegenwoordig red ik de dag niet.
Dat is natuurlijk gewoon gewenningquote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de 4 beter in de hand vind liggen dan de 5. De 5 is zó licht, dat je haast niet voelt dat je iets vast hebt. Maar goed, dat is mijn mening.
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:08 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de 4 beter in de hand vind liggen dan de 5. De 5 is zó licht, dat je haast niet voelt dat je iets vast hebt. Maar goed, dat is mijn mening.
Ze probeert heel slim te doen, maar ze is gewoon niet zo snugger. Nu is dat niet zo erg, maar pretendeer het niet te zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:34 schreef very het volgende:
Echt...wat loopt iedereen zo ontzettend kinderachtig te doen naar brummetje. Vooral niet iemand gewoon in haar waarde laten...Stelletje kleuters
Gelukkig zijn jullie allemaal wel heel slim en daardoor dus in de positie om haar bij ALLES wat ze zegt belachelijk te maken natuurlijk...quote:Op maandag 1 juli 2013 13:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ze probeert heel slim te doen, maar ze is gewoon niet zo snugger. Nu is dat niet zo erg, maar pretendeer het niet te zijn.
Dit idd. Vind de reacties op Brummetje vele malen storender...quote:Op maandag 1 juli 2013 13:34 schreef very het volgende:
Echt...wat loopt iedereen zo ontzettend kinderachtig te doen naar brummetje. Vooral niet iemand gewoon in haar waarde laten...Stelletje kleuters
Ik ben op andere gebieden ontzettend slim. Vergis je daar dus niet in. Ik heb een behoorlijk hoog IQ.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ze probeert heel slim te doen, maar ze is gewoon niet zo snugger. Nu is dat niet zo erg, maar pretendeer het niet te zijn.
nou, voor zover ik het kan beoordelen heb je van technologie weinig kaas gegeten. En ontzettend slim... al was je het, je zit alsnog gewoon thuis achter de geraniums met een uitkering "het goed voor elkaar te hebben". Lekker bezig hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik ben op andere gebieden ontzettend slim. Vergis je daar dus niet in. Ik heb een behoorlijk hoog IQ.
Niet om stoer te doen ofzo, maar om te laten zien dat je een geweldige blunder maakt!
Forenzen. Maar gaat hij bij jullie zoveel langer dan een dag mee dan? Op mijn werk heb ik ook geen wifi btw, maar daar zit ik niet continu op m'n phone te kijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat doe je dat je een paar uur per dag kunt internetten op je telefoon, maar geen wifi ter beschikking hebt
Sorry? Ik ga gewoon in op een bewering waarvan ik denk dat hij niet klopt? Zoiets moet toch gewoon mogelijk zijn op een forum?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:34 schreef very het volgende:
Niet perse gericht op jou, maar op degene die kinderachtig doen. Ik heb jouw reactie niet gelezen, maar je kunt vast zelf wel nagaan of het van toepassing is of nietquote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Sorry? Ik ga gewoon in op een bewering waarvan ik denk dat hij niet klopt? Zoiets moet toch gewoon mogelijk zijn op een forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |