Dat had ik in het begin ook. Totdat ik erachter kwam dat alles in "Instellingen" zit of onder cmd + , in een programma.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het werkt anders. In windows weet ik alle opties te zitten, weet precies hoe alles werkt. Dus in mac os x moet ik overal naar zoeken. Dus waarom zou ik mezelf dat aandoen? Omdat die iMacs zo mooi zijn?
De begrenzer van de fabrikant laatst nog uitgezet en de volume uitput verdriedubbeldquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat ontbreekt er aan dan? Volgens mij moet een OS namelijk niet meer doen dan applicaties faciliteren. Hetgeen iOS meer dan goed doet.
Nou alleen al om de superieure zoekfunctie in OSXquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
het werkt anders. In windows weet ik alle opties te zitten, weet precies hoe alles werkt. Dus in mac os x moet ik overal naar zoeken. Dus waarom zou ik mezelf dat aandoen? Omdat die iMacs zo mooi zijn?
Mag je het binnenkort weer verhogen als je doof begint te worden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:27 schreef Dibble het volgende:
[..]
De begrenzer van de fabrikant laatst nog uitgezet en de volume uitput verdriedubbeld
[ afbeelding ]
Opzouten met je Android....quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:27 schreef Dibble het volgende:
[..]
De begrenzer van de fabrikant laatst nog uitgezet en de volume uitput verdriedubbeld
[ afbeelding ]
uTorrent, Photoshop, Flash. Toevallig de eerste drie die ik installeerde en heel normale programma's.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welke software dan want ik heb dat dus echt niet?
Tja, ik vind het redelijk nutteloos. Maar als jij er gelukkig van word moet je vooral een android toestel kopen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:27 schreef Dibble het volgende:
[..]
De begrenzer van de fabrikant laatst nog uitgezet en de volume uitput verdriedubbeldzomaar een voorbeeld.
[ afbeelding ]
De laatste keer dat ik utorrent downloade was het gewoon een DMG. Flash is inderdaad systeem meuk en photoshop gebruik ik niet (pixelmator).quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
uTorrent, Photoshop, Flash. Toevallig de eerste drie die ik installeerde en heel normale programma's.
Gangster hoor, ik sta nu gelijk op het punt om een Samsung S4 te halen...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
uTorrent, Photoshop, Flash. Toevallig de eerste drie die ik installeerde en heel normale programma's.
heb een macbook gehad hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou alleen al om de superieure zoekfunctie in OSX
Kijk het hoeft natuurlijk niet, maar het valt mij op dat veel windows gebruikers die nauwelijks OSX serieus gebruikt hebben veel vooroordelen hebben. Terwijl de meeste OSX gebruikers jarenlange ervaring met windows EN OSX hebben (en in mijn geval ook met verschillende Linux distri's)
Beetje vreemd, maar ga je gang.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:30 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Gangster hoor, ik sta nu gelijk op het punt om een Samsung S4 te halen...
(onderweg naar Mediamarkt)
Eh, die meneer heeft het over zijn macbook he....quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:30 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Gangster hoor, ik sta nu gelijk op het punt om een Samsung S4 te halen...
(onderweg naar Mediamarkt)
Dat heb je met die Ultra bass van je pokkie...quote:
Andere mensen wel. Of ik zou heel veel andere programma's moeten installeren zonder "wizard" wil ik die 99% halen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik utorrent downloade was het gewoon een DMG. Flash is inderdaad systeem meuk en photoshop gebruik ik niet (pixelmator).
Ben ik net zo gangster als jij....quote:
Welk punt wil je nu maken eigenlijk? Ik heb toch al gezegd dat het ook 5% zou kunnen zijn?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Andere mensen wel. Of ik zou heel veel andere programma's moeten installeren zonder "wizard" wil ik die 99% halen.
Dan niet meer.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:32 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ben ik net zo gangster als jij....
Dat het in de meeste gevallen geen 99% is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welk punt wil je nu maken eigenlijk? Ik heb toch al gezegd dat het ook 5% zou kunnen zijn?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat het in de meeste gevallen geen 99% is.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb toch al gezegd dat het ook 5% zou kunnen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |