Oké, ik ga het maar gewoon bij hardlopen houden. Of fietsen of zwemmen. Daar ben ik nog niet helemaal uit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja zoals BodyShape of Zumba (maar het is wel leuk)
Apenkooiquote:
Ik moest altijd over zo'n kast springen voor een cijfer: maar dat weigerde m'n lichaam hahaquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die moesten we altijd tijdens de gymles doen.........nooit gelukt
+1 herkenbaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik moest altijd over zo'n kast springen voor een cijfer: maar dat weigerde m'n lichaam haha
Ik had altijd onvoldoendes voor gym want: balsporten en hardlopen
maar sportte er wel zelf 5-6 uur per week naast.
Ik snap niet waarom ze je zo nodig een cijfer voor gym moeten geven. Ja zou gewoon een systeem moeten hebben van voldoende of onvoldoende. Als je aanwezig bent en inzet toont krijg je een voldoende. Zo niet: onvoldoende.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik moest altijd over zo'n kast springen voor een cijfer: maar dat weigerde m'n lichaam haha
Ik had altijd onvoldoendes voor gym want: balsporten en hardlopen
maar sportte er wel zelf 5-6 uur per week naast.
Nou, precies!quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:13 schreef Sarabi het volgende:
Tja wat is het nut van meeste gymlessen.....is mij altijd ontgaan.
Beweging is goed maar de gymlessen kunnen ze een stuk beter opzetten.
Dacht altijd dat ik niet van sporten hield maar dat is helemaal niet zo.
Ik vond gym nooit zo leuk. Ik kreeg altijd wanneer de leraar er nog niet was, "per ongeluk" basketballen naar m'n hoofdquote:
Oh, goed punt. Ik moet nog croissantjes kopen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:21 schreef Perruche het volgende:
Planning:
O: croissant kaas, wit puntje hagelslag, gekookt ei
T: meloen
L: salade met vanalles en kip en een stuk brood
T: appel, hopelijk iets van yoghurt
D: ? even kijken wat ik heb thuis
S: 30 minuten hardlopen, lesje combat of balance
Nou, zou ik niet doen hoor. Beter volkorenbrood! Maar ja had ontbijtbuffet dus ik vond dat het mocht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, goed punt. Ik moet nog croissantjes kopen.
Ohquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou, zou ik niet doen hoor. Beter volkorenbrood! Maar ja had ontbijtbuffet dus ik vond dat het mocht.
Je hebt gelijk, daar dacht ik niet echt bij na. Ik zag Perruche het posten en ik dacht: lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
Croissantjes, boter en suiker en ehm, vet, dus. Niet echt een goede keuze als je je leven wilt beteren.
In de meeste zit niet eens boterquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
Croissantjes, boter en suiker en ehm, vet, dus. Niet echt een goede keuze als je je leven wilt beteren.
En daarom moet je ze ook eigenlijk zelf maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:37 schreef loveli het volgende:
[..]
In de meeste zit niet eens boter
Margarine
Margarine heeft toch minder vetten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:37 schreef loveli het volgende:
[..]
In de meeste zit niet eens boter
Margarine
Is dat makkelijk?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En daarom moet je ze ook eigenlijk zelf maken.
Goeiemorgenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:40 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Botergym
en iedereen aan de yoga
Zuivel bevat lactose en melkeiwitten. In zure melkproducten is de lactose voor een groot deel omgezet en de eiwitten zijn wat makkelijker te verteren. Maar niet alles is omgezet en het zijn nog steeds vrij grote eiwitten, die in de darmen voor problemen kunnen zorgen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, ik heb besloten geen kwark meer te eten.![]()
Ik heb sinds ik dat ben gaan doen veel meer last van mn darmen en nu blijven de naweeen van die buikgriep me te lang hangen... Wilde vandaag yoga gaan doen, maar durf het toch nog niet aan![]()
(Ik weet al lang dat ik niet zo heel goed tegen zuivel kan, maar ik dacht dat t wel meeviel. Kennelijk niet dus. En als het daar niet aan lag, kom ik daar ook zo achter)
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wil ik van de winter. Og een keer doen. En dan uitdelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Noop. Margarine heeft net als boter 80% vet, maar dan niet de lekkere vetten die je in roomboter aantreft, maar bewerkte fabrieksvetten.quote:
Oké. Maar halvarine in plaats van roomboter is wel beter dan begrijp ik?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Noop. Margarine heeft net als boter 80% vet, maar dan niet de lekkere vetten die je in roomboter aantreft, maar bewerkte fabrieksvetten.
Halvarine heeft de helft minder vet en een bult meer water, maar dat maakt het niet lekkerder.
Qua gezondheid is roomboter beter dan margarine. En qua lekker ook, dus waarom zou je het jezelf aandoen om margarine te eten?
Ja, echt hequote:Op donderdag 27 juni 2013 09:48 schreef loveli het volgende:
Welk zomerjurkje zal ik vandaag eens in de kast latenhangen?
Ik wilde gewoon een batch deeg maken en er dan maar een paar bakken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wil ik van de winter. Og een keer doen. En dan uitdelen![]()
Niet zo goed. Maar het zelfgemaakte turks fruit heb ik weggegeven en vandaag is een nieuwe dag met allerlei afspraken op het moment dat ik normaliter begin te snaaien, dus ik heb goede hoop!quote:Hoe gaat het met je eet geen crap plan?
Nee, nog steeds fabrieksvetten. Roomboter heeft weinig onverzadigde vetzuren, maar de vetzuurketens zijn relatief kort en minder ongezond dan men aannam. Je moet natuurlijk geen half pakje per dag wegsmeren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Maar halvarine in plaats van roomboter is wel beter dan begrijp ik?
Die met dat blauwe randje en strikje vooropquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:48 schreef loveli het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die met dat blauwe randje en strikje voorop
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die met dat blauwe randje en strikje voorop
Oké, roomboter doen dus? Ik gebruik het eigenlijk alleen voor wanneer ik hagelslag op brood heb of iets dergelijks. Dan blijft het tenminste zitten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, nog steeds fabrieksvetten. Roomboter heeft weinig onverzadigde vetzuren, maar de vetzuurketens zijn relatief kort en minder ongezond dan men aannam. Je moet natuurlijk geen half pakje per dag wegsmeren.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:56 schreef Perruche het volgende:
Maar aurum het is winter dus je kan best dit weekend croissants bakken!!
Kringloop? Stort?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:58 schreef Perruche het volgende:
Oh ik wil de kelder opruimen en een vriezert kopen om daar neer te zetten.
weet iemand waar ik dingen als niet werkende TV's en printers kan wegdoen?
Het was hel.quote:
Longsleeve en legging eronder!quote:
Ik heb net een rondje gewandeld en het is hier toch stiekem best lekker weer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:48 schreef loveli het volgende:
En hakken! Heule hoge hakken voor vandaag.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Longsleeve en legging eronder!
Eventueel vest erover.
Verkopen op marktplaatsquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:58 schreef Perruche het volgende:
Verwijderingsbijdrage is al betaald, dus inleveren waar je de vriezer koopt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:58 schreef Perruche het volgende:
Ik had ook paracetamol kunnen nemen maar qua werking komt het op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:18 schreef the85mc het volgende:
Ibuprofen voor hoofdpijn?? Lijkt me wat heftig medicijn voor zoiets..
Twee ibuprofen is dat sowieso niet wat overdreven voor hoofdpijn?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:03 schreef AdoraBelle het volgende:
Hmm... ik ben echt een helder licht vandaag.
Ik heb net maar even twee ibuprofen tabletten genomen omdat ik hoofdpijn had. En nu bedenk ik me dat ik waarschijnlijk hoofdpijn heb omdat ik nog niets heb gegeten.
Twee is de normale dosis voor een volwassen persoon. Ik ben soms misschien wat onvolwassen in mijn reacties, maar ik denk niet dat dat meeteltquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Twee ibuprofen is dat sowieso niet wat overdreven voor hoofdpijn?
Hier kun je zulke dingen ook door de gemeente laten ophalen, ik weet niet of dat bij jou ook kan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:19 schreef Perruche het volgende:
Ja ik heb geen auto dus stort is vrij onhandig... Mag ze niet in de kliko doen zeker?
Volgens mij kun je printers ook gewoon in de vuilnisbak gooien. TV's (met beeldbuis) mag eigenlijk niet, maar ik ben benieuwd of ze dat merken met die geautomatiseerde vuilniswagens.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:58 schreef Perruche het volgende:
Hear hearquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Als ze bij gym bij dingen als hardlopen nou ook gewoon op zouden bouwen en niet van je zouden verwachten dat je meteen 4 rondjes of 10 minuten om een voetbalveld kunt rennen dan was het misschien nog wat geworden met me.
Het is toch ook nog wat met je gewordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Als ze bij gym bij dingen als hardlopen nou ook gewoon op zouden bouwen en niet van je zouden verwachten dat je meteen 4 rondjes of 10 minuten om een voetbalveld kunt rennen dan was het misschien nog wat geworden met me.
Noop. Aspirine en ibu hebben een beetje dezelfde soort werking, ibu is veel sterker. Paracetamol werkt volgens een ander principe.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik had ook paracetamol kunnen nemen maar qua werking komt het op hetzelfde neer.
Ik heb ze vergeleken en volgens de bijsluiter kun je ibuprofen ook gewoon gebruiken voor hoofdpijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Noop. Aspirine en ibu hebben een beetje dezelfde soort werking, ibu is veel sterker. Paracetamol werkt volgens een ander principe.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:56 schreef Perruche het volgende:
Maar aurum het is winter dus je kan best dit weekend croissants bakken!!
Ik kwam ze een maand geleden al tegen in een lijstje met belachelijk ongezond voedsel (zo'n top 10 dingetje op stumbleupon).quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:33 schreef _aurum_ het volgende:
cronuts is volgens mij cirkelvormig croissaintdeeg wat ze laten rijzen en dan frituren. Gaat je 10000 kcals alarm niet af Henk
Volgens het recept dat ik heb kun je ze ook in de oven doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:33 schreef _aurum_ het volgende:
cronuts is volgens mij cirkelvormig croissaintdeeg wat ze laten rijzen en dan frituren. Gaat je 10000 kcals alarm niet af Henk
Het is de enige manier waarop ik afgelopen week in staat ben geweest te slikken, praten, drinken of eten. En niet iedere keer van ellende hoefde te huul'n.quote:
Ja, wees er maar trots opquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik slik ze de hele week al allebei tegelijk. Met 2 tegelijk. 3 x per dag.
Ik win.
afspraak maken met de gemeente. Komen ze het ophalenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:58 schreef Perruche het volgende:
dat!quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ja idd, ibu is toch heulemaal niet zo gezond?quote:
Oh net te laatquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:43 schreef Lonaa het volgende:
Niet met z'n alle over de "Ik win" struikelen. Het is een grapjen!
Niet dat ik ze slik trouwens, dat heb ik wel gedaan afgelopen week. Op doktersadvies.
Naja, ibu is niet gezond ofzo, dat zijn pijnstillers sowieso niet. Heb ze iig wel nodig gehad. Doe niet aan pijnstillers voor een beetje hoofdpijn of andere pijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh net te laatNuja de dok zal het wel weten dan
dat vraag ik me nu ook afquote:
Ach ja, ieder moet het voor zichzelf bepalen. Ik heb niet zo vaak hoofdpijn, maar als ik het heb dan slik ik gewoon twee tabletten en ben ik er vanaf. Beter dat dan dat ik me de halve dag kut voel en niet te genieten ben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Naja, ibu is niet gezond ofzo, dat zijn pijnstillers sowieso niet. Heb ze iig wel nodig gehad. Doe niet aan pijnstillers voor een beetje hoofdpijn of andere pijn.
Dan ga ik wel slapen ofzo.
I knowquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Het zijn zware oefeningen voor je voeten/enkels/knieen sowieso belangrijk om dan schoenen aan te trekken![]()
Nee, ik ga over een paar dagen op vakantie en daarna ga ik weer serieus aan de slag
Waarom niet afwisselen? Zelf doe ik ook verschillende sporten: 1x per week combi bodypump en pilates, crosstrainer, wandelen, joggen, fietsen, jillian (nu even zonder gewichtjes) etc.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, ik ga het maar gewoon bij hardlopen houden. Of fietsen of zwemmen. Daar ben ik nog niet helemaal uit.
[..]
Apenkooi.
Nouja, voor hardlopen heb ik blijkbaar goeie schoenen nodig en die heb ik dus niet. En ook geen geld voor op dit moment. Ik heb niet eens geld voor nieuwe broeken terwijl de broeken die ik nu heb te klein geworden zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom niet afwisselen? Zelf doe ik ook verschillende sporten: 1x per week combi bodypump en pilates, crosstrainer, wandelen, joggen, fietsen, jillian (nu even zonder gewichtjes) etc.
Misschien ophouden met nadenken en -nu- een lange wandeling gaan maken? En morgen een stuk fietsen? En dan zaterdag spierversterkende oefeningen als opdrukken, buikspieroefeningen ed?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, voor hardlopen heb ik blijkbaar goeie schoenen nodig en die heb ik dus niet. En ook geen geld voor op dit moment. Ik heb niet eens geld voor nieuwe broeken terwijl de broeken die ik nu heb te klein geworden zijn.
Dus ik denk om dan misschien te fietsen of te zwemmen. Maar misschien is afwisselen wel een goed idee, daar had ik nog niet eens over nagedacht. Dankjewel voor de tip.
Gewoon nu meteen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien ophouden met nadenken en -nu- een lange wandeling gaan maken? En morgen een stuk fietsen? En dan zaterdag spierversterkende oefeningen als opdrukken, buikspieroefeningen ed?
Je wordt er niet dunner van als je het morgen doet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gewoon nu meteen?
Die oefeningen zie ik alleen niet zo zitten.
Ja. Van nadenken over en twijfelen tussen word je niet slanker.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gewoon nu meteen?
Die oefeningen zie ik alleen niet zo zitten.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je wordt er niet dunner van als je het morgen doet.
Oké, als jullie het zeggen. Dan ga ik nu wel een stuk wandelen en dan morgen een stuk fietsen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Van nadenken over en twijfelen tussen word je niet slanker.
En dan doe je die oefeningen toch niet? Het is jouw lijf. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |