Ik ben hem aan het Googelenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat tofflexibel en sterk dus
Ik ben benieuwd welke oefening
Ik denk ten opzichte van je voeten, dus niet ingedraaid..quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik overdreef het dan ook een beetje, maar ik ben dan erg houterig in vergelijking met de rest. Plank-achtige dingen ben ik goed in maar flexibiliteit laat echt de wensen te over
Was vanavond ook zo'n vooroverbuig ding (die jij ook eens postte, leek het op) en dan wijzen m'n heupen naar voren in plaats van beneden...
Houd me niet tegen trouwens, volgende week ga ik dus gewoon weer!
Die "heupen recht" werd me ook bijgesteld maar ik snap dus nog niet helemaal hoe ik dat zelf kan doen.
Ja, dat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Bedoelt ze het kantelen van je heupen/ bekken? Zodat je rug recht wordt? Zo klinkt het in ieder geval.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 06:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien kan je het ook echt niet zelf.
Oh, daar heb ik ook wel wat last van als ik kwark eet. Ik herken het wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, ik heb besloten geen kwark meer te eten.![]()
Ik heb sinds ik dat ben gaan doen veel meer last van mn darmen en nu blijven de naweeen van die buikgriep me te lang hangen... Wilde vandaag yoga gaan doen, maar durf het toch nog niet aan![]()
(Ik weet al lang dat ik niet zo heel goed tegen zuivel kan, maar ik dacht dat t wel meeviel. Kennelijk niet dus. En als het daar niet aan lag, kom ik daar ook zo achter)
^^quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:04 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar nu regent t weer hier
Zometeen lekker een half uur fietsen!
Wow, respect! Dat gaat mij dus echt niet lukken hequote:Op donderdag 27 juni 2013 08:53 schreef Probability het volgende:
Deze lukte gister dus in 1x![]()
[ afbeelding ]
die kan ik ook! #soepelquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:53 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
Ja bij ons maar dan andere vestigingquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:55 schreef Perruche het volgende:
Billy heb je yoga gedaan bij onze sportschool of ergens Anders?
Ik deed dat vroeger als kind vaak uit vervelingquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wow, respect! Dat gaat mij dus echt niet lukken he.
Moest je daar nou veel voor oefenen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik deed dat vroeger als kind vaak uit verveling
Volgens mij niet..quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moest je daar nou veel voor oefenen?
Oké. Ik denk dat ik daar te stijf voor benquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij niet..
Maar vond het wel leuk dat ik eens een keer niet het kneusje van de klas ben haha
Al die huppel dingen en dansjes ben ik echt heel slecht inquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Ik denk dat ik daar te stijf voor ben.
En volgens mij ben jij dat sowieso niet hoor.
ja, vind die kwark wel een lekkere, gemakkelijke vervanger voor m'n brood s ochtends.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:41 schreef Phaidra het volgende:
Janies, zuivel werkt bij mij ook niet als mijn darmen opspelen. Vervelend is dat
Al die huppel dingen en dansjes? Ik weet niks van yoga om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Al die huppel dingen en dansjes ben ik echt heel slecht in
O en kracht dingen met je armen zoals bodypump
ik ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik deed dat vroeger als kind vaak uit verveling
Die moesten we altijd tijdens de gymles doen.........nooit geluktquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:53 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dat vind ik nou ook. Het is voor mijn gevoel ook sneller want je kunt gewoon een bakje en een lepel pakken en eraan beginnen. Je hoeft voor de rest niets te doen eraan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, vind die kwark wel een lekkere, gemakkelijke vervanger voor m'n brood s ochtends.
Ik snap niet waarom ze je dat zouden laten doen tijdens de gymles. Kreeg je er ook een cijfer voor dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die moesten we altijd tijdens de gymles doen.........nooit gelukt
Ja zoals BodyShape of Zumba (maar het is wel leuk)quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Al die huppel dingen en dansjes? Ik weet niks van yoga om eerlijk te zijn.
En kracht dingen en bodypump is ook niks voor mij, dus daar hoef je je niet minder om te voelen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |