abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juli 2013 @ 03:20:09 #126
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128448062
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 03:13 schreef hugecooll het volgende:

[..]

naja als het enigszins overeenkomt met het verhaal uit dat linkje, dan denk ik dat er als man meer lef voor nodig is dan wanneer de man de 'agressir' is in een relatie, aangezien vrouwen een slachtofferrol hebben in onze samenleving en mannen worden uitgelachen en zich niet moeten aanstellen als ze zeggen dat ze door hun vriendin worden mishandeld of zo
Enigszins? Zeg maar gerust een volledige kopie :). Zo komt het over.

En ja, ik word als de schuldige gezien dat de relatie uit is. Ik ben de boeman, ik ben degene die haar al die pjin heeft gedaan, De tirades die ik van mevrouw over me heen heb gekregen. Zij heeft nooit wat fout gedaan. Nooit. Ik was niet te vertrouwen, ik zou nooit een goede vader kunnen worden. Ik was mentaal ziek, ik had hulp nodig. Etc....... etc....

Ik kan me nog herinneren dat ze thuis kwam na haar zoveelste sessie met de psycholoog die haar destijds met sociale fobie stempelde. Ze kwam binnen .. en zei; "Wat een onzin :')" _O- Al die overloze gesprekken hoe ik haar naar een psycholoog probeerde te sturen omdat zij in haar vorige relatie verkracht was en in elkaar geslagen. Nee, alleen gestoorden en gekken gaan naar een psycholoog :'). En mevrouw maar zeggen dat ze prima in orde was. (Maar ik hoefde maar 1 iets verkeerd te zeggen en het was tranen met tuiten ... ik bleek achteraf haar trigger te zijn voor de borderline).

Uff uff uff .. er zijn echt gestoorde dames op deze wereld. Zulke fora als shrink4men en bpdfamily.com geven daar een goed beeld over.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 1 juli 2013 @ 03:25:13 #127
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128448089
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 03:20 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Enigszins? Zeg maar gerust een volledige kopie :). Zo komt het over.

En ja, ik word als de schuldige gezien dat de relatie uit is. Ik ben de boeman, ik ben degene die haar al die pjin heeft gedaan, De tirades die ik van mevrouw over me heen heb gekregen. Zij heeft nooit wat fout gedaan. Nooit. Ik was niet te vertrouwen, ik zou nooit een goede vader kunnen worden. Ik was mentaal ziek, ik had hulp nodig. Etc....... etc....

Ik kan me nog herinneren dat ze thuis kwam na haar zoveelste sessie met de psycholoog die haar destijds met sociale fobie stempelde. Ze kwam binnen .. en zei; "Wat een onzin :')" _O- Al die overloze gesprekken hoe ik haar naar een psycholoog probeerde te sturen omdat zij in haar vorige relatie verkracht was en in elkaar geslagen. Nee, alleen gestoorden en gekken gaan naar een psycholoog :'). En mevrouw maar zeggen dat ze prima in orde was. (Maar ik hoefde maar 1 iets verkeerd te zeggen en het was tranen met tuiten ... ik bleek achteraf haar trigger te zijn voor de borderline).

Uff uff uff .. er zijn echt gestoorde dames op deze wereld. Zulke fora als shrink4men en bpdfamily.com geven daar een goed beeld over.
is dus ook een reden dat k het opmerkelijk vind dat je neigt naar zelfdestructieve gedachten. Ik denk dat het voor jou geen kwaad zou kunnen om wat aan je zelfvertrouwen te doen. Een beetje zelfreflectie, objectieve meningen van anderen over jou en zo, zodat je inziet dat je eigenlijk best ^O^ bent.
pi_128454015
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 00:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

geniet je wel van het uitgaan? :P
Laatste tijd niet.
Rustig aan.
pi_128465697
Heb het voor elkaar gekregen om een katheter geplaatst te krijgen zodat ik eindelijk weer kan reizen voor een keer, en dan kan ik ook gelijk naar wat oude kameraden toe :) Maar mijn gezondheid is dus niet echt zo heel goed, ronduit slecht zelfs. Voel mijn in koppie wel okay, maar verder dan dan dat ;(

Maar goed, Fausti gaat op reis :P
pi_128465952
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 03:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb dit net gedaan voor ong. net geen kwartier. Ik merkte dat mijn hoofd enorm zwaar werd, echt zwaar. Tot er weer een hens van een paniek scheut door heen vloog en ik weer richting de laptop ging :) :P
Kwartier is al best lang als je het niet vaker doet. ^O^

En dat je hoofd zwaar werd op is niet gek, gezien het tijdstip. ;)

Vanavond weer, 5-15 minuten? Focus op je ademhaling, hè? In. Rust. Uit. Rust. Ademhaling is key. Niet voor niets dat 'ademhaling' en 'psyche' uit dezelfde wortel stammen. ;)

quote:
[..]

Serieus dank! :)
You're welcome. :)
  dinsdag 2 juli 2013 @ 03:19:14 #131
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_128487923
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 17:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Kwartier is al best lang als je het niet vaker doet. ^O^

En dat je hoofd zwaar werd op is niet gek, gezien het tijdstip. ;)

Vanavond weer, 5-15 minuten? Focus op je ademhaling, hè? In. Rust. Uit. Rust. Ademhaling is key. Niet voor niets dat 'ademhaling' en 'psyche' uit dezelfde wortel stammen. ;)

[..]

You're welcome. :)
We beginnen er maar weer mee :). Rust in de tent is noodzakelijk.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  donderdag 4 juli 2013 @ 00:02:08 #132
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_128564325
Ik voel me opgejaagd. Ik zou elke dag ontspanningsoefeningen doen. En het lukt me niet. Ik moet elke dag zo veel van mezelf. Ik neem geen tijd om te ontspannen en te voelen. Dus ik blijf hangen in moetmoetmoetmoetmoet. Vicieuze cirkel. Ik kan nooit voldoen aan mijn eigen verwachtingen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_128566046
Waar ik mezelf normaal gesproken nog aardig in de goede richting weet te schoppen tijdens een dip, lukt me dat de laatste tijd niet meer. Veel angstig en ik heb het idee dat ik meer depressief ben dan ik wil toegeven. Elke dag probeer ik er weer iets van te maken (al is het maar een klein dingetje) maar elke avond eindigt in mineur momenteel.

Sucks.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128569790
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef minthy het volgende:
Waar ik mezelf normaal gesproken nog aardig in de goede richting weet te schoppen tijdens een dip, lukt me dat de laatste tijd niet meer. Veel angstig en ik heb het idee dat ik meer depressief ben dan ik wil toegeven. Elke dag probeer ik er weer iets van te maken (al is het maar een klein dingetje) maar elke avond eindigt in mineur momenteel.

Sucks.
Misschien rare vraag maar heb jij al het idee of jij rock bottom zit? Mijn afgelopen dagen waren een hel, maar ik zit inmiddels al weer thuis. Ik heb nu letterlijk, en dat voelt echt heel raar, niks meer op de planning staan.

Hoe verstandig is het om bijv. met schoolwerk bezig te zijn terwijl je midden in een burnout zit Minthy?
  donderdag 4 juli 2013 @ 09:03:37 #135
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_128570189
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef minthy het volgende:

Sucks.
Herkenbaar... Ik heb ook al weken 24/7 last van enorme spanningen en angsten. Probeer ook iedere dag iets 'leuks' te doen maar ik kan eigenlijk nergens meer van genieten. 's avonds in bed lig ik alleen maar te tobben. Slaap wel maar heel kort en als ik wakker word zit ik gelijk weer vol spanningen en angsten. Waardeloos.

Dip sucks. ;'(
  donderdag 4 juli 2013 @ 09:31:48 #136
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128570666
Sterkte met jullie dips lieve mensen.

Als ademhalingsoefeningen echt niet lukken kan je misschien ook een stukje lopen en daarbij op je ademhaling letten. Rustig lopen en focus je op je voetstappen. Bijv in een parkje of ergens anders waar het niet al te druk en rumoerig is.

Nog een optie is een (huis)dier aaien. Dat zou ook rustgevend kunnen werken. Ik probeer dat ook meer en rustiger te doen nu, vinden mijn katten ook wel prettig Haha.

Mocht ik hier de komende paar weken een keer briesend binnen stormen, dan kan dat kloppen. Gisteren mijn laatste ad genomen. Was maar 5 mg hoor, maar de laatste stap schijnt toch het zwaarst te zijn. Maar ik ga door de afkickverschijnselen heen buffelen :) Het is tijdelijk, dus komt goed. Ik ga wat werk mee naar huis nemen voor als ik me niet lekker genoeg voel om te reizen en dat ik toch iets kan doen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128570676
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 09:03 schreef peleetje het volgende:

[..]

Herkenbaar... Ik heb ook al weken 24/7 last van enorme spanningen en angsten. Probeer ook iedere dag iets 'leuks' te doen maar ik kan eigenlijk nergens meer van genieten. 's avonds in bed lig ik alleen maar te tobben. Slaap wel maar heel kort en als ik wakker word zit ik gelijk weer vol spanningen en angsten. Waardeloos.

Dip sucks. ;'(
Dat moeten gaat het verneuken, dat garandeer ik je. Je moet niks, je moet alleen maar wat de rest van je lijkt te verlangen maar dat is niet zo. Als de 1 gelukkig lijkt te zijn bij de buren wil niet zo zijn dat jij dat ook zou moeten.

Mijn leven is een stuk rustig geworden wanneer ik nu zeg, het hoeft niet. Het kutte van dat gevoel is dat je het idee hebt alsof links en rechts iedereen je aan het inhalen is.

Maar dat komt ook alleen maar door social media en internet. Take it or leave als we in een of andere Afrikaans land waren geboren hadden we dat gevoel nu eenmaal veel minder.

Maw, we houden ons zelf voor de gek.

Binnen een maand mag ik met mijn EMDR therapie beginnen!
pi_128570719
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef Murmeli het volgende:
Sterkte met jullie dips lieve mensen.

Als ademhalingsoefeningen echt niet lukken kan je misschien ook een stukje lopen en daarbij op je ademhaling letten. Rustig lopen en focus je op je voetstappen. Bijv in een parkje of ergens anders waar het niet al te druk en rumoerig is.
Een goede tip mensen! Ik doe dit zelfs soms ook voor het slapen gaan en werkt wel degelijk :).

quote:
Mocht ik hier de komende paar weken een keer briesend binnen stormen, dan kan dat kloppen. Gisteren mijn laatste ad genomen. Was maar 5 mg hoor, maar de laatste stap schijnt toch het zwaarst te zijn. Maar ik ga door de afkickverschijnselen heen buffelen :) Het is tijdelijk, dus komt goed. Ik ga wat werk mee naar huis nemen voor als ik me niet lekker genoeg voel om te reizen en dat ik toch iets kan doen.
Ik heb vanmiddag 5 voor half 5 de afspraak bij de arts over nieuwe AD :D Ik wil weer snoepjes eten.
  donderdag 4 juli 2013 @ 09:34:32 #139
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128570726
Heb je helemaal gelijk in se!
En fijn dat je al zo snel kan beginnen met emdr
  donderdag 4 juli 2013 @ 09:34:39 #140
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128570730
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef Murmeli het volgende:

Hoezo tijdelijk stoppen?
  donderdag 4 juli 2013 @ 09:35:15 #141
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128570739
Haha lekker hoor se, snoepjes :)
  donderdag 4 juli 2013 @ 09:36:14 #142
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128570761
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juli 2013 09:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoezo tijdelijk stoppen?
Nee, ik stop niet tijdelijk. De ergste afkickverschijnselen zijn tijdelijk.
  donderdag 4 juli 2013 @ 09:37:58 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128570803
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 09:36 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Nee, ik stop niet tijdelijk. De ergste afkickverschijnselen zijn tijdelijk.
Owww hehe, verkeerd geïnterpreteerd. Maar nice dat je ermee stopt ^O^
  donderdag 4 juli 2013 @ 09:39:31 #144
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128570838
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juli 2013 09:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Owww hehe, verkeerd geïnterpreteerd. Maar nice dat je ermee stopt ^O^
Jep :Y
Blij *O*
pi_128570862
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 09:39 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Jep :Y
Blij *O*
Jij bent er dus vanaf? Als in, het gaat weer de goede kant op met Murmeli en we laten een hoop ellende, stront en andere nare dingen achter ons?
  donderdag 4 juli 2013 @ 09:43:30 #146
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128570918
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 09:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jij bent er dus vanaf? Als in, het gaat weer de goede kant op met Murmeli en we laten een hoop ellende, stront en andere nare dingen achter ons?
Ja, klopt. Gaat al een tijdje best goed hoor. Ruim een jaar ofzo. Heb nog wel moeilijke tijden her en der, maar ik kan er vrij goed mee dealen. Dips voel ik aankomen en dan grijp ik in zeg maar. :)
Echt, dat is zo relaxed! Had nooit gedacht dat dat kon, maar het kan echt. Het leven is best leuk op zich ;)
pi_128571049
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 09:43 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja, klopt. Gaat al een tijdje best goed hoor. Ruim een jaar ofzo. Heb nog wel moeilijke tijden her en der, maar ik kan er vrij goed mee dealen. Dips voel ik aankomen en dan grijp ik in zeg maar. :)
Echt, dat is zo relaxed! Had nooit gedacht dat dat kon, maar het kan echt. Het leven is best leuk op zich ;)
Haha, goedzo! Ik moest afgelopen dagen terug naar de stad waar ik een poosje met mijn ex heb gewoond (exact een jaar) en my goodness wat een zwarte hel was dat. Ben er 5 nachten geweest en elke nacht tot een uur of 3/4 wakker in bed, last van hart steken, nergens plezier in, enorme jankbuien.

Gisteren ben ik daar weer weggegaan en afgelopen nacht weer de 1e nacht in mijn eigen bed. Prima geslapen, nergens weer last van. :'). Die dagen had ik het idee, het leven is niet leuk, nu ben ik weer enigszins bereid om dat anders te zien. Jij bent er na een jaar vanaf. Ik mag in Augustus voor de laatste keer naar de peut', als laatste sessie omdat hij vindt dat het wel goed zo is..

En vandaag dus naar de arts rond half 5 over eventuele nieuwe AD voor een overbruggingsperiode van een aantal maand. Maar jij bent er echt voor goed vanaf? As in, forever?

Of loop jij de afgelopen 5/10/15 jaar te jojo'en met in en uit van deze pillen?
  donderdag 4 juli 2013 @ 09:54:14 #148
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128571158
Ik ben er vanaf na 38 jaar ;) pillen geslikt sinds 2008. Geen idee of t voor altijd is, ik hoop van wel
  donderdag 4 juli 2013 @ 10:59:41 #149
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_128572870
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 09:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat moeten gaat het verneuken, dat garandeer ik je. Je moet niks, je moet alleen maar wat de rest van je lijkt te verlangen maar dat is niet zo. Als de 1 gelukkig lijkt te zijn bij de buren wil niet zo zijn dat jij dat ook zou moeten.

Mijn leven is een stuk rustig geworden wanneer ik nu zeg, het hoeft niet. Het kutte van dat gevoel is dat je het idee hebt alsof links en rechts iedereen je aan het inhalen is.

Maar dat komt ook alleen maar door social media en internet. Take it or leave als we in een of andere Afrikaans land waren geboren hadden we dat gevoel nu eenmaal veel minder.

Maw, we houden ons zelf voor de gek.

Binnen een maand mag ik met mijn EMDR therapie beginnen!
Mwah... ik moet wel degelijk iets.
Zoals op hele korte termijn een baan vinden. Want anders heb ik straks grote financiele problemen. Dat is ook de grootse stressfactor op het moment. (naast mijn neurotische trekken waar ik voor in behandeling ben).

Ik zie mezelf soms al met een AH karretje door de straten sjokken!
(wel met een mooi flesje whiskey!) _O_

EMDR!
Dat is wel een goeie voor je traumatische ervaringen denk ik! hoor er goeie dingen over.
pi_128573573
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 10:59 schreef peleetje het volgende:

[..]

Mwah... ik moet wel degelijk iets.
Zoals op hele korte termijn een baan vinden. Want anders heb ik straks grote financiele problemen. Dat is ook de grootse stressfactor op het moment. (naast mijn neurotische trekken waar ik voor in behandeling ben).

Ik zie mezelf soms al met een AH karretje door de straten sjokken!
(wel met een mooi flesje whiskey!) _O_
Welke sector?

quote:
EMDR!
Dat is wel een goeie voor je traumatische ervaringen denk ik! hoor er goeie dingen over.
Ik hoop het. Ik kan niet wachten. De nachtmerries, het overgeven, het trillen, het huilen (op straat, op werk, bij vrienden) en het totaal niet zien aankomen van deze gevoelens en gedachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')