Enigszins? Zeg maar gerust een volledige kopiequote:Op maandag 1 juli 2013 03:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
naja als het enigszins overeenkomt met het verhaal uit dat linkje, dan denk ik dat er als man meer lef voor nodig is dan wanneer de man de 'agressir' is in een relatie, aangezien vrouwen een slachtofferrol hebben in onze samenleving en mannen worden uitgelachen en zich niet moeten aanstellen als ze zeggen dat ze door hun vriendin worden mishandeld of zo
is dus ook een reden dat k het opmerkelijk vind dat je neigt naar zelfdestructieve gedachten. Ik denk dat het voor jou geen kwaad zou kunnen om wat aan je zelfvertrouwen te doen. Een beetje zelfreflectie, objectieve meningen van anderen over jou en zo, zodat je inziet dat je eigenlijk bestquote:Op maandag 1 juli 2013 03:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Enigszins? Zeg maar gerust een volledige kopie. Zo komt het over.
En ja, ik word als de schuldige gezien dat de relatie uit is. Ik ben de boeman, ik ben degene die haar al die pjin heeft gedaan, De tirades die ik van mevrouw over me heen heb gekregen. Zij heeft nooit wat fout gedaan. Nooit. Ik was niet te vertrouwen, ik zou nooit een goede vader kunnen worden. Ik was mentaal ziek, ik had hulp nodig. Etc....... etc....
Ik kan me nog herinneren dat ze thuis kwam na haar zoveelste sessie met de psycholoog die haar destijds met sociale fobie stempelde. Ze kwam binnen .. en zei; "Wat een onzin"
Al die overloze gesprekken hoe ik haar naar een psycholoog probeerde te sturen omdat zij in haar vorige relatie verkracht was en in elkaar geslagen. Nee, alleen gestoorden en gekken gaan naar een psycholoog
. En mevrouw maar zeggen dat ze prima in orde was. (Maar ik hoefde maar 1 iets verkeerd te zeggen en het was tranen met tuiten ... ik bleek achteraf haar trigger te zijn voor de borderline).
Uff uff uff .. er zijn echt gestoorde dames op deze wereld. Zulke fora als shrink4men en bpdfamily.com geven daar een goed beeld over.
Laatste tijd niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 00:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
geniet je wel van het uitgaan?
Kwartier is al best lang als je het niet vaker doet.quote:Op maandag 1 juli 2013 03:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb dit net gedaan voor ong. net geen kwartier. Ik merkte dat mijn hoofd enorm zwaar werd, echt zwaar. Tot er weer een hens van een paniek scheut door heen vloog en ik weer richting de laptop ging![]()
You're welcome.quote:[..]
Serieus dank!
We beginnen er maar weer meequote:Op maandag 1 juli 2013 17:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Kwartier is al best lang als je het niet vaker doet.![]()
En dat je hoofd zwaar werd op is niet gek, gezien het tijdstip.
Vanavond weer, 5-15 minuten? Focus op je ademhaling, hè? In. Rust. Uit. Rust. Ademhaling is key. Niet voor niets dat 'ademhaling' en 'psyche' uit dezelfde wortel stammen.
[..]
You're welcome.
Misschien rare vraag maar heb jij al het idee of jij rock bottom zit? Mijn afgelopen dagen waren een hel, maar ik zit inmiddels al weer thuis. Ik heb nu letterlijk, en dat voelt echt heel raar, niks meer op de planning staan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef minthy het volgende:
Waar ik mezelf normaal gesproken nog aardig in de goede richting weet te schoppen tijdens een dip, lukt me dat de laatste tijd niet meer. Veel angstig en ik heb het idee dat ik meer depressief ben dan ik wil toegeven. Elke dag probeer ik er weer iets van te maken (al is het maar een klein dingetje) maar elke avond eindigt in mineur momenteel.
Sucks.
Herkenbaar... Ik heb ook al weken 24/7 last van enorme spanningen en angsten. Probeer ook iedere dag iets 'leuks' te doen maar ik kan eigenlijk nergens meer van genieten. 's avonds in bed lig ik alleen maar te tobben. Slaap wel maar heel kort en als ik wakker word zit ik gelijk weer vol spanningen en angsten. Waardeloos.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef minthy het volgende:
Waar ik mezelf normaal gesproken nog aardig in de goede richting weet te schoppen tijdens een dip, lukt me dat de laatste tijd niet meer. Veel angstig en ik heb het idee dat ik meer depressief ben dan ik wil toegeven. Elke dag probeer ik er weer iets van te maken (al is het maar een klein dingetje) maar elke avond eindigt in mineur momenteel.
Sucks.
Dat moeten gaat het verneuken, dat garandeer ik je. Je moet niks, je moet alleen maar wat de rest van je lijkt te verlangen maar dat is niet zo. Als de 1 gelukkig lijkt te zijn bij de buren wil niet zo zijn dat jij dat ook zou moeten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:03 schreef peleetje het volgende:
[..]
Herkenbaar... Ik heb ook al weken 24/7 last van enorme spanningen en angsten. Probeer ook iedere dag iets 'leuks' te doen maar ik kan eigenlijk nergens meer van genieten. 's avonds in bed lig ik alleen maar te tobben. Slaap wel maar heel kort en als ik wakker word zit ik gelijk weer vol spanningen en angsten. Waardeloos.
Dip sucks. ;'(
Een goede tip mensen! Ik doe dit zelfs soms ook voor het slapen gaan en werkt wel degelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef Murmeli het volgende:
Sterkte met jullie dips lieve mensen.
Als ademhalingsoefeningen echt niet lukken kan je misschien ook een stukje lopen en daarbij op je ademhaling letten. Rustig lopen en focus je op je voetstappen. Bijv in een parkje of ergens anders waar het niet al te druk en rumoerig is.
Ik heb vanmiddag 5 voor half 5 de afspraak bij de arts over nieuwe ADquote:Mocht ik hier de komende paar weken een keer briesend binnen stormen, dan kan dat kloppen. Gisteren mijn laatste ad genomen. Was maar 5 mg hoor, maar de laatste stap schijnt toch het zwaarst te zijn. Maar ik ga door de afkickverschijnselen heen buffelenHet is tijdelijk, dus komt goed. Ik ga wat werk mee naar huis nemen voor als ik me niet lekker genoeg voel om te reizen en dat ik toch iets kan doen.
Hoezo tijdelijk stoppen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef Murmeli het volgende:
Mocht ik hier de komende paar weken een keer briesend binnen stormen, dan kan dat kloppen. Gisteren mijn laatste ad genomen. Was maar 5 mg hoor, maar de laatste stap schijnt toch het zwaarst te zijn. Maar ik ga door de afkickverschijnselen heen buffelenHet is tijdelijk, dus komt goed. Ik ga wat werk mee naar huis nemen voor als ik me niet lekker genoeg voel om te reizen en dat ik toch iets kan doen.
Nee, ik stop niet tijdelijk. De ergste afkickverschijnselen zijn tijdelijk.quote:
Owww hehe, verkeerd geïnterpreteerd. Maar nice dat je ermee stoptquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, ik stop niet tijdelijk. De ergste afkickverschijnselen zijn tijdelijk.
Jepquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owww hehe, verkeerd geïnterpreteerd. Maar nice dat je ermee stopt
Jij bent er dus vanaf? Als in, het gaat weer de goede kant op met Murmeli en we laten een hoop ellende, stront en andere nare dingen achter ons?quote:
Ja, klopt. Gaat al een tijdje best goed hoor. Ruim een jaar ofzo. Heb nog wel moeilijke tijden her en der, maar ik kan er vrij goed mee dealen. Dips voel ik aankomen en dan grijp ik in zeg maar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jij bent er dus vanaf? Als in, het gaat weer de goede kant op met Murmeli en we laten een hoop ellende, stront en andere nare dingen achter ons?
Haha, goedzo! Ik moest afgelopen dagen terug naar de stad waar ik een poosje met mijn ex heb gewoond (exact een jaar) en my goodness wat een zwarte hel was dat. Ben er 5 nachten geweest en elke nacht tot een uur of 3/4 wakker in bed, last van hart steken, nergens plezier in, enorme jankbuien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, klopt. Gaat al een tijdje best goed hoor. Ruim een jaar ofzo. Heb nog wel moeilijke tijden her en der, maar ik kan er vrij goed mee dealen. Dips voel ik aankomen en dan grijp ik in zeg maar.![]()
Echt, dat is zo relaxed! Had nooit gedacht dat dat kon, maar het kan echt. Het leven is best leuk op zich
Mwah... ik moet wel degelijk iets.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat moeten gaat het verneuken, dat garandeer ik je. Je moet niks, je moet alleen maar wat de rest van je lijkt te verlangen maar dat is niet zo. Als de 1 gelukkig lijkt te zijn bij de buren wil niet zo zijn dat jij dat ook zou moeten.
Mijn leven is een stuk rustig geworden wanneer ik nu zeg, het hoeft niet. Het kutte van dat gevoel is dat je het idee hebt alsof links en rechts iedereen je aan het inhalen is.
Maar dat komt ook alleen maar door social media en internet. Take it or leave als we in een of andere Afrikaans land waren geboren hadden we dat gevoel nu eenmaal veel minder.
Maw, we houden ons zelf voor de gek.
Binnen een maand mag ik met mijn EMDR therapie beginnen!
Welke sector?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:59 schreef peleetje het volgende:
[..]
Mwah... ik moet wel degelijk iets.
Zoals op hele korte termijn een baan vinden. Want anders heb ik straks grote financiele problemen. Dat is ook de grootse stressfactor op het moment. (naast mijn neurotische trekken waar ik voor in behandeling ben).
Ik zie mezelf soms al met een AH karretje door de straten sjokken!
(wel met een mooi flesje whiskey!)![]()
Ik hoop het. Ik kan niet wachten. De nachtmerries, het overgeven, het trillen, het huilen (op straat, op werk, bij vrienden) en het totaal niet zien aankomen van deze gevoelens en gedachten.quote:EMDR!
Dat is wel een goeie voor je traumatische ervaringen denk ik! hoor er goeie dingen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |