Je vindt het geen nieuws?quote:
Vind het prima in POL passen.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vindt het geen nieuws?
Beargumenteer dat dan eens ipv met een "neuzel niet zo dom" te komen.
En waarom?quote:
Nee, dat ben ik al lang afgeleerd, maar Hexa heeft dat topic in NWS geopend nadat we het er al over hadden in POL / [Centraal] PVV #68: gulden terug, immigratiestopquote:Op woensdag 20 november 2013 23:42 schreef 99.999 het volgende:
Niks mis met nieuws over Politiek in POL. Dat komt al jaren voor. Je bent nu gewoon aan het neuzelen om het neuzelen.
Illiberal al aangesproken?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef SpecialK het volgende:
(zal er zo min mogelijk om vragen in dat topic maar vond dit resultaat juist wel interessant)
Moet ik hem een DM sturen?quote:
racisme....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:13 schreef betyar het volgende:
Dom werk..... Wahtje toch. Een beetje triest om je eigen kutleven af te geven op mij. Vertel eens wat is de reden? Jaloezie?
Lijkt me logisch gezien je bloed vergiftigd is met Joodse eigenschappen.
Technisch gezien 'anti-semitisme'.quote:
Een toonbeeld van goede smaak is het zeker niet. Heb niet voor niets beide heren (of moet ik zeggen kleuters) aangesproken op hun gekissebis. Ben dat gedrag ook meer dan zat. Maar het aanpassen van de TT van de slowchat, tja dat past ook niet direct volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef Tem het volgende:
Fair enough, het werkt alleen niet mee aan het beeld wat er al van POL en in het bijzonder van de SC is. Het ligt in het verlengde van de De plukkende neger of De morsige moslim. Weet niet of het nou zou geweldig is allemaal.
Die is Israeli. Niet iedere Israeli is een Jood.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef 99.999 het volgende:
Die titel is nu wel actueel toepasbaar met o.a. die voetballer van Vitesse. Daar heb ik geen probleem mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |