Discussie hierover is prima maar dan wel met een fatsoenlijke openingspost en een TS DIE NIET ALLEEN ZO KAN TYPEN!!!!!!. Als je een goed topic kan leveren met een fatsoenlijke OP met bronvermelding is dat primaquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:59 schreef El_Matador het volgende:
Een moderator die volkomen onnodig een interessante discussie (RM-rf had een interessant discussiepunt) de nek om draait. Niet de eerste keer, zeg maar.
POL / Dijsselbloem laat IMF vergadering links liggen.
En zelf overal en nergens oninhoudelijk bijdragen.
Het is een bug, in mijn post hierboven verschijnt ie wel goed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:19 schreef 99.999 het volgende:
Ik zie hier alleen een punt anders. Plus ik ben mobiel online, dus dat gaat vast niet lukken. Misschien morgen
Ja ik zie het in vier varianten onderhand. Daar ga ik niet fixen gok ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een bug, in mijn post hierboven verschijnt ie wel goed.
Nee, maar als je kan mag je die andere varianten posten in BUG / Fout in topiclijsten bij cyrillische tekens.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja ik zie het in vier varianten onderhand. Daar ga ik niet fixen gok ik
Jammer het was een topic met interessante visies en de mooiste stukjes proza van WS.quote:
Zie het niet staan maar wie weet is het forum wel niet iPad vriendelijkquote:
Cool!quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:17 schreef 99.999 het volgende:
Prima.
We hebben zoiets ook al pot eens gehad maar dat is weggezakt denk ik. Of opgegaan in een VS verkiezingentopic. Maar open het zeker als je interesse hebt.
Die ene was van synthercell, die loopt niet, die zweeft.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Eén Wilders en Le Pen topic is toch wel genoeg? Er lopen er nu twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |